שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם גיל ריבה סובל מבדסמפוביה? (ציטוט ממעריב + לינק + דיון)

בודק
לפני 20 שנים • 10 במאי 2004

חובת מחאה

בודק • 10 במאי 2004
אם כי אין לי כל ניסין בבדסמ ולא בקרתי מעודי בדנגן
אבל גלוי לעין כי הכתבה של גיל ריבה חוטאת ברדידות מאין כמותה.
ראשית הנימה האישית השלילית. היה ראוי בצד
ההתרשמות האישית להביא את דעתם של באי המועדון
ולנצל הזדמנות זו לשמוע מה באמת דעתם על העניין
וכיצד הם תופסים את העניין. זו גם חובה בסיסית
לכל מי שמידת האנשיות מנצנצת בקרבו.
שנית אמת המידה לקביעת דברים אינה מה שעולה
בנחיריו הרגישות. הנקודות שציין מראות בעליל
כי מטרת כתיבתו אינה לשקף אל נכון את העניין
אלא להתמקד בעניינים שוליים. הדברים חמורים יותר
בכך שעולה נימה כאילו עניין הבדסמ מאפיין
אנשים לא נקיים וסוג של בני אדם שלא מעניין אותם
דבר זולת ההשפלה.
אני משוכנע כי אילו הדברים הללו היו נכתבים על
קהילה של הומוהים או לסביות מיד היתה קמה
זעקה כי מכתבה זו יש פגיעה ופסילה בשל העדפה מינית כזו או אחרת.
לדעתי דבריו של גיל ריבה מבטאים באורח ברור מגמה של שלילה
בשל העדפה מינית.
לפיכך נראה לי כי טוב יהיה לשלוח תגובות בכתב או טלפוניות
להביע את הסלידה מהכתבה ומהנימה שבה נכתבו הדברים.
באופן אישי שלחתי תגובה למעריב. אך אני מקווה שהמערכת
תפרסם את התגובה
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 20 שנים • 10 במאי 2004

שימו לב להבדל בכתבות, ובגישה...

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 10 במאי 2004
שימו לב להבדל בסגנון הדיווח בין הכתבה של גיל ריבה וכתבות אחרות על המועדון, לעומת הכתבה שהיתה במעריב בשבוע שעבר על מסיבת בדסמ באירופה, שבה הכתב היה צריך לבקש אישור מיוחד ולהסכים להגבלות על הסיקור...
http://www.maariv.co.il/channels/4/ART/704/944.html

ציטוט:
כשביקשתי לסקר את האירוע, בלי לחשוף פרטים על המשתתפים כמובן, הסכימו המארגנים לשתף פעולה מיד. החוקים שהם מנהיגים במועדון קשוחים מאוד: אסור להכניס סמים, חייבים לשתות מים ולאכול ארוחה טובה לפני האירוע, צריך להתלבש בהתאם לקוד הלבוש (עור, גומי והרבה חשוף) וחייבים להצטייד בקונדומים. אה, כן, ואסור לצלם בפנים.
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 20 שנים • 10 במאי 2004

האם זו התגובה הרשמית של המועדון?

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 10 במאי 2004
אני מצפה לתגובה קצת יותר משמעותית מאשר "יא איך נפלנו עם גיל ריבה".

אף אחד לא חטף אותו והראה לו את המועדון בכוח - הוא הוזמן לאירוע פתיחת המסעדה על ידי יחצנים, כולל ביקור במועדון. הוא לווה על ידי אנשים מטעם המועדון.
loren
לפני 20 שנים • 10 במאי 2004
loren • 10 במאי 2004
יש כאן בהחלט חובת מחאה. חובתנו כקהילה להגיב. אסור לנו לעבור בשתיקה על דבר כזה.
אף אחד לא יעז להיטפל לקהילת הגייז מהסיבה שהם קמים פה אחד ומשיבים מלחמה.
אבל אנחנו נוטים לחשוב שאם נגיד שמר ריבה יואיל להזדיין- אז מיצינו את העסק.
מדובר כאן בהרבה יותר. מדובר בתדמית שלנו, ובעיקר כשיש את המועדון והקהילה חשופה החוצה. העידן של הפרטיות הגמורה- נגמר. וזה מחייב אותנו להבין שהכללים השתנו. וזה אומר בעיקר- להגיב, למחות, ולהסביר. כל דבר לפי צורך השעה.
אז זה נחמד להעביר גירבוצים וצחוקים עם החבר'ה בפורום כזה או אחר על איך זה ש009 משוייך פתאום למכשפה, אבל זה לא יקח אותנו לשום מקום, אולי רק אחורה. כדי שביום חמישי לא יגיעו אנשים למועדון כדי לבדוק את מקרוב את "הפסיכים", אלא יבואו כדי להבין באמת מה זה, זה דורש מאיתנו למחות כשדבר כמו שריבה פירסם, מופיע בעתון גדול, ובעמודיים מרכזיים. כל עוד נמשיך לגחך לנו כאן, בלי להגיב ולמחות- אנחנו נשאר על תקן של חולים וסוטים , קבוצת אנשיים הזוויה שמפחדת מהצל של עצמה, ומתביישת בעצמה.

