צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זכרונותיי כעבד וגעגועיי למלכה (המשך)(המשך)

nobady נשלט
לפני 14 שנים • 14 באוק׳ 2009

זכרונותיי כעבד וגעגועיי למלכה (המשך)(המשך)

nobady נשלט • 14 באוק׳ 2009
תזדקף על ברכיך פקדה, עשיתי כדבריה מצמיד את זרועותיי לצידי הגוף, איך ההרגשה? שאלה כשהיא מעבירה את אצבעה לאורך התורן הזקור, חופנת את האשכים בידה, ממוללת את הביצים בין אצבעותיה כשני כדורי פינג פונג, נהדרת, עניתי, אני הגבר המאושר ביותר עלי אדמות, זכר חסר זכויות, אפס, עבד נזפה בי, אינך גבר, סליחה מלמלתי כשעיניי מושפלות, אני העבד המאושר ביותר עלי אדמות תיקנתי, כך טוב יותר חייכה חושפת את שיניה הצחורות.
האם זה מה שחלמת ליהיות? הוסיפה ושאלה, כן עניתי, כל ימי חיי הבוגרים קיוויתי ליהיות במקום שאני נמצא בו כעת, יפה פסקה, אני לעומתך מעולם לא חשבתי למצוא את עצמי בסיטואציה כזו תמיד חשבתי שתפקידה של האישה לתגמל ולרצות את הגבר שלה על עצם היותו איתה, זו לי הפעם הראשונה בחיי שאני מרגישה את עצמי לא מחוייבת, מסתבר שאגואיזם אינה תכונה שלילית ואני מתכוונת ליהיות אגואיסטית ומה שיותר. אומרים שנשים הן מכשפות ובכוונתי ליהיות מכשפה כזו שאמה של סינדרלה תחשב לכלת פרס נובל לחמלה צחקה נהנית מרעיון ההשוואה, ראה עצמך משלם את המחיר בעבור תמימותי עם כל הגברים שהיו.
ובכן זהו עבד יקר שלי, כלבלב שלי, אתה רשאי להתלבש חייב אתה להגיע למקום עבודתך, מחר תתיצב בזמן זה הולך ליהיות יומך הראשון כעוזרת בית, בכוונתי לרדות בך, להקשות על חייך ולהענישך אם יהיה צורך בכך, ישבנך יהיה כל כך אדום שלא תוכל לשבת עליו, דמיין איך נראה תחת של בבון גיחכה, לך!
שלא מתוך רצון עזבתי את ביתה כשאני מצפה בכיליון עיניים לבוקר שלמחרת, תוהה מה בכוונתה לעשות.
למחרת בבוקר לאחר שביצעתי את הקניות הדרושות מהרתי אל ביתה, פותח את הדלת בשקט מקווה שעדיין ישנה ואוכל לרבוץ עירום למרגלות מיטתה ממתין שתתעורר.
ואכן תקוותי התגשמה, בשקט ובזריזות עליתי אל חדרה נשכב למרגלות מיטתה ממתין בדריכות.
בוקר טוב יקירי שמעתי את קולה האלוהי כשהיא מסמנת לי באצבעה להניח את ראשי על המיטה, בוקר טוב עבד יקר שלי, כלבלב חמוד, מלטפת את ראשי מעבירה ידה על גבי וטופחת קלות על ישבני, מוכן אתה ליום מפרך? שאלה, מצפה לזה עניתי בשמחה, עוד נראה חייכה, אך לפני הכל יהיו לך כמה מטלות לבצע, בא לי עדיין להתפנק במיטה, רוצה אני שתכין לי ספל קפה ושני טוסטים ושלא יהיו שרופים הזהירה.
כשקמתי למלא בקשתה שמעתיה שוב, רק רגע מתוק שלי אני צריכה להשתין ואחלטתי לשפר אותך בכוס שמפניה זהובה וחמימה על הבוקר כברכה ליום חדש.
