צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

וסיפור לשבת (סשן)

infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 23 באפר׳ 2004

וסיפור לשבת (סשן)

infinite​(נשלטת) • 23 באפר׳ 2004
גבירתי נכנסה לחדר בו הייתי קשורה על הקרוס ,היתה עליי מסיכת גומי צמודה לפנים ,כיסוי עיניים שחור ומכסום פה . לפני שהיא יצאה היא שמה לי בתוך האזניים שני פקקי אזניים כך שלא יכולתי לשמוע גם את מה שהולך בחוץ או בפנים, לא לראות ולא לדבר או לצעוק ,רגליי וידיי היו כבולות אזיקי עור אל הקרוס ושרשרת כבדה מברזל לאורך גופי העליון מתחכחת בו ,בין השדיים ובתוך הכוס חשתי בקור של השרשרת שלאט לאט נהייתה חמה בגלל גופי שהיה מתוח ציפייה ופחד . הייתי מחורמנת עד סבל ,נתתי לגופי ליפול ולהאחז בשרשרת ,מתנדנדת עליה ,מנסה לשנות את תנוחת השרשרת עליי שרק הכבידה על ההורמונים אך היא לא זזה ממקומה. כמובן שפחדתי ,בעיקר כי נתקפתי פרנויה שאולי יש ג'וקים בחדר והם יתחילו לטפס עליי ואני במצב כזה לא אוכל לעשות כלום ,אפילו לצרוח אני לא אוכל וזה לא צחוק, זה חתיכת טראומה אצלי . מהפחד אפילו התחלתי להרגיש כאילו משהו זוחל עליי כל הזמן . התחושה הלכה והתעצמה , נעשתה מוחשית יותר ,לא נעימה עוד יותר . זזתי קצת בנסיון להוכיח לעצמי שזה לא ג'וק כי אם זה באמת היה ג'וק כמובן שהייתי מרגישה את הרגליים השעירות שלו עליי פי כמה . זה פסיכולוגי . המ..כן...אמרתי לעצמי . באותו רגע גבירתי נכנסה לחדר. לא ידעתי שהיא נכנסה אבל חשתי בריח הבושם שלה שאהבתי כל כך , והאף היה הדבר היחיד שנשאר בחוץ ללא גומי אז יכולתי להריח במשב הבושם הנעים הזה. לא יותר מידיי בושם, רק רמז ,אך רמז חזק לנוכחותה . ריח הבושם העלה בי התרגשות והפחד לבש צורה של יראה . כי עכשיו גם הייתי יכולה להיות בטוחה ששום ג'וק לא ייטפס עליי (בלי שהיא רוצה ) . היא התקרבה אליי. ניסיתי להבין מאיזה כיוון היא באה , סובבתי את הראש במתח. היא צחקה . " מתענה ,זבל ?כן ,אני יודעת על מה חשבת. אגב, את יודעת שיושב לך על הרגל גו'ק ענקי ?" לא שמעתי טוב ממש בגלל הפקקי אזניים אבל את זה שמעתי. התחלתי להתפתל בנסיון נואש להבין היכן זה יושב והשמעתי קולות מצוקה עמומים . גבירתי שוב צחקה צחוק מתגלגל .
כמובן שאם הייתי חושבת לרגע בהגיון הייתי מבינה שגם גבירתי לא היתה כל כך שקטה אילו היו ג'וקים בחדר אבל ...זה ברור שלא חשבתי בהגיון באותו רגע . ולא היה צורך. אולי באמת ג'וק..הצילו.. היא התקרבה אליי וחשתי בחום גופה ,אך לא נגעה בי . נמתחתי בכל כוחי ניסיתי להגיע אליה בגופי אך היא התרחקה בכוונה לענות אותי. היא אחזה בשרשרת ממש ליד הכוס ומשכה אותה חזק כלפי מעלה עד שהיא חדרה לי לנשמה . נאנחתי . חשתי בחיוך הסדיסטי שלה ,ממש יכולתי לחוש בו כמו שחשים בקרני שמש שעוטפים את הגוף בחום ביום אביבי . היא העבירה אצבע על החזה שלי , התקרבה מעט וליקקה לי את הפטמה השמאלית ונשכה חזק , את השניה היא תפסה בציפורניה ומוללה .