צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גוש בדס"מי במצעד הגאווה בת"א 2010

היילני
לפני 14 שנים • 27 במאי 2010
היילני • 27 במאי 2010
newoldone כתב/ה:
היילני כתב/ה:
כן, מין ומיניות זה משהו אישי ופרטי, אבל אני מאמינה שהאישי הוא פוליטי. משמעות הדברים היא שלמה שאנחנו עושים בפרטיות יש השפעה על המציאות הגלובלית. במובן הזה, זהות אישית ובתוכה זהות מינית היא גם פוליטית. היא מביעה התנגדות למיניות הונילית השלטת. גם אם אנחנו לא מתכוונים/ות להתנגד לשום דבר במעשנו, מה שאנחנו עושים/ות פורץ את קירות ביתינו, בלי שאפילו נהיה מודעים לכך.


למרות זאת, הבדסמ שלי אינו פוליטי. או לפחות הוא לא יותר פוליטי מהליכה למסעדה. כי הרי כל מסעדה שאני אשב בה תהיה בהכרח או כשרה או לא כשרה, ולכן לכל ישיבה במסעדה יש משמעות פוליטית בהקשר של יחסי דתיים-חילוניים, או של דת ומדינה. כנ"ל כל הליכה לסרט מסוים ולא אחר, שיש בה אמירה מתחום הפוליטיקה של התרבות, כל קנייה או הימנעות מקנייה של חפץ, שיש לה משמעות פוליטית ביחס לתרבות הקפיטליסטית-צרכנית, ואם החפץ הוא במקרה בגד או מוצר קוסמטי אז יש בקנייתו או בהימנעות מקנייתו אמירה פוליטית על יחסה של התרבות לאישה.

במילים אחרות, על כל פעולה וגם על כל אי פעולה אפשר להסתכל כעל אקט פוליטי. אלא שהסתכלות כזו מרוקנת את המושג "פוליטי" ממשמעות. כי אם הכל פוליטי ואין דבר שאינו פוליטי, אז אין משמעות להגדרה של משהו כפוליטי.

אף פעם לא התעמקתי בהגדרה, אבל נראה לי שכדי שאקט יהיה פוליטי הוא צריך לכלול בתוכו מוטיבציה פוליטית או לפחות מודעות פוליטית, וגם זה אני לא בטוחה שמספיק.
מכיון שכך, הבדס"מ שלי (בניגוד לשלך, כנראה) הוא כאמור לא פוליטי, אלא בהחלט אישי ופרטי בלבד. כמו ארוחת הצהריים שאני עוד מעט אוכל.

------------

המילה 'פוליטי'' היא עמומה. אני יכולה להשתמש בה במובן אחד, כמו ב"אני לא מאמינה לפוליטיקאים"; במובן אחר, כמו ב"יש שם פוליטיקה מאחורי הקלעים", ובעוד מובן, כמו ב"אקטיביסטיים פוליטיים כנגד הגזענות".

מיודעתנו סימון דה-בובואר אמרה ש"האישי הוא פוליטי". היא לא התכוונה לפוליטיקאים או לאינטריגות בין בעלי כוח. היא התכוונה למשהו כמו מה שאת נסחת, רק היא לא חשבה שבהכרח לצפייה בסרט מסוים יש משמעויות מרחיקות לכת כל כך. היא בעיקר רצתה לומר שאישה היא לא ביצית, ומה שכל אישה חווה בינה לבין עצמה, משליך על מה שכל הנשים חוות. סמיוטיקאים אחריה כמו בארת ודרידה יטענו שהכל הוא מערכת סימנים ומערכת כוחות. אחריהם, תבוא באטלר ותטען שסובייקטים, כלומר את, אני וכל אינדיבידואל אחר, אינו קיים כממשות בפני עצמה, אלא כל סובייקט מתממש דרך הפעולה: "אני עושה/פועל, משמע אני קיים" (ולא, "אני חושב, משמע אני קיים").