מופתע הבטתי בה לא יודע כיצד להגיב, מעולם לא שתיתי שתן וקשה לומר שזוהי משאת ליבי ומלבד הפעמים בהם טעמתי ניקיון ערוותה בלשוני אחרי ששתנה לא ידעתי טעמו.
בוא יקירי הצמד פיך אל הבאר ציוותה כשהיא מפסקת את רגליה לרווחה, קדימה לשתות, ברעד הצמדתי את פי יודע כי אם עבד אני ומתמסר ללא ערעור איני רשאי למחות או לסרב מרגיש את ידיה אוחזות בחוזקה את ראשי אינן מאפשרות לי תזוזה, שתה אמרה ושיהיה לך לבריאות.
זרם חמים זרם לפי, בתחילה קילוח דק ופתאום פרץ של נוזל ממלא את גרוני, הרגשתי צורך להקיא אך לא היה באפשרותי להזיז ראש, לאט לאט התחלתי לגמוע מהזהוב מאפשר לנוזל החם להציף את גרוני.
סיימתי אמרה, לקק את הכל ונקה כראוי, עשיתי כדבריה מלקק כל שארית נוזל מנקה בשקיקה את מערת תשוקתה.
כעת אני מוכנה לארוחת הבוקר וכדאי שתזדרז יום קשה מחכה לך, כפי שכבר שמת לב החלטתי ללכת על כל הקופה ואני מה זה נהנת, או הכל או לא כלום.
ואכן כפי שהבטיחה יום הניקיון היה יום מפרך, אני שאיני מורגל בעבודה מהסוג הזה השתדלתי לעמוד בתנאים שהציבה, כדרישתה ובהדרכתה ניקיתי אבק מכל רהיט ומכל כלי שניצב לפניי לא אחת גערה בי כשהיא מצליפה בי קלות על עכוזי בשוט שהיה נתון בידה.
את הרצפה אולצתי לשטוף כשאני על ברכיי וגבי שחוח, מגב אינו מתאים למעמדך הצהירה,כעבד רוצה אני אותך על הברכיים ומה שיותר שמעתי את קולה.
בסוף היוםכשאני תשוש וכל גופי כואב האזנתי לדברי התוכחה כשאני זקוף על ברכיי, כדאי שתשתפר אמרה ולטובתך, היום איני מרוצה כלל ולכן תענש, מאוד מתחשק לי להצליף בך כדי שתדע את מקומך אך לאחר מחשבה הבנתי שהבעיה תיהיה כיצד להסביר לאשתך את סימני ההצלפות על ישבנך לכן עלה בראשי רעיון מחוכם יותר, מכיוון שמכירה אני אותך בטוחני שהעונש שתקבל יקשה עליך יותר.
תחילה הכן לי כוס קפה רוצה אני להנות מכל רגע.
הכנתי והנחתי את ספל הקפה לפניה ואז מילה אחת תקיפה, עמוד!
עמדתי לפניה ממתין כשליבי פועם כרוקד רוקנרול, אני רוצה לראותך מאונן אמרה, העבר את ידך באיטיות לכל אורכו של הזין גרה את עצמך עד שתזדקר כולך ולא רק אבר מינך.
ואני לאט כמצוותה התחלתי לשפשף מזדקר כולי כמעט יוצא מעורי וכל גופי מתוח כעומד על בהונות רגליי, ועכשיו מהר שמעתי את קולה כמתוך חלום, יותר מהר הרעימה בקולה,שפשפתי בהתלהבות כשכל גופי חושב להתפוצץ וקול יללותיי הנעים את אוזנה, מהר אני אוהבת לשמוע אותך מילל מהר תודיע לי לפניי ההשפרצה אמרה תוך שהיא גומעת מן הקפה וידה השניה מושטת אל מול חלציי.
רועד כולי ומזיע שמחתי על כי ניתנת לי הרשות לגמור ואז ברגע השיא נשמעה הפקודה, עצורררררררר!
