צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שבע העונשים - חלק א+ב+ג (פנטזיה)

פשוט תות{Mistress H}
לפני 13 שנים • 15 במאי 2010

שבע העונשים - חלק א+ב+ג (פנטזיה)

פשוט תות{Mistress H} • 15 במאי 2010
כבר בתחילת היום הפרפרים החלו להתפוצץ לי בבטן.
ידעתי שזה היום. שסוף כל סוף הגיע הרגע. וכשמחכים כל כך הרבה לממש את התשוקות הכי כמוסות, הפרפרים כבר לא מחזיקים עד אמצע היום, הם מתפוצצים כבר בבוקר.

כל היום לא הייתי מרוכזת בעבודה. יכולתי להרגיש את הרטיבות גואה, את הפרפרים בבטן ואת המחשבות והתהיות בראש. שום לקוח שרוצה להתנתק לא עניין אותי. את הבית כבר הכנתי יום לפניי. ידעתי שאין לי הרבה שעות לפני שהיא מגיעה אז את ההכנה הכי גדולה ביצעתי אתמול, והיום, היום רק נותר לי להכין את עצמי.
כשחזרתי הבייתה, אפילו תאבון לא היה לי, כל שרציתי היה שתגיע השעה המיוחלת ואוכל להתמסר כבר לגבירתי המדהימה.
העברתי ניגוב זריז בשנית על הבית לייתר ביטחון כדי שיהיה אקסטרא נקי ונכנסתי למקלחת לגילוח צחצוח לקראת מלכתי.
היא ידעה לאן להגיע, למרות שזו פעם ראשונה בדירתי, ההסבר היה מדוייק. וכל זאת כדי שתוכל להיכנס עד ביתי ללא הצורך שאצא החוצה, כי לא רצוי שהשכנים יראו את שפחתה עירומה.
כל כך חיכיתי לזה, והרגע הגיע. החדר היה מלא נרות ובקבוק יין אדום חיכה לנו ליד המיטה.
הרגשתי כמו ילדה קטנה ומאוהבת, זוהי התאהבות שונה, התאהבות שבהתמסרות לגבירה.
-
כשרק חוטיני וחזייה לגופי נעמדתי על ברכיי בכניסה לביתי, שהיום, יהיה ביתה. השעה, כך הראה לי שעון הקיר במבואה - הייתה 19:59, ''רק עוד דקה'' חשבתי.
המתנתי שם על הרצפה עוד כ3 דקות, הפחד של האישה הדאגנית שבי החל לפעום משלא נשמעה נקישה על דלתי. כבר כמעט קמתי לחפש את הפלאפון כששמעתי 2 נקישות מהירות, הפסקה - נקישה. כפי שאמרה שתעשה. פתחתי את המנעול ונשארתי על ברכיי בראש מושפל בכניסה- כחצי מטר מהדלת, היא נכנסה, סגרה אחרייה את הדלת ונעלה.

היות וזו פגישתנו המינית הראשונה בדירתי, הרגשתי צורך לשבור את השתיקה. הרגשתי חשופה ופגיעה בכמעט מערומיי המלאים מולה. "שלום הגבירה" לחשתי. - היא הניחה את ידה על ראשי וליטפה, בלי לענות.
"גבירתי, אני יכולה לקום ולומר לך שלום כמו בן אדם?" שאלתי. תשובתה היה הדבר הראשון ששמעתי מפייה הערב, והפעם הראשונה מאז שהכרנו ששמעתי שקראה לי 'כלבה' בקול רם.
"לא. היום את לא בן-אדם, היום את כלבה. וכלבים אומרים לבעלים שלהם שלום בדרכים אחרות. אז תגידי לי שלום כמו שכלבה צריכה להגיד שלום לבעלים שלה, כלבה".
מידית יכולתי להרגיש את ההשפלה אופפת אותי, את ההתרגשות בבטן, את הרגשת השייכות כלפייה והרצון לעשות הכל בשבילה גואים בי. "מיד גבירתי", אמרתי, והנמכתי ראשי לקרקע, נישקתי לנעלי, וכשעודדה אותי להמשיך ליקקתי את כל המגף הגבוה בקפדנות של מי שחייו תלויים בכך.
"מספיק" היא אמרה והרימה את ראשי בעדינות מהקרקע.
עומדת על ברכיי וראשי מושפל מטה שמעתי רשרוש מלפניי. גבירתי הוציאה דבר מה מתיקה שלא ראיתי, אך במהרה הבנתי כשנכרך סביב צווארי הקולר ואודק. לקולר חוברה מידית רצועה וגבירתי אמרה "עכשיו נעשה סיבוב בביתי, נראה היכן השפחה שלי תשרת אותי הלילה". הרגשתי גאווה, הקולר של גבירתי על צווארי, אשרת אותה הלילה והבית מבריק. היא בטוח תשמח חשבתי.

