לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רוני גלילי - הרשעה בבית המשפט

Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 26 בפבר׳ 2010
Brave Dwarf • 26 בפבר׳ 2010
לאפור תמוה אני לא יכול לענות כי פרט לשרשור בו טענתי שזונת סושי אדם מכוער, בו הוא קפץ לפתע באופן ספרותי למדי בדומה לשרשור זה וקרא לי "שמוק". איני מכיר אותו כלל.


אבל אני חייב לדייק. קוראים לו "דויד". במלרע. בתור כותב, לא יזיק לפעמים לקרוא LOL
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 26 בפבר׳ 2010
Brave Dwarf • 26 בפבר׳ 2010
זאלופון כתב/ה:
חפרת וחפרת, אבל לא חידשת דבר. שוב אותה התעקשות (מובנת לגמרי) להצמד ל"זיכרון" המעוות שלך במקום פשוט להסתכל במציאות הכתובה לבן על גבי שחור וסותרת אותו לחלוטין (אגב, לקח בדיוק דקה לכתוב "רוזי" ברשימת החברים ולמצוא את השרשור עליו דיברת. אל תשגל את המוח על מחסור בזמן), שוב אותו העיוורון להבדל שבין אובססיה של אדם לכאבו (קרא את הבלוג, ראה מיהי דולצינאה עליה אתה מגן בחירוף נפש), שוב הניסיון הפתטי להציג את אלו שאתה בעצמך העלית בשרשור זה (ובאינספור אחרים. היה לאחרונה שרשור שבו לא הזכרת את סושי?) כמי שרודפים אחריך ולא להיפך. שוב ההאשמות שלך בדבר חוסר רגישותם של אחרים שעה שאתה עצמך אינך נרתע מללגלג על האינטימיות שלהם. וכמובן - שוב ההצגה הזו כאילו כל זה לא נוגע לך, שעה שהתנהגותך (והסיפורים הקטנים שהואלת בטובך לחלוק עמי בשרשור זה) מוכיחים את ההיפך.

המשך לחיות בחוסר מודעות, לעצום עיניים מול אמיתות בוהקות ולהצמד לדלוזיות המשונות שלך, אם זה עושה לך טוב. מה שעושה לי טוב הוא בוקר נפלא של כרבולים, סקס, פוך ואהבה, ואני בעיצומו של אחד כזה ממש עכשיו. לך אין מקום בו. הייה שלום, ומן הסתם, כי ככה זה עם אנשים אובססיביים, גם להתראות.


דלוזיות? עכשיו זה זמנך להיות סופיסטיקייטד? אני הערב למשל מתחפש לפייה!
את שיטת ה- Beetlejuice ננסה מחר.

אבל אתה ענק. יבוא יום ואתחפש לזאלופון.
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 26 בפבר׳ 2010
Brave Dwarf • 26 בפבר׳ 2010
קשה לך להאמין, אחשלו, שמישהו מסוגל להכיל כל כך הרבה מידע בראש קירח אחד? גם אני מתקשה. והרי רק אמש כשישבנו בבריכת שבגינה, אמרתי לה: אני חייב לקנות כובע ים. במחשבה שלי היה לי המון שיער. אבל היא צחקה. טוב, בפורים זה כשאצלול, אחבוש קונדום.

בינינו, גם אני לפעמים צועק BeetlejuiceBeetlejuiceBeetlejuice ועדיין לא נעלם. לך תבין את העולם. אגב, שחרר את כפתור העליון, כי אם תחנק מרוב נפיחות, אני בטוח לא אנשים אותך.

ופורים שמח!
שוסי
לפני 14 שנים • 26 בפבר׳ 2010
שוסי • 26 בפבר׳ 2010
Brave Dwarf כתב/ה:
זונת סושי כתב/ה:
באמשך גמד,עזוב אותי.


באיזה נושא?
במקום בו העלית לכאן פרטים אישיים של אישה צעירה שכלל אינה חלק מהכלוב?
לא פניתי אליך כלל. זאת הייתה מישהי אחרת שניסתה להפנות את תשומת ליבך בנימוס (חברה שלי. אני יודע לבחור חברים) באדומה פרטית.

