שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

וירטואלי

אלפא דום​(שולט)
לפני 14 שנים • 11 במרץ 2010
אלפא דום​(שולט) • 11 במרץ 2010
המכשפה כתב/ה:
הוא מתכוון שפעם (עד בערך 2003) כל חובבי ה - BDSM היו מתקבצים בהמונים בחדרים מסויימים בשרתי המירק (IRC) ומסתובבים ברחבי הוירטואליה.

לבעלי הזיכרון הטוב, היו שם הכרויות, חברויות, סאשנים ואפילו מכירה פומבית של עבדיםicon_smile.gif

היו מציירים שם פרחים, שולחים ברכות ובין לבין משחקים טרוויה.

בקיצור, תקופת האבןicon_smile.gif


מישלי, Bloody ומכשפה. אני אנסה עוד פעם, למרות שבשלב הזה כבר לא ברור לי כל כך עבור מי.

מכשפה, IRC זה לא "תקופת האבן". זאת פשוט רשת צ'ט שהייתה קיימת עוד לפני שהיו דפדפנים. צ'ט נשאר צ'ט עם כל המגבלות שלו גם בשנת 2010. באופן דומה קיימים פורומים בנושא בערך מהרגע שהיו דפדפנים (את הראשון הכרתי עוד בשנת 1995 כשעוד בקושי היו דפדפנים). האם פורום זה "תקופת האבן" ?! אם לא שמת לב, אשת מערות יקרה, את פעילה בפורום באינטרנט.

זה נכון שפורומים IRC וצ'ט בכלל זאת צורה די פרימיטיבית של תקשורת אינטרנט שבמידה מסויימת נדחקת הצידה, אבל יש לה עדיין את המקום שלה. במרחב גרפי כמו SL (שכן, עדיין קיים ורחוק מלמצות את עצמו) אפשר "לעשות" בערך כל מה שניתן לדמיין, כולל דברים שאי אפשר או אסור לעשות במציאות (יתרון ברור בתחום שבו ממילא אחת מאבני היסוד היא הפרדה בריאה בין מציאות לדמיון). זה גם סתם יכול לעזור אם אני מעדיף ללמוד מה מישהי אוהבת כולל סיבוב של "התנסות" כי אני לא יכול (מרחק גיאוגרפי למשל), או לא רוצה לפגוש אותה קודם פנים אל פנים ולהתחיל לדבר על מה איך למה וכמה. בין היתר זה מאפשר להכיר אנשים מחו"ל שלא היה יוצא לי להכיר בדרך אחרת. תהיתי בתחילת השרשור למה אני לא מבחין בישראלים. אני מניח שהסיבה קרובה לסיבה שגרמה לכך שאין מועדוני BDSM רצינייים בישראל, למשל. יכול אפילו להיות שאחת מהסיבות שאין כמעט פעילות בדס"מ במרחב הציבורי היא שאין הפנמה ציבורית של המרכיב האשלייתי שבו.

אלפא.