גבירתי עקפה אותי ובמשיכה קלה ברצועה החלתי לצעוק על ארבע אחרייה בביתי, כלומר, ביתה. מכירה לה יחד איתה את הדירה. "דירה חמודה, כלבונת" - אמרה והתיישבה באחת על המיטה, מניחה את כל מה שהביאה לצידה.
שמחתי שהיא אהבה, וחייכתי לרצפה "תודה גבירתי".
"תמזגי לי יין" הורתה ומיד קמתי לבצע. מזגתי בכוס גדולה וירדתי שוב לרגלייה לאחר שהגשתי לידה.
היא לגמרה מהיין ומשכה אותי לברכייה, הניחה ראשי על רגלייה וליטפה ראשי - "כלבונת, היום את תתמסרי לי. את תחווי כאב, כאב שאעניק לך ואת תאמרי תודה על כך. אני אשקוד על החינוך שלך ואת תצייתי לכל מילה. אם לא תבצעי הוראותיי בקפידה - תענשי על כך. יש לך מילת ביטחון, אם את מרגישה שאת לא יכולה יותר- השתמשי בה. אני לא מחפשת גיבורים, אם את באמת יודעת שהגעת לגבול שלך- עצרי אותי. אני מקווה שלא נגיע לכך. אשמור שלא יעונה לך כל רע, אני אשמור עלייך שפחה שלי. הכל ברור כלבה?"
הרמתי ראשי והנהנתי, מביטה בחטף בעינייה - לפני שהספקתי להבין מה קרה חטפתי סטירה. "לא הרשתי לך להרים את ראשך שפחה." "סליחה גבירתי". מלמלתי, מרגישה את הלחי צורבת. מאדימה. "מובן לי גבירתי". התמכרתי למגע ידה המלטפת את פניי, את לחיי האדומה, את שיערי ושפתיי והמתנתי למוצא פייה הבא.


חלק ב

"עימדי שיפחה".
גבירתי מורה, ואני מיד מבצעת, כמובן בראש מושפל, לא שוכחת את הסטירה ממקודם. מפחדת ליישר מבטי. גבירתי הניחה את היין לצידה, קמה והחלה מסתובבת סביבי. בוחנת את הטרף שלה שנייה לפני הסעודה. 'הורידי חזייה' אמרה, ואני מיד ביצעתי. זורקת הצידה את פריט הבד הלא חשוב הזה. ידייה עברו על שדיי, ליטפו את הפיטמות, לשו, מדדו, הרגשתי בבדיקת רופא לרגע, עד שהחלה לממולל פיטמותיי, מסובבת ומוחצת עד ששפתיי נפתחו מעט ואנקת כאב עדינה נפלאה. גבירתי המשיכה עם ידייה מטה לחוטיני, משכה אותו מעט שיהיה רק חוט שמחכך ולא מסתיר דבר פנייה. מפלח את ישבני ושפתיי הכוס שלי. זה היה נעים, המגע הקל בדגדגן. במיוחד אחרי שעברו יומיים מהגמירה האחרונה. גנחתי בשקט מהמגע. גבירתי שאלה אם אני זוכרת מדוע מגיעים לי עונשים. אמרתי לה שאני מצטערת, שבחודשיים האחרונים התחצפתי המון, וכי כבר אינני זוכרת על מה עליי להיענש.
כמובן שהיא זכרה. וספרה בפניי 7 חטים, שעליהם, הבהירה כי יש עונשים.
היא הוציאה דבר מה שנראה כמו מקל רחב, סוג של סרגל מצופה נייר דבק שחור והורתה לי על עונש ראשון- לספור 35 הצלפות על כל שד, יחד 70, והבהירה כי אם אתבלבל בספירה, אצטרף לחזור על הסיפרה בשנית. כך החלה מצליפה, התבלבלתי מספר פעמים ולבסוף חטפתי 79 הצלפות. שדיי כאבי והיו אדומים, אך אמרתי תודה ושמחתי כי גבירתי מחנכת אותי.
מיד בתום ההצלפות גבירתי חיטטה שוב בתיקה והוציאה מצבטים, ואותם הצמידה לפיטמותיי. אם לרגע חשבתי שהצלחתי להתמודד עם הכאב, עכשיו הבנתי כי זו רק ההתחלה.

