בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תלונה והזמנה לדיון

ונוס (נשלטת)
לפני 14 שנים • 14 באפר׳ 2010

לצערי ,זה ממש כך...ולכן מזמן הפסקתי לחפש פה ולמזלי, מצאתי.

ונוס (נשלטת) • 14 באפר׳ 2010
חתולונת1607 כתב/ה:
ובערבון מוגבל ההודעות שיקבלו ממני תגובה הן הודעות שמכבדות אותי בתור אדם. לא "תרדי על 4 כ**ה" או "תמצצי זונה" או ברכות שכאלה. אין מצב שאני עונה להודעת זימה או מבחן מדידה פיזי (מה עומק ה...שלך ומה אורך ה...שלך, ולא, הם לא מתכוונים לעומק האור בעינים שלי ולאורך השיער שעל הראש שלי).

רוצה לראות שהתאמץ, שהשקיע זמן ולו הקצר ביותר להכיר אותי בתור מישהי שהוא כביכול מעונין בה. שיקרא את הפרופיל שלי, שיקרא קצת בבלוג. זה משקף אותי. אלה דברים שהשקעתי זמן בהם. תשקיע גם אתה זמן בהם. נאה דורשת ונאה מקיימת - אין מצב שפנית או שאני פניתי בלי שאבדוק לפחות את הפרופיל שלך.

אבל על מי אנחנו עובדות? אנחנו חורים שנועדו לשמשם, וכך רובם מתיחסים אלינו. לא רואים אישה, רואים ערימה של חורים שעומדת בצד השני של המסך, מוכנה ולחה לשימושם האולטימטיבי כי הנה *הם* הגיעו, נציגי האלוהות עלי אדמות, המתנות למין הנשי.



זו אחת הסיבות העיקריות שגינן כתבתי את שכתבתי בפרופיל. רובם המוחלט של הגברים פה מחפשים זיון קל .

ולמזלי, מצאתי את שחיפשתי מחוץ לכלוב.
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו}
לפני 14 שנים • 14 באפר׳ 2010

פניות רצויות ולא רצויות

כשהיה לי (על לא עוול בכפי) מנוי זהב, קיבלתי לצערי המון פניות.

למה לצערי? כי רובן המכריע של הפניות היו סתמיות. ואני אסביר:
אם בנאדם קורא את הפרופיל שלי, קורא את הבלוג שלי ומתייחס אליי, אם בנאדם קורא את מה שכתבתי בפורום ומבקש להגיב על כך - יבורך. תמיד אענה למישהו כזה, תמיד בצורה נחמדה. ותמיד, אבל תמיד, אקרא את הפרופיל שלו ואולי גם את הבלוג, אם יש לו כאלה.
למרבה הצער, רוב הפניות היו מאנשים שבבירור לא טרחו לקרוא את הפרופיל. שלוש דוגמאות פשוטות, נפוצות מאוד לצערי:
א. בחור אחד כתב לי שהוא מאוד ישמח לעשות דברים באופן פומבי. אני כתבתי בפירוש שהפרטיות (דיסקרטיות, בלעז) חשובה לי מאוד.
ב. ה-מ-ו-ן אנשים כותבים לי שהם מחפשים מישהי לקשר, מישהי שתחנך אותם וכולי. עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון - מחמיא לי מאוד שאנשים רואים בי בת זוג פוטנציאלית. אבל, כתוב לי בפרופיל בודאות שאני לא מחפשת קשר. גם לא מחפשת לחנך מישהו. (אם יורשה לי להעיד על עיסתי ולצטט מהפרופיל שלי-עצמי: "המעוניינים בחינוך מוזמנים לפנות לגדעון סער: http://www.gideonsaar.com/")
ג. כנ"ל לגבי נהגים, משרתים, פוט פטיש וכולי - כתוב לי בפרופיל בפירוש שאני לא מעוניינת באף אחד מאלה.