או שמא כאשר התחתנתי ובשניים ניקייך היה לך לומר לי דבר מה על כך בבלוגי הפרטי.

אוח. אני מבין למה כוונתך. שאני אעזוב אותך משני ניקים נוספים שלך בהם הופעת בבלוג שלי שוב מיד אחרי שזאלו קבע ש"אינך קדושה" וניסית להתחיל אתי בתור בת 18 והפחדת אותי פחד מוות. ושוב הגבת לעצמך שם בניק מוכר.


באמשלך תעזבי אותי, זונה.


ועכשיו תוכיחי שאני הוא זה הרודף אותך.

מכיוון שכל זה קרה במהלך שלושה חודשים אחרונים וכלובי מחק את ניקייך שרודפים אותי (למרות שחוזרים ונפתחים כמו פטריות אחרי הגשם), אני מניח שזה לא ייחשב אפילו קטנוני לזכור.

(-:

לא יכול להתאפק. תמליצי לו במקום לצעוק עזריאל בכל פעם שהוא רואה אותי ומכוון שפעם אחרונה שצעק הופיעה ריס. שינסה Beetlejuice Beetlejuice Beetlejuice.

לכי תדעי, אולי אעלם.

כמה עיוותים כמה..אתה בכלל מודע לשקרים שלך?,או שהם כבר נהיו חלק ממך?
אני אפילו לא בטוחה מה יותר עצובicon_sad.gif.
גמד,מחר פורים,עשה טובה,תתחפש לאדם עם חיים ועזוב אותי בשקט כבר.
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 28 בפבר׳ 2010

את שוברת לי את הזין

Brave Dwarf • 28 בפבר׳ 2010
אז ראי איזו הזדמנות נפלה בחיקך ללמד אותי לקח למען לא אשוב ואחטא בשנית בלהיות לא "בן אדם". גשי לכלובי ובקשי ממנו לסתור את דבריי ואת הציטוטים ואת הלינקים שהבאתי לידיעתו. ואני אפילו אתן לך פור – הרי האשמתי אותך בכך שסיפרת בכלוב פרטים מחייה של אישה שאינה חלק ממנו. זאת חתיכת עילה לזיין לי את הצורה, או לחילופין...

לנסות ולהעמיד אותי באותו אור מכוער בו ניסיתי להאיר עלי בתגובתך האחרונה אשר יוכיח אחת ולתמיד שהעובדה שאני מסרב לשמור את הפוקים שלכם בשקיות ליום בו אצטרך להניח אותם על השולחן, אינה סותרת את זו שלא שכחתי עד כמה אתם מסריחים.

אם חשבת שכאשר תתכסי בשערות אשכיו של זאלופון וכמוהו תזעקי "שקרן שקרן" האמת לא תפגע בך, שגית.

את לא מספיק חכמה להיות בת זונה. את בסך הכל, כפי שבחרת לקרוא לעצמך, זונה.
שוסי
לפני 14 שנים • 28 בפבר׳ 2010
שוסי • 28 בפבר׳ 2010
היה כאן משהו,אבל במחשבה שנייה,די,עייפתי.
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 28 בפבר׳ 2010
Brave Dwarf • 28 בפבר׳ 2010
זונת סושי כתב/ה:
היה כאן משהו,אבל במחשבה שנייה,די,עייפתי.


אם ו... תתעשתי על כוחותיך, אם יבוא לך, אעמוד מאחורי דבריי עד 120 (ליהודים, אחרי הכל, אין ברירה). אני, גם אם לסירוגין, תמיד כאן.


בברכת חג פורים שמח,
ושלא תעזי להתקרב אלי שוב,
α באוריון, ביטלג'וס
ונוס (נשלטת)
לפני 14 שנים • 28 בפבר׳ 2010

די!

ונוס (נשלטת) • 28 בפבר׳ 2010
כמה אפשר לטחון נושא מסויים?

אתם משועממים?
amy​(נשלטת)
לפני 14 שנים • 6 במרץ 2010
amy​(נשלטת) • 6 במרץ 2010
במעריב של הסופשבוע יצאה כתבה נוספת על רוני גלילי.