ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שבע החטאים פרק ד'

פשוט תות{Mistress H}
לפני 13 שנים • 4 ביוני 2010

שבע החטאים פרק ד'

פשוט תות{Mistress H} • 4 ביוני 2010
"העונש הבא יגע במה שאת צריכה לתת לי, והיית צריכה כבר מזמן שפחונת. את השליטה הטוטאלית בגופך. לכי למזוג לי עוד כוס יין, ולאחר מכן הביאי את 2 בקבוקי הליטר שבמקפיא". "מיד גבירתי". אמרתי ובהתרגשות מהולה בחשש של העומד לבוא ניגשתי לבצע.
כוסות למים כבר חיכו בחדר מתחילת הסשן, וגבירתי הורתה לי לשתות שלוש כוסות, לדברייה - אצטרך נוזלים כי כעת אזיע הרבה. שתיתי בשקט ומשום שהייתי מאוד צמאה, ביקשתי לשתות עוד קצת. שתיתי בסופו של דבר 4 כוסות. ראיתי בזווית עיניי חיוך זומם מגבירתי ותהיתי את פשר הדבר בדממה.
כיסוי עיניים הוצמד לעיניי והתבקשתי לעמוד. רעש השקית גרם לי לחשוב מה הלאה. הרגשתי סוג של ניילון על רגלי, לקח לי מספר שניות להבין - ניילון נצמד.
לאט, לאט מין הרגליין מעלה גופי החל להילפף בניילון הנצמד שחוזר מספר פעמים עד שרק ראשי היה בחוץ, ידיי צמודות לגופי.
גבירתי תמכה בי ובראשי כשנתנה לי עוד 2 כוסות מים לשתות. זהו יום חם והרגשתי זקוקה לזה, ותוך כדי הרגשתי את הפיפי מתווצר. היא הרימה ראשי ונשקה לי, מחייכת מרוצה. ובעדינות השכיבה אותי אחורה על המיטה. פתח קטן נפתח באזור חלציי מלפנים, וזימזום ברקע בישר לי את הבאות.
רוקט פוקט הוצמד לדגדגני ומעליו הוצמד עוד ניילון ששומר אותו במקומו. ההנאה מהר החלה לשגע אותי.
גבירתי ידעה שלא החזיק הרבה והודיעה כי אהיה כך זמן מה ושיש לי זכות לגמירה אחת שלאחרייה אאלץ להתאפק עד שתרשה שוב. "ברור גבירתי" לחשתי בין הגניחות וניסיתי לזוז בניסיון להתחמק מהמגע של הרוקט שקירב אותי יותר ויותר לאורגזמה המיוחלת.
הרגשתי דבר מה מטייל על הניילון, כמו נמלים זוחלות עליו לאט, ואז החלו הצלפות עדינות - היה זה שוט זנבות. גבירתי הפכה אותי על גבי וההצלפות התמקדו בישבני ובירכיי. ההרגשה הבטוחה והכאב גרמו לי לטשטוש.
כעבור מס' דקות שלעולם לא אוכל למדוד, הפסקתי להרגיש שם. ורק הזימזום של הרוקט עוד השאיר אותי באזור. היא משכה ידה פנימה בין הניילון לרוקט והפסיקה את הרטט. עוד כמה הצלפות והרגשתי את הגוף נושק לספייס.
הריחוף שנגרם מכאב שהתפשט לאט לאורך גופי מבעד לניילון, היה מדהים.
לא יודעת כמה זמן עבר. שמעתי מבעד לטשטוש מצית, והדבר הבא שהחזיר אותי זה הרוקט מזמזם ו2 אצבעות בתוכי שבועלות אותי ודורשות את גופי.
ראשי רצה את הספיי אבל הגוף שייך לגבירתי והיא דרשה ממנו לחזור.