עכשיו, הבעיה היא שאני מקבלת, נניח, 20 פניות כאלה, ועוד פניה אחת ממישהו שאשכרה טרח לקרוא את הפרופיל שלי. זה אומר, שאני קוראת 21 פרופילים (כאמור, מתוך כבוד בסיסי לאדם שמולי), גם אם רובם לא טרחו לקרוא את שלי. וזה אומר, שעד שאני מגיעה לבחור ה-21, יוצא הדופן, כבר אין לי כח ואין לי חשק לאף אחד.


בעיה נוספת היא כאשר בחור טוען שהוא קרא את הפרופיל שלי, טענה שאני נוטה להאמין לה, אבל מדבריו מתברר שהוא לא. או שהוא קרא אותו אבל לא איכפת לו מהכתוב בו, שזה מעליב אפילו יותר. למשל (בסוגריים המחשבות שעוברות לי בראש, לקמרה שזה לא ברור):
"שלום RIR (שלום גם לך),
ראיתי כמה תמונות שפרסמת (או, איזה יופי!) והן מאוד מצאו חן בעיני (ישש!!!!). במיוחד אהבתי את התמונה של העבד קשור למיטה. (גם אני...)
קראתי את הפרופיל שלך (בשעה טובה, מישהו שטורח לעשות זאת) ומאוד אהבתי את הישירות והכנות. (תודה, איזה כיף!)
הייתי שמח אם נוכל להיפגש (בהחלט אשקול זאת). אני מחפש משהי שתשלוט בי (אנחנו מדברים על סקס, כן?), שתחנך אותי (WTF?). משתוקק ללקק את כפות רגלייך (איכס! לא אמרת שקראת את הפרופיל שלי?) ולשרת אותך בכל צורה בה תבחרי. (אה... אנחנו עדיין מדברים על סקס?)
קצת על עצמי: בן 35 (איכס, לא קראת שאני מחפשת רק צעירים?), מאוד מנוסה בתחום (אבל כתבתי בפירוש שאני מעדיפה חסרי ניסיון!), נראה טוב מאוד (בטח, תראה לי גבר אחד שלא חושב על עצמו שהוא נראה טוב מאוד...), גבוה (פיכסה) ושרירי (נניח).

אשמח אם תצרי עמי קשר."

עכשיו, למכתבים כאלה אני לא באמת יודעת איך להגיב: מצד אחד הבחור כן טרח וקרא לפחות חלק ממה שכתבתי. מצד שני, הוא מתעלם בהפגנתיות מדברים אחרים. מה עליי להניח? שהוא קרא רק חלק? שהוא מסנן את העובדות שלא מתאימות לו, בתקווה שהן תתפוגגנה? או שהוא לא מכבד את הדרישות שלי?


תלוה אחרונה ודי: ישנן הודעות רבות שכותרתן "היי ממצב" - ותו לא. אין תוכן, אין כלום. אני תוהה, מה בדיוק אני אמורה לענות להודעות כאלה?
פעם עניתי לאחת כזו: "סבבה, מה איתך?" קיבלתי בתגובה: "הכל טוב." לא ידעתי מה לענות, וכאן, לשמחתי, נגמרה ההתכתבות.


שני דברים אחרונים לסיום:
1. אני נוטה לענות לכל המכתבים שאני מקבלת. או כמעט לכולם. זה בטח מאוד טיפשי מצדי, כי אם אני אומרת למישהו "לא" מנומס הוא מחליט לנסות לשכנע אותי. זה הכי מעצבן. למעשה, הכי מעצבן זה אנשים, שכשעונים להם "לא" מנומס הם ממשיכים להתעקש, ואם לא עונים להם בכלל - הם מחליטים שאת סנובית.
2. לפרוטוקול אבקש לציין, שכמובן, לא כולם הם כאלה. יש כמה שהם סבבה לגמרי. יש כאלה שקראו את הפרופיל, מתייחסים למה שכתוב בו ואפילו עומדים בקריטריונים. יש אינטיליגנטים, צעירים, חביבים ומשקיענים. ואלה כמובן מקבלים את כל תשומת הלב שהם ראויים לה. (אלא אם כן אני עייפה מדי אחרי עשרים מכתבים חסרי טעם, כאמור.)


