שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא מוצא את מקומי.............

israelislave
לפני 20 שנים • 4 במאי 2004

לא מוצא את מקומי.............

israelislave • 4 במאי 2004
שלום חברות וחברים,

אני חבר באתר מזה כחצי שנה וזוהי הפעם השניה בלבד בה אני כותב כאן... בד"כ אני קורא הודעות של אחרים, לומד ומפנים, וומשיך להאמין שסייג לחוכמה שתיקה........ אם אין לי מה לאמר........ אני שותק.

אבל........ במרבית הסשנים ו/או הפגישות והמיפגשים עליהם אני קורא כאן או רואה בתמונות סקס הוא מרכיב מאד דומיננטי באופן ישיר או עקיף כך או אחרת............ icon_redface.gif icon_exclaim.gif

אצלי השאיפות והחיפוש הבלתי נלאה שונים...... אני מחפש דוקא את ההשפלה שבלא להיות חלק ממשהו מיני אלא בעניין של להיות רכוש ולהתפס ככזה........ קרי......... משרת חסר זכויות שנמצא שם לשמוש בלבד..... שימוש שמקל על בעליי, תהה זו אישה או זוג....... עבד במובנים היותר "עתיקים" רומי, מצרים וכו'.

לאמונתי עבד אמיתי בימינו הוא אחד או אחת המונעים מהרצון " להתקיים ולחיות" למען הנאתו של האחר ללא שום ציפיה לתמורה. אולי קצת אלטרואיסטי אבל כך אני מרגיש.

היש עוד שמרגישים כמוני ורואים כך את הדברים? האם מצאתם את מקומכם ?
המכשפה בג'ינס​(שולטת)
לפני 19 שנים • 14 במאי 2004
אני תוהה איך לא ראיתי את הנושא הזה עד היום, אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעםicon_smile.gif


אין ספק שבמפגשים חד פעמיים בין מלכה ועבד יש אכן דגש על מיניות, אולם ביחסים ארוכי טווח או בזוגיות יש המון דברים שאינם מיניים אבל בהחלט מענגים מספקים ונחשבים חלק בלתי נפרד מתחום ה - BDSM:)

החל מדברים כמו ארוחה משותפת שהעבד על הרצפה, דרך רחיצת רגליים ושתיית המיים ועוד המון דברים כמו לטאטא את הרצפה כשהמלכה יושבת רגל על רגל ומביטה או להיות הנהג שלה למשך כמה ימים, או סתם ללכת לקנות סנדלים ביחד...
@buba@​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 14 במאי 2004
@buba@​(נשלטת) • 14 במאי 2004
העדפות שלך בתחום BDSM לא ממש מדברים אליי , אבל ....
יש לך כסף ?

ולמה אני שואלת ?
לפני כמה ימים נשלט בניק aleks הציג מלכה שרוצה רק שינקו לה את בית , ידאגו שחש' בנק שלה לא יהיה במינוס , ישלמו חשבונותיה
וכל זה לא כולל מין .
אלכס ראה בה כנצלנית וניסה להזהיר את הנשלטים אחרים , אבל דווקא לך היא יכולה להתאים .
בהצלחה
דני בוי
לפני 19 שנים • 14 במאי 2004
דני בוי • 14 במאי 2004
קודם כל אף שגישתי שונה משלך והחלק המיני של העניין הוא בלתי נפרד מבחינתי וזה לא חייב לבוא לידי ביטוי בצורת סקס דווקא עדיין גישתך אינה פסולה ואי אפשר לבוא ולומר שאינה חלק מבדס"מ כי ממה שהפסקתי ללמוד שבדס"מ הוא בעיני המתבונן וכנ"ל גם מלכה היא בעיני המתבונן.

