אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

השתעבדות טוטלית-סיפור דימיוני שעלה לי לראש

בשביל שלך​(נשלט)
לפני 13 שנים • 11 בספט׳ 2010

השתעבדות טוטלית-סיפור דימיוני שעלה לי לראש

בשביל שלך​(נשלט) • 11 בספט׳ 2010
זה הסיפור השני שאני כותב אני מקווה שתהנו מהסיפור,אני אשמח לתגובות גם טובות וגם פחות על מנת לדעת מה לשפר בעתיד.


הסיפור:

הכל התחיל מתוך זה שרציתי להשתייך למלכה באופן קבוע והתחלתי לחפש באתרי הכרויות

לא ידעתי לאיזה תיסבוך אני הולך להכניס את עצמי.

נרשמתי לאחד האתרים ונכנסתי לקטגוריה של בדסמ והתחלתי לשלוח עשרות הודעות למלכות שבה אני מציע את עצמי

בחלק קיבלתי סירוב ובחלק התפתח עד לשיחה במסנגר ולא יותר מזה.

באחד הפעמיים נתקלתי בהודעה פשוטה ללא תמונה וללא פרטים היה כתוב רק דרוש עבד 24-7 לצמיתות.

שלחתי הודעה כמו לכולן אבל לא יחסתי לזה חשיבות יתר כי חשבתי שזה סתם הודעה של מישהי מתחילה או של גבר שמתחזה.

לאחר כמה דקות קפצה לי הודעה קטנה בצד קיבלת הודעה פרטית מיהרתי להיכנס להודעות וראיתי שהיא שלחתי לי תגובה שבה היה כתוב עבד תן מספר.

רשמתי את המספר ולא עברו 5 דקות והפאלפון מצלצל התחלתי להזיע מלחץ איך זה שאני מחפש כבר קרוב לחצי שנה ולא יוצא לי כלום ופתאום בפעם אחת הכל קורה בשניות.

עניתי וניסיתי להישמע רגוע הלו....מהצד השני נשמע אישה בקול צעיר יחסית ומאוד סקסית שלום עבד זאת המלכה מירב,שלום המלכה מירב עניתי בחזרה.

אז עבד אני מבינה שאתה מעוניין להשתעבד למלכה לצמיתות לכל החיים,כן עניתי מהצד השני של הפאלפון בזמן שהרוק נתקע לי בגרון ואני כמעט נחנק.

אתה נשוי שאלה לא עניתי מצויין מה עם משפחה שאלה,עניתי לה ההורים שלי טסו לשוויץ לנסות חיים חדשים ועם אחותי אני לא בקשר בכלל.

או..קיי אמרה בהפסקה קצרה כאילו היא קוראת מאיזה שאלון בצד השני של הקו ומנסה לקרוא במקביל את השאלה הבא לפני שהיא שואלת.

עבד אתה מבין שזה לכל החיים כן עניתי ואתה חושב שאתה מסוגל לזה מנטלית שאלה,עניתי שכן אבל אין לי ממש ניסיון,פתאום שמעתי צחקוק אהאה ניסיון.....אל תדאג לגביי זה.

עבד אתה צריך להבין שלמרות שאני לא דורשת ניסיון אני בוחנת אותך במידה מסויימת אל מנת לראות אם באמת יש לך את הפוטנציאל לשרת או שאתה סתם עבד חרמן שבא לו להנות עוד ערב.

אמרתי אני מאמין שאני מסוגל ויכול את השאר את תקבעי ברור!! אמרה בלילוג צפונבוני

טוב עבד אתה סתם מבזבז לי את הזמן תגיע מחר ב-7 בבוקר לכפר שמריהו לכתובת הבא.....
ושלא תאחר בשניה אחת צעקה וניתקה,אני מבולבל וכבר לא יודע ממה אני לחוץ יותר מכל המצב הזה,מהניתוק או בכלל מהקול הרך והעדין שהפך בשניה לקול מרושע ומפחיד.

הלכתי למיטה וחשבתי כל הזמן מה יהיה מחר ובמקביל אוננתי בלי סוף רק לא ידעתי שבקרוב האוננות הזאת תיהיה חלק ממותרות עבור מאמץ יתר.

