לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

''ידיד נפש''

justme​(נשלטת)
לפני 13 שנים • 31 ביולי 2010
justme​(נשלטת) • 31 ביולי 2010
Cauchy כתב/ה:
האדם הוא לא חיה שמסתדרת בכלוב.


אף חיה, כולל ההומוספיאנס (בני אדם) לא אמור להסתדר בכלוב. כל חיה צריכה לחיות בחופשי, שב"י אפילו עשו קליפ על למה עדיף לאכול את הכלב (האמיתי) שלכם ולא כבש או משהו כזה

אבל אני סתם צמחונית שמפיצה את אור הצמחונות בעולם, זה לא באמת רלוונטי לדיון.

וכן, אני חושבת שקאוצ'י וכל מי שאמר דעה דומה צודק.
aka BODYGUARD
לפני 13 שנים • 31 ביולי 2010
aka BODYGUARD • 31 ביולי 2010
גמד אמיץ אמר:

BODYGUARD כתב/ה:
הבדל סמנטי.
לא יותר.

[..]
הכללות הן דבר רע.

מעבר לכך שאפו לכל המנתחים הפסיכו-סקס-מאניקים על הניתוחים המבריקים שאפילו פרויד
עליו השלום, אם היה חי- היה מת, לקריאתם. במחי מקלדת כולם ניתחו את אישיותו של ראובן,
את פחדיו, את האופן בו הוא מטיל את מימיו...אחר כך את הפרלפקס ותורי גם יגיע....

מדהים.
[..]


בודי.
אל תתרעם כל כך. הכלוב, לא משנה עד כמה הוא מנוגד לכל הנורמות של RL, מהווה נורמה לעצמו. יש לו חוקים משלו, נורמות משלו ואת ה"רוב" משלו. והנורמות שלו אכן בנויות מחומרים רקובים של גברים (או שולטים) המחפשים זיון במסווה של חבר (זה היה אמור להיות "גברים המחפשים זיון תחת מסווה של..." אבל השרשור בנושא זיוני תחת כבר מאחורינו), נפוחים עד כדי מחנק מאחורי כפתור הצווארון; של נשים מרוטות נשמה ונגועות היסטריה ומחוררות אכזבות; של חלומות שלא התממשו ותקוות שלא התגשמו. ולכן אין טעם לזעוק: אוח! אבל לא כולם חלק מהעדר. דבריו של ראובן ושל המגיבים הסתמכו על הרוב כי למרות שזה "דבר רע" הרוב הוא המאפיין. ראובן דיבר על "ידיד נפש" עפ"י הכלוב והם השיבו לו משל הוא (ראובן) היה חלק מהכלוב.

נדמה לי שאני קיבלתי עלי את הדין. כל עוד אני בכלוב, אני חלק ממנו ולכן אין לי להלין על אלו המתייחסים אלי בהתאם. אני הרי יכול להתנתק מערוץ התקשורת הזה ולעזוב. אבל אני נשאר. קצת מפרפר פה ושם ונלחם בתחנות רוח אבל בגדול שומר על החוקים ויהיו רעילים ככל שהינם: לא פונה אל אף אחת (פרט ל RIR אליה פניתי למען להודות ולגרניקה, אליה פניתי לפני מספר שנים דרך אור השליטה שמכירה אותי כמעט מזה עשור וידעתי כי תוכל להעיד בפניה על טוהר כוונותיי) פן איחשד מטרידן או "ידיד נפש" פוטנציאלי. לא נפגש עם אף אחת/ד פן אמצא את עצמי בבלוגה כדום מסוכן, לא נכנס לצ'ט כדי להגביל את זמן הנוכחות שלי לתגובות בלבד פן אשתחל לפיהם של הרכלנים ומציין בכל צעד ושעל שאני נשוי ומאושר עד כלות פן אתפרש כמתחרה.

חשבתי על השרשור הזה של ראובן עוד קצת. הוא צודק. ראובן בסך הכל שכח לציין שאותו "ידיד נפש" שידבר במסנג'ר עם אנג'לינה (מסנג'ר שאין לנו כי אנחנו נורא לא וירטואלים), יהיה מהכלוב. והרי מי אם לא אני עשיתי לה בזמנו מנוי זהב, שהיום נגמר, כדי שתכיר קצת יותר את כל אלו אותם היא מחשיבה ל"נחמדים" בכלוב המהווה נורמה בעצמו ולעצמו ולא משנה באיזו שעה של יום או לילה אתה פותח לו את הצורה, תמיד מרגיש כמו רגע מחייו של אידיוט. (-:




אז זהו, גמד אמיץ, שאני מתרעם ואמשיך להתרעם כי בניגוד אליך, מעולם לא הייתי בעדר,
שייך לעדר או משהו בסיגנון. אם כבודו בחר להיות כזה, אל לי לשפוט אותך, אבל זה בטח שלא
מחייב אותי בשום צורה.