ואם יש לי אלרגיה לדיבור אקדמי, אומר, בפשטות, שכל ההווייה שלי היא-היא סך הפעולות שלי, ולפעולות שלי, ביניהן הדיבור, שפת הגוף, וכן גם סעודה, לצורך העניין, הם בעלי השלכה על כל מה שסובב אותי. בדיבור מסוים אני מביעה התנגדות לנורמת דיבור שלטת, אפילו אם לא היתה לי כוונה לכך. בין אם יש או אין כוונות, רצונות, ודברים פנימיים שכאלה, כל פעולה שלי, היא בסופו של דבר (גם) פוליטית.
היילני
לפני 14 שנים • 27 במאי 2010
היילני • 27 במאי 2010
TV_Eye כתב/ה:
אני מחוץ לארון כבר שנים רבות, מעולם זה לא פגע בי בצורה כזו או אפילו בצורה עקיפה. החברים יודעים בעבודה יודעים ואפילו המשפחה יודעת.

אין לי בעיה שהלהט"בית הבידיאסמים יצעדו כחלק מהמצעד, כי זה חלק מהזהות המינית שלהם.
אבל אני לא רואה איך ולמה זה צריך להיות מקושר לקהילה הבידסאמית בכלל? אני לא רואה במה זה יכול להועיל, נהפוך הוא אני יכול רק לראות היכן זה יכול להזיק.

וקופסא, עם כל הכבוד אני לא עוד מעולם לא שמעתי על מישהו שבגלל היותו בידאסאמי הופלה לרעה. ותסלחי לי אני לא מבין אותך דווקא, למה את חושבת שיש קשר בין בהקהילה הלהט"בית לקהילה שלנו? כי שתינו צורכים סקס קצת שונה? אז למה אין בתהלוכה שלכם גם אנשים עם פטיש לבלונים/ליצנים/עציצים? כי הם לא קשורים זה למה. כמו שאנחנו לא קשורים.

אין לי בעיה שעם חלק מהיותך לסבית/דו את גם בידאסמית, אין לי בעיה שתצעדי תחת הדגל הזה במצעד הגאווה. אבל לא רואה סיבה להכניס את כל הקהילה לשם.

ובלי קשר היילני שיהיה לכם בהצלחה עם המצעד והעיקר תהנו


טי.וי.,

לשמחתנו, אני ואתה זכינו לתגובות טובות בקרב האנשים סביבנו כשחשפנו את הבדס"מ בנו. לא יודעת מה איתך, לי חבר של חברה קרא "סוטה" בעבר ואמר שהוא לא רוצה "להסתובב עם כאלה". כמובן, שלא ייחסתי לו יותר מדי חשיבות, אבל זו דוגמא לדעות קדומות רווחות. אני יכולה לתת עוד דוגמא, כמו סירוב של מכון ואן-ליר לקבוצת מחקר שכללה, בין היתר, מחקר על תת-התרבות הבדס"מית. אין לי הוכחה שזו הסיבה שקב' המחקר לא התקבלה, אבל, לא יודעת, במקרים כאלה הצד השני תמיד יכול לטעון אחרת. נראה לי שאם קב' המחקר הייתה כוללת מחקר על תת-התרבות היהודית-רפורמית, היא כן היתה מתקבלת. אבל זו השערה בלבד.

בדס"מ לא זוכה לייצוג בקרב הקהילה הגאה. גם שם, כמו בתרבות השלטת, הוא בארון. כדבריך, נפתח אותו שם. אני לא רואה סיבה למה הקהילה שלנו לא תכנס לשם. גם אם אתםן סטרייטים/ות.
הרי בנעורי, לפני שידעתי מה זה בדס"מ, לפני שבכלל ידעתי גבר או אישה, הגעתי למצעד הגאווה עם חבריי החנונים (כמוני) לפחות לשם תמיכה. למרות, שכאמור, לא היינו (עדיין, לפחות חלקנו) להט"בים.