לא הייתי צריכה עוד הרבה כדי לחזור לתוך הגניחות עד שגמרתי בצעדה שכנראה גם השכנים שמעו.
הרוקט נשאר והאצבעות יצאו ונדחפו לפי, מצצתי בשקט והרגשתי את הפיפי מתחיל להציק. גבירתי זיהתה את האגן שמנסע לנוע.
"הזונה שלי מנסה להתחמק מהרוקט?"
"לא גבירתי, אני פשוט חייבת פיפי".
גבירתי חייכה ואמרה - "ועכשיו הגיע הזמן לקבל את מה ששלי". לא כל כך הבנתי אבל הרגשתי הקלה כשהרוקט הוסר וגבירתי קילפה ממני את הניילון. היא לא הסירה את כיסויי העיניים וחיברה 2 מצבטים לפיטמותיי, הם כאבו. היא שיחררה את הרצועה מקולרי ומהמגע הבנתי שיש שרשרת בין המצבטים. "קומי זונה שלי" היא אמרה.
מתוך אינסטינקט כבר עניתי "מיד גבירתי" וקמתי על רגליי. משיכה של שיערי מטה הבהירה לי שלקום משמעותו לרדת על 4, ירדתי על 4 בשתיקה.
משיכה של פיטמותיי גררה ממני אנחת כאב שגרמה לי להבין כי הרצועה חוברה לפיטמותיי ואם לא אעוד בקצב ההליכה - המשיכה תתחזק.
זחלתי במהירות כמה שיותר קרוב לרגלייה של גבירתי שבכל זאת משכה מעט את הרצועה וגרמה לאנחות כאב להיפלט מגרוני. "עימדי זנזונת"- "מיד גבירתי" אמרתי ונעמדתי. דחיפה קלה גרמה לי להתיישב על דבר קר ובאיחור הבנתי - אני בשירותים.
תמיד הייתה לי בעייה להשתין ליד אדם. ובטח ובטח אדם שאני רוצה להיות מושכת בעינייו. עכשיו הבנתי - גבירתי רוצה לקחת ממני את מה ששלה - את הבושה. הכיסוי הורד, ניסיתי לפצות פי אך היא קטעה אותי - "אלא אם מה שברצונך לומר הוא 'גבירתי האם את מאשרת לי להשתין', אז אני לא רוצה לשמוע מילה! יש לך מילת ביטחון, והאמת כלבונת, אני אתאכזב אם תשתמשי בה".
יכולתי להישבע שפניי נצבעו אדום וידעתי כי לא אעיז לאכזב אותה. ברז המים לידי נפתח וניסיתי לעצום עיניי, כמובן באישורה, לדמיין שאני לבדי. קיבלתי אישור לעצום רק עד שהזרם מתחיל לצאת, וכשהתחיל, פתחתי עיניי ובפרצוף מובך ומושפל מטה הטלתי מימיי.
"העונש הזה היה עדין שפחה שלי. הוא היה כדי שתיזכרי שגופך נתון בידיי ואני זו שמחליטה מתי יכאב, מתי תגמרי, מתי תרחפי ואפילו מתי תשתיני. את זו שנתת לי את השליטה בגופך, ואני לקחתי את המושכות - אבל לא אקבל רק את מה שתרצי לתת באותו הרקע, אלא את כולך תמיד. את הזונה שלי, את השפחה שלי ואת האישה שלי- כולך שלי."
diablo's girl 666
לפני 13 שנים • 5 ביוני 2010
diablo's girl 666 • 5 ביוני 2010
מדהים, כתוב טוב, אפשר ממש לראות אותך שם סופגת ומכילה }{
JuSt LiLi​(מתחלפת)
לפני 13 שנים • 5 ביוני 2010
JuSt LiLi​(מתחלפת) • 5 ביוני 2010
פשוט מחרמן ברמות!!!!
הכתיבה שלך מדהימה!!!!
יאללה לפרסם את שאר החלקים למה אני אשתמש עליך בכל עונש ועונש שכתבת...