סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חופש הביטוי, כבוד האדם....

Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010
Brave Dwarf • 22 באפר׳ 2010
ציטוט:
תגיד, לא אמרתי לך כבר ללכת ממני?


אגב, נילי. בא לך לסגור את העניין הזה אחת ולתמיד?
לדוגמא בשרשור המלוכלך הזה בו את ממילא טוענת שמכיוון שאת רזה את יודעת מראש שאף אחד לא יאשים אותך בהיותך דפוקה (למרות שהואשמת ולא אחת ופן תהיינה ספקות, לא על ידי) .

כי לי מן הסתם נורא לא נוח להתנהל במקומות צפופים שחונקים אותי על ידי: אמנם זה מקום דמוקרטי, אך על מה שאני אומרת אין לך זכות להגיב.

לעומת זאת, למרות הרושם שהגודל הגמדי שלי עושה, אני ייצור די נוח לבריות, כל עוד אינן מאיימות על חיי יקרים לי, ולכן אם תפרשי אחת ולתמיד את טיעוניך כאדם השווה לי, אם תוכיחי כי שחטאתי. אתנצל.

ואז נוכל להמשיך להתנהל כיאה לשני אנשים בוגרים נטולי מבטא פולני באתר.

לי אגב אין תלונות כלפיך פרט לזו שזה נורא לא נוח לשבת סביב השולחן כשאחד מהנוכחים כל המזמן זועק לעומתך במבטא פולני: "לך ממני!"

Spooky
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010

Re: טוב שיש גמדים אמיצים !!!!

Brave Dwarf • 22 באפר׳ 2010
קליבר כתב/ה:
Brave Dwarf כתב/ה:
הקפיצות המטורפות הללו על עוזרד בשרשוריו ומחוצה להם מוכיחות רק דבר אחד – שעוזרד וכל התיאוריה המופרכת שלו ברי קיימא לא בכלוב אלא בתוך אותן נשים עצמן. כמו גם השרשור המוגזם הזה שמוכיח כי לא בעוזרד מדובר אלא בראי בו הוא אוחז מול פניהן של אותן הנשים אותו יש להעלים ויפה שעה אחת קודם. אתן ולא הוא מוכיחות את דבריו. ואני מוצא את זה מזעזע ומקומם. את זה ואת התגובות מסוג זו של נילי מהן נודף ניחוח של השלמה.

ציטוט:
"יש בי צורך כזה, דודתי, להושיב אותך על הברכיים, ללטף לך את השיער (בצורה לא פדופילית) ולספר לך קצת על עובדות החיים המרות כדי שיכינו אותך לאכזבות שעוד נכונו לך בדרך.

אין ציבור מושתק יותר מאשר נשים שמנות. הן שנואות כי הן נתפסות כלא מוסריות, כחלשות אופי, כעצלניות, כפאסיביות, כחסרות כח רצון וכמי שיכולות היו לחיות אחרת אבל מטומטמות מכדי להצליח לעשות עם עצמן משהו אחר.

לא בא לי לכתוב מניפסט פמיניסטי הפעם, אז אסכם במשהו אישי לשם שינוי-
אני חושבת שאין חולק על כך שכותבת שורות אלו היא אחת הנשים המעצבנות ביותר שכותבות בכלוב בימים אלו. נדמה לי שספורים הם הגולשים עמם הצלחתי *שלא* להתווכח. ועם זאת, כיוון שאני אישה רזה, חופש הדיבור שלי מובטח והזכות שלי להגג הגיגים מעצבנים שמורה לעד. אם הייתי אישה שמנה כבר הייתי זוכה להשתקה בנוסח עדות ה"החיים שלך קשים גם ככה, אז אני סולח לך".



נשים רזות מתוסבכות פחות ממלאות או להפך? היכן נברא הקריטריון הזה ומי ביצע את החתך? מה היה בו בזה שגזר את הגזירה שכולכן אמצתן אותה אל חיקכן תחת לנופפה משל הייתה (והיא אכן כזו) זבוב טורדני? (אפרופו מעולם המסים: "אין גוזרין גזרה על הצבור אלא אם כן רוב צבור יכולין לעמוד בה" (כ"ק עט ב)) טענות כגון זו לא אמורות בכלל להוות משקל לא בשיקוליכן, לא בתגובותיכן ולא במחשבתכן. ובעצם התרעמות שלכן וההתחשבנות שלכן עם עוזרדים למיניהם אתן מזיקות לעצמכן בלבד.
.