אם קראת את תגובתי והיית מחפש את האמירה שבה, היית מגלה שאני לא מביע דעה
המצדדת בראובן, ההיפך הוא הנכון. מצד שני הניתוח המכוער, הכניסה לראשו של אדם,
היוהרה שטמונה במילים מזוייפות, מתנשאות וכל כך מיותרות- כל אלה מחליאים.
כך ראובן רואה את הדברים, אני מכבד את אמירתו גם אם איני מסכים עימה.
הנושא כנראה מספיק עוקץ אחרת היה צולל כבר בעמוד 3.
ראובן הביע את אימרתו באופן נטול שם, מקום וזמן, הביע על תופעה שמרגיזה אותו.
חלק מהמגיבים הפך את זה לחולשה/פחד שלו.
ליצני הכלוב. מעניין כמה מהמגיבים בכלל מכיר את ראובן...

זו האמירה שלי.

אז אני מבין, זה הכלוב 2010, והיה גם ב-2009 . אז???
לטמון את הראש בחול ולא להאבק על הזכות להיות אדם לפני היותי בעל תואר זה או אחר?
במקום הזה, ידידי היקר, בחרתי מזמן.

"אני" זה לא "אתם" ו"אתם"- זה לא "אני".
nomorenomore
לפני 13 שנים • 31 ביולי 2010

דעתי הצנועה.

nomorenomore • 31 ביולי 2010
ואו, המון תגובות ודעות. ברשושכם, אתייחס רק לראובן.
ראובן, הסיטואציה של ה"ידיד נפש" היא מסובכת מיסודה. אני לא אמנע מהנשלטת שלי תקשורת עם אדון אחר, אלא אם כן בטוח אני במאות אחוזים שמדובר ב זד בעל מטרות זדון. לדאבונינו, יש אנשים אשר יארבו בצללים לאנשים אבודים פגועים. ה"אנשים" הללו, הם סטיה לעונשו של הנחש מבראשית, שהרי גורלו הוא לזחול על גחונו, ואילו נחשים אלו, הולכים על שתיים.
שבוע טוב.
Aציבעוני​(אחר)
לפני 13 שנים • 1 באוג׳ 2010

טוב אני משוחד

Aציבעוני​(אחר) • 1 באוג׳ 2010
ראובן אתה אחלה גבר

למרות שליפעמים אתה ככה וככה
אבל כוונותיך מנומקות היטב והקינאה של מלככי הפינכה רבה

ובאותה נשימה בודי את גם אחלה : icon_smile.gif
aka BODYGUARD
לפני 13 שנים • 1 באוג׳ 2010
aka BODYGUARD • 1 באוג׳ 2010
את???

icon_cool.gif

תודה, ויפה לך באותה נשימה...תמשיך לנשום.
ZonoP​(שולט)
לפני 13 שנים • 1 באוג׳ 2010

אתם טועים

ZonoP​(שולט) • 1 באוג׳ 2010
כולכם טועים

התיעצתי עם המחשב הכי חכם ביקום, הידוע בשם 'הרהור עמוק'

והתשובה האמיתית היחידה היא...

מוכנים?