"חוטיני, להוריד" הורתה גבירתי ומיד גם הם נחתו על הקרקע. גבירתי הגישה לי לגימה מהכוס יין שלה, "יש לילה ארוך לפנינו שפחונת, איך את?" הבהרתי כי אני בסדר ורוצה להמשיך. יכולתי להרגיש שהיא מחייכת גם בלי שתדבר, הרגשתי גאה בעצמי שאני מתאמצת לקבל את כל העונשים שמגיעים לי.
1 עבר, חשבתי, עוד 6 לעבור.
"רדי על 4, תבליטי את התחת, ופשקי רגלייך עד כמה שאפשר". ביצעתי ישר, לא חושבת פעמיים. גבירתי משכה אותי מהשיער חזרה לעמידה ואמרה "לפני ביצוע את תאמרי 'מיד גבירתי', אם הביצוע הוא עתידי אז תהיה התשובה 'כן גבירתי', ואם קיבלת מספר הוראות ושאלתי אם הן ברורות לך התשובה תהיה 'מובן גבירתי', ברור זנזונת?" "ברור גבירתי", עניתי מיד.
"אני לא רוצה לחזור על עצמי פעמייםם וזו תהיה הפעם האחרונה שאעשה זאת! -- עכשיו, רדיו על 4, תבליטי את התחת ופשקי את רגלייך שפחה!".
"מיד גבירתי" עניתי על פי התדריך החדש וירדתי על ברכיי, מבליטה את הישבן ומפשקת את רגליי. גבירתי נעמדה מעליי בפישוק עם ראשה לכיוון ישבני וליטפה את שפתי הכוס בעדינות. מרגישה את הרטיבות, מחדירה אצבע אחת פנימה לאט, סוחטת ממני גניחה איטית, מוציאה, ומיד דוחפת את האצבע לפי. מצצתי היטב, טועמת את עצמי ומנסה להראות לגבירתי את כישוריי המציצה שלי. היא הוציאה את האצבע מפי ואמרה "עונש שני, 25 הצלפות על כל לחי ו20 נוספות על הכוס. תזכרי על מה את נענשת שפחה, את נענשת על התחצפויותייך!" "מובן גבירתי" אמרתי והתכוננתי לכאב. אחרי מספר ליטופים ומכות קטנות לחימום הישבן הרגשתי את ההצלפות מגיעות. כל אחת יותר חזקה מקודמתה, מונחתות על ישבני. ספרתי כל הצלפה והודתי, הפעם לא התבלבלתי, פחדתי להתבלבל.
בהצלפה ה40 כבר התחלתי להתפתל, ובתגובה גבירתי חיזקה את אחיזתה בגופי עם רגלייה. ב50 הפסיקה, בדקה את מצבי והורתה עליי להניח שתי ידיי על הרצפה וראשי עליהן. לחשתי "מיד גבירתי" בציות וביצעתי, ברור היה לי כי אני צריכה להיענש על חוצפתי.
התנוחה החדשה נתנה גישה נוחה יותר למפשעתי - עוד 20 הצלפות שהקפיצו אותי וכבר הרגשתי בוערת. ישבני אדום, שדיי כואבים והמצבטים לא מרגיעים את הכאב. גבירתי לקחה משחת אלוורה והרגיעה את העור האדמומי של ישבני בעזרתה והרימה אותי על ברכיי. לראשונה הערב הרימה ראשי אלייה ונתנה לי להביט בעינייה. הייתה שם גאווה, וזה הרגיע לי את הכאב עוד קצת. היא שחררה את המצבטים, דבר שגרם לחידוש זרימת הדם ואנקות כאב. היא נישקה לשפתיי בעדינות, מפשקת אותן, מלחחת אותן בלשונה ונענית לנשיקה ארוכה. "הפסקה קצרה כלבונת, סיגריה, תדליקי גם לך אחת" "מיד גבירתי" עניתי, ויכולתי לראות את החיוך של החינוך החדש שלי על שפתייה.