מספיק לך היום התאמצת הרבה וזה די והותר ליום אחד.
מופתע הבטתי בכף ידה המוכנה לקלוט את הזרע המתפרץ, סתםםםםםםם, צחקה בקול, זו היתה הונאה להשלות אותך שתגמור, לא תגמור כל כך מהר יקירי הרי שנינו יודעים שלא מגיע לך עדיין,עליך לסבול, סבלו של העבד הוא לא אחת הנאתו של בעליו.
להיום סיימת אתה רשאי ללכת ושלא תעז לגמור, אבדוק אותך הצהירה בתקיפות, אני רוצה אשכים מלאים ונפוחים שיכאבו למגע ידי.
מחר יום ששי תוכל לנוח ביומיים הקרובים, אני מצפה שתתיצב בפניי ביום ראשון בבוקר כמתוכנן.
ביום ראשון התיצבתי כהרגלי מידי בוקר, היום יום פינוקים אמרה, קפה, ארוחה, ליקוקים ומסאז.
הכנתי לה את הקפה האהוב עליה, סנדוויץ עם פסטרמה ועגבניה אהבתה הקולינרית הגדולה וירדתי לרבוץ לרגליה מלקק את ובין האצבעות בהנאה ולהנאתה המרובה.
הפלאפון צילצל ומן העבר השני כפי שהבנתי המאהב, וודאי שאני רוצה שתבוא אני חרמנית ורטובה כולי שמעתיה עונה, אתה יכול לבוא , על הכייפק אבל צלצל בפעמון השער לפני שאתה נכנס חייבת אני להכניס ולנעול את הכלב בחדר, וודאי שיש לי כלב שמעתיה עונה שוב ולא סתם כלב אחד גדול ותוקפני המקנא לי מאוד, אינני רוצה שיתקוף אותך רוצה את כולך בשלמות היום, מה חשבת שאהיה יום ולילה לבד בבית וללא הגנה? עוד חצי שעה? נהדר, מתאים לי מאוד, מחכה לך.
שמעת כלב יש לנו רק חצי שעה להתכונן, עלה לחדר והכן את המיטה, אכנס להתקלח אני רוצה שיהנה מכל רגע אחרי הכל הוא גבר לא אפס כמוך. לאחר שאכנתי את את המיטה המתנתי כשאני רובץ על הרצפה מביט באלילתי כשהיא יוצאת מהמקלחת וגופה מדיף ריח משכר מוכנה לקבל את מבוקשה.
ללא אומר זרקה לעברי את תחתוניה המלוכלכים, יהיה לך מה להריח ובמה לשחק כשתיהיה נעול בחדר הסמוך, סיננה בלחש.
כשהיא לבושה במיני קצרצר החושף זוג רגליים ארוכות משגעות וחולצת טריקו הדוקה המבליטה את חמוקיה נועלת זוג נעליי עקב גבוהים, מעוררת את יצריי, ניצבה בהתרסה וברגליים פסוקות מעליי נותנת לי לראות את ערוותה המגולחת וללא תחתונים מצווה עלי לנשק בינות לירכיה, אחל לי הנאה מרובה כלב גדול.
נישקתי ברכות את מקום קדושתה מאחל לה בקול חלוש ובמידה לא קטנה של קינאה הנאה מרובה יודע ומכיר את אשר יזכה בו המאהב.
לאחר שחיברה את הרצועה לקולר, הובילה אותי גבירתי אל החדר הסמוך קשרה את הרצועה לרגל המיטה ובקריאה ארצה יצאה ונעלה את הדלת משאירה אותי לשחק ולהריח את תחתוניי החוטיני הספוגים בריחה האינטימי, מנסה להקשיב לנעשה בחוץ.
צלצול הפעמון ולאחריו פתיחת הדלת, שיח רחוק שאינו ברור וקולות פלירטוט וצחוק מתגלגל בדרכם לחדר השינה.
