אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקת בי - חוויה אישית

django chained​(נשלט)
לפני 13 שנים • 29 בספט׳ 2010
django chained​(נשלט) • 29 בספט׳ 2010
אנחנו עוברים למיטה ולגבירתי מתחשק להתענג על איברי בתוכה. גבירתי טוענת שאני מגרש- משחקים משובח מאוד. היא אוהבת את הלשון שלי, את הישבן שלי, את הגוף שסופג ואת איברי. האיבר שלי, שמגיב בשיעמום לרוב הנשים, מזדקף שעות וימים שלמים לכבודה. מעולם לא עמד לי כך עם אף אשה אחרת, ומעולם לא נשארתי מגורה מאשה אחרי זמן רב כל כך ביחד. אולי משום כך גבירתי טוענת שאיברי הוא אחד ממתקני השעשועים המוצלחים שלי.
אחד הדברים הכול כך מיוחדים בקשר שלנו הוא היכולת שלי להיות בתוכה זמן רב מבלי לגמור, גם כשאני על סף התפוצצות מתמדת. מובן שהיכולת הזו הושגה באימון רב ובפחד מושרש מעונשים כבדים כתוצאה מגמירה לא רצויה.
אנחנו נצמדים זה לזו בתנוחת כפיות וגבירתי מחדירה אותי לגופה. היא משתמשת בי כך במשך כשעה וחצי, כשהיא מזיזה אותי מדי פעם כדי להחליף תנוחה ולנוע על גופי בזוית אחרת. גבירתי לוקחת את הזמן ואנו נעים בהתאמה מושלמת והתחושה בתוכה נפלאה, חמימה, לחה ועוטפת. אני בסוג של high ממכר מהתנועה הבלתי פוסקת בתוך גופה. מצד אחד משתוקק לגמור, ומצד שני רוצה להשאר שם לנצח. ויש גם את החשש המקנן התמידי מהפצצה המתקתקת הזו שעלולה להתפוצץ בכל רגע נתון ולהעיר את חרונה של גבירתי.
אני זוכר היטב את הפעם ההיא בה לא עמדתי בגירוי העצום הזה וגמרתי בתוכה ללא שליטה. גבירתי מתירה לי לפעמים לגמור, אך רק בתום השימוש ורק כשנחה עליה הרוח להרשות לי. הגמירה הלא מכוונת ההיא עוררה בי בהלה ולא הצלחתי להנות ממנה, אך אז לא הבנתי עדיין את גודל הטעות.

כשהתרחשה אותה תקרית אומללה, כל התנצלויותיי לא הועילו והיה עלי לספוג עונש. גבירתי הבהירה כי עלי לספוג מאה ועשרים סטירות כדי לכפר על הטעות ולייצר את ההרתעה הראויה שתמנע בעתיד תקלות עגומות מסוג זה.
התבקשתי לעמוד על ברכיי עם ידיים מאחורי הגב כאשר היא יושבת מולי על הספה.
לעניות דעתי סטירה היא אחד הדברים המשפילים ביותר בעולם השליטה. אולי בגלל פניי הנעריות אף שולטת בעבר לא העזה לסטור לי. גבירתי אומרת תמיד שיש לי פנים יפות להפליא, ובכל זאת, אין לה בעיה להביט בעיני ולסטור לי בעוצמה מסחררת.
אולי משום שכילד, סטירה היתה העונש החמור ביותר שיכולתי לקבל, ואולי משום שפנים זה המקום הראשון שמגוננים עליו בשעת סכנה, לחטוף סטירה מחזיר אותי למקום הכי חשוף, נזוף, מוכה וכנוע.
גברתי ליטפה את פניי ברכות ובחיוך מקסים עודדה אותי והסבירה שהיא עושה זאת לטובתי וכחלק מהחינוך שעלי לקבל.
קיבלתי את החלטתה של גבירתי בחצי חיוך מפוחד. היא נשקה על לחיי, התרחקה מעט והחלה לסטור לי בחוזקה כשפניי מוטחות מצד לצד. גברתי לא גילתה רחמים בעוצמת הסטירות ויכולתי להרגיש איך פני עולות באש מחומן של הסטירות. הסטירות נחתו עלי בקבוצות של עשרים, כשגבירתי מאפשרת מנוחה קצרה בין סידרת סטירות אינטנסיבית אחת לשניה.
הפעם לא הצלחתי להחזיק את דמעותיי בפנים, ובסטירה השבעים לערך פרצתי בבכי, כשזרם בלתי פוסק של דמעות זולג מעיניי. גבירתי התענגה על בכיי ולא הפסיקה עד סוף העונש. מדי פעם ניגבה את דמעותיי בליטוף אמהי, והמשיכה לסטור לי באכזריות וללא רחמים.
כשהגיעה הסטירה האחרונה והעונש נגמר הייתי שטוף דמעות ועלבון. גברתי הניחה את ראשי בחיקה וליטפה את שערי ולחיי עד שנרגעתי. הדמעות עדיין זלגו ללא הפסקה אבל אחרי מספר דקות הצלחתי להירגע ולסדר את ראשי שהסתחרר ממטר הסטירות הכבד.

