שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינצרון מבקש סליחה מגוליאנה מלכתו

כלובי
לפני 19 שנים • 11 במאי 2004
כלובי • 11 במאי 2004
בקשר למדיניות של הכלוב, בגלל אנשים שנצלו את חוסר ההתערבות שלי כדי להשתלח ללא רחמים אחד בשני החלטתי במקרים מסויימים להתערב. במקומות שבהם נושא השרשור מוסט לטובת הכפשות וירידות אני אתערב ואעצור.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שלישי מאי 11, 2004 5:19 am, סך-הכל נערך 2 פעמים
המלכה לירז​(שולטת){כ}
לפני 19 שנים • 11 במאי 2004
פינצ'רון ביטא - בהוראת מיס ג'וליאנה או מיוזמתו - את חוויותיו ורגשותיו, ואנחנו פה בשביל לשמוע ולהשתתף. אם אנשים "מותחים" את החוויה או את הפנטזיה הבדסמית שלהם לתוך הפורומים המתאימים, מה הבעיה פה?

יש בפורומים הודעות אהבה ומלחמות עולם, מזלטים ושירי הערצה, הגיגים פילוסופיים ומתכונים לעוגת שס"ק, וגם לפינצ'רון יש מקום.
מוש​(נשלט){k}
לפני 19 שנים • 11 במאי 2004
מוש​(נשלט){k} • 11 במאי 2004
אני רק רציתי להגיד שאני מסכים עם כולם.
מצד אחד כלובי ולירז ממש צודקים שאל לנו להשתלח באנשים בגלל הכינויים שלהם, ובלי עין הרע יש כאן כאלה עם כינויים הרבה הרבה יותר גרועים מהפינצ'רון.
מצד שני הפינצ'ר הוא אכן כלב... איך נאמר... אההה... יש משהו במה שאומר האפרוח.
מצד שלישי נראה לי שחשוב שאנו חיות הבית והשדה נדאג זה לגבו של זה, אפרוחים כלבים שוורים וקיפודים כאחד. תראו מה קרה לחברה ההם מחוות החיות...
מצד רביעי - פאק כמה צדדים צריך? תנו לי להתאושש מההאנג אובר של אתמול בשקט.

איפה שמתי את הנורופן קיבינימאט?
cow.gif
kamor​(נשלט)
לפני 19 שנים • 11 במאי 2004
kamor​(נשלט) • 11 במאי 2004
בחיי , ממש גן חיות פה .


icon_wink.gif

.
אפרוח קטלני{Lilu FemDo}
לפני 19 שנים • 11 במאי 2004

תגובה אחרונה שלי בשרשור הזה

אפרוח קטלני{Lilu FemDo} • 11 במאי 2004
כלובי כתב/ה:
אתה לא על הכוונת 'פרוח, אבל עם זאת למרות הסתייגותך שזה לא אישי זה עדיין מעליב, תחשוב שמישהו היה אומר לך זה לא אישי אבל השם שלך מגעיל, מה לעשות זה עדיין פוגע, ובטח שזה לא לנושא של השרשור הזה נוסיף לכך העלבה אחרת בשרשור הזה שלך:
"וגם אולי תפסיקי לשלוח אותם לכתוב פה כל פעם שהם צריכים לשירותים או משהו? זה נהיה די מתיש...."

כלובון,
אני לא נעלב ולא לוקח אישית, יחד עם זאת, סתם כחומר למחשבה:
אם מישהו היה מפרסם כאן פוסט תחת הניק "מקק דרוס", והייתי כותב לו שזה ממש לא אישי, אבל מקק דרוס זה דבר די גועלי, גם היית חושב שזה בא כדי לפגוע או להעליב? אז אני אישית חושב שפינצ'רים זה הרבה יותר גרוע ממקקים דרוסים, כי מקקים דרוסים אפשר להרים עם נייר טואלט ולהעיף לאסלה, ופינצ'רים לא נכנסים לאסלה. זאת לא פעם ראשונה שאנשים כאן מתייחסים בבדיחות הדעת לניקים של אנשים אחרים, וגם כשירדו על הניק שלי ("תרנגול כפרות", למשל) ממש לא תרגמתי את זה להיעלבות אישית. אני גם ממש לא בטוח כמוך שהאיש שעומד מאחורי הניק "פינצרון" נעלב מחוסר החיבה שלי - ושל אנשים נוספים - לזן הפינצ'רים עצמו, המתחזה להיות סוג של כלב. אם הוא נעלב זה סימן של רגישות מוגזמת בעיני, ואני מתנצל בפניו - אם כי לא בפני גזע הפינצ'רים. נקודה נוספת - ממתי תגובות חייבות להיות לנושא של השרשור?????? כמה שרשורים התחילו כאן בדיון על גאגים למשל, והסתיימו בדיון על חופש הדיבור וסלט מיונז? האם זוהי לא דרכו של פורום אינטרנטי תוסס?

