ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המשך חיי הכלב בארץ החלומות.

nobady נשלט
לפני 13 שנים • 19 במרץ 2011

המשך חיי הכלב בארץ החלומות.

nobady נשלט • 19 במרץ 2011
היה זה עוד בוקר בחייו המשועבדים של דוגי, קרני השמש הסתננו מבעד לחרכי התריס מאירים את חדרה של שירלי בפסים של אור בוקר אביבי ומסתורי משהו.
דוגי רבץ עירום כהרגלו כבכל יום ליד מיטתה של גבירתו מחכה לכשתקיץ ותפקוד עליו למלא את יעודו.
שירלי אישה צעירה ומעוררת מינית השתמשה בו כדי לספק את צרכיה המיניות, שלה ושל חברותיה ודוגי שהיה כלבה הכנוע והצייתן מילא את תפקידו על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונה.
כבר שבועות שלא הירשתה לו לפרוק את מטענו ולרוקן את אשכיו שהיו מלאים וכואבים, חייב היה
ליהיות תמיד זקור ודרוך לכל גחמה של הצעירה המיוחמת ולספקה עד לאורגזמה מלאה.
אולי, כך קיווה יהיה זה היום בו תחלוב אותו גבירתו ותקל במעט את כאביו שהלכו וגברו, שנתיים עברו מאז נרכש והפך לרכושה ומעולם לא ידע מתי וכיצד יהיה יום החליבה , נתון היה הכל בידה ועל פי החלטתה בלבד.
בוקר טוב כלבלב שמע הכלב את קולה המתרונן של שירלי גבירתו, בוקר טוב גבירתי ענה דוגי בהכנעה כשהוא מתרומם על ארבע משפיל את עיניו מחכה לבאות.
בוא אילי כלבלב שלי ציוותה שירלי כשהיא תופחת על מזרון המטה עליה שכבה מסמנת לו להתקרב ולהניח ראשו לצידה.
דוגי עשה את המצווה עליו מגרגר בהנאה ממגע ידה המלטפת את ראשו, משתפלת לאורך גבו בואכה הישבן, חש את מכותיה המצליפות בעדינות על עכוזו כמו נזהרת לא לפצוע את רכושה, שולחת אצבעותיה לליטוף מרפרף את אשכיו הלוהטים.
היום יהיה זה יום מיוחד בשבילך, היום תיהיה לך הפתעה ואפילו תתקדם בדרגה אך תחילה אתה יודע כבכל בוקר צריכה אני להשתין וצריך אתה להצמיד את שפתותיך לכוס שלי כדי שאוכל להתרוקן, דאג שלא תדלוף טיפה החוצה כדי שלא תענש בחומרה הזהירה.
כן גבירתי לחש דוגי כשצעקה חרישית קוראת במוחו, הלוואי.
כן, זה היום התרונן ליבו של הכלב, זהו יום החליבה ואסור לי להחמיץ, עלי לבצע כל פעולה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונה של גבירתי, חשב.
בזריזות הצמיד דוגי את שפתיו לשפתי ערוותה הנערצת מרגיש את זרזיף משקעיה בטעמם החם והמוכר מתחיל למלא את גרונו, בהכנעה המתין עד שהזרם ההולך ומתגבר יתם ואולי, כך קיווה, אולי אז יגיע הרגע לו חיכה כל כך, רגע החליבה.
לקק ונקה אותי, אל תשאיר טיפה, לקק ביסודיות עד שאומר לך לחדול מלמלה שירלי בהנאה לאחר שסיימה את מלאכת ההשקיה.
דוגי ליקק בלשונו את שאריות השתן והלחות בתוך וסביב מערתה העסיסית והשמנמנה דואג שטיפה לא תשאר על המזרון שתחתיה פן יבולע לו ותתחרט.
תזדקף, שמע דוגי את הפקודה, רוצה אני לראותך.
דוגי הזדקף על ברכיו מציג בפניה את תפארת זכרותו ממתין לרגע המיוחל.