לאחר כמה שעות שלא הצלחתי להירדם לקחתי כדור שינה ונרדמתי טוב כיוונתי את השעון לשעה 4 לפנות בוקר קמתי התקלחתי והתגלחתי שתיתי קפה אכלתי ארוחת בוקר קלילה ויצאתי לדרך.

החלטתי שאני רוצה להכיר את הסביבה לפני השעה להיות מוכן למה שלא יהיה.

הגעתי לכפר שמריהו בשעה 5 לפנות בוקר הגעתי עם הרכב עד לשומר שכניסה לישוב,בוקר טוב במה אפשר לעזור לך,אמרתי אני הגעתי למשפחת....אה אוקיי אמר והעלה חיוך על שפתיו,רק כך בחשבון שאני נותן לך לעבור לצד השני של הגדר אבל לא בטוח שתחזור לצד הזה.

אני התחלתי להילחץ ושאלתי למה אתה מתכוון,הוא אמר לי כאילו שאתה לא יודע סע לשלום אמר ובזה קטע את השיחה.

התחלתי לנוסע ומצאתי את הכתובת החנתי את הרכב בחניה ליד ויצאתי ממנו,מולי התגלה שטח ענק עד כדיי כך שאי אפשר היא לראות אפילו את הקצה של סוף הגדר בצד השני משהו שהערכתי בסביבות ה2 קילומטר,הכל היה מחוסה עציי אקליפטוס גבוהים כך שלא היה ניתן לראות כלום מסביב.

הגיע השעה 7 בבוקר וצלצלתי בפעמון שבכניסה לגדר לאחר כמה שניות נשמע קולו של גבר משפחת....במה אוכל לעזור,שלום אני.....(גמגמתי)ואני הגעתי למירב השער נפתח ונכנסתי.

לפניי היה שביל ארוך מאוד בסביבות ה200 מטר שבצדדים היו שורה ישרה עצים ננסים ומאחוריים מפלים ואורות שמכוונים על כל השטח ודולקים עוד מאתמול בלילה, הרגשתי שהגעתי לאיזה טירה באירופה אין דברים כאלה בארץ.

צלצלתי בפעמון ולאחר כחצי דקה נפתחה הדלת נעמדה מולי בחורה בגובה 175 צבע עור בהיר בלונדינית עם עיינים כחולות היא מאוד הזכירה את בר רפאלי במראה.

היא חייכה ואמרה לי בוא חמוד כנס,נכנסתי והבית היה פשוט מדהים כבר כתבתי כמו טירה באירופה אבל בפנים אי אפשר לתאר לדעתי היה שם השקעה של 10 מיליון וזה רק בכניסה.

בוא שב על הספה(שווה יותר מהאוטו החדש שלי)רוצה לשתות משהו שאלה,מים קרים אם אפשר.
פתאום שמעתי אותה אומרת בקול עדין וללא מאמץ עבד מים קרים מיד.

כשנכנסתי לא ראיתי אף אחד ופתאום קופץ מישהו מאחורי הספה ורץ על ארבע במהירות שלא רצתי אפילו בטירונות לעבר המקרר ומביא מים זה לקח לדעתי 8 שניות הייתי בהלם.

שתיתי את המים ובאתי להניח את הכוס על השולחן עניין של כמאיט השניה ופתאום קפץ לו העבד ההוא שוב וביקש ממני האם אפשר בבקשה לקחת את הכוס מידך אמרתי כן בקלילות כאילו זה משחק וזה רק בגלל שלא הבנתי מה מעמדו באמת.

אוקיי אז ככה היא אמרה אנחנו 3 מלכות שגרות כאן אמא שלי אוסנת אני מירב ואחותי ענת בעוד כמה דקות הן ירדו ותוכל להכיר גם אותן.

בנתיים אני אספר לך קצת על הבית את הכסף קיבלנו מירושה ויש לנו כסף עד לסוף החיים ונוכל לבזבז כמה שאנחנו רוצות ללא הגבלה,הבית בנוי ממרתף בעל 2 קומות ועוד 3 קומות מעל לכניסה ,יש 2 מעליות 10 מקלחות -10 שירותים כל הבית עם שטיחים שיצורו בעבודת יד בהזמנה אישית,בקומה השלישית יש חדר ענק ללא עמודים שמשמש לחדר עינויים ויש בו את כל המוצרים שיכולים להיות.
ועבד שלא תבין לא נכון אתה לא בא לעשות חיים החדר נועד לחינוך וענישה לשרת אתה תשרת בכל פינה בבית וזה יהיה חדר שאתה תגיע למצב שאתה תפחד להיכנס שלם כי אתה תדע מה קורה למי שמגיע לשם.