אם החזקתם מעמד עד כאן וקראתם את הכל, טפחו לעצמן על השכם. icon_smile.gif
בלוסום​(לא בעסק)
לפני 14 שנים • 14 באפר׳ 2010
בלוסום​(לא בעסק) • 14 באפר׳ 2010
נוצות ומסמרים כתב/ה:
מחזרים שאינם מרגשים אותי ומרשימים אותי אינטלקטואלית, נמחקים מהרשימה.


אני לא אוהבת לא את טקטיקת ה-אני כל כך חכמה ואענה רק למי שמשתווה לי בחכמתו,



את שמה לב שאת לגמרי סותרת את עצמך? מצד אחד אומרת שאת בעצמך שופטת מחזרים ע"ב ריגוש שכלי, מצד שני פוסלת את הזכות של שאר הנשים לעשות כן.
silde
לפני 14 שנים • 14 באפר׳ 2010

Re: פניות רצויות ולא רצויות

silde • 14 באפר׳ 2010
RIR כתב/ה:



אם החזקתם מעמד עד כאן וקראתם את הכל, טפחו לעצמן על השכם. icon_smile.gif



טפחתי icon_biggrin.gif
underfoot
לפני 14 שנים • 14 באפר׳ 2010
underfoot • 14 באפר׳ 2010
מי שפותח דוכן בשוק הבשר שלא יתלונן על הזבובים, הא?
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו}
לפני 14 שנים • 14 באפר׳ 2010

Re: פניות רצויות ולא רצויות

Bossab כתב/ה:
RIR כתב/ה:



אם החזקתם מעמד עד כאן וקראתם את הכל, טפחו לעצמן על השכם. icon_smile.gif



טפחתי icon_biggrin.gif


(*טופחת לבוסב על השכם*)

underfoot כתב/ה:
מי שפותח דוכן בשוק הבשר שלא יתלונן על הזבובים, הא?

ומי שצמחוני ופותח דוכן של סויה?
silde
לפני 14 שנים • 14 באפר׳ 2010

ובתשובה לשאלה המקורית

silde • 14 באפר׳ 2010
חייב לומר שזו הפעם הראשונה שאני משתתף פעיל בפורום ובאתר . למרות שזהו חלון הצצה לעולם שמעניין אותי, אף פעם לא ממשתי את העניין. חלק גדול מהסיבה היא העובדה שלא מצאתי לנכון לפנות לאף אחת פה . בעבר הרחוק התכתבתי עם בחורה מאוד נחמדה פה אבל זה היה ביוזמתה .
שמתי לב שכמו בכל מסיבה טובה בעיר גם פה אחוז הנשים הוא קטן אל מול אחוז הגברים. דבר זה יוצר מצב אבסורדי אשר בו אני צריך להמציא הרים וגבעות , להיות משורר או פובליציסט לפחות בכדיי שאוכל למשוך את תשומת ליבך ובכדיי שלא תתלונני על הודעה סתמית ששלחתי. לכן, האמת , אני פשוט לא שולח. אני יכול לספור על חצי כף יד את כמות ההודעות ששלחתי פה. בפעמים המעטות הללו היה בדרך כלל איזשהו טריגר , אישהו עניין מיוחד בפרופיל של האישה שמולי שגרם לי לראות בן אדם מאחורי המסך.
אני איש של מילים ואם מילים מדברות אליי באמת ( או תמונות,ואני לא מתכוון לתמונה של כוסית על עם שוט ) אז יש לי סיבה לכתוב. ואם כבר כתבתי למישהי שעניינה אותי אז סביר להניח שאכתוב על זה . אני לא יכול לכתוב הרבה מעבר כי אני לא מכיר את האישה שמולי , לכן אני יכול רק למצוא נושא מסויים שממנו אפשר להמשיך. זה נראה לי , במקום כזה כמו פה , דווקא יותר עמוק מהכרות של שני אנשים בבאר שכל מה שיכול להיות גורם משיכה זו החיצוניות .כך לפחות אני מאמין. ולמרות זאת רק כך אני מכיר נשים חדשות.בעולם האמיתי.