ודבר שלישי - האמירה : "וגם אולי תפסיקי לשלוח אותם לכתוב פה כל פעם שהם צריכים לשירותים או משהו? זה נהיה די מתיש...." היא בוודאי לא אמירה מלאת פירגון ורצון טוב, אבל היא גם לא העלבה. לא קיללתי את פינצ'רון ולא את גוליאנה, לא אמרתי את דעתי על ההורים שלהם (בעיקר כי אין לי דיעה כזו), ולא הקלדתי את הגיגי לגבי ריח הדיאורדורנט שלהם או תדירות השימוש שלהם בו. אני לא מכיר אותם ואין לי שום דבר בעדם או נגדם, אבל שים לב - האמירה השיפוטית היחידה שלי היתה שאותי, באופן אישי, הצפת הפורום בתכתובותיו של פינצ'רון לגוליאנה מתישה. אגב, מסתבר שאני לא היחידי שחושב ככה. זה לא אומר שאסור לו לכתוב כאן - גם אני כותב לפעמים דברים מתישים, כמו ההודעה הזאת למשל. זוהי הבעת דיעה, ביקורתית משהו, שמתייחסת לתדירות הכתיבה ולחדגוניות שלה ולא לכותב. ואם אתה לא רוצה שבאתר שלך תהיה ביקורת על הכתיבה, למה אתה מאפשר פרסום תגובות? או אולי הכוונה היא שכל התגובות שיפורסמו יהיו ביקורת חיובית, בנוסח "איזה יופי, תמשיכו ככה ותפתחו שרשור חדש פעם בחצי שעה שלא יהיה לנו משעמם בחיים"?
כלובון, אני מבין את הרגישות שלך למה שקורה כאן אחרי תקרית חצי אדון, ואני לא יכול שלא להרגיש קצת אחראי למה שקרה שם. היתה כבר פעם קודמת בה קראת אותי לסדר, ולא פציתי מקור כי צדקת. זה היה באמת די משתלח אז. אבל אנא קרא שנית את השרשור הזה ואת הפוסטים שלי, ותיווכח שאין כאן שום דבר שחורג מאמות מידה נורמטיביות לניהול פורום. אם כולם היו מתנהגים כמו שמוכתב מקריטריונים בהם תגובות כמו שלי מצריכות קריאה לסדר, הפורום הזה היה פשוט אוסף של תיאורי סשנים ותגובות מעטות של אנשים מפרגנים. ואולי זה מה שאתה רוצה - לדעתי האישית את רוב האנשים זה ישעמם באיזשהו שלב.
גם בישיבות דירקטוריון של חברות גדולות אנשים מספרים בדיחות מדי פעם. ולעיתים הבדיחות האלו הן על פינצ'רים.
ניקי666 niki
לפני 19 שנים • 11 במאי 2004
ניקי666 niki • 11 במאי 2004
אם שמתם לב אני הראשון שהגבתי בשרשור ואני מאמ ין שללא תגובה זאת לא היה נפתח
הדיון מה טיב אופיו של כלב הפינצר וללא התגובות היו כלבלבון ופינצרון ממשיכים לשתף
אותנו בחוויות הפתטייות [תקראו את ההודעות שלהם.....] שלהם שהועברו אלינו בהוראת
מלכתם
אז כן כלב הפינצר הוא לדעתי כלב מעצבן אבל גולןיאנה שממשיכה לתת הוראות לרשום את
ההודעות הלא יצירתיות עם ניקים של כלבים.....
אל זה הדיון חברה.... icon_mad.gif icon_mad.gif icon_mad.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif
Tame
לפני 19 שנים • 11 במאי 2004

ואני דווקא חושב

Tame • 11 במאי 2004
שפינצ'ר היא חיה נהדרת ככל החיות
הבעיה היחידה שלה היא גודלה הקטן שגורם לה לחוש מאויימת ולפיכך לנבוח לכל הכיוונים באיום ועצבנות (היי, אני מכיר גם כמה אנשים שמתנהגים ככה...)

בכל מקרה, אני מקווה שאף פינצ'ר (אמיתי או בכאילו) לא נפגע מהדברים הנ"ל icon_smile.gif
שפינוז_
לפני 19 שנים • 11 במאי 2004

די!

שפינוז_ • 11 במאי 2004
די כבר לכל ההתנגחויות וההתחכמויות
לכל אחד יש זכות להביע דיעה ולא יפה לפגוע סתם
אני מקווה שמלכתך תסלח לך (מה עשית אגב)
ורק גוליאנה שמרה פה על שתיקה רועמת
נבט{marlena}
לפני 19 שנים • 14 במאי 2004
נבט{marlena} • 14 במאי 2004
כלובי, אני ממש מתבייש בך. כשמסתובבים פה חולי נפש מופרעים שמנסים לפגוע ולהעליב אתה מדבר על חופש הדיבור. כשחבר מכובד בקהילה כותב הערה משעשעת אתה קורא אותו לסדר. מה יותר חשוב, שחברי האתר הקבועים יוכלו להשתמש בו להנאתם או שזרים גסי רוח יוכלו להרוס את הכלוב? משום מה נראה לי שאתה מעדיף את האפשרות השניה.

ודרך אגב, פינצ'ר זה לא באמת כלב. זה הכלאה בין חולדה לברווז.