גנחתי והתפתלתי מולה ,רטובה עד בכי והכאב העלה לי את האדרנלין לרמת טירוף ,לא רציתי בכלל להחזיק את עצמי . היא כמו קראה אותי "את יכולה להתפתל כמה שבא לך זבל , נבלה , תשחררי את זה , שנראה כמה את סובלת ,מחורמנת כמו חיה" . עם המילים האלה היא הוציאה לי את המחסום מהפה , וירקה יריקה עסיסית שבלעתי מייד. "אמרתי לך לבלוע, זונה?" היא אמרה . "רק לבלוע את יודעת. האא , טעות שלך !" אחרי שהיא אמרה זאת היא אחזה בסנטרי חזק וכיבתה לי סיגרייה על הלשון בשיא הכח . לא הוצאתי הגה , רק חיוך מתגרה שעליו חטפתי סטירה מייד."זה לא מה שישבור אותי גבירתי" . אמרתי במעט חוצפה אופיינית לי שדורשת אילוף ומרגיזה כל דום או כל בן אדם בכלל. "נכון ,אבל יש לי ייתרון נוסף עלייך. כי אני יודעת מה כן."- היא אמרה בחיוך. ידעתי שהיא יודעת וכמובן שידעתי שיש לה ייתרון עליי ועוד אלף ייתרונות אבל חשתי צורך להתגרות מעט ולא להכנע כמובן מאליו כמו סמרטוטית .
"כן אבל את לא תעשי את הדברים שישברו אותי גבירתי. "
"ומדוע את חושבת שלא ?" היא אמרה מתעניינת בכנות .
"את לא באמת רוצה לשבור אותי. אולי את לא באמת רוצה להכאיב לי גבירתי?" אמרתי וכאן כבר ממש הגזמתי, הרגשתי שהגזמתי והלכתי קצת רחוק עם החוצפה הזו אבל משום מה ישב בי איזה שד שדחק להמשיך. זה כמו לפני קפיצת באנג'י כשלא מהדקים את החבל עד הסוף. יש סיכוי שאתרסק ? לא רוצה להתרסק, אבל רוצה לדעת שיש סיכוי קטן שכזה . בשביל הסכנה. אני מכורה .
זה החרמנות שדיברה מתוכי והדחף להעלות את "הסכנה" ,האדרנלין הזה...
היא לא כעסה. ולא התרגשה . היא היתה רגועה כמו שרק אדם שיודע שיש לו ייתרון יכול להיות רגוע.
"אני רוצה לראות את עינייך עכשיו" אמרה והורידה לי את הכיסוי . הבטתי עליה והשפלתי מבט אחרי שניה כי שלה חדר אותי בנסיון לתת לי להבין מה אמרתי.זו היתה חדירה כמעט פיזית לתוך נפשי שהיא קראה כמו ספר פתוח וזה היה כואב ,אך גם הכי משחרר והכי תומך שאפשר . השפלתי מבט כי הרגשתי חשופה וכל כך רציתי שתחבק אותי...אבל אחרי שניה החלטתי להיות גיבורה ושוב הסתכלתי לה לתוך העיניים יעני להראות שבאמת זה מה שאני חושבת וחייכתי.
היא קירבה את נשימתה אליי ושמעתי מאחוריי צליל של חפץ מתכתי שנקש על גבי חפץ מתכתי נוסף. נשמתי מהר ובקול זזתי במתח . הפטמות הזדקרו לי בטירוף מכל זה והרגשתי כאילו אני נושמת דרכן מרוב שהיו רגישות פתאום. וזה מה שגבירתי היתה צריכה , הרגשתי את הצביטה החזקה של המצבטי המתכת ,תחילה אחד , לאט , עד שהוא ננעל על הפטמה עד הסוף . נאנחתי מהכאב ונשכתי את שפתיי . עצמתי עיניים. שוב חשתי בחיוך שלה...והשני . לא ידעתי איזה מהם כואב יותר. המשכתי להיאנח והורדתי את הראש מטה כאילו ניסיתי להקל על הכאב אבל כמובן שזה לא עזר .לא היה לאן לברוח ולא רציתי. התמסרתי לו .