מחוץ לבית יש בריכה ענקית ומאחוריה יש מדשאה ענקית ואורווה לסוסים אנושיים ובסוף המדשאה בקצה השני של השטח יש צריף מאוד מאוד קטן שצריך להתכופף כדי להיכנס ושם העבדים עושים את הצרכים שלהם ומתקלחים.

בעוד היא מספרת לי את זה אני רואה שני נשים יורדות במעלית שליד הסלון ומתיישבות לצידה שלום אני אוסנת ואיי אני ענת הן אמרו,אני חייב לציין שעד אותו רגע הייתה אוירה מאוד נחמדה ומרגיעה ומירב דיברה רגוע והעבירה ביטחון.

מים!! שמעתי פתאום מהכיוון של אוסנת(האמא)ללא שום מילה נוספת 8 שניות עברו והיא התחילה לשתות כשהיא סיימה היא נעמדה ואמרה משהוא לא מובן כמו סאפ משהו כזה העבד נעמד על ארבע עם ידיים ורגליים ופסוקות ומתוחות ופתאום לפני שהבנתי מה קורה בוםםםם בעיטה פצצה לתוך הבטן אני רק מלראות את זה כאב לי העבד נפל לרגע ולאחר שניה חזר לאותו מצב איך שהוא חזר בוםםםם עוד פצצה לבטן,ראיתי שעבד סובל אבל הפעם הוא הצליח לעמוד בכאב ונשאר במצבו.

פתאום היא התחילה לצרוח ממש חזק אני צריכה להעניש אותך בחומרה אתה לא לומד ולוקח לך יותר מידיי זמן מרוב שהיא הייתה עצבנית הפנים הלבנות שלה נהפכו לאדומות,הבנתי שכנראה הוא הולך לסבול בהמשך עוףףףףףףף לי מהעיניים חתיכת בהמה מסריחה העבד התחיל לרץ על ארבע לכיוון הפינה ואוסנת זרקה את הכוס על הריצפה והיא נשברה,אני חייב לציין שהכוס נראתה יותר יקרה מהשעון היוקרתי שלי ,העבד רץ לנקות.

אז ככה תקשיב איך אמרת שקוראים לך רועי עניתי,ענת שישבה בצד והסתכלה על כל מה שקרה באדישות אמרה רועי היה מהיום אתה עבד ואם יתמזל מזלך תהפוך להיות גם רכוש.

כן גברתי אמרתי,חחחחח מירב התחילה לצחוק תראי תראי אותו הוא עוד לא יודע מה את הולכת לעשות לו.

אוסנת התחילה לדבר תשמע עבד זה מה שהולך לקרות בעוד כמה דקות אתה עולה לחדר העינויים בקומה השלישית ושם תעבור סידרת בחינות שכוללות בעיקר בחינות פיזיות.

אם בסוף היום נגיע למסקנה שאתה מתאים לנו אנחנו נותנות לך חוזה בעל 500 דפים שבו מפורט כל החובות שלך ובסוף החוזה שורה אחת של הזכויות שלך ואני כבר אגיד לך שבשורה הזאת כתוב העבד נטול זכויות.

אתה הולך הביתה וקורא אותו אחרי שאתה חותם אתה מקבל מאותו רגע שבוע להגיד לכולם שאתה טס לחול לחודש שלם.

באותו חודש תעבור סידרת חינוך הכוללת חינוך מנטלי קשה ופיזי אכזרי באותו חודש לא תצא מחדר העינויים לרגע ואנחנו נחנך אותך בתורות ולפעמיים ביחד אתה תישן בסך הכל 4 שעות ביום.

לא יהיה מילת ביטחון ולא יהיו גבולות אין גבולות בכלל,ולא תיהיה לך אפשרות לעזוב במהלך החודש עד הסוף.

במהלך החודש יהיו לך הרבה עליות וירידות במצב רוח וכל הזמן זה יהיה מלווה בכאב,המטרה להביא אותך לכניעות אמיתית שתפחד מאיתנו שמרוב שטיפות מוח לא תשרת על מנת לענג את עצמך אלה תשרת כי אתה מעריץ...מעריץ מכבוד ומעריץ מפחד.