אפשר אולי להבין כיצד נצרבה בי חרדת הגמירה ללא רשות ואיך אני עומד בשעות של תנועה בלתי פוסקת בתוך גבירתי ללא פורקן. אילו זה היה תלוי בי, יכולתי לגמור תוך תשעים שניות מהרגע שאיבר מינה אופף אותי.
הפעם זה לוקח, כאמור, כשעה וחצי עד שאני מרגיש אותה מתנערת מהתנועה המדיטטיבית פנימה והחוצה ואת גופה נמתח לקראת פורקן, ובסופו של דבר היא מתכווצת על איברי שוב ושוב כששנינו רועדים מסיפוק. גבירתי שולפת אותי מתוכה כדי שאוכל להירגע ולהמנע מתקרית שאצטער עליה בהמשך.

בכל זאת, כעבור מספר דקות של רוגע מסופק היא מביטה בי בחיוך משועשע ומחליטה לקנח בהשפלה הכי קשה לי. היא לוחשת באוזני שהיא רוצה שאגמור בתוכה ומיד אלקק ואנקה ממנה את כל הנוזלים. זו אחת המשימות הקשות והאכזריות ביותר שגבירתי יכולה להנחית עלי. היא מודעת לכך שאחרי הגמירה צונחות החרמנות והתשוקה שלי לרמתן הנמוכה ביותר. גבירתי אוהבת לגלות שוב ושוב עד כמה אני שפוט שלה, כשאני מוכן לעשות את הדברים הקשים ביותר רק כדי לרצותה. גבירתי יודעת שככל שאני אוהב ומשתוקק לכל מה שגופה של גבירתי מפיק, אני אחוז גועל מכל מה שיוצא מגופי. השפיך שלי מבחיל אותי, ולפני שהכרתי את גבירתי לא נגעתי בו מעולם. במצוות גבירתי נאלצתי כבר בעבר להכיר את טעמו, אך ללקק אותו מיד אחרי שאני גומר, כשחרמנותי אפסית, זו משימה איומה מבחינתי.

היא מחדירה אותי שוב לתוכה. איברי מגורה עד קצה גבול יכולתו, כשהיא אומרת לי בפשטות: 'גמור'. לא עוברות חמש שניות ואני מתפרק בתוכה בגל אדיר של התכווצויות ורעידות וכמות עצומה של זרע.
אני מתבקש לשכב על הגב ותחושת השחרור הרגעית נמחקת מיד. גברתי נעמדת מעלי ומתיישבת על פניי כך שכל הזרע נוזל לפי. זה משפיל וקשה כשפי מתמלא בנוזל המריר-מלוח הזה ואני מוכרח לבלוע הכל. אני עומד להקיא אבל בולם את התחושה. אני עומד במשימה ובולע הכל וגבירתי מביטה מלמעלה בסיפוק. היה שווה לסבול רק בשביל המבט הזה.
Mary Jane
לפני 13 שנים • 29 בספט׳ 2010
Mary Jane • 29 בספט׳ 2010
הופה, איזה צמד...


אהבתי ~))
NIKITA 1​(שולטת)
לפני 13 שנים • 29 בספט׳ 2010
NIKITA 1​(שולטת) • 29 בספט׳ 2010
אני כל כך שמחה בשבילך
אתה מצאת את האחת!
והיא מצאה את האחד!