47

עכשיו אפשר להרגע ולהדליק פייסל
L איה
לפני 13 שנים • 6 באוג׳ 2010
L איה • 6 באוג׳ 2010
בשבח והודיה לה' יתברך, ראובן פתח את חגורת הצניעות, ושיגר אישור להסרת רעלה לזמן קצוב-על כן אנצל כל שנייה של הטשטוש ממנו הוא סובל, כדי לנסות ולייצר חשיבה בנושא.
כ8 ימים לאחר עליית הפוסט התפנתה לי שעה להקדיש לזוגיות שלנו, מיד בהגיעי נוכחתי כי הבקשה לחמול את ראובן על היותו גלמוד חסר ביטחון נטוש ואומלל נעשתה מעט מידי ומאוחר מידי- הוא כבר פרץ את ארון הזכוכית המחוסמת בו הוא מחזיק את תחתוני האקסיות שברחו עם ידידי הנפש, והוא שרוע על מיטתו ,מתייפח וזועק זעקות שבר אל עבר התחתונים שלא ניתן היה לחלץ מידו עד אתמול.
אף על פי שאני שמ"ד מקצועית, ו"הדברים האמורים בכך שאני נשלטת מטומטמת חסרת עמוד שידרה" הרהרתי באפשרות שמא שולט אחר יסכים להתעניין בי, וברמת הידידות בלבד כמובן..- אחד עם ביטחון. כל כך הרבה ביטחון עד שתכתובת מלאת פירגון של כשלושה חודשים הגיע למיצוי על גביי מדיום זה, ואכן עם בידידות עסקינן - גם חסר הביטחון והמודעות ראובן מצא לנכון להזמין את העלם לפגוש אותנו.
לנוחיותו של העלם הוצע לו להגיע עם בת זוג. ובכן אם איננו תפלץ עם תסביך איבר מזערי, הערכנו שישנן כאלו מלבד אשתו. מה הופתענו כאשר סירב...
מלבד הבורקה שראובן מאלץ אותי ללבוש הוא אילץ אותי ללבוש גם קולר וירטואלי "כדי שלא יפנו אלייך סוטים.- זה שאני מחזיק צוות בריונים שתפקידם להנחית בחוזקה את לום הברזל על כל מי שימצמץ לכיוון שלך לא אומר שעל גביי המחשב תהיי נגישה"- אמר ולא יסף.. אצתי רצתי אל המחשב ושיניתי את הפרופיל. זמינות לא תמצאו שם.
וראו זה פלא , זרם הפניות הלך וגבר - מי מן הנשואים שמצהירים על כך, ומי מהם ששולחים הודעות
בשעת פעילות המשרד בלבד.. כולם חפצים בידידותי.. כולם מוכנים להטות אוזנם לכאביי אמתיי שרק אחפץ.(טוב, לא כשהם מקלחים את הילדים,אבל כשהם יוצאים לסופר לקנות חיתולים נניח,-זו גם סוג של זמינות...)אמת היא - שאין לאף אחד מהם לזכות ולו בשמץ של סיכוי למפגש, וזאת היא עובדה הידועה גם להם היטב. וכי למה לנשלטת יפה חכמה וברמת מודעות גבוהה להטריח עצמה ביחסים עם נשוי או תפלץ?  אבל, אולי - אם רק ימתינו יפה יפה ובהמון סבלנות שעת המשבר תגיע. הפרידה היא מקפצה נהדרת לשידרוג יחסי ידידות זה יודע כל 'ערמומיל מצוי' הערמומיל המצוי אורב בסבלנות, והמדיום הנ"ל אף מאפשר לו לארוב בכמה מקומות בו זמנית! אך... פלאי הקדמה!
מתוך 4-5 נשלטות שכל התחזוקה הנדרשת בעבורן היא חצי שעת משרד + 10 דקות לאחר שזאת שנובחת עליהם לא להעז לצאת מהבית ללא אחיזה איתנה בשקית האשפה הנוטפת- כבר נרדמה.
שירותי מין מאת צייתנית בתשלום הנם לא רלוונטיים לרוב השולטים שאינם יכולים להנות באמת מן המחשבה שמישהי מזייפת כאב סבל והנאה יחד. שהרי זה עוקר מתוכן את עצם הסדיזם. מה גם שתענוג מעין זה הוא הנדיר ביותר מכל שירותי המין כמעט לא ניתן להשיגו, הוא יקר ביותר (1500 ש"ח לפחות בעבור שעה) ואלו הבודדות המספקות אותו לרוב אינן טובות מראה... 
לכן בראייה מפוקחת , לסדיסט הנשוי אין דרך טובה יותר מאשר לאמץ ידידות באתרים מן הסוג הזה.
הטרחה אינה רבה מידי ביחס לסיכוי לסשן או שתיים עד שתתגלה התרמית ו/או התאוששותה של הנשלטת מן הפרידה.
זו תופעה אמתית ואם עצם העלאתה לדיון הופכת את בן זוגי לשולט חסר ביטחון הרי שההתלהמות הבין אישית דרסה את ההיגיון .
הצורך לחמוק מדיון בנושא תרמית הידידות האינטרסנטית הביא עמו תגובות מפתיעות גם מאלו שיצא להם לצפות בראובן מתענג על תשומת הלב והפלרטוטים בהם אני זוכה- ולא מיתר צניעות.. מאלו שיודעות שאין אדם מציב תחת נשלטת כמוני שפחת ניקיון באם הוא חסר ביטחון.
זהו לא ניסיון להגן על ראובן שיודע היטב להגן על עצמו. זוהי שאלה מהותית מדוע מי שיודע/ת שאין כך הם פני הדברים להציגם באופן שיסית את הדיון מן התופעה.
ובכן ידידי נפש יקרים שלי, המשיכו להתעניין בשלומי, אני מצדי אמשיך להשליך עליכם את כובד המשקל אותו כבר טחנתי די והותר לראובן ועל מנת לשמר דינמיקה נעימה ביני לבינו-נוצרתם.
הלא ברור גם לכם וגם לי שהכי קרוב למפגש לו תזכו זוהי צפייה בתמונתי. אולי. -על גביי הפרופיל של ראובן כמובן... mia
 
teacher​(שולט)
לפני 13 שנים • 6 באוג׳ 2010

בעיני זה הרבה יותר פשוט

teacher​(שולט) • 6 באוג׳ 2010
כשאני בוחר להיות עם מישהי, אני לוקח את כל החבילה.
התכונות הרעות יחד עם הטובות. אני לוקח את זה בחשבון כשאני מתחבר
וגם היא כך לגבי. שנינו לוקחים אחריות כשדברים משתבשים.