אתה תרגיש אתה עבד אמיתי! ואתה תאהב את זה ברגע שתגיע לרמה הזאת העונש הכי אכזרי יהיה אם נזרוק אותך מהבית.

אבל.....תמיד יש אבל אמרה ענת ששוב הביטה על כל השיחה באדישות מהצד(רק שלא ידעתי שהיא הכי אכזרית בבית).

נכון צחקקה אוסנת תמיד יש אבל,מה שאלתי וטראח מירב שישבה לידי הביאה לי סטירה מצלצלת הרגשתי סחרחורת ונדהמתי מהעוצמה של הסטירה שהגיעו מידיים של בחורה שנראית עדינה כל כך.

שתוק!! שלא תעיז לדבר אף אחת לא שאלה אותך סליחה גברתי אמרתי וטארח עוד סטירה אבל הפעם יותר עוצמתית התחלתי כבר להרגיש בחילה מרוב העוצמה אבל המסר עבר.

אז ככה אמרה אוסנת אתה הולך לעבור פה חודש שישנה לך את החיים לצמיתות לא בטוח שתעבור את חודש הזה ובסופו נחליט שאתה לא מתאים,בעמוד הראשון של החוזה תוכל לראות לשכתוב שבמידה והגבירות אוסנת מירב וענת מחליטות שאתה לא מתאים לעבוד בביתם אתה צריך לשלם להן 100 אלף דולר לכל אחת פיצויי על הזמן שהשקיעו בהכשרה שלך(החוזה היה חוזה עבדות אבל היה מנוסח בצורה משפטית שיהיה קביל בבית משפט,הן שלמו הרבה כסף לעורכת דין שתכתוב את כל זה ככה).

ובמידה שאתה מתאים אתה מקבל חודש נוסף למכור את כל הרכוש שלך כולל הבית החשבונות בנק אפילו את הבגדים ולהביא לנו את כל הכסף.

מירב ציינה שוב אנחנו לא צריכות את הכסף הזה אנחנו יכולות לנגב עם הכסף הזה את התחת אבל זה חלק מהתהליך השתעבדות שלך שבו בעצם אין לך כלום ואתה בעצמך נהפך להיות רכוש.

עד לפה הבנת שאלה מירב,אני שפחדתי לקבל עוד סטירה ולהתאלף שם על אמת שתקתי,מירב התרגזה משכה אותי בשיער הורידה אותי מהספה על הארבע והתחילה לבעוט בי עוד ועוד לאחר כמה שניות הצלחתי להרים קצת את הראש ענת שראתה את זה הורידה את סנדל העקב של והתחילה להכות אותי בפנים אחרי 20 שניות של מכות הן הפסיקו.

עלתי לקומה ה-3 לחדר העינויים והם בחנו אותי במהלך 3 שעות של סבל פיזי שלא היו לי בחיים, לא האמנתי כמה נשים יכלו להיות קרות ואכזריות ללא טיפת רחמים.
אני לא שוכח את הרגע שנכנסתי לחדר הענת הבת הקטנה יותר אמרה דם דם דם אני הולכת לשחוט לך את הגוף עם השוט לא יהיה סנטימטר אחד בגוף שלך שלא יצא ממנו דם.

הן התחילו להצליץ בי ללא רחמים בכל סוגיי השוטים אבל לא הבנתי שזה רק ההתחלה והחימום,לא לקחתי את המשפט של ענת ברצינות מידיי.

לאחר כשעתיים וחצי של הצלפות כשידיי קשורת למעלה ורגליי קשורות למעטה עם מוט שמותח אותם ואני עומד באויר 15 סנטימטר.

מתקרבת אליי אוסנת ואומרת לי אנחנו הולכים לשחק משחק אם תעבור אותו תקבל את החוזה ותסע הביתה לקרוא אותה,אם לא אנחנו משחררות אותך ואתה לעולם לא חוזר לכאן.

המשחק הוא כזה יש לנו כבל ברזל דק מאוד ואנחנו הולכות להצליף בכך בו אבל בגלל שזה משחק אנחנו נשתף אותך בבחירה.

