לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חיי הכלב בארץ החלומות.

nobady נשלט
לפני 14 שנים • 12 בדצמ׳ 2009

חיי הכלב בארץ החלומות.

nobady נשלט • 12 בדצמ׳ 2009
בוקר, קרני שמש חמימות מסתננות מבעד לוילון המתנפנף ברוח שחר אביבית קלילה.
שירלי פקחה את עיניה הכחולות שולחת מבטה לעבר כלבה הרובץ למרגלות מיטתה מביט בה בעיניים כמהות.
בוקר טוב חיית מחמד שלי חייכה שירלי לעברו של דוגי מסמנת באצבעה שיקרב איליה טופחת קלות על המזרון כדי שיניח את ראשו, דוגי בציות ובהכנעה מניח את ראשו על המיטה מחכה ככלב לליטוף.
שירלי החלה ללטף את ראשו פורעת את שערותיו, מעבירה ידה על גבו יורדת ובאצבעותיה מפלחת את חריץ התחת לכל אורכו, מפסקת מידי פעם משחקת באצבעה בחור המזמין דוחפת אצבע ארוכה וחטובה מעבירה את אצבעה במרווח שבין שק האשכים לפי הטבעת מתמוגגת מגרגורי ההנאה של דוגי כלבה הכנוע.
בהנאה גדולה חפנה את הביצים המלאות בידה הענוגה, מגבירה את הלחץ בלפיתתה.
אייייייי, צעק דוגי, כואב אה? אין מה לעשות מחמדי חייב אתה לסבול להנאתי זה כל יעודך בחיים וזה סדר החיים הנכון.
תזדקף על ברכיך פקדה בקשיחות, דוגי הזדקף ממתין בדריכות לבאות.
לאט וכשהיא מגבירה את הקצב החלה שירלי לשפשף את הזין שולחת חיוך אל הכלב המיוחם מרגישה את פעימות דמו והזרע המתחיל לזרום במסדרון הפליטה כמו לוחץ להשפריץ, באחת פסקה פעולתה מביטה בהתגרות בדוגי המתייסר, חרמן מה? שאלה, רוצה לגמור? כן גבירתי בבקשה ממך התחנן, כואב לך ציינה בקול מרחם, לא נורא גיחכה שירלי, הכאב שלך הוא ההנאה שלי, עדיין לא הגיע זמן החליבה וכשארצה לראות השפרצה נאותה ארשה לך לגמור וכמובן ללקק הרי לא נבזבז חומר טוב, כרגע עדיפות בעיניי ביצים מלאות ורגישות הגורמות לעבד לציית ללא ערעור.
לקק את אצבעות רגליי כך ינעם לי הבוקר.
דוגי החל ללקק את אצבעות רגליה מקפיד לנקות היטב ביניהן בעוד היא משחקת באשכיו מביטה בהם בהנאה גדולה.
נעימות משכרת החלה מציפה את אברי גופה מין שלווה המשתלטת עליה בכל עוצמתה מפליגה בדימיונה אל ימיי ילדותה בהם גודלה וחונכה כנסיכה שתהפוך ברבות הימים לגבירה, מלכה לעבדיה.
דורין אמה דאגה לפנקה ולאפשר לה למלא את כל משאלות ליבה, זכרה כיצד נהגה לרכב מידי פעם על עבד זה או אחר שהיה בביתן מצליפה בידה הקטנה על ישבנו בעת שנשאה למחוזות חפצה, זכרה כיצד לראשונה בימי נעוריה הורשתה להצליף באחד העבדים על כי לא מלא את רצונה במהירות ובדרך שציוותה וכיצד נהנתה מזעקותיו קורעות הלב, התרפקה על ימי בית הספר, הדיונים בשעורי מחנכת בדבר היחס לעבד וכיצד להשתמש בהם ביעילות, זכויותיהן של הנשים על פי חוק הרווח בארצן והחיים הטובים והשלווים המלווים בהרגשת עליונות ושליטה.
תלמידה מחוננת הייתה, אהובה על מורותיה וחברותיה, מלכת הכיתה..