יכול להיות שכל מה שרשום לדוגמא אצל RIR בפרופיל זה בדיוק מה שאני מחפש ועדיין לא הייתי כותב לה מכיוון שאני לא מתאים בדיוק למה שהיא מחפשת . ואיזה טעם יש בשליחת הודעה אם זה כך. אדיוט מי שעושה את זה . אבל בזה אי אפשר להלחם. לצערי , המדינה שלנו נגועה בהרבה נבובים כאלו.זה לא רק פה. באותה מידה מהצד השני יש אישה שכותבת לי מייל ומציעה לי לבוא לסשן איתה ולשלם לה על זה ואחרכך אם היא תהייה מבסוטה ממני אז נמשיך בלי תשלום ...לא ברור לי מה אישה כזו חושבת כשהיא שולחת הודעה כזו .

שיהיה להם לבריאות
נוצות ומסמרים
לפני 14 שנים • 14 באפר׳ 2010
נוצות ומסמרים • 14 באפר׳ 2010
(אני לא מספיקה לעמוד בקצב. תגובה כללית יותר הפעם)

"פרטיותו של אחר אינה מובנת מאליה, מסתבר, ובעולם וירטואלי רבים מאלו שלא מכבדים את פרטיותו של אחר, גם אל זו שלהם מתייחסים כאל עניין של מה בכך, ולכן להסביר ו/או לבקש שינהגו באופן שיכבד אותם ואת הסביבה, יהיה בזבוז זמן מְשַׁוֵּעַ. אני מניח שהכלוב נגוע יותר משאר אתרים בזלזול הדדי בעיקר בגלל אופיו החושף והחושפני. דהיינו: אם את/ה מאפשר/ת לנו הציץ במיטתך, למה שתאסור עלינו לגעת?"

זה נכון, אבל בעיני זו רק חלק מהבעיה. אין ספק שקיימת כאן תשתית שמזמינה, כביכול, הפרת גבולות. מאידך, דעתי היא שנורמת ההתנהלות הזו לא הייתה מתגבשת לרמה כזו (של מתן תגובות סלחניות-אך-נוזפות בפני מי שמעז להביע דעה הפוכה), אם לא היה לה גיבוי בשטח, בדינמיקה בין שני הצדדים.

למה אני מתכוונת ב"דעות סלחניות-אך-נוזפות"? כל אמירה שעיקרה הוא: אני מבין/ה את הכעס שלך, אבל זה המקום/ישנם גם אנשים כאלה, עבורם המציא כלובי את אופציית ה-התעלם.

מה שמביא אותי לנקודה הבאה-

"את שמה לב שאת לגמרי סותרת את עצמך? מצד אחד אומרת שאת בעצמך שופטת מחזרים ע"ב ריגוש שכלי, מצד שני פוסלת את הזכות של שאר הנשים לעשות כן."

קודם כל, אני לגמרי לא פוסלת את זכותן של שאר נשות הכלוב ונשים בכלל לשפוט מחזרים על פי כשרם האינטלקטואלי (אדרבא). מה שמטריד אותי הוא התניית ההתקשרות בין הצדדים בעמידה באתגר כלשהו, במקום – כפי שהדברים קורים בד"כ באופן טבעי – בעמידת שני הצדדים זה בציפיותיו של זה.

האתגר האינטלקטואלי הוא זה שנתקלתי בו בצורה הכי בוטה. אני יכולה להכניס לקטגוריה הזו גם את "גבוה", "רזה ואסתטית", "סגידה כספית" וכדומה. כל התנהלות שמכריזה בצורה בוטה: אם את/ה לא עומד/ת בסטנדרט שלי, אל תטרח/י בכלל להתקרב.

התנהגות כזו היא סוג של הרמה להנחתה.