החוקים הם כאלה אני שואלת אותך מעוניין אם אתה אומר לא אתה משוחרר אם כן אני מצליפה בך עם הכבל ברזל 10 הצלפות בבטן בכל הכוח.

במהלך ה10 הצלפות אין אפשרות לצאת מהמשחק ואתה תקבל את כולן,לאחר 10 ההצלפות שלי אני שואלת מעוניין להמשיך לשלב הבא אם לא משוחרר אם כן מירב מצליפה בך בכל הכוח 10 הצלפות ושוב אתה לא יכול לצאת באמצע השלב.

לאחר 10 של מירב(שזה כבר 20 הצלפות עם כבל ברזל)אני שואלת מעוניין להמשיך אם כן ענת מצליפה בך10 לא רק בכל הכוח הכי אכזריות..

לאחר ההצלפות של מירב את תצליח בכלל לעמוד בהם אני שואלת מעוניין להמשיך במידה וכן זה שלב שאתה מקבל שוב 10 מכל אחת אבל הפעם אין לך אפשרות לצאת בכלל עד סוף השלב המתקדם(שזה 30 הצלפות רצופות בבטן עם כבל ברזל ועוד לאחר 30 שהיו)

מתחילים........מעוניין לשחק אני עונה כן ואז היא מתחילה להצליץ ואני צורח כאילו אין מחר בכל זאת זה כבל ברזל אייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 1 היא סופרת.
אייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי י 2 היא סופרת
וככה עד 10 מזל שיש לה בידוד בחדר כי אם לא היו שומעים אותי עד לכפר ליד.

לאחר 30 הצלפות שאני כבר חצי מת היא שואלת מעוניין להמשיך אני מתלבט לרגע ואומר כן!

לאחר שלוש שעות של הצלפות והמשחק האכזר אני גמור כולי ,לא נשאר סנטימטר אחד בגוף שלי שהוא בצורה טבעית הכל חתוך בדיוק כמו שהבטיחה ענת הבת האכזרית של אוסנת.



נכנסתי לרכב וטסתי מחוץ לכפר לאחר מכן נעמדתי בתחנת דלק וניסיתי להירגע מכל המצב ולנסות לחשוב מה קרה איתי....מה אני עושה......ללכת על זה או לא ללכת על זה.
זה לא נורמלי מה שקרה לי היום

המשך יבוא!!!!

זה הסיפור השני שאני כותב הראשון היה לפני שנה וחצי,זה תוצאה של השיעמום בחג מקווה שתהנו
רועי-בשבילך
סימן כחול​(מתחלף)
לפני 13 שנים • 11 בספט׳ 2010
סימן כחול​(מתחלף) • 11 בספט׳ 2010
טוב, היה קשה לקרוא עד הסוף אבל איכשהוא הצלחתי icon_eek.gif
קודם כל הרעיון עצמו יפה - משפחה, כמה בנות כסף עבדים סבבה

מה כדאי לשפר - ראשית - כשאתה מתאר משהו תקח בחשבון שמישהו אחר צריך לקרוא ולדמיין אז תשתדל לתת תיאור יותר ציורי
2. שגיעות כתיב - תכתוב קודם בוורד - תתקן את השגיאות ואז תשלח
3.פחות הגזמות - יש בממוצע הגזמה כל 2 משפטים וקשה מאוד להתחבר לזה, תגרום לזה להישמע יותר מציאותי
המלצה נוספת - תסדר את הטקסט, מרווחים איפה שצריך כדי שיהיה פחות מעייף לקרוא

עלה והצלח
פרופיל סגור
לפני 13 שנים • 12 בספט׳ 2010

סיפור יפה

פרופיל סגור • 12 בספט׳ 2010
מחכה להמשך - ואם תרצה יש לי כמה רעיונות שעלו ליתוך כדי הקריאה
בשביל שלך​(נשלט)
לפני 13 שנים • 13 בספט׳ 2010
בשביל שלך​(נשלט) • 13 בספט׳ 2010
סימן כחול כתב/ה:
טוב, היה קשה לקרוא עד הסוף אבל איכשהוא הצלחתי icon_eek.gif
קודם כל הרעיון עצמו יפה - משפחה, כמה בנות כסף עבדים סבבה

