בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פלאג, מבקש עזרה בנושא.

Bullitt​(נשלט)
לפני 13 שנים • 15 בינו׳ 2011

פלאג, מבקש עזרה בנושא.

Bullitt​(נשלט) • 15 בינו׳ 2011
שלום רב,


אני מעוניין להיות בגאז' פתוח, ולפיכך אני הבנתי שמומלץ לי להשתמש בפלאג לאימונים, וזאת על מנת לפתוח את השאסי שלי יותר.

אשמח לשמוע עיצות מאנשים שיכולים לעזור.
איזה פלאג עדיף?
מה ההבדל בין רגיל למתנפח ומה יותר טוב?.
במה תיהיה רוח פרצים יותר מהר?.
האם שמים את הפלאג וזהו?
כמה זמן הוא צריך לשהות בפנים?.


האם דלת פתוחה תמידית יכולה להוות בעיה כלשהי?.

מודה לכם על עזרתכם.
ראובן
לפני 13 שנים • 17 בינו׳ 2011

מדיניות הדלת הפתוחה

ראובן • 17 בינו׳ 2011
אריאל,

הדרך הטובה ביותר להגיע למצב שתיארת, היא באמצעות הרחבה ידנית על ידי מלכתך או כל גורם אחר בעל עניין. בנוסף, עליך לקבל גירוי מיני כאשר אתה מורחב, כדי לאותת למערכות הגוף שלך ש''כדאי'' להן, כל העניין הזה. הייתי מציע לך להתחיל עם פלאג מתנפח, עשוי גומי שחור ואיכותי. תוכל למצוא כאלה בחנויות של גייז, כמו ''סקסי שופ'' הנמצאת באמצע רחוב דיזנגוף, עניין של 300-400 ש''ח.

השתמש בו פעם ביום, לחצי שעה עד שעה, לא יותר. זכור לשים עליו קונדום (גם אם אתה היחידי שמשתמש באביזר), משום שגומי הינו חומר נקבוביתי ועלול להזדהם. מדוד את התקדמות הרחבתך באמצעות ספירת הלחיצות על המפוח. בשימוש סביר, האביזר הזה ישמש אותך למספר חודשים. אל תשאיר אותו באור שמש ואל תשתמש איתו בצירוף חומר סיכה שומני. קנה חומר סיכה על בסיס מים או סיליקון, כגון ID Gel. לאחר חודש, קנה פלאג רגיל גדול (קוטר בנקודה הרחבה ביותר שלו: 6-9 אצבעות) והתחל לישון איתו בלילה (לאחר הרחבה מתונה עם המתנפח). אני מציע לך לא ''לאנוס'' את זה, כלומר, לעלות בקוטר הפלאג בהדרגה, כדי לתת לגוף להתרגל. הפלאג הזה, הרגיל, כדאי שיהיה עשוי מסיליקון רפואי - זה אומר שאתה יכול פשוט להרתיח אותו במים כדי לעקר אותו (חיטוי).

לאחר חודש נוסף, תוכל לקנות פלאג גדול עוד יותר, בקוטר 12 אצבעות, אבל אני ממליץ לך גם לעבור הרחבה ידנית, פעם בשבוע. מבחינת סכנות, ''דלת פתוחה'' כזו יכולה לגרום לך לאיבוד שליטה על הסוגר, כלומר, שמדי פעם ''יברח לך'', אבל זה לא נורא - לדעתי, מלכתך תהנה לראות אותך בחיתולים למבוגרים.

בהצלחה,
R


נ.ב
בגאז' פתוח כהגדרתך, הוא שווה ערך להחדרה של שתי כפות ידיים מוצמדות זו לזו, לאחר חימום קצר של פי הטבעת (חמש דקות)., או לחלופין כף רגל נשית שלמה, עד העקב.
המסטר
לפני 13 שנים • 17 בינו׳ 2011

פלאג להרחבה

המסטר • 17 בינו׳ 2011
כמו שכתבו לך אתה יכול להשתמש אבל תדע שאתה צריך להוציא על זה כספים שאולי תוכל להמשיך להשתמש בהם ,אני מציע לך את הדבר הבא תמיד מתחילים מהדבר הדק ביותר וממשיכים לדבר הרחב אתה יכול לקנות בחנות ירקות מלפפון לרחוץ אותו במים וסבון ליבש אותו לשים עליו קונדום ועליו חומר סיכה על בסיס מים שקונים בכל חנות סקס תחדיר אותו לפי הטבעת ותשכב איתו חצי שעה שעה כמה שאתה רוצה ככה אתה יכול לעשות עם גזר קישוא או כל דבר שהוא מתאים לפלג וכל פעם אתה קונה מהירקות האלה שהוא יהיה בעובי יותר עבה וככה לאט לאט תוכל להרחיב את פי הטבעת יש כאלה שמחדירים בקבוק קולה או כל משקה אחר
puptitz​(נשלט){Algea}
לפני 13 שנים • 19 בינו׳ 2011
puptitz​(נשלט){Algea} • 19 בינו׳ 2011
הייתי ממליץ לך ללכת על התגובה של ראובן. למרות שאם לא תזהר, אתה אכן בדרך לנזק קבוע.

לגבי שימוש בירקות - זה רעיון ממש אבל ממש גרוע, ירקות יכולים להשבר ובמידה והקונדום נקרע וזה יכול לקרות, אתה תגיע למיון כדי שיוציאו את החתיכות מהרקטום שלך.

תתחיל לאט עם אביזרים אמיתיים, ואם אתה לא רוצה לגרום לנזק קבוע, אז לבצע את ההרחבה בהפרש של מספר ימים מפעם לפעם ולא להשאיר את הפלאג לתקופות ארוכות מדי(גם בגלל שנוזל הסיכה מתייבש). אם לא תאפשר לסוגרים להתכווץ ולחזור לעצמם, כנראה שבאמת תאלץ להשתמש בחיתול.

לגבי נוזל הסיכה: מאד מומלץ להשתמש בנוזל סיכה על בסיס סיליקון כיוון שהוא נספג פחות מהר (במידה והפלאג לא עשוי מסיליקון גם הוא) . שאתה מגיע לגדלים הרציניים מומלץ לעבור לחומר סיכה מבוסס שמן דווקא (לחברת ID יש אחד מוצלח במיוחד).
FunStuff​(אחר){פאן סטאף}
לפני 13 שנים • 19 בינו׳ 2011
FunStuff​(אחר){פאן סטאף} • 19 בינו׳ 2011
Mephisto כתב/ה:
אתה גם יכול להשתמש בכוס זכוכית למטרות הרחבה.
הכי בטוח.

http://www.efukt.com/2339_1_Guy_1_Cup.html


כן, בדיוק הוכחת את הטענה שלמעלה icon_biggrin.gif