שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אבקש את עזרתכם

קיפופיף​(מתחלפת)
לפני 13 שנים • 29 בנוב׳ 2010

זה באמת לא הדיון הנכון

קיפופיף​(מתחלפת) • 29 בנוב׳ 2010
אבל במשמעות מרחבה של מיניות- זה בדיוק השירות שמלכה מספקת.
גולוסקלפר​(נשלט)
לפני 13 שנים • 29 בנוב׳ 2010

Re: זה באמת לא הדיון הנכון

גולוסקלפר​(נשלט) • 29 בנוב׳ 2010
קיפופיף כתב/ה:
אבל במשמעות מרחבה של מיניות- זה בדיוק השירות שמלכה מספקת.


את זה את יכולה להגיד גם על 50% ממה שרואים בטלויזיה...
Cauchy{Venus Blue}
לפני 13 שנים • 29 בנוב׳ 2010

Re: זה באמת לא הדיון הנכון

Cauchy{Venus Blue} • 29 בנוב׳ 2010
שפחון כתב/ה:
קיפופיף כתב/ה:
אבל במשמעות מרחבה של מיניות- זה בדיוק השירות שמלכה מספקת.


את זה את יכולה להגיד גם על 50% ממה שרואים בטלויזיה...


זה נכון, חלק נרחב משירותי הטלויזיה היום הינו פורנוגראפי.
ראיתם פעם את חוק וסדר - SVU?


הנקודה פה, לדעתי, היא לא שיפוטית על מקצועה, אלא 2 דברים:
1. לא ראוי להשתמש בפורומים כלוח מודעות לפרסומות, וזה בדיוק פרסומת. יותר מכך, אפילו מודעות היכרות רגילות אסור לשים בפורום.
2. פרסומת שמתחזה למודעה אישית היא מהזן הנמוך ביותר, בדיוק כמו סוחר מכוניות שמעמיד פנים שטובתך חשובה לו. אנחנו, הישראלים, מאד רגישים לאנשים שמרמים אותנו כי אנחנו שונאים לצאת פרייארים.
דומיננטית ברגישות
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010

הדיון שכאן

דומיננטית ברגישות • 30 בנוב׳ 2010
מכיר את פלורנס. נדמה לי שהוויכוח הוא עקר למדי. היא מאוד ישירה וגם מאוד נשואה. שוחחתי איתה והיא שחדשה כאן לא יכלה לעמוד מול מאות הפונים אליה. לכן היא החליטה על סינון מוקדם ואמרה לי גם שמבחינתה זמנה שווה כסף.
צודקת או לא? איני יודע. יודע רק שהיא מאוד ישירה ולעולם אינה משקרת. היא דומיננטית באופי ובהתנהגות למרות שחושב שאינה מבינה את מה שקורה כאן בכלוב.
יודע שהיא עתה התחילה בסשנים שכנראה מאוד מוצלחים לשני הצדדים.
שולה פנינים
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
שולה פנינים • 30 בנוב׳ 2010
ליבנת כתב/ה:
d יקר, פרץ שימחה בלתי נשלט נרשם על פני הנשלטים בכלוב כאשר נודע טוב ליבה של אצילת הנפש בעלת המודעות החברתית , השולטת -סוציאליסטית דומינה פלורנס שליט"א.
המצב הכלכלי בארצינו מונע מנשלטים מיעוטי יכולת מלממש את זכותם הדמוקרטית לדיקטטורה.
עד לשינוי החברתי הדרוש יחיו נשלטים אלו על חסדיהן ונדיבות ליבן של צדקניות החותכות את התשלום ב50% !!! ההתרגשות האמיתית הייתה כאשר הבנו מתגובתך (זו שאמורה לסדר לך הנחת עובד עד 70% עד גמר המלאי...) שהגב' עוסקת בחסד זה " מתוך אהבה מלאה לעניין כאילו נולדה לכך" ועל כן ברור מדוע "אין לה שום סיבה לסשן עבדים ככה סתם לכיף "
קבל את התנצלותי הכנה אם תשלל ממך הנחת העובד המצטיין עבור חשיפת כשל שיווקי חמור.
אין לי דבר וחצי דבר נגד שולטות בתשלום ואני מאחלת לגב' שתזכה באמת להנות מעבודתה,
אך השימוש בכלוב לצורך חיסכון עלויות פרסום של שולטות בתשלום פוגעת בדינמיקה החברתית באתר.
סתם לא בא לי על הפיכת מגרש המשחקים שלי לאתר מסחרי.
רק בריאות לך ולצדקת
ליבנת (וחדווה-יפתי-עגלתי)


זה היה טואוב. icon_twisted.gif
(כמעט נחנקתי מצחוק, יש שיצטערו שרק כמעט!)
קיפופיף​(מתחלפת)
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010

Re: הדיון שכאן

קיפופיף​(מתחלפת) • 30 בנוב׳ 2010
[quote="שולט בך ברגישות"][color=red][size=18]מכיר את פלורנס. נדמה לי שהוויכוח הוא עקר למדי. היא מאוד ישירה וגם מאוד נשואה. שוחחתי איתה והיא שחדשה כאן לא יכלה לעמוד מול מאות הפונים אליה. לכן היא החליטה על סינון מוקדם ואמרה לי גם שמבחינתה זמנה שווה כסף.