מה כדאי לשפר - ראשית - כשאתה מתאר משהו תקח בחשבון שמישהו אחר צריך לקרוא ולדמיין אז תשתדל לתת תיאור יותר ציורי
2. שגיעות כתיב - תכתוב קודם בוורד - תתקן את השגיאות ואז תשלח
3.פחות הגזמות - יש בממוצע הגזמה כל 2 משפטים וקשה מאוד להתחבר לזה, תגרום לזה להישמע יותר מציאותי
המלצה נוספת - תסדר את הטקסט, מרווחים איפה שצריך כדי שיהיה פחות מעייף לקרוא

עלה והצלח


קודם כל תודה על התגובה
לגביי מה שרשמת....
תסביר מהו בשבילך תיאור ציורי ותסביר למה אתה מתכוון כשאתה אומר שאני מגזים,אני יוכל למתן את הסיפור בעזרתך.
לגביי הטעויות בכתיב זה בגלל שכתבתי מהר ומשעה 2 וחצי עד 4 לפנות בוקר וזה עוד אחרי שחזרתי על הסיפור ותיקנתי קצת מהטעויות
בשביל שלך​(נשלט)
לפני 13 שנים • 13 בספט׳ 2010

Re: סיפור יפה

בשביל שלך​(נשלט) • 13 בספט׳ 2010
ליליפוט עבד למלכה כתב/ה:
מחכה להמשך - ואם תרצה יש לי כמה רעיונות שעלו ליתוך כדי הקריאה


בכיף, ספר מה עלה לך לראש
av55​(נשלט)
לפני 13 שנים • 16 בספט׳ 2010

סיפור נפלא

av55​(נשלט) • 16 בספט׳ 2010
למרות שגיאות הכתיב הנוראיות והתחביר הנורא וזה שאין בכלל פיסוק וברור שהכותב הוא עילג באופן מסויים הרי שהסיפור עצמו הוא נפלא ואני הייתי רוצה להיות העבד המדובר ואני חושב שלחיות כעבד טוטאלי לשלוש נשים אכזריות כל כך (ועוד אמא ושתי בנות!!) זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לעבד כמוני. זה החלום הגדול שלי
אני מקווה שבכל זאת תמשיך את הסיפור, למרות בעיות השפה.
בעבר גם אני ניסיתי לכתוב סיפור כזה אבל מה שקרה הוא שכל פעם כבר אחרי השורה השנייה הייתי מגיע לאורגזמה ולא יכולתי להמשיך
סוס בלי שם
לפני 13 שנים • 20 בספט׳ 2010
סוס בלי שם • 20 בספט׳ 2010
היה נורא נחמד אם מי שמתחיל לכתוב סיפור לפחות יסיים אותו.

עם כל הכבוד,
סיפור, יפה ומעניין ככל שיהיה, עדיף שלא ייכתב אם אין לו סוף.

וביקורות:
ישנן ביקורות בונות, ישנן ביקורות מקטרגות,
תפריד בינהן ותתיחס לרלוונטיות בלבד, ואל תאפשר לזה להוציא לך את הרוח מהמפרשים.
פרופיל סגור
לפני 13 שנים • 1 באוק׳ 2010

