לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קצין המבחן

amy​(נשלטת)
לפני 13 שנים • 4 בפבר׳ 2011
amy​(נשלטת) • 4 בפבר׳ 2011
כחולית כתב/ה:
amy כתב/ה:
כחולית, יש דברים שאי אפשר להגשים לעולם, ודווקא בגלל זה הם כל כך הרבה יותר מגרים. בדמיון אני יכולה להתפרע ולהיות חופשיה לגמרי. גם מעצמי. וזה בדיוק העניין.
זה לא אומר שאני לא יכולה להתגרות מדברים שבהסכמה, אוי ואבוי אם כך היה, אבל כפיה מינית טהורה- ממנה אני יכולה להנות רק בדמיון והדמיון מענג בדרכים שהמציאות אינה יכולה לענג. כך זה עבורי, לפחות.


כפייה מינית הכוונה לכפיית המין עצמו או לכפות אקטים שאת נותנת להם קונוטציה מינית (נגיד הצלפות) או כאלה שקשורים באיברי המין (נגיד צביטת פטמות)?


גם וגם וגם וגם icon_smile.gif
זאלופון​(שולט)
לפני 13 שנים • 4 בפבר׳ 2011
זאלופון​(שולט) • 4 בפבר׳ 2011
כחולית כתב/ה:
המשפט הזה: "אבל לא נהנה לקרוא או לכתוב אודותיו כשאני יכול לקרוא או לכתוב אודות הדבר עצמו."
לא ברור לי לחלוטין, האם התבלבלת ? "אודותיו" לא הכוונה ל"הדבר עצמו" שזה בעצם הבדסמ?

הדבר עצמו היא הפנטזיה הבלתי מרוסנת, הכופה והאלימה, לא הדבר המרוסן רווי ה-SSC וכו' שאנחנו מכנים בדסמ.

אשר לאינטרפרטציות למיניהן - אנסח זאת כך: לקרוא סיפור, כל סיפור שהוא, שעוסק בדברים שיכולים בקלות לקרות לי ואפילו טבעי שיקרו לי בצורה שאינה מאוד רחוקה מזו שבסיפור - לא כל כך מעניין אותי. אני רוצה שסיפורים יקחו אותי למקומות ולסיטואציות שרחוקים ממני, שאינם זמינים למציאות היומיומית שלי. אם יש לי את זה במציאות, אין לי עניין לקרוא על זה, שהרי אני יכול לחוות את זה ולא להסתפק במילים המתארות את זה.
קיפופיף​(מתחלפת)
לפני 13 שנים • 4 בפבר׳ 2011

נכון,זאלופון

קיפופיף​(מתחלפת) • 4 בפבר׳ 2011
אבל אפילו התסריט הבדיוני ביותר חייב להישען על איזו אמת פנימית נירטיבית. זה משהוא אחד שלצור עולם בדיוני לחלוטין שנשען על חוקים שהכותב המציא, או לכתוב על מצב שמבוסס על מציאות-שחייב להיות לה ביסוס עובדתי. תראה למשל את הסרט "תומא מאוהב"- יש שם נשים שעברו עברות קלות ונענשות בעבודת שירות כזונות בשירות הממשלה לגברים נכים רגשית- במצב של הסרט הזה זה אמין לחלוטין ,כיוון שהסרט כולו מתרחש במציאות אלטרנטיבית- הייתה מנסה לכתוב תסריט כזה על ישראל 2011- זה לא היה עובד.
בכוח המוח{Aion}
לפני 13 שנים • 4 בפבר׳ 2011
בכוח המוח{Aion} • 4 בפבר׳ 2011
אז זו מציאות אלטרנטיבית, הכל בסדר עכשיו?
קטנוניים.

כתוב מגרה, תמשיכי icon_smile.gif
הרמאפרודיטה
לפני 13 שנים • 4 בפבר׳ 2011
הרמאפרודיטה • 4 בפבר׳ 2011
כחולית כתב/ה:
שאלה לזאלו ולאיימי- הייתם מתגרים מסיפור של כפייה ממש? נגיד מישהו שחוטף מישהי באמת ומתעלל בה והיא לא מראה בכלל סימנים שהיא נהנית מזה לאורך כל הסיפור?
(תיאור של פשע לכל דבר, אפשר לומר)


בוודאי.
ואם הוא אונס אותה זה אפילו עוד יותר מגרה.
ובכלל אם הוא זה היא והיא זה הוא, והיא זו שחוטפת אותו ומתעללת בו מה טוב ומנעים!

