לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי נעדיף, רוזנת אכזרית או גבירה שפויה?

underfoot
לפני 13 שנים • 6 ביולי 2010

מי נעדיף, רוזנת אכזרית או גבירה שפויה?

underfoot • 6 ביולי 2010
הסם הממכר של המזוכיזם דוחף לריגושים יותר ויותר קיצוניים, מקומות שבהם הדמיון עולה על המציאות וגם אם המציאות מתרחשת במרחבים הממשיים שלה אז היא עדיין כפופה לכנפי הדמיון יותר מאשר לחוקי הגרביטציה.

ולכן רוזנת אכזרית, עם שם מלא פלפל והבטחות לריגושים מסעירים היא עדיפה באותו עולם בדיוני שיוצר התמהיל של סמים ממכרים ותקוות שווא שמופרחות לאוויר כמו פרפרים עם כנפי ניילון מתכלה. הפרופיל הריקני, נטול תמונה, נטול אמירה ומשדר קשיחות מינימליסטית של מישהי שאינה זקוקה לחסדיו של אף אחד, רוצים אותה ולכן היא לא צריכה להתאמץ יותר מדי.
ולעומתה גבירה שפויה היא נערה למערכות יחסים רציניות, רהוטה, מלאה כנות ומילים, חכמה ורגישה, לא משחקת משחקים וגם כשכן משחקת אז הם שפויים ובהסכמה. היא דמות אמיתית עם פנים ועומק, בניגוד לרוזנת האכזרית שהיא בעצם דמות מפלסטיק, מן תרשים של קווי מתאר כלליים ביותר, ג'נריים, שלתוכם הילד החולם יוצק את הצבעים היישר מהשפורפרות המיוחדות שלו.

ולא סתם אני נטפל לשתי דמויות, האחת פיקטיבית והשניה אמיתית, ושתיהן גולשות כאן מדי ערב פחות או יותר. כי שתי הדמויות האלו ומה שהן מייצגות בעבורי זה כל הפואנטה של העניין. לריגוש המיני העז יש יכולת להכניס את המשתמש לאופוריה, העניינים זזים באדום עז והמוח החושב מופצץ ללא הרף בהבזקי נעימות מרעישים, רוזנת אכזרית איננה מעוררת רצון להתאהב עד כלות אבל היא מספקת, או עשויה לספק במידה ונשחק נכון עם הקלפים שלנו, בליץ של פיצוצי תשוקה שמנטרלים את הצורך לחשוב לתכנן או להגות.

כמובן שבעולם האמיתי, זה שעוטף אותנו בסופו של כל תעלול ושאליו אנו מקיצים מלילות פרועים וחלומות פראיים, עדיפה דמות אמיתית, כזאת שקיימת גם מחוץ למוחנו הקודח, אישה תלת-ממדית, חכמה ומרתקת, אחת שהמשיכה אליה היא תת-קרקעית ובלתי תלויה בדימוי החיצוני שלה ובדברים שהיא לובשת ואיך שהיא מזיזה את הגוף.
Madame T​(שולטת)
לפני 13 שנים • 7 ביולי 2010

