ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קליפ קצר ומשעשע

סוטה​(נשלט)
לפני 13 שנים • 8 במרץ 2011
סוטה​(נשלט) • 8 במרץ 2011
אהבתי. הייתי מוותר על הפאנצ' ליין בסוף
Dunbar{Supreme93}
לפני 13 שנים • 8 במרץ 2011
Dunbar{Supreme93} • 8 במרץ 2011
בדקתי קצת את הקישורים המומלצים שמופיעים בצד הקליפ, מתברר שהבחור הזה (הג'ינג'י הפמדומיסט, שברור שהוא ה"מוח" שמאחורי הקליפ הזה) עשה עוד כמה קליפים כאלה, באחרים אין את הפאנצ'ליין מהסוג הזה.
בכל מקרה, כל שאר השחקנים הם שחקנים "רגילים", אין בהם שום תחושה של פורנו, סתם שחקנים רגילים, כאלה שהיית מצפה למצוא אותם בתוכניות טלוויזיה חינוכית או בפרסומת למשחת שיניים. ואני שואל את עצמי מה הן חושבות, השחקניות הרגילות האלו, על הסיטואציה, לא מה הן חושבות בפאנץ' ליין המזוייף הזה, אלא מה הן חושבות באמת.. נגעלות? מבינות שזה פורנו מוסווה? חושבות שבאמת זה סתם קליפ יוטיובי "מצחיק"? מתגרות...:-) מעניין. בכל מקרה הבלונדינית היפה יותר מאוד מגרה אותי.
האמת שפעם שאלתי אותך מה הגישה של שחקניות פורנו לנושא הזה, וענית בצורה מאוד לאקונית, עכשיו אני שוב מסתקרן אם היו לך שיחות עומק עם שחקניות כאלו.
underfoot
לפני 13 שנים • 8 במרץ 2011
underfoot • 8 במרץ 2011
רוב הבחורות שאני פגשתי לא היו שחקניות פורנו אלא כל מיני דוגמניות רגילות שהסכימו לעשות סרטוני פטיש כל עוד הן לא צריכות להתפשט.
רובן ככולן היו די מזועזעות מהעניין הזה, זה היה נראה להן מוזר סוטה ולא נכון. מילא רגליים ונעליים, אבל הקטע הקשה הוא האיבה והאלימות שהן נאלצו לשחק על פי הוראות הבמאי, זה מה שבאמת גרם להן להרגיש שהן נמצאות בחדר עם שני גברים מאוד מאוד חולניים.
חלק מהשחקניות הן מלכות בתשלום ולהן זה היה כמו טיול בפארק, הן לחלוטין לא מעורבות בעניין אבל קל להן לשחק את הסאדיזם שהבמאי דורש.
Dunbar{Supreme93}
לפני 13 שנים • 8 במרץ 2011
Dunbar{Supreme93} • 8 במרץ 2011
כמובן שהמלכות סאדו הרבה פחות מעניינות, כי כמו שאתה אומר, אין להן תגובה ריגשית לסיטואציה, זה פלקטי ומשעמם, חסר ערך.
ובינינו, ואני חושב שאנחנו קצת מבינים אחד השני בכל זאת, גם ההזדעזעות מאוד מאוד מגרה. הרבה פעמים אני תוהה עם עצמי מה התגובה הריגשית שאני מחפש אצל הפרטנרית (בוא לא נעמיד פנים, זה ממש מטריד ומעסיק אותי), לפעמים חשבתי שאולי הזדעזעות, בוז, אולם ככל שאני מתבגר אני חושב שאני מחפש תאווה לא-רציונלית, צמא, בערך מה שיש אצלי רק הפוך, ועדיין לא הצלחתי לשים את האצבע בדיוק על הרגש הזה, אולי כי אישה שמכילה אותו היא נימפה כל כך נדירה, וגם כי בסופו של דבר קשה לי להאמין שהיא קיימת. אבל בכל מקרה הזדעזעות הוא רגש חזק ומגרה. אני חושב על דוגמניות יפות בסיטואציה הזאת (פעם הייתי שמח לדרג אותן לפי יופי וגם לשמוע רכילויות), מזדעזעות, הלוואי והייתי יכול לחיות בתוך הראש שלהן ולהבין עד הניואנס האחרון מה הן חושבות.
underfoot
לפני 13 שנים • 9 במרץ 2011
underfoot • 9 במרץ 2011
הן מתעבות אותך, זה מה שעובר להן בראש. הנימפה האולטימטיבית מתעבת אותך אבל רוצה להמשיך לשחק איתך וכך אתה נהנה משני העולמות - גם אישה יפה שלא רוצה אותך (יש!) וגם היא ממשיכה להיות בקשר איתך, קשר נצלני מסוג כלשהו. אבל בפועל הדוגמניות שאיתן עבדתי רק תיעבו אותי והפסיקו לשחק איתי ברגע שקיבלו את הכסף מהבמאי. כנראה שהנימפה האולטימטיבית אינה קיימת, לפחות לא בפורנו. ואגב מבחינה חוקית זה לא ממש פורנו כי הן לא רק שלא מזדיינות אלא אפילו לא מתפשטות, אבל בכל הן עוברות חוויה די מזעזעת בסך הכל, של לפגוש אותי! מסכנות.
איילה שחורה​(נשלטת){אלעד}
לפני 13 שנים • 9 במרץ 2011
אז יצא לי להרגיש את הבוז הזה, את ההדעזעות העמוקה מהאקט.
ההרגשה הייתה מעט ממכרת...
לא רציתי להפסיק, רציתי להשפיל אותו עד הסוף, את הבן זונה.
ככל שראיתי שהוא נהנה יותר ויותר להיות מושפל, כך רציתי לאתגר אותו... להראות לו מה זה.
אפילו שזה בכלל לא ספל הקפה שלי.