אז הבאתי את דבריהם בשנית כדי שתוכלו לקרוא
בקיצור האדון בועל בתשוקה השיג את מטרתו .


Nuhh
את האבן ששתי נשים תזרוקנה תוך הבאר גם עשרה גברים לא ידלו.
טוב שיש אותן וטוב שהן חונקות זו את זו על חשבונינו. לא לשווא המלחמה, הקנאה וצרות העין הן בלשון נקבות.
זאלופון​(שולט)
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010
זאלופון​(שולט) • 22 באפר׳ 2010
כל מי שבילה כמה דקות במחיצת נשים, רזות או שמנות, יודע שמשקל הוא עניין רגיש אצלן. כך מחנכים אותן אצלנו, בחברה שנילי בזה לה ודי בצדק. כל מי שניחן בכישורים רגשיים מינימליים מבין שאם אישה נכנסת למגננה או למוד קרבי באופן עקבי בתגובה להערות מרושעות יותר או פחות אודות משקל, סביר שהנושא הזה רגיש במיוחד אצלה ונוגע בעצבים חשופים.

לכן לא ברור לי מה בדיוק קורבנותיו של עוזרד מוכיחות בשרשור הזה ובתגובות לו. שמשקל הוא נושא רגיש אצל נשים, ובמיוחד אצל נשים שמנות, ושאנשים שמתעסקים להם בנושאים רגישים לא מקבלים את זה טוב? מזל שהוכחנו את זה. עכשיו בואו נוכיח שהשמש זורחת בבוקר, שכשמכים אנשים עם מחבט זה לא משמח אותם או שהשיר של סקעת לאירוויזיון הוא עלבון למוזיקה, למדינת ישראל ולכל מה שטוב ויפה בעולם הזה.

אני לא מוצא שום דבר בעייתי בתגובות של נשים מסוימות כלפי טרול זה, שכתיבתו מטרתה לעולם לפגוע באחרים תוך ניצול נקודת התורפה שלהם. נכון, עדיף להתעלם ולא להאכיל, ונכון, כולה דביל, אבל קל לי להגיד, כי המנטרה המטופשת שלו היא לא נקודת התורפה שלי. נכון, הוא "מביע את דעותיו", אבל יש כל מיני שמות לאנשים שמעדיפים להתריס את דעתם המרושעת בכל מקום ועת על פני להמנע מלפגוע באנשים אחרים שלא עשו להם כל רע. נכון, חופש הביטוי זה יופי ולחסום זה פויה, אבל גם טרולים זה פויה. וברשותכם, אסיים בציטוט:
ציטוט: השתקת נשים שמנות היא מטומטמת
נוצות ומסמרים
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010
נוצות ומסמרים • 22 באפר׳ 2010
קראתי את התגובות לשרשור ואני... משהו בתוכי נחמץ. אני יכולה לומר לכם עד מחר בבוקר שאד"ב ושות' לא מעליב אותי כי אני שמנה, אלא משום שאני אישה ומשום שזכותי להיות נשמעת, אבל כל מילה שתרמתי לשרשור נפלה על אוזניים ערלות. לא אד"ב משתיק אותי- אתם משתיקים אותי.

אתם שוללים ממני את הזכות לומר שלאף אדם אין זכות לשפוט נשים על פי מראן- בגלל שאני באופן קונקרטי נופלת מחוץ לקריטריה ה"לגיטימית".

אתם שוללים ממני את הזכות להתקומם על כך שאפליה נגד נשים ונשים שמנות בפרט נתפסת כלגיטימית מעל גבי האתר - כי אני אישה וכי אני שמנה.

כן, זאלופון. משקל הוא נושא רגיש אצל נשים. במיוחד כאשר הן מופלות עקב משקלן בכל תחומי החיים- בין אם בקבלה בעבודה, בין אם במציאת בן-זוג, בין אם בקבלת שירות רפואי, בין אם בסטיגמות המודבקות להן, וכולי וכולי וכולי. ממי, בדיוק, אתה מצפה לקום ולהעיד על כך שהאפליה הזו קיימת? מאישה רזה? מגבר רזה? אולי מגבר שמן ומכוער - אד"ב, למשל - שהנורמות אותן הוא מחיל על נשים, אינן חלות עליו ועל הדומים לו? (כך ניתן לראות בבירור גם מדבריו של מקבי?)

ציפיתי ליותר.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך חמישי אפר' 22, 2010 8:48 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
Morticia
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010
Morticia • 22 באפר׳ 2010
למה לומר שמשקל הוא נושא רגיש רק אצל נשים שמנות?