אני חושבת שאנשי בדס"מ כל כך נרתעים מהרעיון, כי הקהילה ברובה מורכבת מאנשים לא פוליטיים שרגילים להתנהלות סודית, כאילו מחתרתית, ומצעד הגאווה כאילו קורא תיגר על הזהות הבדס"מית שלהם. לא זה העניין, כלל! אני חושבת שיש כזה דבר זהות בדס"מית, וכן, היא שונה מזהות להט"בית (כמו שבתוך הלהט"ב, זהות לסבית שונה מזהות ביסקסואלית), אבל אני כן חושבת, שעם או בלי קשר למצעד הגאווה, זו זהות שלא נותנים עליה מספיק את הדעת, אם לא נחשיב דיונים שמתחוללים כאן בפורומים ב'כלוב', דיונים שלרוב אינם ביקורתיים.

תודה על ברכתך, ואקח את השלט בקרוב.
TV_Eye​(שולט)
לפני 14 שנים • 27 במאי 2010
TV_Eye​(שולט) • 27 במאי 2010
היילני כתב/ה:
newoldone כתב/ה:
היילני כתב/ה:
כן, מין ומיניות זה משהו אישי ופרטי, אבל אני מאמינה שהאישי הוא פוליטי. משמעות הדברים היא שלמה שאנחנו עושים בפרטיות יש השפעה על המציאות הגלובלית. במובן הזה, זהות אישית ובתוכה זהות מינית היא גם פוליטית. היא מביעה התנגדות למיניות הונילית השלטת. גם אם אנחנו לא מתכוונים/ות להתנגד לשום דבר במעשנו, מה שאנחנו עושים/ות פורץ את קירות ביתינו, בלי שאפילו נהיה מודעים לכך.


למרות זאת, הבדסמ שלי אינו פוליטי. או לפחות הוא לא יותר פוליטי מהליכה למסעדה. כי הרי כל מסעדה שאני אשב בה תהיה בהכרח או כשרה או לא כשרה, ולכן לכל ישיבה במסעדה יש משמעות פוליטית בהקשר של יחסי דתיים-חילוניים, או של דת ומדינה. כנ"ל כל הליכה לסרט מסוים ולא אחר, שיש בה אמירה מתחום הפוליטיקה של התרבות, כל קנייה או הימנעות מקנייה של חפץ, שיש לה משמעות פוליטית ביחס לתרבות הקפיטליסטית-צרכנית, ואם החפץ הוא במקרה בגד או מוצר קוסמטי אז יש בקנייתו או בהימנעות מקנייתו אמירה פוליטית על יחסה של התרבות לאישה.

במילים אחרות, על כל פעולה וגם על כל אי פעולה אפשר להסתכל כעל אקט פוליטי. אלא שהסתכלות כזו מרוקנת את המושג "פוליטי" ממשמעות. כי אם הכל פוליטי ואין דבר שאינו פוליטי, אז אין משמעות להגדרה של משהו כפוליטי.

אף פעם לא התעמקתי בהגדרה, אבל נראה לי שכדי שאקט יהיה פוליטי הוא צריך לכלול בתוכו מוטיבציה פוליטית או לפחות מודעות פוליטית, וגם זה אני לא בטוחה שמספיק.
מכיון שכך, הבדס"מ שלי (בניגוד לשלך, כנראה) הוא כאמור לא פוליטי, אלא בהחלט אישי ופרטי בלבד. כמו ארוחת הצהריים שאני עוד מעט אוכל.

------------

המילה 'פוליטי'' היא עמומה. אני יכולה להשתמש בה במובן אחד, כמו ב"אני לא מאמינה לפוליטיקאים"; במובן אחר, כמו ב"יש שם פוליטיקה מאחורי הקלעים", ובעוד מובן, כמו ב"אקטיביסטיים פוליטיים כנגד הגזענות".

מיודעתנו סימון דה-בובואר אמרה ש"האישי הוא פוליטי". היא לא התכוונה לפוליטיקאים או לאינטריגות בין בעלי כוח. היא התכוונה למשהו כמו מה שאת נסחת, רק היא לא חשבה שבהכרח לצפייה בסרט מסוים יש משמעויות מרחיקות לכת כל כך. היא בעיקר רצתה לומר שאישה היא לא ביצית, ומה שכל אישה חווה בינה לבין עצמה, משליך על מה שכל הנשים חוות. סמיוטיקאים אחריה כמו בארת ודרידה יטענו שהכל הוא מערכת סימנים ומערכת כוחות. אחריהם, תבוא באטלר ותטען שסובייקטים, כלומר את, אני וכל אינדיבידואל אחר, אינו קיים כממשות בפני עצמה, אלא כל סובייקט מתממש דרך הפעולה: "אני עושה/פועל, משמע אני קיים" (ולא, "אני חושב, משמע אני קיים").

