בת אדם |
לפני 14 שנים •
4 באוג׳ 2010
Re: מסכים עם נורית E ועם בריז'יט
לפני 14 שנים •
4 באוג׳ 2010
בת אדם • 4 באוג׳ 2010
אדון בועל בתשוקה כתב/ה: א-דום כתב/ה: יש בדברים פסאודו אינטלקטואליות שמאחוריה מיזנטרופיה וילדותיות. רק אדם חסר נסיון חיים בכלל ובמרחב הבדס"מ בפרט יכול להעלות השערות כה בלתי מבוססות ולטעון לנכונותן על סמך... לא כלום.
יש נשלטות מכל הסוגים והגילאים ויש בינהן גם יפות. המניע להיות נשלטת אינו אחיד. נכון, יש נשים שהדימוי העצמי שלהן ודימוי הגוף ירוד והן מפתחות תיעוב עצמי ועל כן ההשפלה מהווה מעין דרך להתמודדות עם הדימוי הזה. יתכן שהכרת רק כאלה. אבל יש כאלה שהן יפיפיות ויודעות את זה וזקוקות לנשלטות כדרך לבטא נשיות למול עוצמתן. ויש עוד ועוד נשלטות מכל מיני סוגים. לגבי הפוליגמיה, זה כמובן מפתה עבור כל גבר כמעט. בתוך הבדס"מ זה עניין פרדוכסלי. לכאורה, אם מישהי היא הנשלטת כיצד זה תוכל לקבוע לאדונה מה יעשה ועם מי. למעשה, יש עניין של גבולות שהיא יכולה להציב מראש (אך מה עם בדיעבד?...). זווית אחרת לעניין, העיסוק המיני בבדאס"מ הינו חריג (לכל הפחות סטטיסטית) ומי שחוצה גבולות מהנורמה הונילית בתחום זה יתכן שגם יחצה גבולות בעניין המונוגמיה. הנה קם לנו האוויל התורן והוא "מסכים" ( פשששששששששששש כולנו "נרעשים" נוכח ההסכמה עם מי שמיותר להכביר מילים עליהן ומסיבות ברורות לא אומר מילה נוספת עליהן ..) וכך מעיד האוויל התורן הזה ...מה הוא מעיד בעצם ? שהכל יחסי, יש יפות, ויש כעורות, ויש סיבות שונות ומשונות למה אנשים תקועים בסיפור הבדסמי - בקיצור , יחי הפוסט-מודרניזם - לפיו בעצם לא ניתן לומר מילה אחת על משהו. ובכן, אוויל תורן, אכן "יש יפות" בסצינה הזאת - הבעיה היא ששכיחותן הנדירה כל כך רק מאשרת את הכלל שהסצינה הבדסמית רוויה בנשים השמ"ד. בשביל זה לא צריך להיות חוקר במדעי החברה די במבט ראשוני בכל אירוע חברתי בדסמי, בכל מועדון בדסמי.ומי שיש בו טיפת סקרנות אינטלקטואלית חייב לשאול עצמו למה ? ( ובתנאי נוסף שהוא לא חנפן המפרסם כאן תגובות שנועדו לדבר לליבן של הנשים השמ"ד - ראו גם את "ההסכמה" הזאת של האוויל לדיברהן של...). השוק הרומנטי, על שדה ההתרחשות הבדסמי שלו, יחסי הפילגשות שבו, איננו אלא ביטוי ליחסי הכוחות של ההיצע והבקוש בין גברים ונשים בשוק זה. עמדה זו לא נועדה לפגוע בנשים, ההיפך הגמור מכך, היא תובעת מאיתנו כולנו, מבט מפוכח נטול מיתוסים כוזבים של "אהבה" ושאר קש וגבבה מסוג זה. ככל שנקדים להבין את העולם בו אנו מתנהלים כך נמנע מטעויות, שגיאות, ושאר פגעים. לצד השמנות יש את הגברים המטומטמים שאתה בין היתר מייצג אותם . סייג לחוכמה שתיקה בחור.. |
|
MasterKey(שולט) |
לפני 14 שנים •
6 באוג׳ 2010
Re: מסכים עם נורית E ועם בריז'יט
לפני 14 שנים •
6 באוג׳ 2010
MasterKey(שולט) • 6 באוג׳ 2010
אדון בועל בתשוקה כתב/ה: [
הנה קם לנו האוויל התורן והוא "מסכים" ( פשששששששששששש כולנו "נרעשים" נוכח ההסכמה עם מי שמיותר להכביר מילים עליהן ומסיבות ברורות לא אומר מילה נוספת עליהן ..) וכך מעיד האוויל התורן הזה ...מה הוא מעיד בעצם ? שהכל יחסי, יש יפות, ויש כעורות, ויש סיבות שונות ומשונות למה אנשים תקועים בסיפור הבדסמי - בקיצור , יחי הפוסט-מודרניזם - לפיו בעצם לא ניתן לומר מילה אחת על משהו. ובכן, אוויל תורן, אכן "יש יפות" בסצינה הזאת - הבעיה היא ששכיחותן הנדירה כל כך רק מאשרת את הכלל שהסצינה הבדסמית רוויה בנשים השמ"ד. בשביל זה לא צריך להיות חוקר במדעי החברה די במבט ראשוני בכל אירוע חברתי בדסמי, בכל מועדון בדסמי.