בין הפנטזיה למציאות

Madame T​(שולטת) • 7 ביולי 2010
אני חושבת, שהשורות האחרונות שלך סיכמו יפה את הדבר: "כמובן שבעולם האמיתי, זה שעוטף אותנו בסופו של כל תעלול ושאליו אנו מקיצים מלילות פרועים וחלומות פראיים, עדיפה דמות אמיתית, כזאת שקיימת גם מחוץ למוחנו הקודח, אישה תלת-ממדית, חכמה ומרתקת, אחת שהמשיכה אליה היא תת-קרקעית ובלתי תלויה בדימוי החיצוני שלה ובדברים שהיא לובשת ואיך שהיא מזיזה את הגוף." כי אנו אכן בני אדם, בשר ודם, אפילו רוזנות אכזריות. אבל לדמיון ולפנטזיה כמובן אין גבולות ושם אנחנו יכולים לעשות ככל העולה על רוחנו. לדמיין את אותה דמות קשוחה ומינימליסטית הרודה ללא רחם בנשלטיה... ובאשר להעדפות, זה כמובן בעיני המתבונן. icon_cool.gif
AIR​(נשלט)
לפני 13 שנים • 7 ביולי 2010
AIR​(נשלט) • 7 ביולי 2010
לדעתי ,כבר עברנו את עידן הבושה של ההתעסקות בבדס"מ והפטיש .
יותר ויותר אנשים נחשפים לזה במציאות והעניין הופך למיינסטרימי לגמריי .
רואים פרסומות פטישיסטיות בטלויזיה ובעיתונות , סלבריטי לעושים את זה ב ר' גליי (ראו ערך ג'נט ג'קסון ) , יותר ויותר אנשים נחשפים לזה בפייסבוק וכמובן זורם כל הזמן קהל חדש ורענן למסיבות שאיננו מזוהה עם הכלוב והקהילה אך בהחלט פעיל ואפילו מוכן לעלות לבמה . זה הפך לקטע מגניב ומיינסטרימי לגמריי . שימו לב שהמסיבות קהילה נמצאים בלב ת"א .

אין שום סיבה לדעתי שלא ישימו תמונות בפרופיל אפילו תמונות חלקיות שלא רואים פנים בבירור .
בעבר הייתי נכנס לפרופיל כזה או אחר ואותו פרופיל היה מוכר פאנטזיה של האישה המושלמת אך ברגעי המציאות התברר העניין כשקר מוחלט ....
באתרי הפטיש והבדס"מ השונים בעולם , כגון פטלייף וקולר מי זה מאוד מקובל לשים תמונה בפרופיל ולהראות שיש בן אדם אמיתי מאחורי הכינוי ... למי שאין תמונה פשוט לא נכנסים אליו לפרופיל כי הוא איננו מעניין .

בכל מקרה ,אני תמיד הולך קודם על הדבר האמיתי icon_smile.gif
blue roses​(אחרת)
לפני 13 שנים • 7 ביולי 2010

ונחלקו רבנן בקושיה...

blue roses​(אחרת) • 7 ביולי 2010
אני חייבת לפתוח בתודות. זה באמת מחמם את הלב ומצנן את החרמנות.

לדעתי התשובה לשאלתך לא יכולה להיות מנותקת מהשאלה על איזו אסכולה אנו מנמנים.
אנשים מסויימים רואים את השליטה כפנטזיה שנשארת בגבולות הסשן ומקפידים להסתיר אותה, ובשביל אחרים זו דרך חיים. אני שייכת לאסכולה השנייה ומאמינה שבכל תחום בחיים אל לנו לעשות בהחבא כגנב בלילה את מה שאנו מתביישים לעשות באור התכל העזה...

מורן.
Drizztpool​(שולט){קושקה שלי}
לפני 13 שנים • 7 ביולי 2010

מתנצל מראש על רוח השטות אבל....

התגובה מתבקשת בלי לראות את כל מה שכתוב בשרשור:

דוכסית אלגנטית icon_smile.gif
דוכיפת​(נשלט)
לפני 13 שנים • 7 ביולי 2010
דוכיפת​(נשלט) • 7 ביולי 2010
מה בעצם אתה רוצה להגיד שעדיין לא נאמר??
ובעצם,מה השאלה-את מי נעדיף,ברבים.כל אחד והעדפותיו,למה ההכללה והתיזות השגורות בפיך וחוזרות ונטחנות שובושוב.
אז מאד התאמצתי ונכנסתי לפרופילים שציינת.
הרוזנת מסתפקת במספר מילים ומהם עולה שהיא מחפשת סטוץ.אולי בתשלום,אולי לא.היא לא מחפשת קשר.

השפויה מרבה במילים,המון בלהבלהבלה,וגם סגנון בוטה כלפי מלכות שאינן בדמותה ובצלמה,ובסה"כ מחפשת שידוך ועוד מאמינה שתמצא אותו כאן.אשרי המאמינה.
מי אני מעדיף??מאחר ואני לא עומד ברשימת הקריטריונים הארוכה של הפוסלת השפויה(מה שצריך הוכחה)אז כנראה שנותרתי לחסדיה של הרוזנת icon_smile.gif
yosilev​(נשלט)
לפני 13 שנים • 8 ביולי 2010
yosilev​(נשלט) • 8 ביולי 2010
אני מעדיף לפנטז מאשר ללכת על דבר אמיתי שאינו רצוי !

