סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המנהל שנהפך למשרת - חלק ג

Life energy
לפני 14 שנים • 28 בנוב׳ 2009

המנהל שנהפך למשרת - חלק ג

Life energy • 28 בנוב׳ 2009
הישיבה החלה וכולם חיכו שיפתח אותה. הוא ישב מולם ולא ידע מה לומר. מרב שהיה בלחץ ובאי נוחות הוא החל לגמגם "אהה...תראו אני... קודם שלום לכולם..." וחייך במבוכה. במבטים שלהם היו מלאי ציפייה ורק היא ישבה והביטה מהצד בחיוך משועשע למראה המנכ"ל הנבוך. הוא לא היה מעודכן במה שקורה ובמצב החברה וחשב על מה לדבר, היו לו כמה דברים שכבר הרבה זמן רצה לדבר עליהם מלפני כמה חודשים ופשוט שלף אחד מהם מראשו. כשהציג את העניין אחד המנהלים התקיל אותו בשאלה שהוא לא ידע איך לענות עליה. הוא הביט בו בשתיקה מספר רגעים ואמר "אני... צריך לבדוק את הנושא הזה ואחזיר לך תשובה בזמן הקרוב, אני ארשום לי לפניי, אבל מה שכן אני יכול להגיד זה..." ופתאום דבריו נקטעו וקפץ במקומו בעווית כאב. הוא חש את הזרם באשכיו שהתפזר לכל אגנו ומשם לכל גופו. כולם הביטו בו מופתעים והחליפו מבטים ביניהם כלא מבינים מה קרה לו. "סליחה. כן אז אה... אז מה שבאתי להגיד..." ואז שוב קפץ במקומו ושיחרר אנקת כאב כשהרגיש זרם חזק יותר.
הוא הסתכל עליה וראה אותה מכייחת חיוך מרושע.
היא נהנתה לראות אותו מתפתל ונבוך אל מול שאר המנהלים בחברה, כששאלו אותו שאלות ולא היה לו מה לענות להם. ויותר מזה אהבה לראות אותו מושפל מולם כשהיא שולטת בו בשלט רחוק. מדי פעם החליפה בין הכפתורים והפעילה את הפלאג בישבנו שכאב לא פחות.
ואז אחד המנהלים שאל אותו משהו בנוגע לעיסקה חשובה שעמדה על הפרק עם חברת ענק אחרת. כשעמד להשיב קטעה את דבריו והחלה להשיב במקומו. היא נתנה לו תשובה מקיפה ומקצועית ואף התייחסה לנושאים אחרים שנשאלו. כל המנהלים הפנו את מבטם אליה והחלו מתדיינים איתה על דברים שלא היו אמורים להיות נוגעים לה. היא השיבה על שאלותיהם והוא רק ישב בראש השולחן בשתיקה והרגיש את כל השליטה והניהול חומקים מידיו. אף אחד לא הסתכל עליו והוא הרגיש את ההשפלה צורמת בבשרו. בכל ההשפלות הכי גדולות שעבר בחייו עם מלכות שהיה איתן זו הייתה הגדולה מכולן.
הישיבה הסתיימה וכולם קמו ממקומם, חלקם נתנו בו מבט מוזר ויצאו מהחדר. הוא נשאר יושב במקומו ועיניו ממוקדות בנקודה על השולחן. זרם חשמלי הקפיץ אותו ממקומו "אתה צריך הזמנה מיוחדת?! קדימה, תעיף את התחת שלך למשרד ומהר!" הוא קם מיד והלך אחריה במסדרון כשהם חולפים על פניהם של מנהלים ועובדים אחרים, היא הלכה זקופת קומה על עקביה הגבוהים עם נוכחות מורגשת שאי אפשר להתעלם ממנה, כולם הביטו ביופיה האלוהי שמשך את כל תשומת ליבם. כשהיה עובר במסדרונות כולם היו מפגינים לו כבוד ויראה, עכשיו הוא היה דמות מישנית ושולית שהזחלה אחריה. מבטו היה מושפל ובראשו עברה המחשבה שכולם כבר שמו לב ויודעים שהוא נהפך להיות העבד שלה, אך אף אחד לא ידע דבר וחצי דבר על המתרחש ביניהם, למרות ששמו לב שמשהו בו שונה. לא כמו שהיה תמיד...