ומי שיש בו טיפת סקרנות אינטלקטואלית חייב לשאול עצמו למה ? ( ובתנאי נוסף שהוא לא חנפן המפרסם כאן תגובות שנועדו לדבר לליבן של הנשים השמ"ד - ראו גם את "ההסכמה" הזאת של האוויל לדיברהן של...). השוק הרומנטי, על שדה ההתרחשות הבדסמי שלו, יחסי הפילגשות שבו, איננו אלא ביטוי ליחסי הכוחות של ההיצע והבקוש בין גברים ונשים בשוק זה. עמדה זו לא נועדה לפגוע בנשים, ההיפך הגמור מכך, היא תובעת מאיתנו כולנו, מבט מפוכח נטול מיתוסים כוזבים של "אהבה" ושאר קש וגבבה מסוג זה. ככל שנקדים להבין את העולם בו אנו מתנהלים כך נמנע מטעויות, שגיאות, ושאר פגעים. [B]על מי ולמה אתה כועס כל כך? מניין זה בא? מניסיוני האישי הדל - התאוריה המוצקה והמנומקת היטב שלך אינה עומדת כלל במבחן המציאות. אומנם "זרקת" פה ושם אמירות נכונות לטעמי, אולם התאוריה המלומדת ריקה מתוכן אמיתי. ובמבחן "האוילות" - נבחן. |
|
אדון בועל בתשוקה |
לפני 14 שנים •
6 באוג׳ 2010
Re: מסכים עם נורית E ועם בריז'יט
לפני 14 שנים •
6 באוג׳ 2010
אדון בועל בתשוקה • 6 באוג׳ 2010
MasterKey כתב/ה: אדון בועל בתשוקה כתב/ה: [
הנה קם לנו האוויל התורן והוא "מסכים" ( פשששששששששששש כולנו "נרעשים" נוכח ההסכמה עם מי שמיותר להכביר מילים עליהן ומסיבות ברורות לא אומר מילה נוספת עליהן ..) וכך מעיד האוויל התורן הזה ...מה הוא מעיד בעצם ? שהכל יחסי, יש יפות, ויש כעורות, ויש סיבות שונות ומשונות למה אנשים תקועים בסיפור הבדסמי - בקיצור , יחי הפוסט-מודרניזם - לפיו בעצם לא ניתן לומר מילה אחת על משהו. ובכן, אוויל תורן, אכן "יש יפות" בסצינה הזאת - הבעיה היא ששכיחותן הנדירה כל כך רק מאשרת את הכלל שהסצינה הבדסמית רוויה בנשים השמ"ד. בשביל זה לא צריך להיות חוקר במדעי החברה די במבט ראשוני בכל אירוע חברתי בדסמי, בכל מועדון בדסמי.ומי שיש בו טיפת סקרנות אינטלקטואלית חייב לשאול עצמו למה ? ( ובתנאי נוסף שהוא לא חנפן המפרסם כאן תגובות שנועדו לדבר לליבן של הנשים השמ"ד - ראו גם את "ההסכמה" הזאת של האוויל לדיברהן של...). השוק הרומנטי, על שדה ההתרחשות הבדסמי שלו, יחסי הפילגשות שבו, איננו אלא ביטוי ליחסי הכוחות של ההיצע והבקוש בין גברים ונשים בשוק זה. עמדה זו לא נועדה לפגוע בנשים, ההיפך הגמור מכך, היא תובעת מאיתנו כולנו, מבט מפוכח נטול מיתוסים כוזבים של "אהבה" ושאר קש וגבבה מסוג זה. ככל שנקדים להבין את העולם בו אנו מתנהלים כך נמנע מטעויות, שגיאות, ושאר פגעים. [B]על מי ולמה אתה כועס כל כך? מניין זה בא? מניסיוני האישי הדל - התאוריה המוצקה והמנומקת היטב שלך אינה עומדת כלל במבחן המציאות. אומנם "זרקת" פה ושם אמירות נכונות לטעמי, אולם התאוריה המלומדת ריקה מתוכן אמיתי. ובמבחן "האוילות" - נבחן. התיאוריה "שלי" ( נו היא כמובן רחוקה מלהיות שלי. שוב ושוב אני מזכיר כאן את רולאן בארת' את אווה אילוז, את אקסל הונת , אפילו זיגמונד באומן - אבל עבורכם אלו עבמ"ים - על אבני היסוד המוצקים הללו נשענת "התיאוריה" שלי ) היא בחזקת המראה שהצבתי מול פניכם. ועכשיו הכיעור והעיוות הנשקף ממנה מעביר אתכם על דעתכם... |
|
MasterKey(שולט) |
לפני 14 שנים •
6 באוג׳ 2010
מה צריך להבין?
לפני 14 שנים •
6 באוג׳ 2010
MasterKey(שולט) • 6 באוג׳ 2010
אז כעת התאוריה, שהבאת בפנינו בסערה כה רבה, כבר אינה "שלך". היא כמובן של אילנות גבוהים ממך, שאנו, פשוטי העם והמין האנושי, אינם מבינים בתורתם דבר. מה גם שאין אנו יכולים לנהל עימם דיון פורה ומפרה בשל היותם בעולמות אחרים. אולם אתה, כנציג הבלעדי, של אותם אנשי אשכולות, תנהל "איתנו" את הדיון בשליחותם ובשמם, שהרי רק אתה אינך מכוער, שמן, קרח, טיפש ושרוט עמוקות.
אגב, בין דבריך יש נקודות מסויימות, שאני בהחלט מסכים עימן. שלך בהכנעה רבה, אחד האווילים התורנים כאן. |
|