היא העבירה ליטוף על ראשי המכוסה גומי שחור ומשכה חזק את השרשרת שחיברה בין המצבטים . התנדנדתי מצד לצד והחזקתי את הבכי מההתרגשות בפנים עדיין , חוץ מדמעה אחת שזלגה לה וחשפה אותי . היא ראתה . רציתי בכל מאודי לשחרר אותו , אבל בשלב זה הייתי האוייב של עצמי , כי נתתי לעצמי להתחצף ככה וכעת לא יכולתי להראות חולשה , אמרתי שאני עומדת על שלי ולא נשברת כל כך מהר. גבירתי שחררה את ידיי ורגליי מהאזיקים של הקרוס והובילה אותי אל מרכז החדר שאורותיו היו מעומעמים ורק להבה של נרות האירה אותו לאורך הקירות , הצללים של הלהבה שיחקו על הקירות , לשונות אש , חסרי המנוחה, לא נכנעים לרוח, מנסים לעלות מעלה ,גוועים ומתקפלים מטה ושוב מנסים לעלות...דומים למה שיש לי בפנים. אני אוהבת אש.
המצבטים והשרשרת נשארו עליי ,גם האזיקים הרגילים. גבירתי הורידה מטה את מתקן התלייה . "ידיים לצדדים" –פקדה בקול מרוגז מעט. היא קשרה את ידיי לאורך המוט ואת השרשרת שהיתה עליי חיברה לוו באמצע , והביטה רגע ,מתרחקת לאחור מעט , כמו שמביט אמן ביצירת אמנות וחושב מה עוד להוסיף .(:
"פה בחדר הזה לא מתמרנים את המציאות כי המציאות שלך כרגע היא שאת זבל ליידי ואת לא תתגרי בי. זוכרת מה דיברנו על השד הזה ?"
רציתי להסביר לה שאולי זה לא שד . שזה משהו טוב ,שמחייה ומדליק ושטוב לי,אבל כאן ,בחדר הזה , אני רוצה להדליק אותה , כי אין כאן מסגרות , שום מסגרת לא ברורה מאליה , רוצה אתגר , רוצה גם להיות אתגר בשבילה , רוצה לעשות לה טוב.
רגליי נקשרו על מוט בחצי פיסוק ובעזרת שלט גבירתי העלתה אותי למעלה ,כמטר מעל הקרקע ונשארתי תלוייה באוויר . "תתחילי לספור" פקדה . הצלפה חזקה ניערה אותי. "אחת גבירתי" היא ליטפה את ישבני והמשיכה , תחילה עדין ,הולך ומתחזק "חמש גבירתי" "יפה" היא אמרה והתחילה להצליף בקצב מהיר שלא הצלחתי לספור והתבלבלתי . היא לא מאלה שאומרים "אז נתחיל מהתחלה" ,אז היא פשוט המשיכה להנאתה. היא ליטפה שוב , הניחה את השוט זאמש ולקחה שוט גומי ,מרטיבה אותו מעט במים . "עכשיו נראה אותך סופרת" והצליפה . נשימתי נעתקה "אח..אח..אחת ...גבירתי..." יבבתי .עוד עשרים הצלפות מהשוט גומי זרקו אותי למקום אחר...התפתלתי כמה שיכולתי על המתקן .נתתי לזעקות להשתחרר. היא הפסיקה להצליף ונתנה לי ספנק אחד על הישבן וכך השאירה אותי תלויה. "אל תלכי לשום מקום" היא ציחקקה צחוק מתעלל . נשארתי ליבב בשקט .
גבירתי יצאה מהחדר והדלת הכבדה נתרקה אחריה. הזעתי קצת מהכאב ומכל הפעילות הלא רצונית של הגוף כתגובה להצלפות אבל רוח נעימה חדרה לשם ,התחלתי לרחף. היה לי כיף להיות תלוייה כך באוור למרות שהחלו לכאוב לי הידיים אך אהבתי את זה מאד וזה היה שווה את זה. גבירתי נכנסה לחדר והכניסה איתה נשלטת נוספת שלא הכרתי. היא נראתה אישה בשנות השלושים ,עם פנים נעימות ושיער חום גלי ארוך והיא היתה יפיפיה בעיניי . היתה לה הבעת פנים שפחתית משהו. נדלק לי הפיוז והרגשתי פצצת אדרנלין מתקתקת .