בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אשה חמת מלא צואה, ופיה מלא דם - והכל רצין אחריה

Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011

Re: אני לא רואה טעם להמיר את דתי לדת אחרת

Brave Dwarf • 19 במרץ 2011
ציטוט:
...נא לא לעשות מיש-מש...


אכן נכון (בלה בלה בלה - מספר פרטים אישיים שאין מקומם כאן)


ואמשיך משם.

...איש אינו מדליק מנורה כדי להסתירה מאחורי הדלת: מטרת האור היא להביא עוד אור, לפקוח את העיניים (מבוסס על לוקאס פרק י"א, פסוק33 – ג"א), להראות את הפלאים המצויים סביב.
איש אינו מציע כקורבן את הדבר החשוב ביותר שיש לו: את האהבה.
איש אינו מוסר את חלומותיו בידי אלו שיכולים להרוס אותו.
פרט לאתנה.

זמן רב, לאחר מותה, ביקשה ממני מורתה לשעבר להתלוות אליה לעיר פרסטופנס שבסקוטלנד. תוך ניצול חוק פיאודלי, שבוטל חודש לאחר מכן, העניקה העיר חנינה רשמית לשמונים ואחד בני אדם – ולחתוליהם – שהוצאו להורג במאה השש עשרה והשבע עשרה בשל עיסוק בכישוף כי "רובם..." עפ"י הדוברת הרשמית של הברונים, "נידונו ללא כל ראיות מוחשיות אלא רק על פי עדויותיהם (עצמם – ג"א) ששימשו נגדם, עדויות שבהן הכריזו הנאשמים שהם חשים בנוכחותן של רוחות מזיקות."

אין טעם לשוב ולהזכיר את מעשיה הקיצוניים של האינקוויזיציה, בתוך חדרי העינויים והמוקדים שעלו מהם להבות שנאה ונקמה, אבל בדרך חזְרה אדה וציינה פעמים אחדות שבמחווה הזאת קיים דבר מה אותו אינה יכולה לקבל: העיר והברון ה-14 "מעניקים מחילה" לאנשים שהוצאו להורג באורח ברוטלי.

"אתה יודע, הרון, אנחנו נמצאים כבר עמוק במאה ה- 21, וצאצאי הפושעים האמיתיים, אלו שהרגו אנשים חפים מפשע, חושבים שקיימת להם הזכות 'לסלוח'."

ידעתי, ציד מכשפות חדש החל לקנות לו אחיזה, והפעם כלי הנשק אינו הברזל המלובן אלא האירוניה והדיכוי. כל מי שמגלה במקרה שיש לו מתת משמים או מעז לדבר על יכולתו, זוכה שיביטו עליו באי אמון. ובדרך כלל הבעל, האישה, האב, הבן, יהיו אשר יהיו, במקום להתגאות בכך, אוסרים על כל אזכור של העניין מפחד לחשוף את משפחתם ללעג ולקלס..."

...
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011

Re: אני לא רואה טעם להמיר את דתי לדת אחרת

Brave Dwarf • 19 במרץ 2011
מעצבן. כולו ניסיתי להוריד את הגרשיים בסוף.
אז:



*-"
master xy​(שולט)
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011

Re: אני לא רואה טעם להמיר את דתי לדת אחרת

master xy​(שולט) • 19 במרץ 2011
Brave Dwarf כתב/ה:
מעצבן. כולו ניסיתי להוריד את הגרשיים בסוף.
אז:



*-"


מכשפות זה קטע מורכב . המטאטא הזה .. משם הכל מתחיל .
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011
Brave Dwarf • 19 במרץ 2011
LOL, ליצן.

אני מקווה שאינך כועס על כי תחת להכפיש אותך הפניתי את השרשור לערוצים מעט שונים.
בכל מקרה, בהקשר לשרשור השבתי את זה:

ציטוט:
כך גם הטקסט שהביא מאסטר XY.

אני אישית לא רואה בו שונה ממשפט מודרני: "הוא מסוגל לזיין כבשה בחצאית וחמור בביריות" שאין בו לטעון שכל הנשים טיפשות כמו כבשים או חס וחלילה כי ראשן עטור אוזניים ארוכות מהממוצע אלא להצביע על הזכר הכסיל שימכור את נפשו למען להשחיל את זקפתו בכל מה שיעטה על גופו פריט לבוש נשי.


מתנצל בשנית.
master xy​(שולט)
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011
master xy​(שולט) • 19 במרץ 2011
Brave Dwarf כתב/ה:
LOL, ליצן.