המשך הנאה רצופה צרופה וממכרת לשניכם icon_smile.gif
עדן בלי צנזורה​(שולטת)
לפני 13 שנים • 29 בספט׳ 2010

Re: אמממ פשוט תענוג לקרוא אותך

עדן בלי צנזורה כתב/ה:
יש לך גבירה מדהימה,שמחה עבורך ובישבילך


מעבר לכך אתה כותב מוכשר ,ועבד ברמה,לא כמו כל המתחזים שיש פה
פאני היל​(לא בעסק)
לפני 13 שנים • 30 בספט׳ 2010

תודה על השיתוף

פאני היל​(לא בעסק) • 30 בספט׳ 2010
מאחלת לך ולגבירתך עוד הרבה סשנים מהנים שכאלו, מה שאהבתי יותר מכל הוא ההתמסרות, הזרימה ההדדית, ההרגשה שיש ביניכם משהוא מיוחד, רגישות אחד לשני ועוד.

פאני
django chained​(נשלט)
לפני 13 שנים • 30 בספט׳ 2010
django chained​(נשלט) • 30 בספט׳ 2010
כשגבירתי ואני ישנים ביחד אני אוהב להרגיע אותה בעיסוי נעים עם קרם הגוף שלה ולהירדם עם איבר המין שלי בתוכה, עטוף כמו בתוך שמיכה חמה. בבוקר אני משחיל את ראשי אל בין רגליה ומעיר אותה בליקוק ארוך, מלפנים ומאחור. היא מתפנקת על לשוני ומתעוררת לאיטה. לעיתים, כשהיא באה על סיפוקה, היא אוחזת בשערי ומרימה אותי לתנוחת כפיות ואנו עושים אהבה עד שעלינו לקום. הפעם היא מבקשת שאביא את הסטראפאון הדו-צדדי החביב עליה.
כמו תמיד, אני מחסיר פעימה. אנאלי היה תמיד הגבול הקשה ביותר שלי. מהיום שנכנסתי לעולם השליטה לפני כשמונה שנים. לא הייתי מוכן לשמוע או לדמיין מצב בו דילדו, כל חפץ זר או אפילו אצבע ייכנסו לי מאחור. כל השולטות בעברי ניסו לפרוץ את הגבול הזה, בשידול או במעשים, ונענו בגיחוך ובסירוב מוחלט. תמיד הבהרתי שמוטב להרחיק ממני כל אביזר שעשוי לחדור לשם.
זה לא שאני הומופוב או לא בטוח במיניות שלי כגבר, אך המחשבה שמשהו יכנס לי לחור שממנו נפלטת הפסולת של הגוף עורר בי תחושה קשה של גועל. למען האמת, לא העליתי בדעתי שהרגשה זו תשתנה אי פעם. עם מי שזו לא תהיה.
כמעט 7 שנים לקח לי למצוא את האחת שהצליחה לפרוץ גבול בלתי עביר זה. אך התהליך לא היה פשוט וגבירתי נדרשה להפגין סובלנות רבה. רק לאחר כשנה הצלחתי לקבל בלב שלם את רוע הגזירה ולהשלים עם מר גורלי, ולרגעים אפילו להתענג עליו.
בתחילת הדרך אפילו אצבע גרמה לי לגופי להתעוות ולהתפתל בכאב ובסלידה. לא יכולתי לסבול את התחושה ליותר מדקה לכל היותר. עם הזמן, בעזרת הבנה ועידוד מצד גברתי, התחלתי להפנים שהיא ממשיכה לחשוק בישבני, וכי בתוליי העקשניים רק מהווים גירוי נוסף מבחינתה. הבנתי כי עלי להתמודד עם תשוקתה לבתק את עכוזי ולעשות בו שימוש, אם ברצוני לרצותה.
למרות התסכולים והייאוש שעלו לפעמים בניסיונותיי לכיווץ תמידי של השריר ובניסיונותיה החוזרים ונשנים להחדיר לתוכי דבר מה במשך דקות ארוכות ללא הצלחה, גברתי לא ויתרה ולא נואשה ממני. היא הקניטה אותי אמנם שאני העבד קפוץ-התחת ביותר שהיה לה אי פעם, אך המשיכה לנסות ולהאמין בי עד שבהדרגה נחלנו הצלחה. תחילה אפילו החדרת קצה אצבע נחשבה בעינינו הישג, אך עם הזמן היא הצליחה לבתק כליל את בתוליי.