יש נשים שמנות שחיות הרבה יותר בשלמות עם הגוף שלהן מנשים רזות

יש נשים רזות שאחותן שמנה או חברה הכי טובה שלהן

יש נשים שהיו פעם שמנות והיום רזות
יש נשים שהיו פעם רזות והיום שמנות

זה נורא אינדיבידואלי
ומי מבטיח מה נהיה מחר?

מה גם שאנחנו חיים במדינה מעוותת בה ילדה כמו אסתי גינזבורג נחשבת לאישה מלאה
icon_eek.gif
מה שנראה לי מכניס את מרבית הנשים באופן אוטומטי לזו המגננה
(תאר לעצמך איך הודית היתה מגיבה!)

ומבחינתי לחשוב שרק אישה שמנה תכעס כשלועגים לשמנות זה קצת כמו לנסות להבין למה לעזעזל היו גרמנים נוצריים שעזרו ליהודים בשואה...

icon_rolleyes.gif


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך חמישי אפר' 22, 2010 8:47 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
Morticia
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010
Morticia • 22 באפר׳ 2010
סליחה טעות
זאלופון​(שולט)
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010
זאלופון​(שולט) • 22 באפר׳ 2010
נוצות ומסמרים כתב/ה:

כן, זאלופון. משקל הוא נושא רגיש אצל נשים. במיוחד כאשר הן מופלות עקב משקלן בכל תחומי החיים- בין אם בקבלה בעבודה, בין אם במציאת בן-זוג, בין אם בקבלת שירות רפואי, בין אם בסטיגמות המודבקות להן, וכולי וכולי וכולי. ממי, בדיוק, אתה מצפה לקום ולהעיד על כך שהאפליה הזו קיימת? מאישה רזה? מגבר רזה? אולי מגבר שמן ומכוער - אד"ב, למשל - שהנורמות אותן הוא מחיל על נשים, אינן חלות עליו ועל הדומים לו? (כך ניתן לראות בבירור גם מדבריו של מקבי?)

נדמה לי שהבנת איכשהו מדבריי שאני חושב שלא לגיטימי שמשקל יהיה נושא רגיש אצל נשים (בעוד שאני חושב שלא לגיטימי שהתרבות הופכת את המשקל לקריטריון כה מכריע, אבל לא שרגשותיהן של נשים הגדלות באותה תרבות אינם לגיטימיים) ושמחאתן של נשים שמנות על הפגיעה בהן איננה רצויה ויש להשתיק אותה (בעוד שכתבתי את ההיפך המוחלט מכך). ועל כך לא נותר לי לומר אלא: icon_eek.gif

עריכה:
נדמה לי שהבנתי למה נימת דבריי נקראה הפוך משכוונה. המשפט שלי:"לכן לא ברור לי מה בדיוק קורבנותיו של עוזרד מוכיחות בשרשור הזה ובתגובות לו" יכול להתפרש כאילו אני אומר שלא ברור לי מה הן מנסות להוכיח. לא זו הכוונה. כוונתי היתה שבעוד שנטען כאן שבתגובותיהן אליו מוכיחות נשים מסוימות את צדקת דבריו, אני עצמי לא מבין מה בדיוק הן "מוכיחות", שהרי מובן מאליו שכשאדם עולב באחרים ופוגע בהם בנקודות רגישות, הם לאו דווקא ישארו אדישים כלפיו ולאו דווקא יחייכו אליו ויגישו לו פרחים.
נוצות ומסמרים
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010
נוצות ומסמרים • 22 באפר׳ 2010
זאלופון- אני מודה לך על הסבלנות והניסיון להבין. אני חוששת שכנראה נכשלתי להסביר את עצמי.

מורטישיה- תודה.
שלגי
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010
שלגי • 22 באפר׳ 2010
נוצות,

צר לי, אני ממש לא רואה את הדברים כמוך ורק כדי להבהיר - אני לא צעירה ולא רזה ולחלוטין נופלת בקטגוריות ה"איומות" של אד"ב.

אלא מה, לטעמי, מותר לו להביע דעתו, גם כשזה לא מוצא חן בעיני רוב אנשי האתר או חלק מאנשי האתר. ככה זה בחיים, זאת לא חוכמה להרשות חופש ביטוי למה שמוצא חן בעיננו.

אני חוזרת ואומרת - צנזורה היא חרב פיפיות - צריך להזהר עד מאוד בשימוש בה.
אדון בועל בתשוקה
לפני 14 שנים • 22 באפר׳ 2010

מילים כדורבנות שיש לומר לאחת - "נוצות ומסמרים" ( ו

אדון בועל בתשוקה • 22 באפר׳ 2010
מילים שיש לומר לאחת -"נוצות ומסמרים" ( ולאחיותיה השמנות ).