זה לא כל היופי בפנטזיה ?
סיפור נחמד, אני נוטה להסכים עם זאולופון (תיתכן טעות הקלדה בשם) - הז'אנר של "גיליתי שאני נהנית מהצלפות ובשורה אחת בלי פסיק אני רוצה שנישן כפיות" פחות מדבר אלי.
אציין שאני לא נהנית מהצלפות או מהמחשבה עליהן, אבל עד לשורות האחרונות נהניתי מהסאדיזם הטהור של קצין המבחן הלא מציאותי (קטנונים!) ההוא.
הממ.... בא לי סיפור על שוטר במדים.... icon_wink.gif
walking dead
לפני 13 שנים • 5 בפבר׳ 2011
walking dead • 5 בפבר׳ 2011
כחולית כתב/ה:
שאלה לזאלו ולאיימי- הייתם מתגרים מסיפור של כפייה ממש? נגיד מישהו שחוטף מישהי באמת ומתעלל בה והיא לא מראה בכלל סימנים שהיא נהנית מזה לאורך כל הסיפור?
(תיאור של פשע לכל דבר, אפשר לומר)



אפילו שלא הופנה אלי - כן בהחלט. הפנטזיות שלי אלימות ואין בהן הסכמה או הנאה לנשלטת. אבל אלו הפנטזיות שלי, ולא הייתי רוצה להפוך אותן למציאות. אני אוהבת שיש אצלי 2 עולמות נפרדים icon_smile.gif
פושעת כותבת
לפני 13 שנים • 6 בפבר׳ 2011
פושעת כותבת • 6 בפבר׳ 2011
תודה על התגובות icon_smile.gif

כמה תגובות לתגובות:

* כחולית - אני לא מבינה יותר מידי בקציני מבחן (אני לא באמת פושעת...), וברור לי (ואני מקווה) שקצין מבחן מין הסתם לא אמור להתעלל בעבריינית קטנה. בסך הכל הייתי צריכה מסגרת לפנטזיה שלי שתהיה מבוססת על משהו חצי אמיתי. הרי כל מסגרת כמעט לסיפור S&M בכפייה תהיה לא ממש מציאותית כי אין סנריו בו זה לגיטימי והגיוני במדינת חוק מודרנית.

* זאלופון ואיימי - גם אני חובבת פנטזיות כפייה וגם אצלי הנאת הקורבן הורסת. ניסיתי לכתוב פנטזיה כזו - לכן לא ציינתי בשום שלב הנאה מצידה (אלא להפך) וגם לא הכנסתי סקס לסיפור.
עם זאת אני צריכה שתהיה גם איזושהי "הצדקה" להתעללות, כלומר שההתעללות תבוא ממקום אכפתי (גם אם רק לכאורה).
אולי הסוף יצא לי מרוכך מידי - התכוונתי יותר לאיזושהיא תלות / אהדה שהקורבן מפתחת מול המתעלל שבמקביל לסאדיזם מפגין כלפיה גם רכות ואבהות. נראה לי שמישהי שעוברת כזו התעללות מפתחת צמא למגע חיובי, ואם הוא מגיע ולו במעט גם מהמתעלל עצמו - בזה היא נאחזת.
מהצד השני המתעלל מפתח חיבה כלפי הקורבן, אולי מתוך תחושת הרכושנות - אתה יכול לנהוג כרצונך רק במישהו שכאילו שייך לך, לא כך?
(ואולי פשוט הייתי הורמונלית כשכתבתי את הסוף.
אחרי הכל, כפי שטרחו לציין כאן באדיבות, אני לא ויקטור הוגו).
creamy
לפני 13 שנים • 8 בפבר׳ 2011
creamy • 8 בפבר׳ 2011
פושעת, בבקשה אל תתנצלי. כתבת טוב.
פשוט תמשיכי. יש לך כאן קהל אוהד icon_smile.gif
המשך שבוע מצויין.
בתו של דרקולה​(נשלטת){DRAKULLA}
לפני 13 שנים • 8 בפבר׳ 2011
אהבתי. קצת מקוריות ולגבי "חוסר האמינות"...בשביל פרטים קטנים כאלה יש לנו את מאיר שלו או א"ב יהושע...
נשמח להמשך...