איזה ביצים התמוגגה שירלי כשהיא חופנת את אשכיו בכף ידה לוחצת כדי לסחוט זעקת כאב מכלבה, זעקה שתשעשע ותצחיק אותה.
אוי!!!!!! צעק דוגי בכאב, מעורר את צחוקה המתגלגל, עוד מעט לא תצטרך לסבול יותר אמרה קדימה תאונן כלב פקדה הגבירה הצעירה, תאונן, תבדר אותי ותשפוך בכף ידי.
ללא שהיות מיותרות מיהר דוגי לתפוס את זרנוקו הקשה והזקור בין אצבעותיו והחל לאונן במרץ תוך גניחות הולכות וגוברות המעלות חיוך מתגרה על שפתיה של מלכתו היפהפיה והנערצת.
זרם אדיר פרץ מתוכו לעבר כף ידה כצונמי הסוחף הכל בדרכו וגניחה מטריפה נפלטה מפיו.
יפה כלבלב חייכה איליו שירלי במסתוריות כשהיא ממוללת את הזרע הגדוש בכף ידה, היית כבר רעב מסכן שלי באמת כבר הגיע הזמן אמרה בהתחנחנות, חומר טוב פלטת לבן וסמיך, תסתכל בו היטב בטרם תלקק ותנקה את ידי, זו תיהיה הפעם האחרונה שלך וכפי שהבטחתי לך הפתעה, היום יהיה זה היום בו תסורס ויוסרו ממך הביצים, מהיום ממעמד של כלב תתקדם ותהפוך ליהיות עבד הבית,
עבד הבית שינקה, יבשל, יכבס ויבצע את כל עבודות הבית האחרות, איני זקוקה לך יותר, מחר אקבל כלב חדש צעיר ורענן לסיפוק תאוותי המיניות, זמנך עבר.
לא, בבקשה גבירתי הביט בה העבד מבועת, בבקשה ממך, אהיה כלב טוב ואמשיך לספק אותך גבירתי, בבקשה התחנן בלחש.
איני צריכה שתיהיה כלב טוב, צריכה אני שתיהיה עבד טוב, אינך מעורר אותי יותר, נמאסת עלי הגיע הזמן להחליף וכך כבר הוחלט הרעימה בקולה.
רק חסר לך , הדגישה, שלא תיהיה עבד טוב ישבנך יאדים כך שלא תוכל לשבת ימים רבים.
בלקי העבד שעומד למכירה, כך הוסיפה ואמרה, ילמד אותך את כל רזי העבודה שתצטרך לדעת כדי לשרת את אימי ואותי כיאות וכלב אחר יספק את צרכיי המיניים, עוד מעט תגיע דורין גבירתך ויחד ניקח אותך לוטרינרית, עדיין לא החלטתי מה יעשה בביצים שיוסרו, האם להשאירם בפורמלין לקישוט על המדף בסלון כדי שתוכל להביט בהם ולהתגעגע לימים עברו או להשאיר אותם אצל הוטרינרית לפינוק כלבתה בארוחה טעימה.
ללא ביצים תיהיה דעתך נתונה אך ורק לעבודה ולשירות ואם תתעמק ותסתכל על הצד הטוב שבסירוס הרי לא תסבול יותר מכאב ביצים צחקה בקול.
בלקי!!!!!!!!! צעקה שירלי אל עבר עבד הבית הממהר להיכנס לחדרה כשאיבר מינו המדולדל מתנדנד מצד לצד כמטוטלת אורלוגין .
הבט עליו! פקדה בחיוך על הכלב, ראה עד כמה הוא שקט ונינוח וכל כולו מכונת שירות מופלאה.
האם אתה שמח ליהיות מסורס? רעמה בקולה, כככן גבירתי, מממאוד גמגם בהכנעה בלקי משפיל את עיניו.
כל הכבוד עבד ועכשיו ארוחת בוקר ומיד, דוגי ישאר בצום לפני הסירוס ועד לאחריו.
יש ש האומרים כך אמרה לדוגי בעודה מביטה בהנאה בבלקי העבד העוזב את חדרה בזריזות, יש האומרים חזרה ואמרה בחיוך, שהסירוס נעשה חד וחלק ואחריו תחוש שלווה, זו הפעם הראשונה שאהיה נוכחת ואין בכוונתי להפסיד את המאורע.
האמת שאינני יודעת ולעולם לא אדע זאת על עצמי כי הרי זה כל ההבדל ביננו אתה זכר ועבד ואילו אני
אשה ומלכה, פסקה.