חלק ג

לאחר ההפסקה וקצת דיבורים על מה שהיה עד כה, גבירתי הניחה רגלה בין רגליי והשתעשעה בכך שהשפחה המיוחמת שלה לא מתאפקת ונעה לה על כף הרגל תוך כדי שהיא מושכת את הרצועה מידי פעם כשאני מסתירה לה, מזכירה לי את מקומי מולה.
"את מוצפת כלבה שלי" היא אומרת ומיד ממשיכה - "הגיע הזמן לעונש השלישי, חזרי למקומך מולי, על 4, ותעצמי עיניים כלבה", "מיד גבירתי".
כעבור מספר שניות נדחף לי דבר מה לפה, ולאחר כמה שניות הבנתי כי זה ויברטור והחלתי למצוץ, מנסה להכניס כמה שיותר ממנו לפי וגרוני, נחנקת מידי כמה רגעים, נרגעת, וממשיכה למצוץ.
גבירתי מורה לי להחזיק אותו ולהמשיך למצוץ ואני מרגישה את ידייה מאחוריי. בתחילה שומעת רשרוש מוכר ומנסה לזהות במה מדובר, לאחר מספר רגעיים התשובה חוזרת לתוכי מלפנים, כדורים סיניים. אני גונחת כשהראשון חודר, ומרגישה את הרשרוש בתוכי כשהשני בפנים.
גבירתי מעט לוחצת אותם פנימה כדי שארגיש אותם חזק בפנים.
היא מושכת את שיערי לאחור ושולפת מפי את הויברטור ומותירה אותי עם פה פתוח. אני שומעת קריעת עטיפה, מניחה שזהו קונדום ומבינה את שעומד לקרות. אני מנסה להרפות את כל השרירים. "כלבונת, העונש השלישי מגיע. 70 חדירות, בכל הזמן את תאונני0 אסור לך לגמור, אם תרגישי קרובה תפסיקי מיד. גמירה תגרור עונש נוסף. תרפי את השרירים, תנשמי עמוק כלבה שלי" "מובן גבירתי" אני אומרת ומרפה את השרירים, מרגישה את הידיים שלה מלטפות ומרגיעות את הלחץ והשרירים נרפים.
הראש חודר, הויברטור גדול ולוקח מספר חדירות כדי שכולו ייכנס. גבירתי מתחילה לספור וידי ניגשת לאונן, אני קרובה כבר בחדירה ה11, הכדורים משקשקים ואני מפסיקה לאונן. אני מאוד קרובה אז לא נוגעת, הרטט כבוי ורק החדירות מקרבות אותי יותר לגמירה. אני לאא מאוננת כלל וגבירתי מבינה ומאטה את החדירות. לאחר כ50 אני מתחננת שתפסיק לכמה שניות, כדי לא לגמור והתשובה "תתאפקי זונה" גורמת לי להתקרב אפילו יותר, והיא ממשיכה להחדיר. אני מתאפקת, נושכת את השפתיים ומנסה להירגע, כשאני ממש מגיעה לקצה גבירתי קולטת ומפסיקה לכמה שניות. עוד 7 חדירות אטיות ו2 מהירות וגבירתי עוצרת.
היא שותה לגימה מהיין ומניחה ליד ראשי קערית מים וחוטיני. אני שותה את כל המים ולובשת את החוטיני בקושי רב. גבירתי מפעילה את הרטט על חלש ומחייכת חיוך זומם. היא מסירה את בגדייה מולי ומורה לי להוריד את נעלייה- אני מורידה ומיד מנמיכה ראשי לכפות רגלייה, היא מאשרת לי להמשיך ואני מתחילה מלקקת, מענגת, מוצצת וגורמת לגניחות קלות. גבירתי מושכת את ראשי בין רגלייה בעזרת שערי, דוחפת ראשי פנימה ומתירה לי לענג אותה בלשוני בלבד.