אני מקווה שאינך כועס על כי תחת להכפיש אותך הפניתי את השרשור לערוצים מעט שונים.
בכל מקרה, בהקשר לשרשור השבתי את זה:

ציטוט:
כך גם הטקסט שהביא מאסטר XY.

אני אישית לא רואה בו שונה ממשפט מודרני: "הוא מסוגל לזיין כבשה בחצאית וחמור בביריות" שאין בו לטעון שכל הנשים טיפשות כמו כבשים או חס וחלילה כי ראשן עטור אוזניים ארוכות מהממוצע אלא להצביע על הזכר הכסיל שימכור את נפשו למען להשחיל את זקפתו בכל מה שיעטה על גופו פריט לבוש נשי.


מתנצל בשנית.


כמדומני שבתורתנו הקדושה נאמר כי . מכשפה לא תחיה - מכשפות זה לא נשים רעות למיטב הבנתי .
אני הייתי משאיר את המכשפות בחיים ושולח אותן למלא תפקידים ציבורים בויצו / נעמת / ארגון זכויות הגבר/ הקו לגבר המוכה / נאנס .  
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011
Brave Dwarf • 19 במרץ 2011
master xy כתב/ה:
Brave Dwarf כתב/ה:
LOL, ליצן.

אני מקווה שאינך כועס על כי תחת להכפיש אותך הפניתי את השרשור לערוצים מעט שונים.
בכל מקרה, בהקשר לשרשור השבתי את זה:

ציטוט:
כך גם הטקסט שהביא מאסטר XY.

אני אישית לא רואה בו שונה ממשפט מודרני: "הוא מסוגל לזיין כבשה בחצאית וחמור בביריות" שאין בו לטעון שכל הנשים טיפשות כמו כבשים או חס וחלילה כי ראשן עטור אוזניים ארוכות מהממוצע אלא להצביע על הזכר הכסיל שימכור את נפשו למען להשחיל את זקפתו בכל מה שיעטה על גופו פריט לבוש נשי.


מתנצל בשנית.


כמדומני שבתורתנו הקדושה נאמר כי . מכשפה לא תחיה - מכשפות זה לא נשים רעות למיטב הבנתי .
אני הייתי משאיר את המכשפות בחיים ושולח אותן למלא תפקידים ציבורים בויצו / נעמת / ארגון זכויות הגבר/ הקו לגבר המוכה / נאנס .  


באוניברסיטואת השנה חילקו מתנות לשמיני במרץ. היו שם תחבושות אישיות, טמפונים, קפה עם סיבים למניעת רעב (או משהו כזה) ועוד כמה שטויות נשיות. הסטודנטיות נורא התרעמו. ההנהלה התנצלה. גם הטוקבקים במילים:
אנחנו מתנצלים, בשנה הבאה נחלק לכן מכונות גילוח.
master xy​(שולט)
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011
master xy​(שולט) • 19 במרץ 2011
Brave Dwarf כתב/ה:
master xy כתב/ה:
Brave Dwarf כתב/ה:
LOL, ליצן.

אני מקווה שאינך כועס על כי תחת להכפיש אותך הפניתי את השרשור לערוצים מעט שונים.
בכל מקרה, בהקשר לשרשור השבתי את זה:

ציטוט:
כך גם הטקסט שהביא מאסטר XY.

אני אישית לא רואה בו שונה ממשפט מודרני: "הוא מסוגל לזיין כבשה בחצאית וחמור בביריות" שאין בו לטעון שכל הנשים טיפשות כמו כבשים או חס וחלילה כי ראשן עטור אוזניים ארוכות מהממוצע אלא להצביע על הזכר הכסיל שימכור את נפשו למען להשחיל את זקפתו בכל מה שיעטה על גופו פריט לבוש נשי.


מתנצל בשנית.


כמדומני שבתורתנו הקדושה נאמר כי . מכשפה לא תחיה - מכשפות זה לא נשים רעות למיטב הבנתי .
אני הייתי משאיר את המכשפות בחיים ושולח אותן למלא תפקידים ציבורים בויצו / נעמת / ארגון זכויות הגבר/ הקו לגבר המוכה / נאנס .  


באוניברסיטואת השנה חילקו מתנות לשמיני במרץ. היו שם תחבושות אישיות, טמפונים, קפה עם סיבים למניעת רעב (או משהו כזה) ועוד כמה שטויות נשיות. הסטודנטיות נורא התרעמו. ההנהלה התנצלה. גם הטוקבקים במילים:
אנחנו מתנצלים, בשנה הבאה נחלק לכן מכונות גילוח.


