שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האסיר שלי

הרמאפרודיטה
לפני 13 שנים • 5 בפבר׳ 2011

האסיר שלי

הרמאפרודיטה • 5 בפבר׳ 2011
כמו בכל שישי אני נפגשת עם חברות לערב בנות כיאה למסורת. אותו ערב שבכל שבוע אני מסיימת אותו מסטולה וחרמנית ללא פורקן. אך לא השבוע.

01:00
השעה האחרונה של הערב, ואתה מקבל ממני את הסמס. יודע שעליך להתייצב בהקדם ואף להיות ייצוגי כדי לומר שלום לכולן לפני שהן הולכות. לצערן הרב נוכחותך הזכרית כופה עליהן להופיע לישיבת שישי בביגוד ראוי ולא בפיג'מה הקבועה. הן מתמרמרות על זה אבל שיקפצו לי.
תהיה מנומס כלפיהן ותו לא. אין צורך לשרת אותן חלילה, אני לעולם לא חולקת ברכוש. ושבטעות לא תפנה לאחת מהן בשם "הגבירה". אמנם כולן מודעות למעמד הנחות שלך לעומתי, אך הן לא ייראו דבר מהשואו הפרטי שלנו. מולן אתה גבר. שפוט תהיה רק מולי כשהדלת תינעל.

02:00
הדלת ננעלה. הבגדים הוסרו והנשיקות שלך מטיילות על גופי בשקט בשקט, ההורים שלי בקצה המסדרון כידוע. לא היית רוצה שאבא שלי יתפוס אותך מתגנב אלי לחדר בלילה. אין לדעת איך הוא יגיב.
כיף לי להתענג על הפינוקים השקטים שלך. אני מעופפת בדממה מהסטלה ונהנית מכל רגע שאתה נעול איתי בחדר. מרגישה את הלשון והאצבעות שלך ומצחקקת בשקט אל הכרית. החדירה שלך אל גופי מסממת אותי עוד יותר. אתה משתעשע איתי במצבי המעורפל. עד שנרדמים.

09:30
הדלת הנעולה נפתחת. זמנך לגשת לשירותים ולהתקלח בזריזות כל עוד כולם בבית הכנסת. לא יהיו עוד הרבה הזדמנויות כאלו במהלך היום. למען האמת לא תצא שוב לשירותים עד הצהריים. תשוב מהר למיטה ותנעל את הדלת בלי להציק לי יותר מדי. אני לא מתעוררת לפני צהרי היום.

12:00
ליטופים מציקים לי בחלומי המתוק עד שאני פוקחת את עיני ומגלה את השפתיים והידיים מעירות אותי ברוך. התענוג של שבת בבוקר, עד האורגזמה. תנוח לך קצת בזמן שאני מתבטלת במיטה, יש עוד יום ארוך לפניך.
הרעב מקונן בי. אני מתיישבת ומסתרקת מול המראה שליד המיטה הלבנה הגדולה שלי. אותה מראה בה ראיתי אותך מזיין אותי על ארבע בשקט אתמול. והנה, הצלחת להוציא ממני חיוך מבלי לעשות כלום. הפיג'מה כבר עלי והמפתח מסתובב בחור המנעול ואז אני מבינה שחלילה לי להשאיר אותך ככה לבד בחדר משועמם. ולא קשור.
אתה כזה חמוד שאתה שוכב על הצד וידיך קשורות מאחורי הגב. צעצוע חסר אונים שכמותך. מקווה שלא לוחץ לך מדי. תנמנם בינתיים, אני לא יודעת כמה זמן ייקח לי.

13:30
בוקר טוב מתוקי! הכנתי לך שוקו ! תתיישר, תישען על ראש המיטה, זקוף. שלא תיחנק ותפלוט לי על מצעי הכותנה המצרית חלילה. הסינור עם הדובי הולם את שרירי החזה שלך. גם הבאתי פירות וקורנפלקס שתאכל בריא ותגדל להיות ילד חסון ומלא און. נוח לך שאני יושבת עליך, נכון תינוקי? פה גדול...

14:30
מעניין אם נרדמת שוב בזמן שאני בפייסבוק. או שאתה סתם משועמם בחדר הנעול ומחכה לי. אחרי המקלחת אני נכנסת לחדר במגבת. מעירה אותך בבעיטה. הקולר נכרך סביב הצוואר והחבלים משתחררים מהידיים. המגבת נפרשת על הפוך וגופי משתרע עליה, קצה הרצועה שלך סביב מפרק ידי. חמאת גוף על מיטה מחכה רק לך. אתה ממש טוב בזה. אני תוהה אם לנמנם או לעשות איתך סקס. לא בא לי חדירה, אבל תמשיך להתחכך בי, כלבלבון. נעים לי ככה. והנשיקות על הצוואר זה טוב. עוד מעט יהיה לך מותר לגמור.
ועכשיו נשכב קצת במיטה וננוח. איזה עצלנית אני... שבת זה יום המנוחה. וגם לך כיף ככה, אני רואה את זה. תביא משהו מהשקית של השוקולדים שהבאת אתמול. נשנוש וטלויזיה עם גברבר ברצועה זה השיא בשבת.