היא הביטה עליי בקורטוב חמלה והזדהות וחייכה . גבירתי חייכה אליה בחזרה . הן התחילו להתמזמז , גבירתי הדביקה לה נשיקה צרפתית עסיסית והורידה אותה מטה לכפות רגליה . השפחה ליקקה אותן ברעב עדין של אישה כנועה , מצצה את האצבעות ,ליקקה את הטבעת על האצבע , מפנה אליי את עכוזה עם התחתון חוטיני , גבירתי חבטה לה על הישבן עם התותחת הסגולה עם ה-S שלה . שכחתי שכואבות לי הזרועות מהתלייה ,כולי נמשכתי קדימה ,החרמנות שלי התחילה להיות במצב קשה. זעקתי למגע וקינאתי והתחרמנתי מכל הסיטואציה . נהייה לי חם ורטוב . גבירתי נישקה ועזבה אותה לרגע והתקרבה אליי. הבטתי עליה במבט מזוכיסטי אבל היא רק לקחה נר גדול ,הדליקה . התחננתי אליה בעיניי..היא התעלמה . את הנר היא דחפה לי לפה . "שלא תעיזי להפיל את זה ,זבל " אמרה וצחקה . "עכשיו בואי ,תענגי אותי ." אמרה לשפחה השניה . השפחה זחלה אליה במהירות , נמרחת על רגלה ועולה מעלה לאט ואני מזיזה את הראש לראות מה היא עושה וחם לי ואני נחנקת מהנר שהחל לטפטף על גופי ועל השרשרת שהתחממה מהשעווה השורפת. התפתלתי מהכאב אבל ככל שהתפתלתי יותר ככה הנר טיפטף יותר. גבירתי ראתה את זה וצחקה . "תראי אותה היא חושבת שאם היא תזוז זה יכאב פחות אבל זה מטפטף יותר חחח. ואם היא לא תזוז בכלל..המ...בואו נראה...זה גם יטפטף !" היא צחקה צחוק מתגלגל והשפחה צחקה גם. הדמעות עמדו לי בגרון אבל לא הראיתי. משום מה היה תקוע לי בראש שיר שנדבק לי מהבוקר "אם תלך מי יחבק אותי ככה" והאמת שאם לא היה תקוע לי נר בתוך הפה הייתי מתחילה לשיר אותו כדי לשגע קצת בשביל הצחוקים אבל הנר היה תקוע והשיר התנגן לי בראש למרות שהבנתי שזה דבילי וניסיתי להידבק לשיר אחר כדי לא להיות כל כך מחורמנת. השרשרת התחככה לי בכוס והאמת שהייתי במצב טרום-אורגזמי ממנה ומהכאב של השעווה יחד . גבירתי התקרבה ומשכה בשרשרת של המצבטים . גנחתי קרובה לבכי . היא הביטה לי בתוך העיניים שוב והתקרבה קרוב , מורידה אותי עם השלט למטה עד שרגליי נגעו ברצפה.
לאט היא נגעה בפטמה הכואבת מורידה את המצבט ממנה . ואת השני. "גבירתי..." נאנחתי והתחלתי לייבב . "מה קרה ? כואב לך משהו ?" היא שאלה בחיוך . "אבל אמרת שאני לא רוצה להכאיב לך ,אז מה פתאום זה כואב לך? מה את סמרטוט? " לא היה לי רצון להראות לה פתאום שאני גיבורה ,רציתי להתקרב , הייתי כמו מהופנטת . הלהבות על הקיר היפנטו אותי עוד יותר. חיפשתי נחמה. ידעתי שלא מגיע לי נחמה כי לא עשיתי כלום למענה אבל חיפשתי.
"מה כבר נשברת ?" היא המשיכה בעוקצנות המענה .
"בבקשה..." לחשתי
"תעני לי" היא פקדה בקול סמכותי
תקעתי לה את הראש בכתף וזלגו לי דמעות ולא יכולתי לעצור . לא עניתי. היא לקחה ויברטור קטן שפעל על סוללה וקירבה אותו אליי ,מזיזה את השרשרת דוחפת אותו רוטט לתוכי . גנחתי ויצאו לי כל מיני תנועות לא רצוניות , הויברטור רטט לי על הדגדגן וזה שיא הרגישות אצלי. הרגשתי גלי אורגזמה מתקרבים אבל לא גמרתי בלי רשות , רק התנועעתי בעצבנות . היא ליטפה את ערוותי ודחפה את הויברטור יותר חזק . נהניתי להתפתל על היד שלה בתוכי עם הויברטור. היא הניחה יד אחת על פתחי הנשימה שלי וסתמה את אפי ואת פי . לא הספקתי לקחת אוויר והתחלתי להחנק תוך כדי הרטט למטה , נגמר לי האוויר אבל הייתי מוצפת כבר . היא הוציאה בבת אחת והפסיקה את החניקה .