מצד אחד, כפי שניתן ללמוד מהודעותיו המתורבתות של הפסיכיאטר, גם אני נופלת לקטגוריה הזו במידה מסוימת. התלבטתי והתלבטתי מה לכתוב בפרופיל, ובסופו של דבר החלטתי לכתוב בצורה הכי ישירה שאפשר מה מעניין אותי ב-BDSM. ירצו? יאכלו. לא ירצו? לא יאכלו. לצערי, הטקסט שניסחתי בסופו של דבר, נתפס בצורה שלא התכוונתי לה מלכתחילה: כאתגר אינטלקטואלי.

חלק מהבעייתיות בנשים שמעזות לאתגר הוא חברתי גרידא: אישה שמתגרה ולא נותנת שום דבר בתמורה נתפסת כלא יותר מpricktease. ובזמן שאין לי בעיה לקרוא תגר על יסודות הסדר החברתי, אני מאוד לא אוהבת להיות מוצפת בדואר זבל.

אין לי בעיה עקרונית עם טיזינג. גם אין לי בעיה עקרונית עם טיזינג שתכליתו ידועה מראש. יש לי בעיה עם טיזינג שמקורו בנורמה מעוותת (האישה הגריינית צריכה לספק את מה ש"הבטיחה") ומסתיים, בסופו של דבר, בניסיון לנטילת הטובין בכוח.

"דבר זה יוצר מצב אבסורדי אשר בו אני צריך להמציא הרים וגבעות, להיות משורר או פובליציסט לפחות בכדיי שאוכל למשוך את תשומת ליבך ובכדיי שלא תתלונני על הודעה סתמית ששלחתי. לכן, האמת, אני פשוט לא שולח. אני יכול לספור על חצי כף יד את כמות ההודעות ששלחתי פה. בפעמים המעטות הללו היה בדרך כלל איזשהו טריגר, איזשהו עניין מיוחד בפרופיל של האישה שמולי שגרם לי לראות בן אדם מאחורי המסך."

אני לא לגמרי בטוחה מה להגיב לזה. תמיד הסתדרתי עם מילים, ואני לא חושבת שצריך להיות פובליציסט כדי להרשים אותי או כל כותבת אחרת באתר. אני לא אוהבת הודעות כמו "מה המצב?" – יש לי פרופיל, יש לך פרופיל. כתבתי כמה וכמה מילים בפורום. כאן בדיוק משחקת הפלטפורמה לטובתך. מי שמתעקש לפנות לאישה באינטרנט משל היו שניהם ישובים על הבאר באיזה פאב, מפספס את כל הפואנטה.

"באותה מידה מהצד השני יש אישה שכותבת לי מייל ומציעה לי לבוא לסשן איתה ולשלם לה על זה ואחרכך אם היא תהייה מבסוטה ממני אז נמשיך בלי תשלום ...לא ברור לי מה אישה כזו חושבת כשהיא שולחת הודעה כזו."

מסכימה איתך, כמובן.

RIR – קראתי (טופחת לעצמי על השכם). אגיב בהמשך icon_smile.gif
silde
לפני 14 שנים • 15 באפר׳ 2010
silde • 15 באפר׳ 2010
נוצות ומסמרים כתב/ה:
(אני לא מספיקה לעמוד בקצב. תגובה כללית יותר הפעם)


"דבר זה יוצר מצב אבסורדי אשר בו אני צריך להמציא הרים וגבעות, להיות משורר או פובליציסט לפחות בכדיי שאוכל למשוך את תשומת ליבך ובכדיי שלא תתלונני על הודעה סתמית ששלחתי. לכן, האמת, אני פשוט לא שולח. אני יכול לספור על חצי כף יד את כמות ההודעות ששלחתי פה. בפעמים המעטות הללו היה בדרך כלל איזשהו טריגר, איזשהו עניין מיוחד בפרופיל של האישה שמולי שגרם לי לראות בן אדם מאחורי המסך."

אני לא לגמרי בטוחה מה להגיב לזה. תמיד הסתדרתי עם מילים, ואני לא חושבת שצריך להיות פובליציסט כדי להרשים אותי או כל כותבת אחרת באתר. אני לא אוהבת הודעות כמו "מה המצב?" – יש לי פרופיל, יש לך פרופיל. כתבתי כמה וכמה מילים בפורום. כאן בדיוק משחקת הפלטפורמה לטובתך. מי שמתעקש לפנות לאישה באינטרנט משל היו שניהם ישובים על הבאר באיזה פאב, מפספס את כל הפואנטה.