16:00
הגיע הזמן ששוב תצא לשירותים לפני שאבא יחזור ממנחה. זריז, החבל מחכה לך. ועכשיו תשכב קשור על הצד עם הפנים אלי, שתיראה חסר אונים כזה. חבל שאתה לא מבין שאם אני קושרת אותך סימן שאין בך תועלת באותו הרגע. כל ה"גבירתי, גבירתי" הזה שלך רק מבהיר לי שצריך לחסום לך את הפה. וללטף אותך... לא לוקח לך הרבה זמן להגיע לזקפה. כנראה שגם שם צריך לקשור אותך. סקסי שהזין קשור בגרביון שלי... אחזור עוד מעט שאהיה חרמנית. בא לי פייסבוק שוב. אז מה אם אתה רוצה להיות לרגלי בזמן שאני במחשב, אני מעדיפה שתהיה קשור במיטה עד שאחזור. מי קובע ?

17:00
חלק חשוב בעונג שבת הוא זמן בטלה איכותי מול המסך. פייסבוק, מסנג'ר, כלוב, בלוג. אולי אני אכתוב על הצעצוע שמחכה לי. אני שוקלת אם לצאת לקפה זריז עם חברות. הרי זה לא תברח לשום מקום. אבל לא כל כך בא לי לצאת מהבית כשאתה פה. ובכלל נהייתי חרמנית.

18:00
שכב על הגב. כאילו שלא הייתי חרמנית מספיק, אתה עוד כזה סקסי עם הזין קשור בגרביון שלי והפה ברצועה של מסקינגטייפ. בא לי לשבת לך על הפנים ולשחק איתו. צעצוע כיפי הזין שלך. גם הלשון, אף אחד לא אמר לך להפסיק ללקק. יפה לך סימנים של ציפורניים. על הירכיים. על הבטן. גם על הגב יהיה לך יפה... עוד מעט תתהפך שאצייר על הגב שלך. ועל הטוסיקון שלך. מעולם לא רכבתי על גבר קשור. נחסום לך שוב את הפה שלא תרעיש לי פה מדי. אל תזוז רק אני זזה, אתה על תקן דילדו כרגע. ודילדו לא גומר. הספיק לי תתהפך על הבטן. תירגע, אני לא הולכת לזיין אותך באמת, אני פסיבית. סתם נהנית לחכך אותו על הטוסיק שלך. עד שיהיה לך חמים על הטוסיק. עכשיו אל תזוז שלא יימרח לי על המיטה. אנקה אותך במגבון אחרי שאנוח קצת. עוד מעט גם יהיה לך מותר לגמור. כבר אחרי המנוחה יהיה לי חשק לשחק איתך קצת. לנשק אותך בירכיים ובביצים, לעשות לך טיזינג, בלי שאתה יכול לגנוח רק הנשימות שלך נשמעות מבעד למסקינגטייפ. גם בא לי סוכריה על מקל. וממש בא לי לראות אותך משפריץ לעצמך על הבטן ככה, כשאתה קשור.

19:00
הפסקת פיפי. איך זה להיות משוחרר מהחבל פתאום? הקלה? בקרוב הם ילכו לישון ותוכל להתלבש וללכת. בינתיים תחבק אותי בכפיות ותלחש לי באוזן איך היה לך היום כיף איתי.
    התגובה האהובה בשרשור
נמר מנייר
לפני 13 שנים • 5 בפבר׳ 2011

כתיבה משובחת רהוטה ועשירה

נמר מנייר • 5 בפבר׳ 2011
משחק מדליק במילים ובתיאורי מצב.
הנושא מדליק ואופן ההגשה עוד יותר.

ממשיכה לכתוב? אל תפסיקי
YourPersonalSlave
לפני 13 שנים • 5 בפבר׳ 2011

איזה סיפור........ כותבת מדהימה!!!

YourPersonalSlave • 5 בפבר׳ 2011
איזה טיזינג.... ואו......

איזו שנינות בסיפור.... איזו חרמנות בסיפור!!!

הייתי מאוד שמח להיות הכלב הזה.... ;]
כלבלב אנושי
לפני 13 שנים • 6 בפבר׳ 2011

ממש עונג שבת :)

כלבלב אנושי • 6 בפבר׳ 2011
עם תנאי מאסר כאלו...
חותם על מאסר עולם בלי חנינה....
ראובן
לפני 13 שנים • 7 בפבר׳ 2011

קלאסה

ראובן • 7 בפבר׳ 2011
קינקי וקליל. קלאסה.

תודה,
R
nomorenomore
לפני 13 שנים • 7 בפבר׳ 2011
nomorenomore • 7 בפבר׳ 2011
מעניין אם משה קצב, יסכים לכלא שכזה icon_smile.gif

כתוב יפה מאד (:
הרמאפרודיטה
לפני 13 שנים • 7 בפבר׳ 2011
הרמאפרודיטה • 7 בפבר׳ 2011
Sparafucile כתב/ה:
מעניין אם משה קצב, יסכים לכלא שכזה icon_smile.gif

כתוב יפה מאד (:



אני לא מתכוונת להכניס את משה קצב לחדר השינה שלי.
את ביבי יש מצב icon_smile.gif
bondman​(נשלט){FLR}
לפני 13 שנים • 7 בפבר׳ 2011

כשרון כתיבה

bondman​(נשלט){FLR} • 7 בפבר׳ 2011
ואל תשרבבו אנסים לדבר יפה כזה.........