לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדנג'ן

Shalhevet
לפני 20 שנים • 7 במאי 2004

הדנג'ן

Shalhevet • 7 במאי 2004
הייתי אתמול בדנג'ן.
לא יודעת,היה שם משהו קר ומנוכר.לא כמו בדרך כלל.
בפעמים האחרונות שהלכתי לשם היה מדהים
והרבה בזכות המלכה ליה.שהקסימה אותי.
אולי היא היתה חסרה לאווירה טובה.
אולי זה סתם היה יום לא מוצלח...
icon_rolleyes.gif נקווה לחגוג בפעמים הבאות.
שבת שלום לכולם
המכשפה בג'ינס​(שולטת)
לפני 20 שנים • 7 במאי 2004
שלהבת יקרה,

בגלל אופיו של התחום, אנשים רבים שמגיעים למועדון נוהגים בחשש, בדיסקרטיות ולעיתים באי אמון ראשוני עם אנשים שזה עתה הכירו. אכן ההתנהגות הזו עשויה להתפרש כקרה ומנוכרת, לא רק כלפייך אלא באופן כללי.
אולם אני רוצה להרגיע אותך ולהגיד לך מנסיון שבפעמים הבאות זה ישתפר, גם אנשים יכירו אותך יותר ויגשו אליך וגם את תרגישי יותר בטוחה לגשת לאחרים.

ועוד טיפ קטן, הפיקי את המירב מהאנשים הבודדים שכבר היכרת. עמדי לצידם כמה דקות ובקשי שיכירו לך אנשים נוספיםicon_smile.gif)

בהצלחה בחגיגות הבאות!
009​(אחר)
לפני 20 שנים • 7 במאי 2004
009​(אחר) • 7 במאי 2004
שלהבת

המלכה ליה תשוב למועדון אולי כבר בשבוע הבא..............אני בהחלט מסכים איתך שלמלכה ליה נוכחות מרשימה והופעות מהממות...............ולגבי אירועי יום חמישי במועדון לטעמי היה דווקא לילה עמוס בחוויות ספונטניות שהן היפות והמדהימות ביותר..............המון סאשנים ספונטניים ומדליקים ....................וסאשן אחד מרכזי בהשתתפותו של זוג אוהבים הלו הם מיו והייצור שנתנו שואו מדהים ................והעיקר האהבה הנפלאה שביניהם................ואת זה אפשר היה לראות ולחוש בכל הצלפה ובכל מגע שהיה שם על הבמה המרכזית של הדאנג'ן.................ולגבי התחושות האישיות שלך הייתי אומר שלעיתים תחושות של ניכור והעדר הנאה הן סובייקטיביות ולא קשורות בקשר ישיר למה שהיה שם במועדון............ואולי הגעת שלא עם המצב הרוח הנכון.............או שמשהו העיק עליך ומנע ממך להפתח ולהנות................חן חן על הפתיחות שלך..............

009

עבד הבית ומפיק המופעים של מועדון הדאנג'ן-העבד של המלכה ליה
שפינוז_
לפני 20 שנים • 8 במאי 2004

חולק

שפינוז_ • 8 במאי 2004
כנראה שזה עניין של טעם או שאת באמת לא מכירה עדיין מספיק אנשים מכיוון שלטעמי היה אחד הערבים היתור טובים שהייתי בהם. בגלל האנשים בגלל במוסיקה בגלל הסשיינים למעלה בגלל שלא היה צפוף והודות לחבר טוב - ג'ק, ג'ק דניאלס
פעם הבאה תבואי, תעשי היכרות ואני מבטיח לך שאדאג שיהיה לך ערב בלתי נשכח.
המכשפה בג'ינס​(שולטת)
לפני 20 שנים • 8 במאי 2004

Re: חולק

שפינוז כתב/ה:
פעם הבאה תבואי, תעשי היכרות ואני מבטיח לך שאדאג שיהיה לך ערב בלתי נשכח.


אהבתיicon_smile.gif))