אבל זה לא הרטיב אותי.
Morticia
לפני 13 שנים • 10 במרץ 2011
Morticia • 10 במרץ 2011
איילה שחורה כתב/ה:
אז יצא לי להרגיש את הבוז הזה, את ההדעזעות העמוקה מהאקט.
ההרגשה הייתה מעט ממכרת...
לא רציתי להפסיק, רציתי להשפיל אותו עד הסוף, את הבן זונה.
ככל שראיתי שהוא נהנה יותר ויותר להיות מושפל, כך רציתי לאתגר אותו... להראות לו מה זה.
אפילו שזה בכלל לא ספל הקפה שלי.


אבל זה לא הרטיב אותי.


לא שאני חלילה באה פה להעביר עליך ביקורת ואהיה צבועה לחלוטין אם אומר שאני אף פעם לא יצאתי כזו קקה על גבר ואולי אפילו כביכול מסיבה טובה אבל דווקא אם הוא נהנה מזה לי היה יוצא עוד יותר החשק ובכל מקרה הייתי מבינה שגבר שמוציא אותי ככה משליטה וגורם לי לנהוג בצורה כה לא רק משפילה כי אם גם מושפלת הוא פשוט לא גבר שיש לי איזה עניין להיות בסביבתו
וגם שהוא לא יסתובב בין רגליי בבקשה.
יש כלבים יותר ראויים בחצר.

הפוסט הזה מבחינתי שייך לפורום שליטה גברית
כמו גם הרבה מה"פאמדומיסטיים" באתר הזה...

יום נעים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 13 שנים • 10 במרץ 2011
הקליפים האלה נראו לי כמו פארודיה על פמדום. המשחק היה כל כך לא משחק, השחקנים נראו כל כך משועממים, שזה היה נראה כאילו כולם מנסים להפוך את זה למגוחך בכוונה.

לי באופן אישי זה הוריד, שהסצנה נראית כמו קטע מ"דומינו". האם יש מישהו שדווקא היות כל המצב כה מטופש דווקא פגע לו בעצב ההשפלה וגרם לו להנות מהצפיה?

ועוד משהו: בתחילת הקליפ הראשון הייתי בטוחה שמדובר בבדיחת בלונדיניות. גם כשמתבצע הטוויסט הן ממשיכות להראות די מטומטמות. גם בקטע עם האב החורג - כאילו בכוונה הדמות המשפילה היא ילדה קטנה וסתומה. זה חלק מהקטע?

אף אחד מהבנות לא נראית כאילו היא נהנית מזה במיוחד. במיוחד בקטע עם השרוכים - הן לגמרי כלי. הן נענות לבקשתו ואין להן שום גישה להנאה מזה. מה זה עושה? הורס את הפנטזיה (הרצון שלה קובע) או הופך את התמונה למציאותית - היא פשוט נוהגת בטבעיות ואני זה ששואב מזה הנאה כי זה הכל בראש שלי?

מורטישה כמובן צודקת. אין פה שליטה נשית - אבל יש פה מזוכיזם גברי, גם אם מניפולטיבי במיוחד. ולא רק מזוכיזם, אלא גישה מובנית של זלזול בנשים. כל הסרטונים מציגים את זה כך. הכל מניפולציה. והסצנה עם שעורי הבית... הפסקתי לצפות אחריה. עד ילדים! זה כבר מוגזם.

צ'ארנוחה, לקרוא אותך, לפעמים, זה כמו לקרוא שוב את מאזוך.

אוקיי, העליתי כמה שאלות (יש לי עוד, אבל לאט לאט). הגיגים בנושא, מישהו?
Dunbar{Supreme93}
לפני 13 שנים • 11 במרץ 2011
Dunbar{Supreme93} • 11 במרץ 2011
אנדרפוט - סרט פורנו (או כמו פורנו) מטבעו יצור תחושה של ניכור ותיעוב אצל המשתתפים.

יולי - דווקא מאזוך?