בהחלט מעדיף חרמנות !
עבד גברי ושרירי​(נשלט)
לפני 13 שנים • 9 ביולי 2010
אני בעד כנות באופן אישי, אבל אני חושב ששולטת מסויימת שמעמיסה בפרופיל שלה יותר מידי דרישות ותנאים לקשר שליטה במיוחד אם הוא רצון וכמיהה לסוג של 24/7 זה רק יכול להרתיע ולהבריח, זה יכול לגרות סוג כזה של קשר ברמת המחשבה, ברמה המעשית זה יכול להבריח, לפחות אותי, מעבר לזה שלדעתי אין טעם בדיסטאנס , בוטות או יחס מתנשא כלפי נשלט המעמיד עצמו למועמדות אם מדובר בקשר זוגי, הרצון הוא להכיר אחד את השני קודם כבני אדם, גבר ואישה ואז כשולטת נשלט, להפך אני חושב שאם השולטת תהיה חביבה, נחמדה, מצחיקה, חברותית וכו' זה רק יוסיף לרצון להכירה יותר ולרצות להתמסר ולהשתעבד אליה בקשר שליטה זוגי.
מאדאם קירי​(שולטת){אהובי המתו}
לפני 13 שנים • 9 ביולי 2010
מקצועי בשרות כתב/ה:
אני בעד כנות באופן אישי. אבל, אני חושב ששולטת מסויימת, שמעמיסה בפרופיל שלה יותר מידי דרישות ותנאים לקשר שליטה, במיוחד אם הוא רצון וכמיהה לסוג של 24/7 - זה רק יכול להרתיע ולהבריח.
לי זה דווקא נראה הגיוני: מי שמחפשת משהו רציני, סביר להניח שתהיינה לה יותר דרישות מאשר למישהי שמחפשת "סתם" עבד לשעשועים.
אני יכולה להעיד על עצמי: בשביל זיון, יש לי רק דרישה אחת מבחור: שיהיה לו זין. (טוב, וגם שלא יעשן, אבל עדיין - אם הוא מעשן ואין לו זין... טוב, לא משנה.) בשביל בן זוג, יש לי רשימה מפה ועד הודעה חדשה.
לדעתי, רצוי לפרט כמה שיותר. כך יימנעו הן בזבוז זמן והן עוגמת נפש לשני הצדדים.

מקצועי בשרות כתב/ה:
...מעבר לזה שלדעתי אין טעם בדיסטאנס , בוטות או יחס מתנשא כלפי נשלט המעמיד עצמו למועמדות אם מדובר בקשר זוגי. הרצון הוא להכיר אחד את השני קודם כבני אדם, גבר ואישה ואז כשולטת-נשלט. להפך: אני חושב שאם השולטת תהיה חביבה, נחמדה, מצחיקה, חברותית וכו' זה רק יוסיף לרצון להכירה יותר ולרצות להתמסר ולהשתעבד אליה בקשר שליטה זוגי.
אין קשר לדיסטאנס, בוטות וכולי. גם לכל וניל/ית יש רשימת דרישות, לא מתוך יחס מתנשא אלא כדי לסנן מועמדים לא מתאימים. אם אתה מחפש קשר רציני, לא חבל לך לבזבז זמן על סתם מישהי, כזו שבודאות לא יצא ממנה שום דבר? את זה בדיוק רשימת הדרישות באה למנוע.
למה אתה חושב שיש סתירה בין רשימת דרישות לבין היות האדם נחמד, חביב, מצחיק וכולי?
blue roses​(אחרת)
לפני 13 שנים • 9 ביולי 2010
blue roses​(אחרת) • 9 ביולי 2010
לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר.
אגב, אני אחד מהאנשים היותר משעשעים שאני מכירה. כן, לפעמם לנחתום, באמת יש אחלה עיסה...