אני נתתי מתנה איכותית ליום האישה - תנך מפואר ומאויר ברמה גבוהה .
שתלמד !
קיפופיף​(מתחלפת)
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011

Re: אני לא רואה טעם להמיר את דתי לדת אחרת

קיפופיף​(מתחלפת) • 19 במרץ 2011
Brave Dwarf כתב/ה:
מרתקת. קיפופיף, אמרי לי בבקשה כיצד את רואה את הנצרות ככזו "ששמה על ראש החץ את אהבת האדם וחופש הפרט" על רקע כל המגבלות שהיא מנחילה על האדם הנוצרי. נתחיל מהכומר עליו חלים אינספור איסורים, נשים גרושות עליהן חל איסור לקבל את לחם הקודש במיסות (השפלה נוראית בעיניי, אגב, שאישה, חברה בקהילה, מגיעה למיסה ונחשבת לטמאה כי בחרה להתגרש - בחירה אישית שלה שאמורה להיות חלק מאותו "חופש הפרט" שציינת), הפלות (לא שונה מגישה של יהדות באופן כללי) ועוד...

כמו כן את הסגידה לאיקונות (צלמיות בעברית נכונה) למיניהן בהמשך "לשחרור המין אנושי ממגבלות העולם הגשמי".



אני מבדילה בין הרעיונות המקוריים שעומדים בבסיס כל אחת מהדתות לבין מה שנהיה מהם בפועל. כפי שאמרי-אני חסרת דת ולכן בודקת רק את הפילוסופיה.
מגבלות על הכומר הקאטולי (לא כל הנוצרים, אצל קהילות רבות נוצריות הכמרים כן נשואים) הם רעיון מאוחר יותר והיחס לגרושות שנצרות-שאול מהיהדות (לכהן אסור להתחתן עם גרושה, לכהן גדול-גם לא עם אלמנה). הנצרות בסיסה, דרך אגב-שללה גירושם לגמרי. שוב-עקב המצב שהיה בישראל בתקופה שהיא קמה, שגברים ניצלו את הרשות שנתנה להם התורה להתגרש ונוצרו הרבה משפחות חד הוריות עניות (כי נשים אז עבדו רק במשק הבית -ללא גבר, הן נידונו לחיי עוני ורבות מהן הפכו לזונות). הפלות אסורות כמעט בכל הדתות.
וכן,אף אחת מהדתות המונוטיאיסטיות לא מצטיינת בנושא מעמד האשה (בניגוד לכמה דתות אליליות ששמה את הנשיות מעמד של אלים) . היהודים אף הגדילו לכת והפכו את המחזור החודשי (שהוא מקור החיים) לטומאה כדי לנדות נשים מהקהילה למשך תקופה כל חודש ולמנוע מהן גישה לתפקידים ציבוריים ועבודות.
לגבי ה"מכשפות"- פשוט מאוד-מכשפות היו נפוצות יותר בארצות נוצריות מאשר בקהילות יהודיות, לכן הן נרדפו שם (הציווי על הרג ידעוניות נמצא כבר בתנ"ך) בארצות מוסלמיות, לעומת זאת, הן זוכות לעיתים למעמד גבוה. אחת הסיבות,דרך אגב, לנידה ביהדות היא על מנת להבדיל את שבט בני ישראל מהפרעונים והכנענים, שכבר היצלחו לקשר בין תקופת המחזור ל"ימים בטוחים" והפכו אותם לימים של הוללות מינית.
קיפופיף​(מתחלפת)
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011

Re: אני לא רואה טעם להמיר את דתי לדת אחרת

קיפופיף​(מתחלפת) • 19 במרץ 2011
קיפופיף כתב/ה:
Brave Dwarf כתב/ה:
מרתקת. קיפופיף, אמרי לי בבקשה כיצד את רואה את הנצרות ככזו "ששמה על ראש החץ את אהבת האדם וחופש הפרט" על רקע כל המגבלות שהיא מנחילה על האדם הנוצרי. נתחיל מהכומר עליו חלים אינספור איסורים, נשים גרושות עליהן חל איסור לקבל את לחם הקודש במיסות (השפלה נוראית בעיניי, אגב, שאישה, חברה בקהילה, מגיעה למיסה ונחשבת לטמאה כי בחרה להתגרש - בחירה אישית שלה שאמורה להיות חלק מאותו "חופש הפרט" שציינת), הפלות (לא שונה מגישה של יהדות באופן כללי) ועוד...

כמו כן את הסגידה לאיקונות (צלמיות בעברית נכונה) למיניהן בהמשך "לשחרור המין אנושי ממגבלות העולם הגשמי".