היא גם יודעת להחליט לבד ויש לה שכל בלי עין הרע (היו לה חיים גם לפני שפגשה אותי),
וסמרטוטים יש הרבה בסופר, מחלקת ניקיון, זו לא חכמה גדולה להיות ביחסי שליטה עם דבר כזה.

בסופו של דבר כל אחד צריך לקחת אחריות על ההחלטות של עצמו.
אם היתה רוצה לבגוד, היתה עושה זאת בכל הזדמנות רלוונטית, גם אם היית מנתק אותה מידיד
כזה או אחר. ואם היא רוצה רק אותך, שים אותה בחדר עם מאה נחשים וזה לא ישנה.
קוראים לזה - א מ ו ן ה ד ד י , שווה לבדוק את זה.
ראובן
לפני 13 שנים • 8 באוג׳ 2010

''ידיד הנפש'': פרופיל

ראובן • 8 באוג׳ 2010
teacher,

תודה על תגובתך. אנסה לענות לך בשני מישורים - הדינמי והאישי. אבקש את אורך רוחך, משום שהדברים מעט מורכבים ולא בהכרח ינעמו לך.

דינמיקה: ''ידיד הנפש'' אינו מסית את הנשלטת המשוייכת לבגוד. הוא נמצא שם, מפתח איתה שפה אינטימית במשך חודשים, מחכה למשבר ביחסים או לרגע בו היא חלשה והוא איש-אמונה. הוא נוהג כך כי הוא מסתיר מגרעת מהותית, המונעת ממנו להיות מושך בזכות עצמו. רוב ''ידידי הנפש'' נשואים ומסתירים זאת. לכן גם אין ל''ידיד הנפש'' טעם בנשלטת פנויה - אין לו יכולת/זמן להתעסק איתה באמת. ישנם גם מצבים, בהם ''ידיד הנפש'' יסבול מלקויות אחרות - לרוב פיזיות.

''ידיד הנפש'' מבין שנשלטת פנויה לעולם לא תרצה בו. הוא נסוג לעמדת מארב משום שהסיכוי היחידי שלו לזכות בעונג, הוא כאשר הנשלטת מעורערת או חשה נטושה. הבעיה פה אינה מוסרית, אלא של מצג שווא. הרמאי הקטן מתחזה לאיש-אמון ומקווה ביום מן הימים לזכות במפגש חטוף או סשן - אקט שהוא ישחיל בין קניית טיטולים לבין ארוחת ערב אצל הוריה של אשתו האימתנית.

מבחינת פרופיל, ''ידיד הנפש'' יהיה אדם אינטליגנטי, לרוב נשוי מהפרברים. המאפיין החוזר של ''ידידי נפש'' הוא כי" עתותיהם אינן בידם. הם כלואים בשגרת חייהם ומחפשים פורקן במערכות יחסים וירטואליות ובזהות בדויה. הבעייתיות היא במצג השווא (מבחינה חוקית) וכן בכך שהשפה האינטימית המתפתחת, מפריעה להתפתחותה של השפה האינטימית בין הנשלטת לשולט שלה. בכך, ''ידיד הנפש'' מערער את יסודות הזוגיות, גם אם אינו מתכוון לכך. נקודה נוספת: לרוב, ''ידיד הנפש'' יקיים מספר מערכות יחסים וירטואליות כאלו במקביל - מתוך צורך כפייתי וגם כדי לשפר את סיכוייו למפגשים חד פעמיים עם נשלטות ברגעי חולשה. לאחר מכן יהא עליו לנתק את הקשר עמן באמתלות-שווא ובזריזות, אחרת אשתו תחשוד.

***

במישור האישי: צר לי שבחרת להשתמש בדיון הזה כפלטפורמה ליח''צן את זוגיותך. זה לא הולם את רמת השיח לה אני מצפה ממך, הרי גם לך יש לא מעט שכל (טפו-טפו). חשוב כעת על המשל הבא: אתה במסיבה ורואה גבר זר ''מתלבש'' על הנשלטת שלך - בא עמה בדברים תוך שהוא פולש למרחב האינטימי שלה - והיא לא מצליחה להרחיק אותו. כעת אמור לי: האם היית נשען אחורה, צופה במתרחש ותוהה אם היא אינטליגנטית ונאמנה דיה, או שמא היית קם ו''מקלף'' אותו מעליה?

קוראים לזה תחימת גבולות, הגנה על זו שתחת אחריותך ואפילו גבריות. גם את זה שווה לבדוק.

בכבוד רב,
R