שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם כדי להיות בטופ רצוי לבוא מהבוטום ?

צלילה
לפני 15 שנים • 20 בספט׳ 2009
צלילה • 20 בספט׳ 2009
אנדרפוט כתב/ה:
גילוי נאות: לי אישית דיונים פילוסופיים עושים זיקפה לא פחות מאשר נעלי-עקב.


חצוף שלי ,
רד לשלושים .

או שפשוט רק תרד icon_smile.gif
Gogo Yubari​(נשלטת)
לפני 15 שנים • 21 בספט׳ 2009

Re: האם כדי להיות בטופ רצוי לבוא מהבוטום ?

Gogo Yubari​(נשלטת) • 21 בספט׳ 2009
slave d כתב/ה:
השאלה מופנית לכולם, האם לדעתכם שולט , יהיה שולט טוב יותר לאחר שחווה את הצד השני כנשלט ? יודע מה מרגיש הנשלט, מבין אותו טוב יותר?
האם לדעתכם אופי דומיננטי וראש קינקי לכשעצמם מספיקים בכדי להיות שולט טוב ?


אני לא חושבת שזה בכלל אפשרי באמת להיות במקום כזה אם לא נולדת כזה.
כמו שסטרייטים לעולם לא יבינו הומואים או ביסקסואלים.
כמו שנשים לעולם לא יבינו גברים או טרנסקסואלים.
ולהפך, כמובן.


אבל כן שמתי לב שכל הגברים שבחרתי בחיי עברו אירועים של כאב פיזי ורגשי מאוד מאוד אינטנסיבים בחייהם.
אני כן חושבת שזה נותן גושפנקא לשולט להיות בעל כושר-על בשליטה על כאב.
לא הייתי בוטחת בגבר שאינו מסוגל לשאת כאב ברמה גבוהה מאוד. וזאת, בכל המובנים.
זה גם סקסי נורא בעיניי להעריץ את צלקות הקרב של הגבר שלך, המגונן עליך, השולט עליך.
חתול צללים​(לא בעסק){Cypris}
לפני 15 שנים • 21 בספט׳ 2009
ללא גבולות כתב/ה:
כבר אמרתי יותר מפעם ואוסיף ...
אני לא מאמינה שיש דבר כזה מתחלפים.
אדם שנהנה גם מלהיות נשלט
הוא לדידי נשלט .


עלית עלי icon_lol.gif
נוריתE
לפני 15 שנים • 22 בספט׳ 2009
נוריתE • 22 בספט׳ 2009
הנושא הזה כבר נדוש רבות, המחשבה שאם גבר או אישה שרוצים לשלוט "חייבים" או "צריכים" לחוות את השוט על בשרם, למען היות שולטים "טובים יותר". לא. האישיות,היא הקובעת.
SUB D​(נשלט)
לפני 15 שנים • 22 בספט׳ 2009
SUB D​(נשלט) • 22 בספט׳ 2009
בקיצור לפי מה שהבינותי נכון, יש לא מעט שולטים ושולטות שחושבים שזה טוב ויכול להועיל לחוות את הצד השני של "השוט" בין אם זה כחלק מהמסע לחקירה ולימוד עצמי על בשרי ובין אם זה לצורך שליטה טובה יותר על נשלטי או ששתי הסיבות יחדיו, בסופו של דבר רבים לא יעזו לעשות כן מטעמי אגו ומאיך שהם נראים ומצטיירים בעיני עצמם ובעיני הקהילה.

אבללללללללל

לא עשיתי מחקר מעמיק בנושא בכדי לפסול אפשרות ששולטת לצורך הדוגמא יכולה להיות שולטת מעולה ואמיתית גם אם לא חוותה את הצד השני של השליטה.