3students |
לפני 20 שנים •
22 במרץ 2004
לפני 20 שנים •
22 במרץ 2004
3students • 22 במרץ 2004
יכול להיות שעיצוב ההתנהגות הוא הדדי, גם ילד מעצב את ההתנהגות של הוריו, אבל אנחנו מעוניינים בעיקר בעיצוב מצד הצד השולט.
בקשר בדסמי מעבר לעיצוב שבפשרה, שקיים גם בקשר ונילי, ישנו גם אלמנט של עיצוב מתוך קבלת מרות, ובו אנו מעוניינים. שוב, אנו לא עוסקים במה שמוביל אנשים לבדסמ, אלא בעיצוב ההתנהגות של הצד הנשלט ע"י השולט בתוך הקשר עצמו, בדיוק כמו שבלק לוטוס ציינה לדברים הקטנים כמובן שמציאות הדברים לא באים לידי ביטוי ביחס של אחד לאחד עם התיאוריה ללא רעשי רקע, אבל גם זה יספק אותנו. תודה |
|
PsychoDemi |
לפני 20 שנים •
22 במרץ 2004
לפני 20 שנים •
22 במרץ 2004
PsychoDemi • 22 במרץ 2004
לפי מה שהבנתי אתם 3 סטודנטים
אז מה אם מתנדבים מאיתנו יעצבו התנהגותו של אחד מכם? ככה תהיו משהו כמו איש הזבוב - גם מדען וגם זבוב... (או במקרה הזה כלבלב) |
|
Tame |
לפני 20 שנים •
22 במרץ 2004
לפני 20 שנים •
22 במרץ 2004
Tame • 22 במרץ 2004
אוו דמי, זה הרעיון הכי טוב ששמעתי עד כה
|
|
loren |
לפני 20 שנים •
23 במרץ 2004
לפני 20 שנים •
23 במרץ 2004
loren • 23 במרץ 2004
PsychoDemi כתב/ה: לפי מה שהבנתי אתם 3 סטודנטים
אז מה אם מתנדבים מאיתנו יעצבו התנהגותו של אחד מכם? ככה תהיו משהו כמו איש הזבוב - גם מדען וגם זבוב... (או במקרה הזה כלבלב) כן.. זה בהחלט היה טוב........ |
|
teacher(שולט) |
לפני 20 שנים •
13 באפר׳ 2004
הראיון והרעיון
לפני 20 שנים •
13 באפר׳ 2004
teacher(שולט) • 13 באפר׳ 2004
אז הנה... אחרי השיחה המעניינת שנערכה עם שניים מהשלשה,
איתי ועם שפחתי, אני מעלה את ההתרשמות שלי. אני בכלל לא אתייחס למחקר עצמו או לעבודה שתוגש בנושא, שכן היא כשלעצמה אינה עוסקת ב-BDSM. אבל השאלות שהועלו, התשובות והמשתמע מהן היו מאוד מעניינות, יותר למרואיינים (לנו) מאשר לסטודנטים עצמם. התקשורת בין דום לשפחתו יכולה להיות טובה מאוד, אך כשיושבים ומדברים על דברים ספציפיים, אפילו ברמה האקדמית, כשיושבים לנתח סיטואציות ספציפיות בהיבט החינוכי/לימודי שלהם, מגלים דברים מעניינים. כדום קיבלתי זוית חדשה בנושא העקביות שלי, והתרומה שלה לתהליך הלימוד. לא משהו שלא ידעתי קודם, אבל בהחלט עד לאן היא מגיעה... הכל טמון בפרטים הקטנים. לגבי האנשים עצמם: נחמדים מאוד, לא חטטניים כלל, ואנשי שיחה נעימים. יום נעים teacher |
|
creamy |
לפני 20 שנים •
13 באפר׳ 2004
לפני 20 שנים •
13 באפר׳ 2004
creamy • 13 באפר׳ 2004
איזה יופי, טיצ'ר.
ואכן מורה הינך. אחרי כל הירידות וההתגוננות, מגיעה תגובה רצינית, לאחר בדיקה (יחסית) יסודית. סחתין על האומץ, הפתיחות והתובנה. סטודנטים, הרבה הצלחה. |
|