אחת- שכינויה "נוצות ומסמרים" המעידה על עצמה שהיא אישה שמנה כתבה תגובה לעיל, בזו הלשון : "..משקל הוא נושא רגיש אצל נשים. במיוחד כאשר הן מופלות עק משקלן בכל תחומי החיים - בין אם בקבלת עבודה, בין אם במציאת בן-זוג, בין אם בקבלת שירות רפואי וכו' וכו'.."

ובכן, לתשומת ליבך "נוצות ומסמרים" כמו גם לאחיותיך השמנות הטוענות לאפלייה - עשית מיש-מש של ענין שאינו בן מינו.

אם נשים מופלות לרעה בגלל משקלן "בקבלת עבודה" או "בקבלת שירות רפואי " - כי אז המצב רע ויש לפעול לתיקונו משום שמיתאר הגוף הוא מהות לא רלוונטית לתחומי תעסוקה ושירות רפואי.

אבל כאשר מדובר "במציאת בן-זוג" למיתאר גופה של המחפשת בן-זוג יש ויש חשיבות. לא סתם חשיבות אלא בדין זה פרימאט עליון ברף המינימום של הארוס הפרטי של כל אחד מאיתנו. אולי לא שמת לב, אבל אנחנו בוחרים בני/ות זוג לא באופן "דימוקראטי" שבו כולם/ן "מתאימים" לנו ( אם כך היה הדבר די היה בבחירת בן/ת זוג בהטלת מטבע ) אלא בחירה אקסלוסיבית לפי המשיכה המינית שלנו. - וכך ראוי שיהיה.

האם לדעתך נשים שמנות צריכות להתלונן לאיזו רשות עירונית או ממשלתית על "האפלייה" הזו "במציאת בן-זוג" ? - האם המדינה או הרשות המקומית צריכים לדאוג לבן זוג עבור נשים שמנות רק כדי לבטל את אותה "אפלייה" . - אני מקווה שאת, ואחיותיך השמנות, מבינות עכשיו עד כמה טענתך מופרכת ומטורללת.

אז מה קורה בסוף ? - מה שקורה הוא בדיוק מה שכתבתי בפוסט, שאתם לא קוראים אותו ותחת זאת מייחסים לי דברים שלא אמרתי מעולם -, בלית ברירה ובגלל "האפלייה במציאת בן-זוג" נדחקות הנשים השמנות למרחב הבדס"מי כי בבואן לכאן הן מכריזות הכרזה מכללא ( בשתיקה) ולפיה הן אומרות : נכון שהן מכירות שבשוק הוואנילי אין להן סיכוי בתחרות על ליבו של הגבר מול מתחרותיהן הנשים החטובות והיפות אבל לעומת זאת בשוק הבדס"מי הן מצהירות על "היתרון היחסי" היחיד שנותר להן - איתן יכול הגבר לממש את חלומותיו הפרועים ביותר. זו הסיבה שבגללה הסצינה הבדסמ"ית רוויה כל כך בנשים שמנות-כעורות.

וכן. גם את ביקורת האסתטיקה שלנו אסור לנו לבטל בשמה של "דימוקרטיה". אין דימוקרטיה באסתטיקה. אין יחס שווה בין הסימפוניה ה-9 של בטהובן לזבל של עמיר בניון או משה עפיה ודומיהם. ועל פי הגדרה מדויקת בפוסט הראשי שלי ( ואני לא אחזור כאן שוב )- כל אישה שמנה היא מכוערת. חד וחלק.

ויחד עם זה, שוב ושוב הדגשתי בפוסט שלי שאסור לבוז לנשים שמנות נוכח המצב הנואש הזה כי מעבר למרחב הבדס"מי רובצת עבורן רק התהום. אין להן סיכוי נוסף להשיג גבר, ומשום שמיתאר גופן לא בא להן מרצונן. במקרים רבים היסטוריה כואבת של התעללות מינית מסתתרת מאחורי הגוף של האישה השמנה.

( ועוד שולי הדברים - וקצת בצחוק - לענין מיתאר הגוף שלי - נוכח הדברים כאן רצתי למשקל הביתי וגיליתי כדקלמן: משקל של 79 ק"ג על גובה של 1.79 icon_smile.gif - אז הנה המידע החסר לכם icon_smile.gif - תחגגו על זה)