תנועה לא זהירה של דוגי ונשיכת טעות של אחת מאצבעותיה העירה אותה משלוותה.
בוא אילי מיד צעקה לעבד המבוהל, דוגי התקרב איליה ברעד שעה שסטירה מצלצלת ניחתה על פניו, כלב רע צעקה שירלי, לך מיד לפינת החדר פניך אל הקיר, לא לזוז מהמקום עד שאקרא לך.
דוגי ציית ומיהר לפינת החדר עומד על ארבע פניו אל הקיר וכל גופו רועד, מפחד את שיקרה לו.
רגליים לפתוח שמע את גבירתו, רוצה לראות ביצים.
שרלי הביטה בדוגי מתמוגגת מהמראה, מכוחה לשלוט בו.
נוזל ערוותה החל להתפשט בינות לשפתיה התחתונות מחיה את תשוקתה, את רגליה הפתוחות הרימה אל ביטנה השטוחה והחלה לעסות את הכוס המגולח והרטוב, מעבירה את אצבעה על הדגדגן פותחת את שפתיו מחפשת את חודו אותה נקודה המרטיטה את גופה, אצבע ידה האחת החדירה לתוך חור מקדשה מנסה למצוא את אותה נקודת G מופלאה בעוד ידה השניה החלה לעסות את דגדגנה הרגיש והנפוח בתנועות קצובות ההולכות ומתגברות עד להתזת עסיס ביאתה מרטיבה את הסדין שמתחתיה.
בוא איליי פקדה על העבד, דוגי נע לעברה כשצליל הסטירה שקיבל עדיין מהדהד באוזניו, חושש מידה הקשה.
לקק ציוותה, לקק ונקה היטב. לאחר שליקק וניקה את שארית הלחלוחית של גבירתו הצטווה הכלב לשכב על גבו ולפעור את פיו, שירלי כרעה ישבה מעל לפניו והחלה להשתין אל תוך גרונו את נוזלה הזהוב, לבריאות אמרה, לא תזיק לך שמפניה מעולה על הבוקר.
בלקיייייייייייי! בלקי עבד הבית מיהר לפיתחה ממתין להוראותיה, בלקי ארוחת בוקר, ביצה רכה, טוסט וכוס קפה עם חלב ומיד הרעימה בקולה.
לאחר שהתקלחה וביצעה את פעולות הבוקר המתבקשות גררה את דוגי אל פינת האוכל להחיות נפשה בארוחת הבוקר המוגשת אל שולחנה.
הוצא את הכלב לחצר לעשות את צרכיו, מצא לו שיח שעליו יוכל להשתין תוך הרמת רגל ובסופו קשור את דוגי בחצר ותתיצב בפניי, תזדרז אצפה בכם הקשיחה.
בלקי שביצע את המוטל עליו מיהר להתייצב בפניי גבירתו כנדרש, תוהה מה צופנת לו השעה הקרובה.
שירלי העבירה את ידה בין רגליו החסרות והריקות נהנת מהעור החלק, מושיטה את ידה לשחק בזין התלוי בין רגליו ללא תקנה. כיצד זה ליהיות מסורס? שאלה בחיוך, הייתי שמח לו היו לי ביצים ענה בלקי בלחישה, חחחחחחחחח צחקה שירלי, היית שמח, עבד שמח, חחחחחחחחחחחח, אינך אלא צעצוע לשחק בו ולהשתעשע, הרכן ראש והבט בעצמך, סמרטוט ולא יותר, שכב למרגלותיי ולקק את רגליי ציוותה כשהיא טופחת על ישבנו שולחת רגל לפניו. ההנאה שבליקוק החזירה את שלוותה תוהה מה עושה אמה ברגע זה במשרדה המפואר שבמרכז העיר.
דורין אמה של שירלי אשת עסקים ממולחת, מנהלת חברה מצליחה לעבודות בניה שבבעלותה.
החברה מעסיקה בין השאר ארבע מפקחות קשוחות וכשלושים עבדים שאומנו לעבודות הבניה, כל עבד מסורס מיד לאחר קניתו כך תיהיה מחשבתו נתונה אך ורק לעבודה איליה הוא מיועד, לדבריה של דורין.