ראשית כל אני רוצה להבהיר שאם לא הייתי ברור אז כשאמרתי -את- לדוגמא , לא התכוונתי ספציפית לאף אחת אלא לכוונה של התכתבות עם מישהי באתר.
עם מילים אין לי כל ספק שאת מסתדרת icon_smile.gif אני מודה ומתוודה שרק פה אני מצליח להבין אותך, הפרופיל שלך הוא עדיין מסתורין עבורי .

מעבר לזה . אני מבין אותך . הודעות כאלו בסגנון ,"מה המצב", או גרוע מכך כל הדוגמאות שאתן מביאות פה של אנשים שקוראים לכן ,"מלכתי, גבירתי וכדומה", ובאים ישר עם הצעות "מפתות" , הודעות כאלו לא שוות התייחסות. מאידך גיסא ( אךך תמיד רציתי להגיד את זה ) אני חייב לומר שיש פה כמות יפה של אנשים שיודעים להתבטא ולהתנסח ברמה גבוהה. כמו בכל דבר יש צדדים חיוביים וצדדים שלילים. אתן הכח השולט פה מהיותכן מיעוט מועדף . עלייכן מוטלת ה" אחריות " לשפוט בזהירות ובחוכמה בתחילת ההתכתבות.
באחת מהפעמים המעטות שפניתי למישהי , השקעתי מחשבה וכתבתי משהו מוצלח כנראה ( אני לא זוכר מה כתבתי אבל זה היה בעל גוון אישי ממשהו שראיתי וקראתי בפרופיל שלה . באמת שהשקעתי יותר מכמה דקות בשביל לכתוב את הדבר הנכון , שלא יהיה קצר מידיי, שלא יהיה כבד מידיי, שלא יהיה סתמי ושיעלה חיוך ...התשובה לא איחרה לבוא וכך היא ענתה לי :

-"הצלחת, עניתי icon_smile.gif "-

יופי, עכשיו מה ? זאת תשובה ? בדיוק כמו שהיא לא רצתה לקבל הודעה " מה המצב" כך גם אני ציפיתי ליותר מזה .
נוצות ומסמרים
לפני 14 שנים • 15 באפר׳ 2010
נוצות ומסמרים • 15 באפר׳ 2010
RIR שלום!

קראתי את הפרופיל שלך. וגם את התגובה שלך. את פולניה כלבבי (ותכלס, את מגניבה).

אכן אין מרגיז מפניות של אנשים שקראו את הפרופיל והחליטו להתעלם ממנו במובהק. אני גם לגמרי מסכימה איתך לגבי "מ'מצב?" למיניהם.

עוד משהו שמפריע לי בהקשר הזה הוא הציפייה שאעמיס על כתפיי את נטל השיחה. ישבת, כתבת לי - זה מגניב ואני מוחמאת. אבל תגיד משהו שאוכל להתייחס אליו. וזה רלוונטי ל"מה שלומך?" בדיוק כמו לפתיחות עלומות אחרות.

(ולפני שתתלוננו שאני מבקשת הרים וגבעות- גם אני שולחת מסרים לאנשים שהצליחו לעניין אותי, וגם אני שוברת את הראש מה לכתוב ואיך לשטוח את ענייניי).


Bossab

אני מסכימה שהתגובה שזכית לה הייתה מעצבנת ולא סימפטית, אבל זו לא אינדיקציה (לפחות בעיני) לטיב כל התגובות והמגיבות באתר. חבל לדעתי לפסול מראש את האפשרות לאינטרקציה אישית/מעל גבי הפורומים רק בגלל שבחורה אחת הגיבה בצורה שפחות או יותר סיכלה כל המשך לדיון. גם לי יצא לקבל תגובות מעצבנות/מתסכלות/מעליבות ובסופו של דבר שנסתי מותניים, בלעתי את הצפרדע והמשכתי הלאה.