שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הסיפור שלי.

דוקטרינה​(שולט)
לפני 19 שנים • 18 במאי 2004

Re: את לא אשמה. צריך לחתוך לו.

דוקטרינה​(שולט) • 18 במאי 2004
ראבק - כוס אמא החורגת שלו.

זה נקרא אונס.

מצטער לשמוע ומצער לדעת שיש גברים שלא מסוגלים להפוך את המשחק (עם הקוד המסוכם) למהנה והופכים אותו לאונס.

חושב שאת צריכה לגשת למשטרה.

מחבק אותך מאוד,
בועז, מתל אביב
DOM Perignon​(שולט)
לפני 19 שנים • 18 במאי 2004
DOM Perignon​(שולט) • 18 במאי 2004
צר לי שכך קרה לך חסרת שם. אם יש בך עוד מעט כוח לפנות למרכז הסיוע לקורבנות אונס וביחד איתן להגיש תלונה למשטרה. תבורכי. בכל מקרה פניה למרכז הזה יכולה להביא לך תועלת. אני יודע שבזכות פעולה מבורכת של כמה חברים בקהילה נושא הBDsM אינו זר למתנדבות המרכז והן תדענה לתמוך בך ולעזור לך לעבור את הארוע הקשה הזה.

ואם תסלחי לי שאני מנצל את השרשור שפתחת אחזור ואדגיש כמה כללים שחשוב להקפיד עליהם בסשן ראשון. לטובת כל מי שקוראת פה ותמצא את עצמה יום אחד בסשן עם שולט חדש.

כשאת לא מכירה את האדם שמולך, כשעדיין אין לכם נסיון משותף,
* אל תיכנסי לסשן בלי מילת ביטחון.
* אל תסכימי לכיסויי עיניים.
* אל תסכימי לשום הגבלת תנועה - לא קשירה ולא אזיקים.

אל תסכימי לשום דבר שמרגיש לך לא נוח או לא נכון. אל תתביישי להשתמש במילת הביטחון. מפגש ראשון, סשן ראשון, הוא מפגש היכרות ולא חייבים לירות בכל התותחים כבר בפגישה הראשונה.

DOM Perignon.
מאיה​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 18 במאי 2004
מאיה​(נשלטת) • 18 במאי 2004
דום פרניון , אמרת דברים חשובים
אך לפי דעתי עם טיפוס הנ"ל זה לא משנה מפגש ראשון או שני.
הוא פשוט אונס. נקודה. ואם היתה נזהרת יותר במפגש הראשון
אז זה היה קורה במפגש השני. אדם שלא מקשיב ועוצר במילת ביטחון
ועוד בברוטליות שכזו כפי שסופר כאן היא מפעיל את הכוח שלו באיזשהו שלב
והיה פוגע באיזשהו שלב.

לכן זה רק עוד דבר שמדגיש את זה שאת לא אשמה. ולא משנה מה היית עושה
או נזהרת זה היה יכול לקרות ,
מדובר כאן בחוסר מזל שפגשת את האדם הזה.

אין לי מה להוסיף מעבר לנאמר כאן ,
כל פעם מכירים גם מכאן אנשים והם מתפלאים למה אנחנו מפחדות לשלוח תמונה
או להיפגש בבית שלו , או מיד לעבור לטלפון , או לעשות סשן במפגש ראשון.
והם פשוט לא מבינים שאנחנו לא רואות יותר מדי סרטים , אלא זו המציאות!
וזה יכול לקרות למרות כל אמצעי הזהירות שנוקטים , אמצעי הזהירות זה אולי רק סיבה לרגשות אשם
אח"כ כמו שיש אצלך.
אבל אמצעי זהירות לא במאה אחוז ימנעו אונס.

זה באמת שלא את. ואני יודעת שאת לא כל כך מאמינה לזה עכשיו , אבל אולי אם תקראי עוד בהסטוריית הפורום , דברי עם עוד הרבה נשים כאן , לצערי , תראי כי המכה הזאת , אונס , פוגעת לא אבחנה בגיל , גזע או לאום וגם לא העדפה מינית , וגם אמצעי זהירות. זה יכול לקרות גם בתוך מערכת יחסים.

תחזיקי חזק ואני מקווה שתסכימי לקבל עזרה או שיחה.
icon_sad.gif
הוא​(שולט)
לפני 19 שנים • 18 במאי 2004

אני חושב כצעד פרקטי

הוא​(שולט) • 18 במאי 2004
שכדאי שתחשפי את כינויו האתר שבו הכרתם
טלפוניו כתובתו תאורו פרטיו
וכד'
abcd
לפני 19 שנים • 18 במאי 2004

הוא הוציא לי את המילים מהפה..

abcd • 18 במאי 2004
למרות ששוב צריך להיזהר עם האשמות כל עוד לא ראינו במו עינינו וכו'.

ודאי זכורה לכם פרשייה דומה לפני כחודשיים..

אני מקווה ששמם של אנשים מסוכנים יועבר לפחות מאחד לשני בפרטי כדי למנוע סכנה אצל הסאביות האחרות ,אם לא רוצים "להרעיש" מדי.

עושה רושם שעברה שם חוויה לא סימפטית בכלל.