תראו, נכון שהקהילה היא בעצם יותר קליקות, ואנחנו גם לא הכי מאוחדים- זה בסדר, אבל כלפי חוץ חייבים להציג חזית אחידה ומאוחדת. אחרי הכל אנחנו נתפסים כקהילה אחת, שסובבת סביב הבדסמ, וזה מה שחשוב.

אני מצרפת את האימייל של מערכת עיתון מעריב, אני מפצירה בכל מי שהבדסמ חשוב לו לשלוח להם תגובה לכתבה, אפילו בשתי שורות.


sofash@maariv.co.il
זאלופון​(שולט)
לפני 20 שנים • 10 במאי 2004
זאלופון​(שולט) • 10 במאי 2004
ציטוט: אני מפצירה בכל מי שהבדסמ חשוב לו לשלוח להם תגובה לכתבה, אפילו בשתי שורות.

נשלח.
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
לפני 20 שנים • 11 במאי 2004
אמנם התגובה לא עושה לנו טוב אבל נורא קשה להתחבר למשהו שרחוק ממך כרחוק מזרח ממערב.
ניסיתי לחשוב לדוגמה עליי כמדווחת במשהו הזוי מבחינתי כמו מסיבת סקאט (ידיד שלי סיפר לי שבאמת יש דברים כאלו).
אני מניחה שהביקורת שלי לא תוכל לצאת אובייקטיבית גם אם אתאמץ והנימה האישית שלי תופיע.
הנימה האישית תופיע,על אחת כמה וכמה כשהאיש לא בא למטרות קידום אלא למטרות סנסציה, כי היא זו שעל כנפיה הוא נישא כבר זמן רב.
אז גיל ריבה הוא בהחלט לא מדד אובייקטיבי לאיך נראית הקהילה או מה קורה בה.

נכון שמה שהוא עשה שם (האאוטינג) חורג מגבולות וחוקי הקהילה ועל כך צריך להלין, אבל השאלה המתבקשת היא האם מישהו טרח לציין בפניו שזה אסור.
האם המדריך שלו לקח אותו בין שבילי המציאות בלבד או בין שבילי התובנות שאחרי, האם הוא הסביר לו על המסגרת של חוקי בטיחות, שפיות והסכמה ועל איסור חמור באאוטינג?

הנסיון שלו להקביל אותנו לעולם הסלבס מעיד לדעתי על רצון כלשהו לקחת את הזר ולחבר אותו לעולם המוכר שלו.
תלישות ההקשר מוכיחה כי הוא באמת לא הצליח להתחבר והוא אפילו כותב שהמועדון הדגיש את זרותו.
ובכל זאת שימו לב שלא חובת הסיקור העיתונאית השאירה אותו.

יכול להיות שכל השליליות הזו היא בגלל שהוא באמת הבין שאנחנו יכולים להיות בת השכן, שאנחנו לא דמויות הבנויות על סיליקון ותאורה נכונה אלא אנשים וכאלו שלא צריכים לברוח מעצמם ומהפאקים שלהם.
ואולי הוא היה רוצה להיות אמיתי, להרגיש, לכאוב, לא לחשוב על מה יגידו, אבל הוא שבוי בעולם הבלונד פלטינה שלו.
loren
לפני 20 שנים • 11 במאי 2004
loren • 11 במאי 2004
Black Lotus כתב/ה:
אמנם התגובה לא עושה לנו טוב אבל נורא קשה להתחבר למשהו שרחוק ממך כרחוק מזרח ממערב.
ניסיתי לחשוב לדוגמה עליי כמדווחת במשהו הזוי מבחינתי כמו מסיבת סקאט (ידיד שלי סיפר לי שבאמת יש דברים כאלו).
אני מניחה שהביקורת שלי לא תוכל לצאת אובייקטיבית גם אם אתאמץ והנימה האישית שלי תופיע.
הנימה האישית תופיע,על אחת כמה וכמה כשהאיש לא בא למטרות קידום אלא למטרות סנסציה, כי היא זו שעל כנפיה הוא נישא כבר זמן רב.
אז גיל ריבה הוא בהחלט לא מדד אובייקטיבי לאיך נראית הקהילה או מה קורה בה.

נכון שמה שהוא עשה שם (האאוטינג) חורג מגבולות וחוקי הקהילה ועל כך צריך להלין, אבל השאלה המתבקשת היא האם מישהו טרח לציין בפניו שזה אסור.
האם המדריך שלו לקח אותו בין שבילי המציאות בלבד או בין שבילי התובנות שאחרי, האם הוא הסביר לו על המסגרת של חוקי בטיחות, שפיות והסכמה ועל איסור חמור באאוטינג?

הנסיון שלו להקביל אותנו לעולם הסלבס מעיד לדעתי על רצון כלשהו לקחת את הזר ולחבר אותו לעולם המוכר שלו.
תלישות ההקשר מוכיחה כי הוא באמת לא הצליח להתחבר והוא אפילו כותב שהמועדון הדגיש את זרותו.
ובכל זאת שימו לב שלא חובת הסיקור העיתונאית השאירה אותו.