הם הגיעו למשרד, היא חיכתה מספר שניות מול הדלת והוא מיד הבין את הרמז ופתח את הדלת בפניה. הם ניכנסו למשרד, "תנעל את הדלת מאחוריך", "כן גבירתי" אמר באופן אוטומטי ועשה כמצוותה. היא התיישבה בכיסאו והוא ירד על 4 כמו שאילפה אותו והחל מנשק את נעליה. לאחר כשעה הוא התחיל להרגיש כאב בטן שהלך וגבר עם הזמן. הוא שתק ולא אמר דבר וניסה למשוך כמה שיותר, אך כשזה נהיה בלתי נסבל אמר מתוך רגליה בקול חלש "אהה... גבירתי...", עיניה זזו למטה לכיוונו "מה כלב?", "אני חייב לשירותים... אני יכול בבקשה גבירתי...?", "לא. תחזור לעבודה." והמשיכה בענייניה. עברו דקות ספורות ופנה אליה שוב, "אני מתחנן גבירתי, אני לא יכול... יותר... בבקשה", "אמרתי לא עכשיו כלב! ואל תפריע לי!" אחרי חצי שעה של סבל נוראי, פנה אליה בתחנונים. "גבירתי, בבקשה ממך, אני מתחנן אליך תרשי לי ללכת לשירותים, אני לא יכול להחזיק יותר, בבקשה הוד מעלתך, אני אעשה הכל, כל מה שתרצי מלכתי!", היא חייכה קלות, זה מה שרצתה לשמוע. היא הביאה אותו להתחננות אמיתית, מהלב, "הכל?", "כן מלכתי, כל מה שתרצי!".
"לך לשם ותתפשט", הוא זחל על ארבע במהירות למרכז החדר ומיד הוריד את בגדיו ונשאר ערום לגמרי. הוא חיכה לה על ארבע, "ידיים". הוא הצמיד ראשו לריצפה וידיו עברו אחורה, כל מה שרצה זה שרק תשחרר אותו מהר. היא הלכה לאיטה לכיוונו, נעמדה מעליו וכפתה אותו. היא התיישבה מאחוריו, ביד אחת החזיקה את הפלאג שקצהו בלט מישבנו ובידה השניה תפסה את אשכיו. היא החלה מושכת את הפלאג החוצה והרגיש שוב את הכאב מתחדש כשפי הטבעת התרחב שוב. היא משכה את זה החוצה לאט עד שיצא כמעט כולו לאוויר העולם. ופתאום בבת אחת דחפה את הפלאג חזרה פנימה עד הנקודה שבה היה הכי פעור. הוא נאנק מכאב וברח קדימה מתוך אינסטינקט. היא ידעה שזה מה שיעשה ואז משכה אותו מאשכיו אחורה חזרה אליה. היא שיחקה איתו להנאתה כצעצוע שלה, הוציאה והכניסה את הפלאג כשאשכיו בידה, מרקידה אותו קדימה ואחורה. הוא שיחרר תחנונים נוספים עד שלבסוף הוציאה את הפלאג מתוכו. היא שיחררה אותו מהאזיקים ואמרה "קודם תנקה את החבר החדש שלך אח"כ תעשה את מה שאתה צריך...", "כן הוד מעלתך, תודה גבירתי המלכה!" היא שמעה את הכניעה המוחלטת בקולו וכנישק את רגליה מבלי שציפתה לכך.
זאת הייתה הפעם הראשונה שהוא קרא לה מלכה והוד מעלתה, והפעם הראשונה שהוא באמת התחנן. היא הרגישה שהוא באמת מתכוון לכך. הוא התחיל להיות שלה...

המשך יבוא 
מוצ'ילר
לפני 14 שנים • 29 בנוב׳ 2009

אחלה סיפור.

מוצ'ילר • 29 בנוב׳ 2009
נהנתי לקרוא מחכה להמשך.
ofer00
לפני 14 שנים • 2 בדצמ׳ 2009

מקסים

ofer00 • 2 בדצמ׳ 2009
סיפור מושך כל הכבוד