עבד סורר נענש קשות בפיקוחה והבעיתיים מביניהם נמכרים במחיר מוזל בשוק העבדים לפשוטות העם.
דורין אשה בשנות הארבעים לחייה, אשה נאה לכל הדעות, גבוהה ותמירה, נישאת על זוג רגליים מהממות, גיזרתה כשל נערה צעירה, שדיה וחזה מעוררים את קנאתן של לא מעט נשים מבין מכרותיה, עיניים כחולות לדורין עיניים חכמות ופקחיות, שפתיה מלאות, אפה סולד ושערותיה השחורות גולשות על צוארה, הליכתה החתולית ואופיה הקשוח מדמה אותה בעיני יודעיה לנמרה המשחרת לטרף.
אשה סקסית שעבודה והלחץ בו היא נתונה אינם מאפשרים לה להנות כראוי מהפיתויים שמציעים לה החיים סביבה. את תשוקתה מספקת דורין בעזרת דילדו ענק המצוייד בזוג סוללות אותו היא מחדירה לכוס הנפוח והשמנמן שבין רגליה, כוס מסופר קצר שבין שפתותיו ממוקם דגדגן גדול וחושני הכמה למגע יד, מידי פעם מספקת עצמה דורין בעזרת חברת ילדותה עוד מימי בית הספר קייטי העוזרת לה והנעזרת בה לסיפוקן המיני ההדדי.
היום מתרוצצות מחשבות בראשה של דורין על האפשרות להשאיל את העבד החדש דוגי מבתה שירלי כדי שיענג אותה ויביאה לסיפוק לפי דרישותיה וצרכיה כי הרי עבד הוא ועבדים לדעתה של דורין יש לנצל ולהשתמש בהם ככל שניתן ביעילות מרובה, היום אבוא הביתה הרהרה בליבה ואפנק את עצמי בהשתעשעות בדוגי, כך החליטה.
כשהגיעה הביתה קיבלה את פניה בתה שירלי כשמבע עצוב בעיניה, מה קרה ילדה? שאלה דורין את בתה המפונקת, אהבתה הגדולה ביותר בבת עיניה, היום נפגעתי על ידי דוגי ענתה שירלי, נשך את אחת מאצבעות רגליי, מההההההההה? הזדעקה דורין, היכן הוא? קשור בחצר ענתה שירלי, בלקי! כן גבירתי, הכנס מיד את הכלב, הורד אותו למרתף, קשור את ידיו לגלגלת המחוברת אל התקרה ומתח ככל שתוכל, רוצה לראותו מתוח כמיתר.
בלקי הוריד את דוגי למרתף ועשה כמצוות גבירתו.
בואי איתי הזמינה דורין את בתה והביאי איתך כערית של מים.
ברידתן של שתי הנשים למרתף ראו את העבד קשור מתוח ככל שאפשר כשמבט של חרדה בעיניו.
תראי אותו האם זה העבד שרשאי לפגוע בך? שאלה, הרטיבי את עכוזו והתחילי להצליף בו אמרה דורין בעודה מורידה שוט גמיש מעל הקיר.
שירלי לקחה את השוט בידה, שריקת ההצלפה והאיושה שנשמעה בפגשו את הבשר הרך והרטוב סחטו זעקה מרה מפיו של העבד, זו הצלפה? שאלה דורין ולקחה את השוט מידיה של שירלי, זו הצלפה וזו הצלפה וזו הצלפה שמעה שירלי את אמה כאשר הצליפה ללא רחם בעבד בעוצמה ובכעס שלא ראתה אצלה מאז ומעולם, הצליפי בו עד שנשמתך תירגע בעוצמה שלא ישכח הוסיפה.
זעקותיו של דוגי נשמעו בכל הסביבה עד שקולו ניחר מרגיע את בעלותיו.
לאחר הטיפול שהעניקו לו הנשים, כיבו את האור בצאתן את המרתף משאירות אותו תלוי וסובל כגוש בשר באיטליז.
לאחר שארגע רוצה אני להשתמש בכלב לעינוגי האישי, הגיע הזמן לסיפוק הגדול, כן אמא ענתה שירלי כולו שלך.