אז כמו שהבטחתי הנה מה שעלה לי בראש שקראתי את הסיפור שלך

פרופיל סגור • 1 באוק׳ 2010
מה שמשך אותי היה הקטע שהעבדים הגיבו בצורה מהירה לכל פקודה הוראה או הזזת אצבע של המלכות ורציתי להרחיב על שיטת החינוך שהביאה לזה
אז ככה אמשך את הסיפור של עבד חדש שהמלכות הסכימו לאלף אותו
הגעתי עם החוזה החתום לחודש של חינוך
לאחר שהורדתי את כל לבושי לקחה אותי המלכה לחדר העינויים וקשרה אותי בידי וברגלי לקיר כאשר אני עומד על מדרגה גבוהה. לאחר מכן המלכה קשרה את עיני והחלה לדבר
כמו ששמת לב העבדים שלנו מגיבים מהר לכל דבר ומאוד ממושמעים וצייתנים וזה הודות למתקן חינוך מיוחד שנבנה על פי תכנון שלנו - עכשיו אני אתקין לך את המתקן ואתה תזכה להנות ממנו
אמרה המלכה תוך כדי גיחוך קל
המלכה הלבישה על איבר המין שלי מין רשת מתכת דקה - הרשת הודקה מסביב לאיבר המין שלי בלחץ והרגשתי דקירות קלות זה בהחלט היה לא נעים אבל כפי שהבנתי בהמשך יהיה עלי להתרגל לזה תקופה ארוכה
רשת נוספת הושמה על שק האשכים שלי
מעל לרשתות הורכבה חגורת צניעות מיוחדת שלא ראיתי כמוהה אף פעם
היא היתה כבדה במקצת והיו עליה 4 מנורות ב 4 צבעים שונים ירוק אדום וצהוב וכחול שהיו ממוקמות לאורך חקו העליון של איבר המין שלי
כמוכן היה מספר על חגורת הצניעות מספר 57
לאחר שהמלכה סיימה את ההתקנה היא הורידה את כיסוי העיניים שלי והחלה להסביר לי
עבד שים לב - זה יהיה ההסבר הראשון והאחרון על המתנה שקבלת עכשיו - וכמובן שתקבל הדגמה
המתקן הזה הוא מתקן מיוחד שהעבדים שזכו בו יוכלו להיות צייתנים יותר וטובים יותר שהרי זו המטרה שלך עבד להיות צייתן ויעיל
לכל אחת מהמלכות יש שלט שאיתו היא יכולה לשלוט על המתקן בכל תחומי הבית והחצר
הצבע שלי הוא כחול - של המלכה השניה ירוק ושל השלישית צהוב
את משמעות המנורה השלישית תכף תבין
ברגע שאחת המלכות לוחצת על השלט הנורה שלה תדלק ואתה גם תרגיש זאת הנה כך - באותו רג הרגשתי זרם חשמלי לא חזק אבל כואב והנורה הכחולה נדלקה
כאשר נדלקת הנורה כפי שאמרתי - עליך להתייצב תוך 8 שניות לפני המלכה על 4 ועם ראש למטה מוכן לכל דבר
אם אתה לא מגיע תוך 8 שניות תחטוף זרם חזק יותר וכואב יותר ובפעם הראשונה המנורה האדומה תהבהב לאט
אם זה יקרה פעם נוספת תחטוף זרם חזק יותר והנורה האדומה תהבהב מהר יותר
בפעם השלישית יקרה דבר נהדר המלכה צחקה - המנורה האדומה תדלק - כמובן תחטוף זרם חזק מאוד - אבל הפעם הזרם יחזור על עצמו כל 10 דקות כל הזמן .
מה שעליך לעשות הוא להגיע לפתח חדר העינויים ולחכות בתור עם כל האחרים שגם להם נדלקה הנורה האדומה - שם תקבל אותך אחת מאיתנו (כמובן אחרי שחיכית בתור - וזה יכול לקחת כמה שעות) - תברר איתך למה הגעת למצב הזה וכמובן תיענש בהתאם ורק לאחר מכן המלכה תאפס את המתקן
בנוסף להדלקת מנורה אדומה בגלל איחור - כל אחת מהמלכות יכולה עם השלט שלה להדליק את המנורה אדומה לאחד מ 3 השלבים כעונש או אפילו אם סתם בא לה
וכמובן סתם לתת לך מכות חשמל באיבר המין לצורכי חינוך
אתה תלמד לאהוב את המתקן הזה כי הוא יהיה חלק מחייך

עכשיו בוא ננסה את המתקן בכל שלושת השלבים - כמובן שהפעם ורק הפעם לא תטרך להגיע לחדר העינויים כשנגיע לשלב של האור האדום
המלכה ניסתה עלי את המכשיר והדכימה לי את כל שלבי מכות החשמל
ולאחר שאיפסה את המכשיר אמרה - מעכשיו כל קריאה היא אמיתית

המלכה שחררה אותי מהקיר ושלחה אותי יחד עם עבד ותיק להראות לי היכן מיקומי

לאחר שהתמקמתי נדלקה המנורה הכחולה - וצעקה נפלטה מפי כי לא הייתי רגיל לכאב עדיין ......

זהו - אשמח לשמוע דעות
aleks​(נשלט)
לפני 13 שנים • 22 באוק׳ 2010
aleks​(נשלט) • 22 באוק׳ 2010
הרעיון של אימא ו 2 בנות אכזריות הוא רעיון נהדר. מאד אהבתי את הסיפור.
מקווה להמשך מעניין , מגרה ומושך לא פחות.
תודה רבה
icon_razz.gif