אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

המשרה - משרתת

מלומד
לפני 13 שנים • 1 בנוב׳ 2010

המשרה - משרתת

מלומד • 1 בנוב׳ 2010
שרונה קראה בעיתון מודעה שנראתה לה מסקרנת, דרושה משרתת!!! משרתת ??? מי כותב דבר כזה? בוחנת את המודעה שוב ושוב, דרושה משרתת באיזור השרון נא לפנות בשעות הערב - 052********.

שרונה אמרה לעצמה אני אנסה מה זה כבר יכול להיות והתקשרה, הרי היא צריכה עבודה ויש לה ידיים טובות אולי זה יתאים לה.

היא מחייגת ועונה בצד השני אישה הנשמעת מבוגרת, כן ? שלום שמי שרונה מתקשרת בקשר מודעה בעיתון... כן, עונה האישה מהצד השני תגיעי לכתובת זו וזו מחר בשעה 16:00, שרונה קצת המומה מהקביעה שלה והסכימה ואישרה האישה אמרה שלום וניתקה.
שרונה חשבה איזו אישה חסרת אדיבות זה מוזר קצת, אבל היא צריכה עבודה וכדאי לה לנסות.

שרונה התלבשה בג'ינס כהה חולצה מכופתרת בהירה שהוכנסה לתוך המכנס ונעלי עקב שחורות ואספה את שיערה, שרונה הגיעה למושב שבו גרה האישה ונדהמה, זה היה אחד היישובים המבוססים בארץ היא ניווטה והגיעה לבית של האישה עברה את השער והגיעה לכניסה חנתה את רכבה הקטן ויצאה לדפוק בדלת.

שרונה דפקה בדלת ומיד הדלת נפתחה, מולה עמדה אישה עם חזות מזרחית אולי פיליפינית לא ידעה לבטח מהיכן היא, שרונה אמרה אני כאן עבו ראיון למשרה דיברתי אתמול בטלפון, האיה אמרה כן כן מחכים לך בואי אחרי.

היא לבשה חצאית שחורה וסינר לבן וחולצת כפתורים שחורה שיערה היה אסוף והיא חבשה כובע שחור משונה, שרונה גיכחה היאהייתה לבושה כמו משרתת בתחפושת.

זוג הנשים הגיע לסלון הבית מולן ישבה אישה על כורסא לבנה מעור ...

*זוהי התחלה.. המשך בקרוב..
מלומד
לפני 13 שנים • 3 בנוב׳ 2010

ממשיכים...

מלומד • 3 בנוב׳ 2010
שרונה פתחה את פיה ואמרה שלום ומיד הושתקה על ידי האישה הישובה על הכורסה
האישה אמרה לה ספרי לי מה שנראה לך שאני צריכה לדעת ומה את יודעת לעשות.
שרונה סיפרה ודיברה עד שהופסקה שוב. באותו זמן האישה שפתחה לה את הדלת עמדה זקופה אך מבטה היה מופנה לרצפה ממש כאילו פחדה להביט בבעלת הבית, דבר זה הדליק אצל שרונה נורה קטנה..

האישה אמרה לשרונה את תכנסי אלינו לבית לתקופת ניסיון של שבוע אחד ואחר כך נחליט האם להשאיר לנו אותך כאן, שרונה ניסתה לענות והאישה המשיכה תלכי עם לין, שרונה הבינה מה שמה של האישה המופנמת שפתחה לה את הדלת, היא תדריך אותך בעבודות הבית הזה, האם זה ברור לך שרונה?

שרונה ענתה שכן והאישה ביטלה את שתי הנשים בתנועת יד קלה לין הובליה את שרונה מהר החוצה מהחדר והרחק מבעלת הבית.
הן עברו חדרים ומסדרונות עד שהגיעו לחדר קטן וצנוע, לין אמרה כאן את תגורי.
שרונה בחנה את החדר הייתה בו מיטה צרה שולחן כתיבה וכיסא מעץ שידת שלוש מגירות וחלון שפונה למדשאה ירוקה גדולה, לחדר הייתה דלת עץ כבדה וגדולה.

