סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שבעת העונשים פרק ה'

פשוט תות{Mistress H}
לפני 13 שנים • 5 ביוני 2010

שבעת העונשים פרק ה'

פשוט תות{Mistress H} • 5 ביוני 2010
הייתי גאה בעצמי, עברתי 5 עונשים מתוך 7, וגבירתי נראית מרוצה ושמחה. לא יכולתי להתאפק כבר לדעת מה יהיה העונש הבא.
"תשכבי על המיטה על הגב זונה, ידייך ורגלייך פרושות לצדדים" "מיד גבירתי" עניתי בחיוך. היא חייכה אליי חזרה והביאה חפיסה של אטבים. "השפחה שלי תצטרך להפנים שטובתה של הגבירה צריכה להיות בעדיפות עליונה - ולכן אנחנו ניבחן ביחד עד כמה את רוצה את טובתי ומעדיפה אותה על טובתך האישית שפחה".
משפט זה בהחלט הספיק כדי להכניס אותי ללחץ לקראת הבאות.
לא עברה דקה וכבר שדיי התמלאו אטבים יחד עם ירכיי, מפשעתי, שפתיי הכוס ואפילו בעורך הרך שבין השחי למרפקיי.
הכאב בתחילה כמעט ולא הורגש, אני אוהבת אטבים. כאב מדוד שככל שעובר הזמן כך כואב יותר. גבירתי הוציאה שמן מהתיק והגישה לי - "שפחה, תעשי לי מסאג' מפנק. עכשיו, לגבי האטבים, תוכלי להוריד אטב כל 4 דקות או כל 7 דקות - אם תורידי כל 4 דקות תאלצי להפסיק לענג אותי, ואם כל 7 דקות זה יהיה 3 אטבים פחות". המחשבות על לגעת בגבירתי גרמו לי להתרגשות שבעקבותה שכחתי לומר "ברור גבירתי" - וחטפתי סטירה.
לקח לי 3 שניות בדיוק כדי להבין את הסיבה, מיד התנצלתי ותיקנתי, כמובן עם "ברור גבירתי".
התחלתי מכפות רגלייה לעסות את גופה מעלה. "4 דקות" אמרה גבירתי והמשכתי עם 2 ידיי עלייה לעסות בעדינות את כף רגלה השנייה. יכולתי לשמוע את גניחות העונש הקלות שהטריפו אותי. הייי שוקעת לחלוטין במסאג' אם לא היה לי כל כך כואב בשפתיי הכוס. "7 דקות" - חשבתי שאוכל להוריד משם, אבל גבירתי עצרה אותי והורידה 3 אטבים מהפיטמות. נשכתי שפתיי בדממה והודתי על הזכות לעסות את גופה ועל ההקלה של האטבים.
המשכתי בעיסוקי לאורך השוקיים והירכיים בעלייה וירידה של ידיי ויכולתי להרגיש את הרטיבות גואה בי - אם מהמקום בו אני מעסה ואם מהכאב שמתחזק.
"עברו עוד 4 דקות" אמרה, החזקתי את עצמה ולא הורדתי שוב אטב. נושכת שפתיים המשכתי לעסות את גבה התחתון בלחיצות ומשיכות של ידיי בשמן.
החדר התמלא בריח מתקתק של הזמן ובגניחותייה הנעימות כל כך. רציתי בכל מעודי לרדת בין רגלייה, אך זכרתי את דברייה. גבירתי היא הקובעת והיא תחליט מה אעשה ומתי, ואיפה בכל רגע נתון יהיו ידיי. "7 דקות" - גבירתי הורידה את האטבים מתחת לשחי, עכשיו נשארו במפשעה עוד 8 ועל שדיי על כל אחת 2. ביחד 12 אטבים ועברו כבר 14 דקות. המשכתי לשחרר את הגב העליון, מנסה לא להזיז את האגן, מרגישה את הכאב עוטך את כל האזור."4 דקות" הפעם ממש יכולתי לשמוע את עצמי צועקת בראשי -'אל תכנעי, אל תורידי'- והמשכתי עבר ה20 דקות בעיסוי הכתפיים. הרגשתי מודעת לכל דקה שעוברת, כל שנייה נראתה כמו נצח. הדבר היחיד שהקל את זה היה המגע בגבירתי, לגרום לה הנאה.
"7 דקות" אמרה והורידה את כל האטבים משדיי. הרגשתי הכרת תודה גדולה במיוחד כי הורידה 4 אטבים ולא 3. הדתי לה בלחישה והמשכתי לעסות את עורפה וכתפייה במשיכות. לחץ קל על העורף עם הבהונות ומשיכה מטה בשמן. מנסה להתרכז בלהיות החפץ שלה, המשרתת של גבירתי.
"4 דקות" אמרה, החלטתי שאם עמדתי בזה עד כה - אשאר עד הסוף. מחממת את גופה במשיכות של ידיי, מתמכרת לגניחותי, הרגשתי את הגוף מתחיל לצעוק מכאב.
"7 דקות זנזונת" לחשה והסתובבה אליי, הורידה את שאר האטבים במהירות. הרגשתי את הדם חוזר באחת, והכאב גרם לגניחה רמה.
היא תפסה עם ידה את מפשעתי חזק. יודעת שגורמת לכאב וחייכה. היא משכה אותי אלייה לחיבוק ובדמעות שהחלו זולגות לאט על לחיי לחשתי לה "תודה על החינוך גבירתי". "בבקשה יפה שלי" לחשה באוזני וחיבקה חזק. נותנת לי להתרפק במקומי השני - בידייה.
DARK WITCH{NOT HERE}
לפני 13 שנים • 7 ביוני 2010

איי לייק

DARK WITCH{NOT HERE} • 7 ביוני 2010
icon_biggrin.gif
כל הכבוד זנזונת מוכשרת שלי חח סתם מתה עליך icon_razz.gif