יכול להיות שכל השליליות הזו היא בגלל שהוא באמת הבין שאנחנו יכולים להיות בת השכן, שאנחנו לא דמויות הבנויות על סיליקון ותאורה נכונה אלא אנשים וכאלו שלא צריכים לברוח מעצמם ומהפאקים שלהם.
ואולי הוא היה רוצה להיות אמיתי, להרגיש, לכאוב, לא לחשוב על מה יגידו, אבל הוא שבוי בעולם הבלונד פלטינה שלו.



לוטוס- אין לאף אחד בעיה עם זה שלא מצליחים להתחבר אלינו. אבל תסכימי איתי שמינימום של כבוד מגיע לנו? קשה לראות את הציניות, והבוז שלו? מי שבאמת לא מתחבר, לא יגיד- אוי, אוי בא לי להקיא. אם הוא באמת בא להתרשם, ולא הצליח להבין מה הקטע הוא יכול היה לכתוב- ראיתי, קשה לי להתחבר, אבל זכותם של האנשים האלו להנות בדרך שלהם. תסכימי שזה יותר הגון והוגן.
אבל לרשום על ההתחלה שהוא נכנס למועדון וראה שתי "ספרניות" שהוא בעצם מנסה להגיד- ראיתי שתי נשים שנראות כמו ספריות שזה בשפה שלו- ראיתי שתיים שנראות פשוטות, אז גם אם נתאמץ להבין את זה שהוא רחוק מהסצנה, זה ברור שהוא בא להשחיז סכינים. ולא באמת להבין.
גיל ריבה לא מדד לכלום- הוא, טיפש ואוויל. רק מה- יש לו במה מאוד רחבה בתקשורת, וכאן הבעיה.
אנשים שקוראים עיתונים יגידו- גיל ריבה הוא לא המדד לבדסמ? את זה אני ואת וכולם כאן יודעים, אבל בחוץ? אם אנחנו לא נגיב, הם יאמינו לכל האיוולת הזו. לכן חשוב להשמיע את קולנו, ואת הצד שלנו.
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
לפני 20 שנים • 11 במאי 2004
על מי זה ישפיע לורן?
אל אלו שחיים על ביקורות של אחרים ולא באים לבדוק בעצמם? So Fucking What תאמיני לי שאותם לא היית רוצה בסצנה, אנשים בלי שיקול דעת עדיף שיתרחקו מהשוט.
את אלו שהיו סקרנים ובגלל זה עבר להם - לא כזה נורא, כנראה שזה לא מספיק חזק אצלם.
מי שזה באמת מדבר אליו וזה בוער בדמו יבוא לבדוק כדי להסיר מליבו את הספק הסביר.
אז אמונה עיוורת ניתנה לטיפשים, ואלו באמת לא יחסרו לי פה.
את זה שאנחנו אנשים אמיתיים ולא ברביות לבושות ויניל הם יגלו גם ללא עזרתו האדיבה של מר ריבה, אם יחליטו לבוא למועדון.
בעולם של ריבה חוסר שלמות מבחינת מראה היא כשלון, אצלנו זה פרמטר זניח לחלוטין.
אנחנו לא נוכל לשנות אנשים טיפשים שמודדים לפי פרמטרים טיפשיים.
וכבוד אבקש ממי שדעתו נחשבת בעיניי.
אם כבר להתלונן זה על ביזוי קודים אתיים של הקהילה.
וד"א - ביום יום אני נראית הכי תמימה וחנונית שבעולם, ספרנית שכזו...
אני לא רואה בזה שום דבר רע...מי שבוחר להעלב כבר ימצא ממה.
בודק
לפני 20 שנים • 11 במאי 2004

חובת המחאה במקומה עומדת

בודק • 11 במאי 2004
לדעתי התגובה והמחאה חשובים מהטעמים הבאים:
1. למנוע מצב בו כתבה ברוח זו תופיע שוב
2. להביא לידיעת הצבור כי הכתבה אינה משקפת
אל נכון את הקהילה .

אני ער לכך כי תמיד ניתן לטעון מה זה ייתן ?
אך שאלה זו תשובתה בצידה שהעניין הוא
לא מה זה ייתן אלא מה התגובה עשויה למנוע
ומבחינה זו תגובה ומחאה עשויים למנוע מצב בו
ייוצר מצב בו קהילת הבדסמ תוצג כ'קבוצה שנמעניה
הם אנשים בעלי הפרעות או אנשים הזויים.
לא אתפלא אם הקהילה תשוייך כמו אותם מבני כת השטן.

ושוב עלי להדגיש כי אני כותב את הדברים מתוך
ראייה של אדם שאין לו התנסות מעשית בעניין
אך בהחלט מרגיש זיקה מסויימת לעניין.
ומנקודת ראות זו דומני כי שתיקה מתפרשת
כהסכמה וכהודאה.