ואם יש לי אלרגיה לדיבור אקדמי, אומר, בפשטות, שכל ההווייה שלי היא-היא סך הפעולות שלי, ולפעולות שלי, ביניהן הדיבור, שפת הגוף, וכן גם סעודה, לצורך העניין, הם בעלי השלכה על כל מה שסובב אותי. בדיבור מסוים אני מביעה התנגדות לנורמת דיבור שלטת, אפילו אם לא היתה לי כוונה לכך. בין אם יש או אין כוונות, רצונות, ודברים פנימיים שכאלה, כל פעולה שלי, היא בסופו של דבר (גם) פוליטית.


אם כבר הזכרת את דרידה ואת בארת, אז אולי כדאי להכניס את בודריאר ואת הסימולקרה, ובעצם לטעון שכל המצעד הזה בעצם לא בא לייצג שום דבר חוץ מאת מהצעד עצמו, הסימולקרה של קהילה הלהט"ב היא לא דבר מעוד סימן במערכת סימנים ללא מסומן. לכן כל הצעד הזה הוא סוג של חוסר משמעות מאחוריו.

ותמיד יהיו אנשים חשוכים, אבל בסה"כ החברה היום אני לא רוצה להגיד שהיא פתוחה לקהילה אנשי הבידיאסאם, אבל זה לא נכון. היא לא פתוחה אליה היא פשוט לא אדישה אליה. זה לא מעניין אף אחד אם את נשלטת או שולטת או ונילית או קרם עוגיות עם פצפוצים בטעם רום.

בקשר למלגה, אני בטוח שהיו כמה שיקולים, כמו בכל דבר , בנוגע לקבלת החלטתה אם לקבל מחקר כזה או אחר. אני לא בטוח הבידיאסאם היה חלק משמעותי בקבלת ההחלטה הזו (אם כי, כמו שאמרת, אין דרך באמת לדעת)

ושוב אין לי בעיה בתמיכה בקהילה הלהט"ב, ואפילו לא בקהילה ה הלהט"ב הבידיאסאמית, אני לא שולל להראות סולידריות, אני לא שולל תמיכה, אני אפילו לא שולל שיתופי פעולה (אין לי מושג למה זה קשור). אבל מה שאני כן חושב שאין לו מקום, זה קישור בחבל התבור בין 2 הקהילות. אנחנו יכולים לתמוך בדיוק כמו שמפעל הטקסטיל של אבו גוש יכול לתמוך, זה לא הופך את המפעל לחלק מהקהילה שלהם. כך גם אנחנו צריכים לפעול לראות עיני.

אבל שוב זו רק דעתי ולא הרבה יותר.
newoldone
לפני 14 שנים • 27 במאי 2010
newoldone • 27 במאי 2010
היילני כתב/ה:
ואם יש לי אלרגיה לדיבור אקדמי, אומר, בפשטות, שכל ההווייה שלי היא-היא סך הפעולות שלי, ולפעולות שלי, ביניהן הדיבור, שפת הגוף, וכן גם סעודה, לצורך העניין, הם בעלי השלכה על כל מה שסובב אותי. בדיבור מסוים אני מביעה התנגדות לנורמת דיבור שלטת, אפילו אם לא היתה לי כוונה לכך. בין אם יש או אין כוונות, רצונות, ודברים פנימיים שכאלה, כל פעולה שלי, היא בסופו של דבר (גם) פוליטית.


ועל זה אני אענה בפשטות שאם הסביבה שלי לא יודעת מה אני עושה, לפעולה שלי לא יכולה להיות השלכה עליה: אם אני מדברת עם עצמי אין שום השלכה על הסובב אותי לשפה שבה אני בוחרת, ואם אני חיה בדסמ במרחב שביני לבין אדם אחד נוסף, אז זה המרחב היחיד שבו הבדסמ הזה קיים.