לאחר שהשביעה את רעבונה ולגמה מכוס הקפה המהביל ציוותה על בלקי להוריד את דוגי, להובילו לחדרה ולהשאירו לרבוץ ליד מיטתה ולהמתין לבואה.
דורין נכנסה לחדרה מתבוננת בלגלוג בעבד הרובץ, בידה הימנית לפתה בחוזקה את פניו של דוגי לוחצת את לחייו עד שפיו מתעקם מרימה את ראשו כשעיניו מושפלות, ללא אומר החלה להתפשט משילה מעליה את בגדיה אל מול עיניו המביטות בה בהשתאות, גופה החטוב מתגלה לאיטו עומדת היא לבסוף עירומה כביום היוולדה, ברגליים פסוקות נעמדת דורין מעל לראשו של דוגי מציגה לעיניו כוס מלא ושמנמן מסופר קצוץ כשריח תשוקה נודף ממנו.
בהדרת מלכות נשכבה דורין על המטה כשגבה אל על, עסה את גבי פקדה על העבד ובעדינות, דוגי כשידיו רועדות עיסה בחרדת קודש את גבה של מלכתו מפחד לטעות. פתח את לחיי התחת שלי ציוותה ותלקק את חור פי הטבעת הכנס לשון כמה שיותר.
נינוחה הרגישה את לשונו של הכלב חודרת אל תוך חורה וכשהנאה צרופה מציפה את גופה עצמה את עיניה וכל כולה רוגע ושלווה.
כאשר הרגישה שתשוקתה גוברת התהפכה דורין על גבה פותחת רגליה מרימה אותן אל ביטנה מסמנת באצבעה לכלב ללקק את ערוותה ולשאוב בפיו את דגדגנה. קולות אנחה נשמעו מפיה, אנחות ההולכות ומתגברות ככל שגוברת אביונה, פרץ של נוזל פרץ מבין רגליה מרטיב את פניו של דוגי הכלב.
עלה על המיטה ושכב על הגב פקדה, דוגי הכנוע והצייתן עשה כמצוותה, דורין התישבה על הזין הזקור מחדירה אותו לתוך גופה מניעה את גופה הלוך וחזור, שלא תעז לגמור לחשה, שלא תעז לגמור וכל כולה טירוף חושים המשתלט עליה עד לגמירה.
רד מהמיטה פקדה בקולה המלכותי עצמה את עיניה ונרדמה משאירה את הכלב לרבוץ ליד מיטתה.
כשהתעוררה, התישבה על המיטה מסמנת לדוגי להזדקף על ברכיו, בידה החלה לבדוק את איבריו מחדירה ציפורן לחור השופכה ומריחה. אוננת? שאלה בכעס,
לא ענה העבד בלחישה כשקולו רועד, אני חושבת שאוננת קבעה דורין, לא באמת שלא גבירתי נבהל דוגי, רוצה לומר שאני משקרת, האם אני שקרנית? שאלה בתקיפות, לא גבירתי אינך שקרנית ובכן אתה השקרן הרי מישהו משנינו משקר.
דוגי הביט בה מבוהל אינו יודע כיצד להשיב, שוב שואלת אני אותך עבד, אוננת? כן ענה דוגי בהכנעה, גם אם ידע שלא העז לאונן פחד להציג את גבירתו כשקרנית.
אוקיי אמרה דורין ועיניה קרות כעיני כריש, עוד היום תעבור סירוס אמרה דורין כשליבה מתרונן למראהו של כלבה המבוהל.
שירלי קראה לבתה, מה את אומרת, נסרס את דוגי היום לאחר שאונן? עוד לא אמא ענתה שירלי עוד לא גמרתי להשתמש בו.
ניצלתה כלב טיפש ורק להפעם.
כלבלב אנושי
לפני 14 שנים • 14 בדצמ׳ 2009

פנטזיה :)

כלבלב אנושי • 14 בדצמ׳ 2009
אכן פנטזיה יפה, מרעננת..ומגרה icon_smile.gif

{חבל שכפי שראיתי 80 איש/ה קראו,
ואף לא אחד/ת טרח להגיב}