לין הכניסה את שרונה לתוך החדר, ממש דפה אותה פנימה ואמרה תשארי כאן.

שרונה היססה מעט והרגישה מבולבלת אך אמרה שהיא כבר שם ונראה שהאישה מאוד מבוססת ותוכל לשלם לה ביד רחבה על עבודתה.

שרונה התיישבה על המיטה הקשה וחיכתה.

לאחר כמה דקות לין נכנסה ובידה ערימת בגדים שונים, היא הניחה על המיטה והדריכה את שרונה איך להתלבש לעבודות הבית כמו הדרישות של בעלת הבית.


המשך בקרוב
כלבלב אנושי
לפני 13 שנים • 23 בינו׳ 2011

מה עם ההמשך...

כלבלב אנושי • 23 בינו׳ 2011
מה עם ההמשך...
ההתחלה הבטיחה רבות icon_smile.gif)

בטוח יש המשך המוחך הקודח...
מלומד
לפני 13 שנים • 6 במרץ 2011
מלומד • 6 במרץ 2011
שרונה עמדה בחדר לבושה במכנס בד שחור והדוק שהיה קטן עליה, חולצה שחורה מכופתרת וצמודה לגופה, נעלה את נעלי העקב שלה וחיכתה, חושבת לעצמה שחור תמיד מחמיא ובחנה את גופה בעינייה.
כשלין נכנסה היא מיד ניסתה לשאול שאלות, לין אמרה אין זמן בואי איתי.
שתי הנשים מתקדמות במסדרונות ושרונה מקבלת סקירה על החדרים ומה המשימות בכל חלק בבית הענק.
באחד המסדרונות הייתה דלת עץ כהה שנראית כבדה, לין ראתה את שרונה מסתכלת על הדלת ומיד משכה אותה בידה אחורה, שרונה שאלה מה יש שם ? ולין ענתה המשרד של בעל הבית ואנחנו לא נכנסות לשם לבד לעולם, אלא רק שהאיש קורא לנו לשם, ברור ? קולה של לין היה חלוש ולחוץ חשבה לעצמה שרונה, שרונה ענתה כן.
לאחר הסיור שרונה הוחזרה לחדרה ונאמר לה ללכת לישון ולקום בשעה חמש בבוקר ולהיות מוכנה לעבודה, את היום הזה לין אמרה שהיא תסיים לבד בעבודה.
שרונה התיישבה על מיטתה החדשה וסקרה בשנית את החדר, לין נכנסה עם מגש ובו כל טוב של דברים ואמרה לשרונה בתאבון.
שרונה אכלה לשובע התפשטה והלכה לישון, כשבראשה סקרנות לגבי העבודה ומעט מתח אך מעל הכל ידעה שבעלי הבית עשירים מאוד ובטח היא תתוגמל טוב.
שרונה הקיצה משנתה בבת אחת למשמע קולות שהיו לה מוזרים, היא פתחה את דלתה וניסתה לשמוע מאיזה כיוון הקולות באים...
כלבלב אנושי
לפני 13 שנים • 7 במרץ 2011

שלום רב שובך...

כלבלב אנושי • 7 במרץ 2011
יפה שיש המשך...
מקווה שההמשך להמשך יהיה מהיר יותר icon_smile.gif))
שמש צפונית
לפני 13 שנים • 7 במרץ 2011

המשך

שמש צפונית • 7 במרץ 2011
יש פה גם סיפורי מתח?
כתוב יפה מרתק
נוווווווווווווווווווווו
כלבלב אנושי
לפני 13 שנים • 7 במרץ 2011

Re: המשך

כלבלב אנושי • 7 במרץ 2011
שמש צפונית כתב/ה:
יש פה גם סיפורי מתח?
כתוב יפה מרתק
נוווווווווווווווווווווו