ובהערת אגב, ההוויה שלי כוללת יותר מפעולות.
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 27 במאי 2010
Brave Dwarf • 27 במאי 2010
היילני כתב/ה:


טי.וי.,

לשמחתנו, אני ואתה זכינו לתגובות טובות בקרב האנשים סביבנו כשחשפנו את הבדס"מ בנו. לא יודעת מה איתך, לי חבר של חברה קרא "סוטה" בעבר ואמר שהוא לא רוצה "להסתובב עם כאלה". כמובן, שלא ייחסתי לו יותר מדי חשיבות, אבל זו דוגמא לדעות קדומות רווחות. אני יכולה לתת עוד דוגמא, כמו סירוב של מכון ואן-ליר לקבוצת מחקר שכללה, בין היתר, מחקר על תת-התרבות הבדס"מית. אין לי הוכחה שזו הסיבה שקב' המחקר לא התקבלה, אבל, לא יודעת, במקרים כאלה הצד השני תמיד יכול לטעון אחרת. נראה לי שאם קב' המחקר הייתה כוללת מחקר על תת-התרבות היהודית-רפורמית, היא כן היתה מתקבלת. אבל זו השערה בלבד.

בדס"מ לא זוכה לייצוג בקרב הקהילה הגאה. גם שם, כמו בתרבות השלטת, הוא בארון. כדבריך, נפתח אותו שם. אני לא רואה סיבה למה הקהילה שלנו לא תכנס לשם. גם אם אתםן סטרייטים/ות.
הרי בנעורי, לפני שידעתי מה זה בדס"מ, לפני שבכלל ידעתי גבר או אישה, הגעתי למצעד הגאווה עם חבריי החנונים (כמוני) לפחות לשם תמיכה. למרות, שכאמור, לא היינו (עדיין, לפחות חלקנו) להט"בים.

אני חושבת שאנשי בדס"מ כל כך נרתעים מהרעיון, כי הקהילה ברובה מורכבת מאנשים לא פוליטיים שרגילים להתנהלות סודית, כאילו מחתרתית, ומצעד הגאווה כאילו קורא תיגר על הזהות הבדס"מית שלהם. לא זה העניין, כלל! אני חושבת שיש כזה דבר זהות בדס"מית, וכן, היא שונה מזהות להט"בית (כמו שבתוך הלהט"ב, זהות לסבית שונה מזהות ביסקסואלית), אבל אני כן חושבת, שעם או בלי קשר למצעד הגאווה, זו זהות שלא נותנים עליה מספיק את הדעת, אם לא נחשיב דיונים שמתחוללים כאן בפורומים ב'כלוב', דיונים שלרוב אינם ביקורתיים.

תודה על ברכתך, ואקח את השלט בקרוב.


אני זלוטי שנכון לרגע זה עומד על 0.88 שקלים (-:

עד כמה שזה נשמע מגוחך והזוי, אך גם היום קיימים בעלי תפקידים שלו נתפסו במועדון חשפניות, לא רק שהיו נדרשים לפרוש ממקום עבודתם אלא היו מנודים ברעש מחריש אוזניים ע"י הציבור והעיתונות. פי כמה וכמה לו נודע כי הם חלק מקהילת BDsM. וזה לא כלום לעומת העובדה שכאשר הגרושה מוכיחה שהוא מרביץ כשהוא מזיין, מצמידים לתחת שלו עובדת סוציאלית בכל מפגש עם ילדיו, כי גבר או אישה העוסקים ב BDsM נתפסים אפילו על ידי בית משפט לענייני משפחה כחלק מקבוצת סיכון.

אלא ש.. היילני. זאת הסיבה מדוע הם לא יכולים להיות שם אתכם. ולאחרים פשוט לא אכפת.
newoldone
לפני 14 שנים • 28 במאי 2010
newoldone • 28 במאי 2010
ציטוט: עד כמה שזה נשמע מגוחך והזוי, אך גם היום קיימים בעלי תפקידים שלו נתפסו במועדון חשפניות, לא רק שהיו נדרשים לפרוש ממקום עבודתם אלא היו מנודים ברעש מחריש אוזניים ע"י הציבור והעיתונות.

