אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עזרה בקשר למציאת קשר רציני שמשלב פמיניזציה - עצות?

DickLa​(פמית נשלטת){רק בנות.❤️}
לפני 14 שנים • 27 במרץ 2010

עזרה בקשר למציאת קשר רציני שמשלב פמיניזציה - עצות?

שלום
אני נמצא בבעיה.
אני בעד להכיר מישהי לקשר רציני. הענין הוא כזה - במיטה אני נמשך ללהיות נקבה. אני נהנה ממין רגיל אבל יותר ממין כזה שבו בת הזוג מחנכת אותי להיות נקבה מושפלת על כל המשתמע. ממש להיות אשה נשלטת.
מחוץ למיטה אני אומנם בחור עדין אך אני לא נשלט.אני אפילו יכול להיות עקשן.
השאלה שלי היא כיצד אפשר למצוא בחורה חטובה, אוהבת, משקיענית, שבאמת בעד לבנות משהו. קשר רציני. מישהי מבינה. שיודעת לקבל את שני הצדדים הללו בך. אני כותב זאת כי "סתם" שולטת זו לא בעיה למצוא. ואני ממש לא מזלזל. כן זה קצת לוקח זמן אבל אפשרי. הענין שהרוב לא חטובות (ואל תשפטו, על טעם ועל ריח! ומנסיון זה באמת המצב). ומי שכן נראת מבחינה חיצונית היא קצת יותר מידי אקסטרימית ומחפשת סמרטוט ריצפה. קשה למצוא הבנה וקבלה. זה או קשר ונילי או קשר בדסמי נטו שבו אתה סמרטוט. ואם אתה זקוק לקשר אוהב ונילי שבו אתה גבר ככל גבר. עקשן לפעמים. ציני. עם דעה משלו. ובמיטה פשוט ... בעד להיות שפחה icon_question.gif

[חשבתי שאולי אינטרסקס (הרמפרודיט) תתאים לי בול. כי אני סטרייט. וגבר לא יתאים לי. גם לא קוקסינלית. ועם אינטרסקס אוכל להיות אשה שלה במיטה וגבר שלה ביום יום. אבל זה כבר עוד יותר חסר סיכוי מלהכיר אשה רגילה.]
Viva La Vida
לפני 14 שנים • 28 במרץ 2010
Viva La Vida • 28 במרץ 2010
בתור עבד(או גור icon_razz.gif ) בכלוב, אני ממש יכול להזדהות עם המשיכה שלך, יש משהו שהוא כל כך חזק וטהור בכך שאתה מעניק את מיניותך לשולטת שלך, והופך לזונה הקטנה שלה. האפקט הרבה יותר חזק, אם יש ביניכם משיכה והבנה, כי אז יש לך רצון לתפקד יותר טוב בשביל לגרום לשולטת להנות יותר ולהתגאות בך, בכלב שלה. ולמעשה, מהמילה משיכה מתחיל הכל.
כמו בבר, כשאתה יושב עם חברים ורואה מישהי מושכת שאתה רוצה להמשיך איתה, אתה יודע שבתור "נכה אורי גלר", אתה לא יכול לשדר לה מחשבות, ולכן אין מנוס מלגשת אליה ולקוות לטוב.
אותו דבר פה, בכלוב. ישנן מלכות בגובה מטר וסיגריה, אבל עם אף בגובה גורד שחקים, שפשוט לא מוכנות להסתכל כל כך נמוך, אלינו, העבדים. אבל, יש פה מלכות שהן הרבה יותר מזה, מלכות בכל רמח אבריהן(והרבה מעבר לחטובות) שהן גם אנושיות. כמו שמלכה פה אמרה לי:"קודם כל אנושיות, אחר כך מלכות". ולמזלנו, יש הרבה יותר מלכות אנושיות שיודעות להעניק כאב ובד בבד חיבוק אוהב ותמיכה כשאתה זקוק לו מאשר "מלכות" שלא משתינות ממטר לכיוון אחרים.
הבסיס הראשוני לקשר בדסמי הוא המשיכה, הרצון שלך להעניק למלכה את חירותך ולתת לה לעשות בהן כשלה. אחרי זה מגיע האמון, כשאתה סומך עליה שהיא לא תפגע בך(יותר מדי icon_twisted.gif ), ולבסוף השליטה והמסירות - כשאתה מוכן לתת את כל כולך בשביל לרצות את המלכה שלך, ואתה לבד מותח את הגבולות, בכדי לגרום לה אושר והנאה.
ולכן, כדי לסכם את ההודעה הזאת, התחלתי מהסוף ועכשיו נגיע להתחלה - החלק הכי קשה במערכת יחסים בדסמית, לדעתי, הוא למצוא מישהי שמתחברת להנאות ולרצונות שלך, ובד בבד קשובה לגבולות שלך. ולכן אי מנוס מלחפש מישהי שאתה מזדה אית ועם כיון החשיבה שלה, להמשיך איתה לפגישה ולהאמין, כי הכל מתחיל באמונה ורצון icon_smile.gif