לדעתי אבל בדס"מ הוא חלק בלתי נפרד מעולם הסקס וכי חיים תחת שליטה כמשרת חסר זכויות ללא שום גוון מיני במערכת יחסים זו (אם אפשר לקרוא לה מערכת יחסים) כפי שתיארת היא לאוו דווקא קשורה לבדס"מ.
ישנם לא מעט זוגות ונילים שחיים כזוג בדס"מי כביכול לכל דבר (פרט לאלמנט הסשנים) שאינם מודעים ואפילו יודעים מה זה בדס"מ או סאדו בשפת העם או יודעים שישנם אנשים שמחפשים חיי שליטה ורוצים לחיות כך.
בשבילם למשל שהאישה שולטת בעניינים ומשפילה לעיתים את הגבר בצורה טבעית זה חלק מהעניין ואיפשהו זה יותר מדליק כשזה בא בטבעיות מבלי להיות מודע למה כל אחד נמשך או מה מהותו ואופיו של כל אחד באם זה שולטת או נשלט ומה הוא מוגדר כי זה הופך את זה למשהו מתוכנן , קבוע מראש כמעין תסריט.
כמו שאני אגיע לאישה הביתה והיא תתחיל לטרטר אותי ולתת פקודות כמו מלכה אמיתית מבלי שהיא תדע שאני בקטע של להיות נשלט ואני לא יודע שהיא מלכה אלא פשוט תוך כדי הדברים כל אחד מתחיל לגלות אחד על השני מה הוא באמת וזה הכי מטריף בעיניי כי יש כאן הרבה ספונטניות ופחות דיבורים.

סה"כ בד"כ אם קיימת משיכה מינית בין המלכה לעבד אז ייתכן שבתור התחלה כשהריגוש גבוה יותר אז "פער המעמדות, יבוא אולי פחות לידי ביטוי לעומת העתיד כשהדברים יסתדרו להם במקומם ויהפכו להיות מעין מובנים מאליו ודי שגרתיים.
השליטה המנטלית הטבעית עלולה לגדול ככל שהזמן יעבור.

כמובן שישנן מלכות שכן חושבות ורואות את הדברים כמוך ולאוו דווקא אם בכלל מחפשות את הריגוש המיני עם העבד אלא רק את האופי הכנוע , המתמסר , המתרפס ואף הסמרטוטי שבו כי זה מה שמתאים להן.

בסופו של דבר ייתכן ותמצא מה שאתה מחפש ומאחל לך שתמצא.
זה לא חייב להיות במסגרת אתרי או הקהילה הבדס"מית אלא פשוט ספונטנית תכיר מישהי דומיננטית טבעית שלא יודעת כלום על בדס"מ כאמור ותוכל להפוך אותך לאפס אמיתי לא פחות מכל אחת כאן שמגדירה את עצמה מלכה .
להפוך אדם לסמרטוט , עבד ואפס לא צריך הגדרות , קורסים , הכשרות למיניהם וניסיון.
שליטה מנטלית אמיתית היא באופי ובאה לידי ביטוי בצורה טבעית.
מה שכן בבדס"מ צריך וחובה ללמוד ולדעת זה את הפן הטכני שבסשנים בעיקר שלא יגרמו לנזק פיסי כלשהו לעבד ושמירה על שפיות, בטיחות והסכמה הדדית לשחק במשחק הזה שעלול להיות מסוכן מאד .
מבחינת הפן הנפשי שיותר מתקשר לשליטה המנטלית יש כן לדבר על קוים אדומים וסף סיבולת נפשית כדי לא לגרום לנזק נפשי וכאן מדובר על אנשים שפויים.
ז"א כן איפשהו כשמדובר על "משחק" צריך לדבר על הכל.

אם אתה אין לך ערך לחייך או לבריאותך הפיסית והנפשית ובאמת הינך מוכן לוותר על הכל ולחיות כעבד בימי הביניים למרות ששם לא היה מדובר על הסכמת העבדים כי אף אחד לא שאל אותם וכאן כן מדובר על הסכמה שלך , אז אתה בעצם יכול לפגוש את המלכה שלך בכל מקום לאוו דווקא כאן.
אם כך אתה רואה את ייעודך וקיומך בחיים האלו אזי כל הנושאים בפורומים המדברים על סשנים ועקרונות ssc בטלים לגביך.

שוב, ישנם עוד עבדים בעלי השקפת עולם זהה לשלך וגם מלכות שמזדהות עם דבריך כגון המכשפה לדוגמא כפי ששמת לב.

אז הנה יש לנו שידוך פוטנציאלי כאן בפורום icon_smile.gif

בהצלחה.

ודרך אגב אחלה תמונה שמת לנו , כפות רגליים מדליקות ביותר icon_cool.gif