נשמתי עמוק. נשארתי כך. גבירתי סימנה לשפחה השניה להתקרב אליי . הנעתי את ראשי ל"לא" . לא רציתי שהיא תתן לה שליטה עליי . "תסתמי חלאה." פקדה עליי גבירתי . "אני לא רוצה לשמוע הגה" . היא פקדה עליה לרדת לי . השפחה החלה ללקק בתאווה את השרשרת למטה ,החדירה את לשונה דרכה וגבירתי מוללה לי את הפטמות , שמעו את היבבות שלי עד להונולולו וכרגיל אם אני מבקשת רשות לגמור הולכת לי האורגזמה ולא הספקתי ולא יכולתי לדבר ,רק התפתלתי נורא וצעקתי כמו חיה . גבירתי הדביקה את פי בנשיקה ואני נעניתי עד שכמעט בלעתי את הלשון שלה ושלי יחד . היא שחררה את רגליי מהמוט . השפחה עלתה למעלה והתנשקנו . עטפתי סביבה את רגליי עד כמה שאיפשרו לי שרירי הבטן וככה משכתי אותה אליי ,קצת חונקת אותה באחיזה עם הרגליים .חשתי את בטנה בערוותי החשופה עם השרשרת. חם. היא התחרמנה מזה . חייכתי. תפסתי לה את הפטמה בפה ,ליקקתי ונשכתי מעט . היא גנחה. אהבתי לתת לה את מה שהיא רצתה. הבטתי על גבירתי במבט שביקש לשחרר לי את הידיים הקשורות . "לא, רוטויילר , אני לא אשחרר לך את הידיים , את תשארי קשורה ,שלא תחשבי על זה אפילו" . הבנתי שהיא בטח חושבת שאני מתכוונת להתחיל במסע היאבקות ארוך עם השפחה איך שידיי יהיו משוחררות וצחקתי בקול. חטפתי סטירה. התחננתי לגבירתי לענג אותה. היא אמרה לא. "זה העונש שלך . את נשארת פה עד מחר." אמרה . פתחתי עליה זוג עיניים פסיכיות (זה היה "השד" (: ) כמו של הפסיכים בסרטים ברגעי משבר זהות כשהם מחזיקים אקדח ומספרים כמה רע היה להם כשהם היו קטנים וזזתי בנאורוטיות על המתקן.לא האמנתי. "לא גבירתי בבקשה אל תשאירי אותי פה לבד בבקשה.." התחננתי בייאוש . היא החלה לאסוף את הדברים כאילו אני לא שם והשפחה עזרה לה בנתיים . הבנתי שזה אמיתי. טוב נשברתי. "גבירתי...." בכיתי.
"אה יש פה ג'וקים. שיט ,שכחתי להביא לך את הk-300 שלי , אז אני מניחה שתצטרכי להסתדר עם זה " היא אמרה . "בבקשה לא אל תעשי לי את זה..." עכשיו באמת התחלתי לפחד. "את צריכה ללמוד לקח" היא אמרה . "איזה לקח גבירתי ואם אני צריכה פיפי ?" שאלתי בענייניות .
"אני אשאיר לך מגבת ,תעשי עליה." היא ציחקקה והתקרבה לשחרר לי את הידיים מהמוט תלייה. אבל השאירה אותי אזוקה. לחשתי לה באוזן כל מיני "לא..." אבל כלום לא עזר.
חיבקתי לה את הרגל ולא רציתי לשחרר .היא דחפה אותי הצידה .נשארתי לשכב על הרצפה .
"בואי." אמרה לשנייה.
התחרפנתי ציחקקתי צחוק עצבני והאמת התחיל להדליק אותי הרעיון של להישאר פה . היא הוציאה את המפתח לנעול אותי והתכוונה ללכת.
"גבירתי..." לחשתי בשקט דרמטי "רק עוד דבר אחד אחרון ,גבירתי.."
"מה את רוצה ??" היא שאלה ברוגז.
עשיתי קול של וואחד ערסית ופלטתי "אפשר סיגריה ?הלו יש'ך סיגריה ?"
השולט אור​(שולט)
לפני 20 שנים • 23 באפר׳ 2004
השולט אור​(שולט) • 23 באפר׳ 2004
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