לסיכום-בכל מקום שיש אידיוט שיפתח את הארנק-יש חסר ערכים שיקח את הכסף.
עבד גברי ושרירי​(נשלט)
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
אם יש ביקוש יש הצע, יש פטיש שנקרא פייננשל אוביוזמנט שמתאים לשני צדדים, לכן היא ציינה מבוסס ונדיב על מנת שלא תצטרך לדעתי לדרוש כספים מנשלטים שבקושי גומרים את החודש .
אותי מסקרן מדוע למשל מתמקדים רק בהצע (המלכות הנצלניות) ולא בביקוש (העבדים הפזרנים), כי אותן מלכות שדורשות כספים כתנאי בין אם זה בצדק ובצורה ישרה ובין אם לא, מדוע לא באים בטענות גם כלפי אותם נשלטים שמציעים זאת מרצונם, שפותחים את הארנק בחופשיות מידי, את אותם אילו שפונים דווקא למלכות רגילות שאינן בתשלום ושמעתי זאת לא אחת ומציעים להן סכומי כסף לא מבוטלים לעיתים אף כפול ממה שמלכה מקצועית ומנוסה מבקשת, אז הטענה לאותם אילו שהמלכות מהסוג המדובר מפריעות להם אולי היא קודם כל צריכה להיות כלפי אותם גברים נשלטים במקרה הזה שמציעים כספים על ימין ועל שמאל לכל בחורה כמעט כאן ואכן יש כאלו שיקפצו על המציאה.

במקרה אישי שקרה לי בעבר אכן פעם קרה שגם הוצאתי לא מעט כסף בפגישה הראשונה עם המלכה וללא שום תמורה ושום המשכיות, וקצת מתסכל אבל זה היה הסיכון שלקחתי ובאחריותי המלאה, אך במקרה נוסף שהיה לי, הוצאתי גם סכום לא מבוטל בפגישה מבלי שקרה שום דבר בפגישה, אך כן הייתה המשכיות והלארג'יות שלי מצאה חן בעיניה והיא רצתה להמשיך להפגש איתי ומשם קרו דברים נפלאים, ברגע שהיא התחברה אליי היא לא דרשה התניות כספיות, דברים באו מרצוני והרגשתי בלבד שזה הכי יפה.

לכן לעולם אין לדעת לאן הדברים יובילו, החיים הם סיכון לכאן או לכאן, אם לא תסתכן גם אם תפסיד פה ושם כספים או דברים אחרים אתה עשוי לפספס דברים מדהימים
המלט
לפני 13 שנים • 30 בנוב׳ 2010
המלט • 30 בנוב׳ 2010
משרת מלידה כתב/ה:
אם יש ביקוש יש הצע, יש פטיש שנקרא פייננשל אוביוזמנט שמתאים לשני צדדים, לכן היא ציינה מבוסס ונדיב על מנת שלא תצטרך לדעתי לדרוש כספים מנשלטים שבקושי גומרים את החודש .

כשמישהי מבקשת שלוש מאות שקל רק בשביל לפגוש אותה לקפה לא מדובר כאן בשני אנשים
שנפגשו, הכירו, דסקסו את נטיותיהם והגיעו למסקנה שהם הולכים בלב שלם על פייננשל אביוזמנט. בוא, נשים את הדברים על השולחן: מדובר בפוסטמה שמריירת על כסף ובאדם נואש שהפרוטה מצויה בכיסו, שנפגשו על עקומת הביקוש וההיצע. כולם מבינים את עניין הביקוש ההיצע, והרוב גם מבינים שחוקי הכלכלה חזקים יותר מעמדה מוסרית כזו או אחרת. מה שמעצבן פה חלק מהקוראים היא הקלות הבלתי נסבלת בה אפשר להוציא כאן כסף מאנשים. אז כן, יתכן - כמו שאתה מספר על עצמך - שזה עשוי להוביל להרפתקאות מטריפות חושים ומרוממות רוח ושאר דברים שדרכם להתרומם. סבבה. אבל כל זה קורה בדיעבד. משהו מהתום, מנקיות הדעת, מהריגוש המתלווה אל חוסר הוודאות, מההמתנה לסמס, לטלפון, להודעה אדומה - משהו - שלא לומר הכל הולך לאיבוד ונשטף אל תוך אסלה חמדנית שרק רוצה כסף, כסף, כסף. אז מה, שלא נדבר על זה?
ליידי סקסית​(שולטת)
לפני 13 שנים • 27 בדצמ׳ 2010

בדוי שלח לי מסר

ליידי סקסית​(שולטת) • 27 בדצמ׳ 2010
בדוי כתב/ה:
היי יש ביני ובין דומינה פלורנס עסקה ואני צריך לדעת איך היא נראת
אשמח אם תענה לי על השאלה