באותו בוקר חוגרת גבירתי את הסטראפאון, מחליקה קונדומים על שני צדדיו, מחדירה צד אחד לאיבר מינה, ומשמנת היטב את הדילדו שאמור לחדור לישבני, כדי לחסוך ממני כאב עד כמה שניתן.
גבירתי מודעת לקושי הגדול שתמיד היה לי בסיפוק מאוויה האנאליים ובוחרת לנהוג בי במידת הרחמים. כשהיא בועלת את ישבני היא לא מתפרעת ונוהגת בי בעדינות רבה. היא מסוגלת לקרוא אותי היטב ומרגישה מתי אפשר להגזים איתי ומתי מוטב להתחשב. למרות שגבול זה כבר נפרץ אצלי, זה עדיין מפחיד וכואב בכל פעם מחדש.
אני שוכב על בטני. גבירתי מביאה את הקולר שלי שקנתה לי בחנות חיות ועונדת אותו על צווארי. אני כבר מתכונן ומרפה את השרירים הטבעתיים שלי כדי לא להקשות על גברתי להחדיר את האיבר פנימה. התחושה משפילה כשגברתי חודרת אלי עם איבר דמוי זין גברי, שמעורר קונוטציות של משכב זכר. מעולם לא נמשכתי לכך אפילו במחשבה.
גברתי נשכבת עלי ותוך פחות מעשרים שניות מצליחה להחדיר את כולו פנימה. אני עוצם עינים, תופס את הסדין בחוזקה ומנסה להתנגד לכאב. אומנם למדתי לקבל את זה אך להנות מזה באופן פיזי עדיין לא קל לי. אבל מפעם לפעם אני מצליח למצוא יותר ויותר הנאה בדבר.
גברתי מתחילה בתנועות רכות ועדינות כדי שלא אשבר. היא מעודדת אותי לבכות אם אני חש שזה יעזור לי להתמודד עם הכאב ומזכירה שאין כל פסול בבכי לפעמים. אני יודע שדמעותיי מעוררות מינית את גבירתי וזה מקל עלי להפגין חולשה. אחרי מספר דקות מתגבר הקצב וגבירתי מתחילה לחדור אלי בתנועות ארוכות וחדות יותר כשהיא מושכת ברצועת הקולר וגורמת לי לחנק קל ומענג.
תחושת השריפה באחוריי גוברת ככל שהאיבר נמצא בתוכי זמן רב יותר ואני מנסה להשלים עם הכאב ככל שאפשר כדי שגברתי תמשיך להנות. כעבור זמן מה היא מושכת אותי לתנוחת כפיות כדי שאוכל להרגיש כפי שהיא מרגישה כשאני חודר אליה בתנוחה האהובה עלינו. התפקידים מתהפכים ועכשיו אני בצד השני, נחדר ונבעל.
היא ממשיכה בקצב מהיר יותר וחזק והשריפה בחור הולכת ומתגברת וראשי סחרחר עד שלבסוף גברתי מחליטה שהספיק לי ועמדתי בזה יפה. היא אוחזת באיברי ומעסה אותו בידה עם קרם כשהיא ממשיכה לחדור אלי. היא מתירה לי לגמור, ותוך דקה או שתיים אני מתפרק בגמירה חזקה במיוחד הישר על בטני. אני שוקע בתשישות אדירה ומתקשה לדבר או להזיז איבר. גבירתי יודעת שסבלתי למענה ונותנת לי להירגע ולנוח ללא תזוזה ומבלי לבקש שאבלע את הזרע שיצא ממני. אחרי זמן מה אני מנשק את גב ידה לאות תודה. גילויי אהבה הם לא ענין שגור אצלי ומעולם לא נהגתי להרבות בדיבורים על אהבה. לכן גבירתי מתענגת במיוחד כשאני אומר לה הפעם: 'אני אוהב אותך'.