כרגע, המתח הוא האם יהיה המשך....
מלומד
לפני 13 שנים • 8 במרץ 2011
מלומד • 8 במרץ 2011
שרונה חזרה לתוך החדר לבשה במהירות את המכנסיים השחורים ואת החולצה ויצאה לכיוון הרעשים במסדרון החשוך, שרונה שמעה את הקולות מתגברים הם היו נשמעים לה כמו חבטות ומדי פעם עוד קול משונה, היא הגיעה למקור הרעשים שהיו במשרד של בעל הבית מאחורי דלת העץ הגדולה.
שרונה הצמידה את אוזנה ושמעה את המילה כן פעמים רבות וצלילים משונים שלא ידעה מה מיצצר אותם, היא הבינה שיש מישהו בתוך החדר, שרונה ניסתה להציץ מבעד לחור המנעול אך לא ראתה דבר, לאחר מכן היא התכופפה על ברכיה שישבנה מורם וניסתה להציץ מתחת לדלת וראה רק אור חלוש, באותו הרגע שרונה הופתעה במכת יד אדירה על אחוריה שתפסו את מכנסה ויד שנייה שתפסה את שיערה ומשך אותה לעמידה בין רגע. שרונה עוד לא הספיקה להוציא הגה והוצמדה עם פניה לדלת העץ, היא אמרה לגבר המחזיק אותה מה זה ? מה אתה עושה ? והגבר בעל הידיים החזקות אמר לה רצית לצותת לחדר הזה אז אני מקרב את ראשך לדלת שתשמעי טוב יותר וממש לחץ את ראשה כנגד הדלת, הגבר הוסיף לאחוז חזק באחוריה ואמר לשרונה שבביתו לא מתלבשים בלי תחתונים, נעלים וחזיה והאם זה ברור לה ?
שרונה אמרה מיד כן. מה שעבר לשרונה בראש היה פחד אדיר אך הרגשה שלא הרגישה לפני היא הפיקה סוג של הנאה מהסיטואציה שגבר חזק מחזיק את גופה ופשוט עושה בה כרצונו.
שרונה ביקשה ממנו לשחרר אותה והוא מצדו תחב את ידו לתוך מכנסיה בין פלחי ישבנה ואצבעו המורה חדרה לתוך פי הטבעת של שרונה. שרונה צרחה בשלב זה והקולות שבחדר נפסקו בבת אחת...
מלומד
לפני 13 שנים • 8 במרץ 2011
מלומד • 8 במרץ 2011
שרונה חשה כאב עצום היא לעולם לא נחדרה בישבנה, הגבר משך את שרונה אחורה עדיין אוחז בשערה ופתח את הדלת, בתוך החדר שרונה ראתה מחזה הזוי..
בעלת הבית לבושה בחליפת עור שחורה צמודה נעלה מגפיים עם עקבים שחורים גבוהים על ידיה היו כפפות שחורות מעור שיערה היה משוך אחורה בג'ל ועל אגנה הייתה חגורה עם איבר מין זכרי גדול בצבע שחור. על ארבע הייתה לין כשהיא לובשת גרביים לבנות עד מעל הברך ללא תחתונים וחצאיתה מוסטת למעלה בטנה, ישבנה חשוף ומובלט למעלה לין הייתה ללא חזיה וראשה על הרצפה עם עיניים עצומות, שרונה הוכנסה לחדר כשהיא מובלת על ידי האיש שמחזיק בחוזקה בשיערה האיש הוציא את ידו מישבנה של שרונה ותפס את שדייה בחוזקה, שרונה הייתה מוקסמת מלבושה של האישה וממצבה של לין.