אני מבדילה בין הרעיונות המקוריים שעומדים בבסיס כל אחת מהדתות לבין מה שנהיה מהם בפועל. כפי שאמרי-אני חסרת דת ולכן בודקת רק את הפילוסופיה. היישום בפועל- מעניין אותי מבחינת היסטוריה ,פחות מבחינה הלכתית.
מגבלות על הכומר הקאטולי (לא כל הנוצרים, אצל קהילות רבות נוצריות הכמרים כן נשואים) הם רעיון מאוחר יותר והיחס לגרושות שנצרות-שאול מהיהדות (לכהן אסור להתחתן עם גרושה, לכהן גדול-גם לא עם אלמנה). הנצרות בסיסה, דרך אגב-שללה גירושם לגמרי. שוב-עקב המצב שהיה בישראל בתקופה שהיא קמה, שגברים ניצלו את הרשות שנתנה להם התורה להתגרש ונוצרו הרבה משפחות חד הוריות עניות (כי נשים אז עבדו רק במשק הבית -ללא גבר, הן נידונו לחיי עוני ורבות מהן הפכו לזונות). הפלות אסורות כמעט בכל הדתות.
וכן,אף אחת מהדתות המונוטיאיסטיות לא מצטיינת בנושא מעמד האשה (בניגוד לכמה דתות אליליות ששמה את הנשיות מעמד של אלים) . היהודים אף הגדילו לכת והפכו את המחזור החודשי (שהוא מקור החיים) לטומאה כדי לנדות נשים מהקהילה למשך תקופה כל חודש ולמנוע מהן גישה לתפקידים ציבוריים ועבודות.
לגבי ה"מכשפות"- פשוט מאוד-מכשפות היו נפוצות יותר בארצות נוצריות מאשר בקהילות יהודיות, לכן הן נרדפו שם (הציווי על הרג ידעוניות נמצא כבר בתנ"ך) בארצות מוסלמיות, לעומת זאת, הן זוכות לעיתים למעמד גבוה. אחת הסיבות,דרך אגב, לנידה ביהדות היא על מנת להבדיל את שבט בני ישראל מהפרעונים והכנענים, שכבר הצליחו לקשר בין תקופת המחזור ל"ימים בטוחים" והפכו אותם לימים של הוללות מינית.
וכן, על מנת להבטיח נשים במצב תמידי של הריון ותלות בגברים.
המלט
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011

Re: אני לא רואה טעם להמיר את דתי לדת אחרת

המלט • 19 במרץ 2011
ציטוט: נא לא לעשות מיש-מש מעובדות היסטוריות.

היסטריית המכשפות הנודעת בהחלט לא כללה רק נשים. גם גברים הואשמו בכישוף והוצאו להורג. בשיאה של ההיסטריה, הקלות בה היה ניתן להאשים אדם, משפחה וקהילות שלמות בכישוף הייתה מגוחכת - ולא היה לזה קשר בכלל למינו של המואשם אלא לכך שהוא עומד ב"קריטריונים המקובלים" לעיסוק בכישוף - הספר הידוע לשמצה Malleus Maleficarum (פטיש המכשפות). פרוטוקולי האינקוויזיציה חושפים שלא רק איכרים ואנשים הלוקים בנפשם הואשמו בעיסוק בכישוף אלא גם כמרים, אנשים עשירים ובעלי אדמות ואצילים (הסיבה הרווחת לכך, רק לידע כללי - היא שהכנסייה נהנתה מאוד מכך שהייתה לה הזכות המלאה להשתלט על רכושו ונכסיו של מואשם בכישוף). נכון שהכנסייה לא התייחסה יפה לנשים בזמן שבו הנצרות הקתולית והפוריטנית נתנה את הטון אך בוודאי לא בצורה זו שהוצגה כאן.


ציד מכשפות מאז ומעולם לא היה שוויוני. נכון אמנם שגם מכשפים זכרים נרדפו אך העיסוק
האובססיבי היה בעיקר בנשים. אפילו הספר הידוע לשמצה שהזכרת, נושא את הכותרת "פטיש
המכשפות" - מכשפות בלשון נקבה דווקא. לו רצו המחברים להימנע מציד מכשפות נקבות דווקא,
היה עליהם לקרוא לספרם Malleus Malleficorum וכאן המילה היא 'מכשפים' בלשון זכר או סתמי
(ז"א, חסר מין) ולא להשתמש בהטייה הנקבית Maleficarum. לעניות דעתי המרודה,
האלטרנטיבה הזכרית/סתמית פשוט לא נראתה אמינה, שהרי כל אחד ידע בדיוק את מי רודפים על
פי רוב: את הנשים.