ואוו, איזה התקפת חירמון תפסתי מהתיאור הזה icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif

שוקו... אינפי....

אתן מדהימות!
שוקולית​(שולטת)
לפני 20 שנים • 24 באפר׳ 2004
שוקולית​(שולטת) • 24 באפר׳ 2004
סיפור שפשוט,הדפסתי אותו לקרוא ולקרוא שלא יגמר לעולם........
מדהים,משהו באמת חזק ומחרמן בטירוף.
זה שילוב של,מטריף,מטורף,מרטיט,מלהיב וכלכך אמיתי,כלכך נכנסתי לתוכו ש...

וואוווווווווווווווווו
סיפור כזה,נותן לי להמשיך לקום בבוקר עם חיוך.
שיפק'ה את מדהימה!
    התגובה האהובה בשרשור
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 24 באפר׳ 2004
infinite​(נשלטת) • 24 באפר׳ 2004
תודה אור יקרה ,שמחה שנהנית !

וגבירתייייייייייייי וואו תודהההההההה icon_razz.gif


}{
ציטוט: סיפור כזה,נותן לי להמשיך לקום בבוקר עם חיוך.
- וזה הכי הכי טוב לי !
lori{ע_מ}
לפני 20 שנים • 24 באפר׳ 2004
lori{ע_מ} • 24 באפר׳ 2004
אוח טיזריות!!!! icon_smile.gificon_smile.gif
אהבתי לקרוא, פשוט יפהפה!
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 24 באפר׳ 2004
infinite​(נשלטת) • 24 באפר׳ 2004
icon_biggrin.gif
אבל...אני אוהבת להיות טיזרית icon_smile.gif

תודה לורי !
lori{ע_מ}
לפני 20 שנים • 24 באפר׳ 2004
lori{ע_מ} • 24 באפר׳ 2004
{infinite{S כתב/ה:
icon_biggrin.gif
אבל...אני אוהבת להיות טיזרית icon_smile.gif



אין בזה שום רע מותק!!!!
להפך icon_biggrin.gif
מאסטר יקיר​(שולט)
לפני 20 שנים • 28 באפר׳ 2004
מאסטר יקיר​(שולט) • 28 באפר׳ 2004
לקרוא את זה, אכן מתחייב בסיום להתבטא בערסיות:
הלו, יש'ך סיגריה??

מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אינפי יקירתי,
}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{

שחרית​(מתחלפת)
לפני 20 שנים • 29 באפר׳ 2004

אמנם קצת מאוחר אבל....

שחרית​(מתחלפת) • 29 באפר׳ 2004
חירמנת לי את הצורה!! icon_smile.gif

יופי של סשן, יופי של תיאורים
אחלה טיזינג icon_wink.gif

בקיצור...רוצים עוד!!!!
gay.gif
infinite​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 29 באפר׳ 2004
infinite​(נשלטת) • 29 באפר׳ 2004
שחריתתתת !
Long time no see ! icon_smile.gif

טוב שחזרת (ואותו כנ"ל לגבי הסיפורים...מחכים לשמוע חוויות icon_razz.gif )

ניו יקירי תודה ! (כן ,זה בערסיות ! icon_smile.gif )
}}}{{{