האישה חייכה חיוך גדול ואמרה לאיש מה מצאת לנו ? האיש ענה - מצאתי כלבה חטטנית שצירכה להענש, האישה התקרבה לשרונה דחפה יד לפיה ואמרה לה שהיא עשתה טעותגדולה שהיא הפריעה לה הלילה והיא לא הייתה צריכה להיות כאן, האישה שאלה את שרונה אם היא רוצה ללכת לחדרה ואולי לעזוב את הבית, שרונה ענתה לא חלוש ומיליון מחשבות רצו בראשה, האישה הוציאה את ידה מפיה של שרונה וקרעה את חולצתה של שרונה, האישה הפשילה את מכנסיה של שרונה ושרונה נותרה ערומה מול הזוג והאישה עצומת העיניים שעל הרצפה, האישה פנתה לארון גדול שבצד החדר והוציאה משם קולר עור שחור עבה וענדה אותו לשרונה, האישה שאלה אותה מה זה הדבר הזה ושרונה ענתה קולר של כלבים, האישה סטרה לה ואמרה זה הוא הקולר שלך הרי בעלי אמר שאת כלבה חטטנית לא? שרונה אמרה כן. האיש גרר את שרונה לפינת החדר והושיבה על ברכיה ואמר לה לשים ידייה מאחורי גבה ולהסתכל על המתרחש ולא להוציא הגה, שרונה סימנה כן עם ראשה וצפתה במתרחש..האיש שלבש חלוק התיישב בכיסא עור וחשף את איבר מינו שהיה גדול וחלק האישה משכה את לין בראשה ואמרה לה למצוץ לאיש את האיבר כמו שהיא יודעת, לין ביצעה זאת מיד , האישה חזרה לארון השחור ....
מלומד
לפני 13 שנים • 16 במרץ 2011
מלומד • 16 במרץ 2011
האישה חזרה לכיוון שרונה עם מספר פריטים, וזרקה אותם על הרצפה לכיוון שרונה ואמרה לה להרים אחד אחד את הדברים ולתאר לה מה היא מחזיקה, שרונה התחילה עם תתוני חוטיני שחורים ודקיקים ואמרה חוטיני, שרונה מיד קיבלה סטירה ושאלה למה, האישה אמרה תפרטי בדיוק מה שאת לובשת! ושרונה ענתה תחתוני חוטיני שחורים ודקים, האישה אמרה לה ללבוש אותם ושרונה לבשה וחזרה למצב הכריעה, הפריט הבא שהרימה שרונה היה חפץ שחור וקטן מגומי ששרונה לא ידעה מה שמו, שרונה החזיקה אותו בידיה והסתכלה בעיניי עגל אל האישה, האישה סטרה לשרונה ואמרה לה כמו מה זה נראה לך ? שרונה ענתה כמו מוצץ שחור, האישה אמרה לשרונה שזה נקרא פלאג אנאלי שרונה בלעה את הרוק והבינה מה הדבר שהיא מחזיקה , האישה אמרה לה זה הפקק שלך כלבה דחפי אותו אל תוך ישבנך, שרונה הסיטה את התחתון ודחפה באיטיות את הפלאג לישבנה הבתול, היא חשה כאב עצום האישה ולא הצליחה להכניסו עד הסוף, האישה משכה אותה מראשה סובבה אותה ודחפה במכה את הפלאג אל תוך החור האחורי של רונה, שרונה שיחררה אנקת כאב עזה, האישה החזירה את התחתון שישב על הפלאג ודחפה את שרונה לרצפה, שרונה הזילה דמעות מהכאב שחשה באחורייה והייתה בסוג של שוק, שרונה קיבלה סטירה חזקה נוספת על פניה והבינה שהיא צריכה לתאר עוד חפץ, היא לקחה בידיה מסכת גומי שחורה ותיארה אותה לאישה, האישה אמרה לה ללבוש את המסכה על פניה, שרונה לבשה את המסיכה, היו לה חורים לעיניים שני חורים קטנים לאף ופתח גדול לשפתיה ולפה, האישה מתחה את המסכה וסטרה לשרונה עליה האישה חייכה ואמרה שהיא אוהבת את הצליל הזה, שרונה לא הרגישה מושפלת ככה בחייה לעולם . האישה לקחה את החפץ האחרון בידה זה היה שוט דק וארוך כזה שמדרבנים איתו סוסים. וסטרה על שדייה של שרונה, האישה אמרה לשרונה לעמוד עם ידיים מאחורי גבה ולהמשיך להביט בה ובשאר הנוכחים בחדר. שרונה הנהנה ושתקה,
האישה ניגשה לכיוון לין שמצצה וינקה את איבר המין של בעלה ובעטה בישבנה והתחילה להצליף בישנבה ללא רחם