וזה אומר מה? שגם קבוצת הווייריסטים-חובבי-מועדוני-חשפנות צריכה להתארגן לצעוד?

ציטוט: וזה לא כלום לעומת העובדה שכאשר הגרושה מוכיחה שהוא מרביץ כשהוא מזיין, מצמידים לתחת שלו עובדת סוציאלית בכל מפגש עם ילדיו, כי גבר או אישה העוסקים ב BDsM נתפסים אפילו על ידי בית משפט לענייני משפחה כחלק מקבוצת סיכון.

או קי, זה הנימוק בעד הכי כבד משקל שקראתי עד עכשיו.


ועוד משהו קטן להיילני: כשאת כותבת "הקהילה ברובה מורכבת מאנשים לא פוליטיים שרגילים להתנהלות סודית, כאילו מחתרתית" נראה לי שאת מטשטשת את ההבדל בין "סודי" לבין "פרטי". יש בכלל משמעות ל"פרטי" בתפיסת העולם שלך? ולא, לא כל אישי (שאת מצמידה לו "פוליטי") הוא גם פרטי. ומהו בעצם אדם לא פוליטי, לתפיסתך?

ובעצם עוד משהו: אדם אמנם לא חי בוואקום, ולרוב מה שהוא עושה יש אכן השלכה כזו או אחרת על הסובב אותו (לרוב על הסביבה המאד מצומצמת שלו). אבל לא כל השלכה על הסביבה היא השלכה פוליטית. אם התעטשתי והדבקתי מישהו בשפעת זו השלכה שאינה פוליטית, אם כתבתי שיר שגרם למישהו להתרגש זו השלכה שאינה פוליטית, ואם דרסתי בטעות את החתול שלו והכנסתי אותו לדיכאון זו השלכה שאינה פוליטית. השלכה פוליטית היא זו שמשליכה על יחסי הכוחות בחברה, ואקט פוליטי (ככה אני מבינה את המושג) הוא אקט שמנסה לגרום ו/או גורם לשינוי ביחסי הכוחות ו/או נעשה מתוך מודעות אליהם.
כשאליעזר בן יהודה דיבר עם משפחתו בעברית זה היה אקט אישי- פוליטי. כשאני מדברת עם משפחתי בעברית זה אקט אישי שאינו פוליטי. וכשם שכשאני מדברת עברית אני לא מביעה התנגדות (מכוונת או לא) לשפה האנגלית השולטת בעולם (או אולי זו השפה הסינית?), כך, על אותו משקל בדיוק, הבדסמ שלי לא מביע "התנגדות למיניות הוונילית השולטת" כפי שטענת בהודעה הפותחת. ברור לי שיש מי שאצלם זה אחרת, ושהלעומתיות היא מרכיב בבדסמ שלהם ובזהות שלהם.

ובשורה התחתונה, אני עדיין בדעה שהבדסמ שלי הוא פרטי בלבד כל עוד אני לא בחרתי להפוך אותו לפוליטי.
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 28 במאי 2010
Brave Dwarf • 28 במאי 2010
חשבתי שזו מסקנה מתבקשת, אם לא אז אסביר.

newoldone כתב/ה:
ציטוט: עד כמה שזה נשמע מגוחך והזוי, אך גם היום קיימים בעלי תפקידים שלו נתפסו במועדון חשפניות, לא רק שהיו נדרשים לפרוש ממקום עבודתם אלא היו מנודים ברעש מחריש אוזניים ע"י הציבור והעיתונות.

וזה אומר מה? שגם קבוצת הווייריסטים-חובבי-מועדוני-חשפנות צריכה להתארגן לצעוד?



וזה אומר שבהתבסס על עובדה זו אני למשל לא הייתי מהמר ומופיע באחת מהמסיבות החברתיות של הכלוב או כל מפגש אחר המתקיים במרחב ציבורי. או שוכח את אתר הכלוב על המסך כשאני יוצא מהמשרד.
newoldone
לפני 14 שנים • 28 במאי 2010
newoldone • 28 במאי 2010
Brave Dwarf כתב/ה:
חשבתי שזו מסקנה מתבקשת, אם לא אז אסביר.

newoldone כתב/ה:
ציטוט: עד כמה שזה נשמע מגוחך והזוי, אך גם היום קיימים בעלי תפקידים שלו נתפסו במועדון חשפניות, לא רק שהיו נדרשים לפרוש ממקום עבודתם אלא היו מנודים ברעש מחריש אוזניים ע"י הציבור והעיתונות.

