סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאנץ' מס' 3 יוצא לדרך :D

LillyVonSchtupp​(מתחלפת){Dan_Kap}
לפני 14 שנים • 26 באוק׳ 2009

מאנץ' מס' 3 יוצא לדרך :D

BDSM Munch -- מפגש בדס"מי באווירה חברותית

יום שליש, 17/11 החל מהשעה 20:00 -- אי שם באיזור השרון... לגבי המיקום - נעדכן את מי שתשלח מייל ל: bdsm.munch@gmail.com. מי שנרשם למאנץ' האחרון יקבל את המידע באופן אוטומטי... זה מצטבר ממאנץ' למאנץ'.

נשמח לראות את כולכם icon_smile.gif



מה זה מאנץ ??

מאנצ' הוא מפגש חברותי ונינוח של אנשים שמתעניינים או מתעסקים בבדס"מ, שמתקיים במסעדה או פאב וונילי. מטרת המפגש היא חברתית בלבד, אין זה פליי פארטי, מסיבת סקס, או אפילו ערב פנויים פנויות.

מאנצ'ים יכולים לעזור למי שרק החל להתעניין בנושא, למצוא אחרים שאולי יוכלו לסייע לו להרגיש יותר בנוח, ויותר מיודע. הם מאפשרים מרחב בו ניתן לבקש עצות ולחלוק אנקדוטות אודות חוויות בדס"מיות.

ברצוננו להזכיר כמה כללי התנהגות בסיסיים. שימו לב -- הכללים האלה בתוקף לפני ואחרי האירוע.

1. הנכם מתבקשים לשמור את פרטי המפגש והמיקום שלו לעצמכם בלבד ואם משהו/י מבקשים מכם פרטים אנא הפנו אותם לכתובת דואר bdsm.munch@gmail.com
2
. מקום המפגש הוא מקום ציבורי וונילי. הנכם מתבקשים לבוא בלבוש שהייתם לובשים לארוחת ערב במסעדה עם הדודה (הונילית) שלכם. ציוד בדסמי בולט כמו שוטים ומצבטים -- נא להשאיר במכונית במגרש החניה או בבית.

3. אחרי המפגש, אתם מוזמנים לכתוב בבלוג/פורומים ברשת על החוויות שלכם במאנץ', בתנאי שאתם כותבים על עצמכם בלבד מבלי לחשוף כינויים או שמות של אנשים אחרים או/ומיקום המגש.

דבר חשוב לציין: כשמישהו מציג את עצמו במפגש בשם מסויים, יש להשתמש בכינוי זה, גם אם הכרת אותו גם בשם אחר. כמו כן, כדי לשמור על פרטיות, אנחנו מבקשים שלא לציין בפורומים או במקומות אחרים את השמות או הכינויים של האנשים שהגיעו למפגש. לא כולנו מחוץ לארון.

עוד דבר חשוב לציין: עצם ההשתתפות של מישהו במאנץ' איננה הזמנה לסשן או לתחקיר על אורח חייהם. מומלץ לא לשכוח, שגם בבדסמ, לא פירושו לא.

בכל מקרה של שאלות או בעיות, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכתובת אימייל המצויין למעלה. מקווים לראותכם - יהיה קינקי icon_smile.gif
berry_zor​(נשלט)
לפני 14 שנים • 27 באוק׳ 2009

אפשר גם להצטרף?

berry_zor​(נשלט) • 27 באוק׳ 2009
להצטרף?
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 14 שנים • 18 בנוב׳ 2009

תודה

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 18 בנוב׳ 2009
תודה - תודה לכולם, על הארגון, על ההשתתפות, על השיחה, לחברים ותיקים שמזמן לא פגשתי ולאנשים חדשים שבאו - גם אם זה מפחיד לבוא בפעם הראשונה למפגש שכזה.

היה כיף!

[ ותודה למזכירה הרשמית על מילוי תפקידה ]
נוריתE
לפני 14 שנים • 18 בנוב׳ 2009
נוריתE • 18 בנוב׳ 2009
אאוץ
עד שאני נכנסת לכאן
אעקוב בפעם הזאה יותר בתשומת לב
.