בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולט בך

talentedGuy
לפני 14 שנים • 29 באפר׳ 2010

שולט בך

talentedGuy • 29 באפר׳ 2010
צהריים, ואת לבד בבית, בעלך יגיע רק בעוד 3 שעות. מכינה לעצמך ארוחה קלה במטבח, בשלווה. אני יודע כי אני רואה אותך מבחוץ, מהחלון, ואת לא יודעת מה מחכה לך..
אני מתקרב לבית, נכנס פנימה בשקט בשקט, בלי ששמת לב. מתקרב למטבח, את עדיין בעניינייך. אני מתקרב אלייך, מחזיק ביד מטלית ספוגה בחומר מרדים. נצמד אלייך, ביד אחת מצמיד את ידייך לגוף, שלא תתנגדי, וביד השניה מצמיד את המטלית לפה שלך. את מנסה להיאבק, אבל זה חסר סיכוי, ועינייך נעצמות, לאט לאט.. ותוך שניות ספורות את נתונה לי, רדומה, מאפשרת לי לעשות בך את כל אשר ארצה.

אני מחזיק אותך בשתי ידי, ראשך מוטל לאחור, מניח אותך על הכסא בפינת האוכל, קושר את ידייך למשענת ואת רגלייך אחת לשניה, מוריד לך את החולצה וחושף את זוג שדייך העגולים, עם פטמות גדולות שנראה שרק מחכות לשפתיים שימצצו אותן. אני מתיישב לידך, מרים את כפות רגלייך היחפות ושם אותן על ברכיי, ואז שופך עלייך מעט מים על הפנים כדי להעיר אותך. אני רוצה אותך איתי.

את מתעוררת, מסתכלת מסביב, לא מבינה איך זה קרה, אבל זה מוצא חן בעינייך! מתבוננת בכפות רגלייך היחפות, משקשקת את אצבעותייך, מפתה אותי. ואני בלי לחשוב מצמיד את לשוני לאצבעותייך, מוצץ אותן אחת אחרי השניה, ואז יורד אל כף הרגל, מלקק בה כל נקודה ושומע אותך גונחת.

לאחר מכן אני מפסיק, את מביטה בי, אני מעיף מבט אל הפטמות שלך, את קולטת את זה ומחייכת, ומייד מתקרב אל השדיים שלך, החיוך שלך נמחק, העיניים נעצמות והראש נמתח לאחור. ואני מוצץ, מוצץ כמו תינוק, ממלא אותך ברוק.

ואז משחרר אותך, מוציא את הזין, מושיב אותך עליי ומזיין אותך חזק חזק! ואת גונחת, צורחת! כל כך חיכית לזה! את הצרחות שלך שומעים גם מבחוץ, אבל לא איכפת לך!
ואז אני גומר, ממלא אותך בנוזלי, מתרפק על שדייך, ואז קם ויוצא מהבית, ואת יודעת שלא תראי אותי יותר.