וזה אומר מה? שגם קבוצת הווייריסטים-חובבי-מועדוני-חשפנות צריכה להתארגן לצעוד?



וזה אומר שבהתבסס על עובדה זו אני למשל לא הייתי מהמר ומופיע באחת מהמסיבות החברתיות של הכלוב או כל מפגש אחר המתקיים במרחב ציבורי. או שוכח את אתר הכלוב על המסך כשאני יוצא מהמשרד.


אבל בכוונה ציטטתי רק את החלק בדברים שלך שהתייחס למועדון חשפניות, ללא הקשר בדסמי. אתה אמרת שהחברה פוגעת בזכויותיהם של אנשים (מציצניים לא בדסמיים שיכולים להיות סטרייטים או לא) שמנסים לממש באופן מלא את מיניותם, ואני שאלתי (רטורית) אם המסקנה היא שגם הם צריכים ליצור גוש בתוך מצעד הגאווה. כי בדברים האלה שלך, בניגוד לפסקה שאחריהם, נתת דווקא נימוק ללמה לא נכון להשתתף כגוש בדסמי במצעד.
המלט
לפני 14 שנים • 28 במאי 2010
המלט • 28 במאי 2010
TV_Eye כתב/ה:
Donatien כתב/ה:
לל''ג כתב/ה:
בצר לי אגיד שאני חושבת שכאשר מחליטים לקשור את 2 היציאות מהארון חוטאים למטרה .

זוג לסביות צריכות שיתאפשר להן להתחתן לאמץ ילדים ולקבל משכנתא כמו כולם.

וזוג בדסמיים צריכים מה ?
הזכות ללכת עם מכנסי עור בחוץ ?
הזכות לזה שבשיחה יהיה ניתן לדבר על בדסמ בחופשיות ?

וכן, יש זכויות אך לטעמי הן מינוריות מול המאבק ההומו לסבי בחשיבותן בשל מהות הבדסמ אשר לא מכפיף תחתיו פגיעה בזכויות יסוד בשל העדפתו( כמו שקיים בקהילה ההומו לסבית, כפי שציינתי, נישואין, משכנתא, ילדים וכו').

לטעמי, מדובר ב2 נושאים שונים בתכלית
והקישור בינהם פוגע בקהילה ההומו לסבית ללא הצדקה ראויה בצידה.


למשל, זוג בדסמי שבו אמא מסתובבת ערומה עם מחסום בפה ואחד הילדים מספר על כך למורה צריך שיצילו אותו מרשויות הסעד. תגידי "אבל באמת לא צריך להסתובב ערומים עם מחסום בפה ליד הילדים" ואני אגיד (לא באמת) "באמת נשים לא צריכות להתנשק ולהתחבק ליד ילדים, זו סטייה"

למשל, מערכת יחסים בדסמית שיש בה יותר משני משתתפים צריכה הכרה חוקית, כי כרגע היא בגדר פוליגמיה והיא אסורה על פי חוק במקומות רבים.

המאבק ההומו לסבי היה מובן בתחילתו כשהייתה רדיפה של ממש, אבל המאבק למען הפיכת אורח החיים הזה לגירסה בעלת מספר זוגי של אברי מין זכריים של הבורגנות הפרברית? לא נראה חשוב במיוחד.


תגיד, אני חייב לדעת פעם אחת.

אתה אמיתי או שאתה איזה ניסוי מדעי שהשתבש בצורה נוראית?

אמא שלך הייתה מזדיינת לידך על שולחן האוכל ? גברים היו יודעים אותה על הספה בזמן שאתה צופה במיקי מאוס? וזה היה נראה לך סביר ובסדר ? מה זה קשור אם הם בידיאסאמית או לא? ליד הילדים אין שום סיבה להראות התנהגות מינית. להתחבק של מיני זה חיבה! כנראה זה מושג שמעבר לתפיסה שלך וחבל.