חבל שאדיוט אחד ילכלך את הרושם על עולמנו החביב. לא כולם מתנהגים ככה.
שבירה​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 18 במאי 2004
שבירה​(נשלטת) • 18 במאי 2004
בהמשך למה שכתב דום פריניון:
- אזיקים - עדיין לא פגשתי מישהו שמשתמש באזיקי מתכת, כאלה עם מפתח והכל. הנפוצים הם אזיקי עור או גומי, שמחזיקים חזק - אבל הנשלט יכול להשתחרר מהם במקרה הצורך בכוחות עצמו (ולו למקרה שהשולט מתעלף או משהו כזה).
- שיחת בטחון - תמיד, תמיד. אולי בחור כזה, ברגע שתאמרי לו שיש לך שיחת בטחון, ישנה את דעתו בנוגע לסיטואציה (ההסכם הוא שאם את לא מתקשרת חזרה לאיש הבטחון שלך, הוא שולח את המשטרה לכתובת שציינת). אולי כשהוא ישמע אותך מכתיבה למישהו מהצד השני של הקו את הכתובת המדוייקת שלו, הוא ישנה את דעתו. תמיד מרגיש לי טוב לראות מישהו בפגישה ראשונה אצלו בבית מגיב באהדה והבנה כשאני מספרת לו על שיחת הבטחון.

מקווה שלא יקרה לאף אחד מאיתנו.
Grey / Green
לפני 19 שנים • 18 במאי 2004
Grey / Green • 18 במאי 2004
חמודה,
מה שעברת הוא בשום אופן לא בדסמ, באותה מידה שזה לא היה יחסי מין. חווית אונס, ואני בטוח שכרגע את זועמת ומפוחדת ובעיקר חווה אוסף של תחושות שאת לא יודעת מה לעשות איתן.

בנקודה הזאת את לא צריכה להיות לבד. יש לנשים שנאנסות תחושה שהן צריכות להסתיר את מה שעברו. אל תטעי. ספרי לכל מי שיכול לעזור לך ולהבין. דברי עם אימא ועם חברות, שתפי חברים קרובים. תני להם לתת לך להרגיש שאת אהובה ומכובדת בעיניהם, וששום אדם -- נבזה ככל שיהיה -- לא יוכל לקחת את זה ממך.
יש לא מעט אירגונים המיועדים לנפגעות אונס. למרות הרתיעה שדברים כאלו מעוררים, יעשה לך טוב לדבר איתם. האירגונים האלו מורכבים מנשים שיבינו לליבך יותר מאשר כל אחד אחר יוכל, מסיבות מובנות.
אם תרצי, אני אוכל לקשר אותך לאירגון כזה, או אפילו רק לבחורה שמתנדבת שם, שתוכלי לשוחח איתה. כדי ליצור איתי קשר, תוכלי להגיב כאן או ללחוץ על המעטפה הקטנה ליד השם שלי.

ותמיד תוכלי ליצור קשר עם הנוכחים. מהתגובות שפורסמו כאן את יכולה להבין שהמעשה הזה מקומם אותנו כקהילה וכפרטים, ושנשמח להיות כאן לרשותך עד כמה שנוכל.

חייכי. זה יעבור.
מייפל​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 18 במאי 2004
מייפל​(לא בעסק) • 18 במאי 2004
no-name יקרה
אני יודעת שגם אם נגיד לך אין ספור פעמים שאת לא אשמה, תחושת האשמה הזו חזקה יותר מהמילים שלנו, אבל את באמת לא אשמה...לא עשית שום דבר רע, לא הזקת לאף אחד, לא פגעת באף אחד, פשוט נתת אמון באדם אחר, שזה הדבר הכי טבעי, הכי אנושי לעשות. זה שניצל את האמון שלך לרעה- הוא האשם.
אחד הדברים הכי חשובים אחרי אונס, הוא לאפשר לך להחליט בעצמך מה טוב בשבילך, מה יועיל לך. אף אחד לא יודע יותר טוב ממך מה יעזור לך...לכי אחרי התחושות שלך. את לא חייבת ללכת למשטרה, את לא חייבת לדווח לאף אחד, תעשי רק מה שאת מרגישה שיעזור לך ויחזק אותך.
אני רוצה רק לספר לך שהמתנדבות במרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית עברו השתלמות על בדסמ, אם תפני לשם, אף אחת לא תשפוט אותך או תבקר אותך. יקבלו אותך שם עם המון אהבה ותמיכה. שתיים מהמתנדבות במרכז הן אפילו רשומות בכלוב, והן ישמחו לעזור לך אם תבחרי לפנות אליהן.
שולחת לך חיבוק גדול.
רעם​(שולט)
לפני 19 שנים • 19 במאי 2004
רעם​(שולט) • 19 במאי 2004
מחבק אותך בחום זה לא את זה המלעון
ואיזרי אומץ ועשי מעשה
MD​(שולט)
לפני 19 שנים • 19 במאי 2004
MD​(שולט) • 19 במאי 2004
הרבה נאמר כאן ומקווה שלפחות שאבת מעט כוח מהתגובות; עשית מעשה אמיץ ואין לי ספק שכל אחד כאן - נשים וגברים כאחד - ישמחו לסייע בכל דרך אפשרית אם תרצי בכך; בכל מקרה אסור לך להאשים את עצמך. הן כגבר והן כמי שעולם הבדסמ מהותי ומרכזי בחייו אני מרגיש בושה וכעס. מקווה - למרות שבטוח שזה יהיה קשה מאוד - שלא תאבדי מעתה את האמון בגברים ובבני אדם. האדם שאנס אותך - ואין שום מילה אחרת לתאר זאת - ראוי לו שייעצר ושימוצא איתו הדין. ייתכן כי באמת חשיפת זהותו ופרטים תמנע מנשים אחרות בקהילה ובכלל להפגע ממנו ואם היו כאלו שנפגעו בעבר - להתלונן גם כן. הבחירה אם להגיש תלונה או לא נתונה כמובן בידיך; אבל בהחלט הייתי ממליץ על שיחה - אפילו טלפונית אם קשה לך - עם מרכז הסיוע; ואם תאזרי את הכוחות גם לגשת למשטרה. כולנו איתך, מחבקים ואוהבים.