ידיי נשלחות באינסטינקט ומיד אני נשלחת להביא חבלים. היום אשרת את גבירתי בצייתנות גם אם ידיי מקשות עליי. ידיי נקשרות לאחור וכשאני על ברכיי, כך עם הרטט בתוכי, הכדורים, ושום רצון ויכולת לזוז - ראשי מונמך בין רגלייה של גבירתי והיא קובעת את הקצב ומתי אנשם במשיכות בשיערי, גבירתי גומרת בכמה דקות, ואני לא מתאפקת וממשיכה ללקק בעדינות עד שמרגישה שוב את דחיפת ראשי פנימה ומביאה את גבירתי לגמירה השנייה.
היא משחררת את החבלים ושואלת בתמימות מדומה "חם לך כלבונת?" - והאמת, לאחר שביליתי בידיים קשורות לאחור בהשקעת הרבה מאמץ בין רגלייה, חם לי מאוד. ואני עונה שכך בלי לחשוב פעמיים.
החיוך הממזרי גורם לי לחשוב שהסתבכתי. ואני שותקת ומחכה לבאות.
גבירתי פורסת על הרצפה סדין ומלטפת את גופי, משהו נדחף לפי - קוביית שוקולד.
אני מתמכרת לטעם וגבירתי ניגשת למטבח וחוזרת עם קערית. "לא חשבת ששכחתי שאת בסשן עונשים כלבונת, עונש רביעי - את תחווי כאב, כאב שרק קור מקפיט יכול להביא". -קרח! עולה בראשי ישר. ומיד לאחר השוקולד נדחפת קוביית קרח לפי. "תמצצי, בלי להוציא ובלי ללעוס" ואני מצייתת.
2 קוביות בכל יד של גבירתי מתחילות לטייל לי על הפיטמות. כשהן נמסות - גבירתי מעלה את הרטט למקסימום ועוד קובייה מתחילה לטייל לי על השפתיים ולצוואר, לשדיים, בטן, ירכיים... ונמסה.
הקוביה החמישית מתחילה ישר בירכיים ומלטפת אותן בקרירות. אני גונחת מהקרירות ומההרגשה של הטיפות הקרות נחות על עורי. קובייה שישית עוברת על שפתיי הכוס, מלטפת ומקררת, מייחמת אותי. עוד לפני שהיא נמסה - הכדורים נשלפים החוצה ואת חלל הריקנות הפתאומית מחליפה הקובייה הקרה שמוציאה ממני אנחות של עונג וקור יחדיו. היא כבר הייתה בסופה ונמסה מהר. הקובייה השביעית נדחפת פנימה, אני גונחת מכאב וגבירתי מודדת 70 שניות, אני נאנקת וגונחת, מתחננת על נפשי, מבקשת שתוציא, הקור בלתי נסבל. גבירתי מזכירה לי את מילת הביטחון שלי ומחזיקה את רגליי פתוחות. אני סופרת יחד איתה את השניות האחרונות ומה שנשאר מהקוביה יוצא מתוכי. פתאום מרגישה את שרירי מתכווצים על הויברטור וגבירתי שמזהה את הכאב מוציאה אותו ומרגיעה אותי.
"כל הכבוד כלבונת. חשבתי שכאן תכנעי. עמדת ב4 עונשים. אני גאה בך שפחה שלי. אבל נשארו עוד 3 עונשים. השפחה שלי חושבת שתעיז להמשיך להתחצף עוד?" "לא גבירתי, לא אעיז, מבטיחה, אני אהיה כלבה טובה. השפחה הטובה ביותר שהייתה לך גבירתי" גבירתי מדליקה לשתינו סיגריה, נראית מרוצה מתשובתי ומורה לי 'תנוחי שפחונת, הסשן עונשים שלך לא נגמר. השפחה שלי צריכה חינוך, אחרת כשאטוס היא תחשוב שתוכל לעשות כרצונה ולא תקיים את המשימות שלה. זונה טובה שלי, את מתמודדת יפה. עכשיו תשעני לאחור ותנוחי, יש לך 7 דקות לפני הסיבוב הבא".


(המשך יבוא...) icon_smile.gif
שונרתא
לפני 13 שנים • 15 במאי 2010
שונרתא • 15 במאי 2010
המשיכי לכתוב הפרקים הבאים ומיד, ברור?
icon_whipper.gif