שקט השתרר, שקט שהופר בהדרגה בקולות נאקותיה ההולכים ומתגברים של גבירתי ועד לזעקה גדולה, עת הגיעה לסיפוקה.
שעתיים עברו דלת החדר נפתחה והיא המלכה עמדה מעליי פניה זוהרות, רגליה פסוקות ודרישה אחת בפיה, לקק,לקק את השאריות כלב, היית כלב טוב ושקט, מגיע לך.
אם להודות באמת אמרה, הידיעה שאתה קשור בחדר הסמוך גירתה אותי יותר והביאה אותי לאורגזמה כמוה לא חוויתי עדיין מעולם, הייתי שמחה יותר לו הייתי יכולה לקשור אותך למיטה עליה אני מזדיינת עם אחר.
עכשיו יקירי לאחר שבוודאי נהנת, הגיע זמנך לסדר את המיטה, להחליף מצעים הרטובים לגמרי ולהתייצב בפניי.
כשהתייצבתי בפניה לאחר ביצוע המטלה שהוטלה עליי שלחה ידה אל בין רגליי לוחצת על האשכים, איייי צעקתי, יפה עבד צחקה הביצים מלאות ורגישות בדיוק כפי שאני אוהבת וכשהן כואבות לך אני נהנת יותר.
ביום שהחליטה גבירתי שהגיע זמן חליבה הייתה חולבת אותי על ידי שפשוף מהיר, מקרבת ידה לקלוט את הזרע בכף ידה להקל עליי את ליקוק הטינופת כדבריה. גברים טוענים בפניי בנות זוגן שהזרע הנשפך לגרונן בריא לגרון ובכן עבד יקר בלע ושיהיה לך לבריאות.
מערכת יחסים מהממת זו נמשכה עד לאותו יום בו הודיעה לי לפתע כי עליה להעתיק את מקום מגוריה בסמוך למקום עבודתו של בעלה, גירושים מבחינתה לא באו בחשבון לא רצתה להפגע כלכלית הגיע הזמן כך אמרה לגדל ילד בבית ולהקים סוף סוף משפחה והגיע זמנך לחזור וליהיות גבר עצמאי, איפשרת לי לחוות מה שמעולם לא הייתי חושבת או מעיזה לנסות מקומך יהיה שמור בליבי לעד היית ותישאר אהבת חיי.
עשר שנים חלפו מאז אותו יום עצוב בו נפרדנו, אהבתנו לא נגוזה, אנו מדברים בטלפון יום יום ולפעמים כמה פעמים ביום, אין דבר בחייה שאיני שותף לו, יודע ומכיר את כל סודותיה,מתייעצת איתי בכל נושא רוצה לשמוע דעתי לפני קבלת החלטה, נפגשים לעיתים אך המרחק מגביל והגעגועים אינם פוסקים, קשים מנשוא, איני מפסיק מלחשוב עליה ולך מלכתי שבוודאי תקראי את סיפורי כפי שהבטחת ובהסכמתך שלוחה אהבתי שלך אני.


לעבדים שביננו אומר, עבדות אינה פנטסיה היא דרך חיים.
ליהיות עבד פירושו לאהוב, לכבד, להוקיר, לתת, להעניק, לציית, להכנע.
ליהיות עבד פירושו ליהיות שייך ליהיות משוייך.
ליהיות עבד פירושו אושר בל יתואר לעבד אמיתי.
ליהיות עבד פירושו להאמין ללא עירעור בעליונות המין הנשי.
רבים כל כך עבדים לעוצמת נשותיהם גם אם אינם מוכנים להודות בכך.

תודה למי שקורא, למי שמגיב, לאלה המטילים ספק בסיפורי אבטיח שלא היתה לי, אין לי ולא תיהיה לי כוונה לרכז סביבי עדת מאמינים וכפי שכבר אמר מאן דהו חכם, איש באמונתו יחיה ואני מוסיף איש באמינותו יחיה.
תודה.