וידידי הממש ממש לא מלומד, אתה יכול לנהל כמה מערכות שאתה רוצה עם כמה נשים שאתה רוצה. אתה יכול להתחתן רק עם אחת. ושוב גם כאן, לפוליגמיה אין לה שום קשר לBDSM. קשה לי להאמין שכל המורמונים ביוטה הם בידאסאמים


ובלי קשר ליצור הזה.
הקהילה בידיאסאמית אין לה קשר אמיתי עם הקהילה הקווירית. יש חפיפות פה ושם, בדיוק כמו שיש חפיפות בין הקווירים לכל קהילה אחרת. כמו בשנים הקודמות אני חושב שהניסיון של לקשור את שניהם במקשה אחת תגרום נזק ל2 הצדדים


תגיד, לא לימדו אותך להשתתף בדיון מבלי לנסות להרוס אותו? אתה חושב שאם תהיה גס רוח יקשיבו לך טוב יותר?
Brave Dwarf
לפני 14 שנים • 28 במאי 2010
Brave Dwarf • 28 במאי 2010
newoldone כתב/ה:
Brave Dwarf כתב/ה:
חשבתי שזו מסקנה מתבקשת, אם לא אז אסביר.

newoldone כתב/ה:
ציטוט: עד כמה שזה נשמע מגוחך והזוי, אך גם היום קיימים בעלי תפקידים שלו נתפסו במועדון חשפניות, לא רק שהיו נדרשים לפרוש ממקום עבודתם אלא היו מנודים ברעש מחריש אוזניים ע"י הציבור והעיתונות.

וזה אומר מה? שגם קבוצת הווייריסטים-חובבי-מועדוני-חשפנות צריכה להתארגן לצעוד?



וזה אומר שבהתבסס על עובדה זו אני למשל לא הייתי מהמר ומופיע באחת מהמסיבות החברתיות של הכלוב או כל מפגש אחר המתקיים במרחב ציבורי. או שוכח את אתר הכלוב על המסך כשאני יוצא מהמשרד.


אבל בכוונה ציטטתי רק את החלק בדברים שלך שהתייחס למועדון חשפניות, ללא הקשר בדסמי. אתה אמרת שהחברה פוגעת בזכויותיהם של אנשים (מציצניים לא בדסמיים שיכולים להיות סטרייטים או לא) שמנסים לממש באופן מלא את מיניותם


icon_eek.gif איפה? את בטוחה שאנחנו גולשים באותו כלוב ומדברים על אותו גמד?

אני הבאתי דוגמא להבדלים הקיימים בין שכבות שונות בחברה וליחס של החברה אליהן. דהיינו: בזמן שנורית (ואיני יודע מה עיסוקה) טוענת שזהירות יתרה בה אנשי הקהילה נוקטים היא פרנויה ואני מניח שגם לא יקרה דבר אם תכנס כרגע למועדון חשפיות בארץ, או את שטוענת שניתן להותיר את הפעילות הבדסמית במסגרת המיטה כי לגלישתה מגבולותיה (כגון כרגע כאשר אנחנו מנהלים שיחה באתר בדסמי ואני נשבע שאני יושב על כיסא) לדידך נטולת משקל, ישנם חברי קהילה שעבורם חשיפה כזו או אחרת תהיה הרת אסון מכל הבחינות האפשריות.

אני לא מבין למה את בוחרת להתחכם אתי פה. אני לא נהנה להסביר ואין לי שום צורך בהכרה גמדית של הכלוב. את אישה מספיק חכמה כדי להסיק את המסקנות הללו בעצמך. אלא אם אני הוא זה שלא הבנתי אותך ואת טוענת שאותם אלו המשתייכים לשכבה הנמדדת דרך זכוכית מגדלת, אכן פרנואידים ומיניותם הבדסמית, אם תחשף, וזאת להבדיל מאם נגיד ייתפסו במועדון חשפניות, לא יהיה בה כדי לגדוע את עתידם. אם כן וזאת אכן טענתך, מהמקום בו אני יושב (על הכיסא אמרנו) איני מסכים.