שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אשה חמת מלא צואה, ופיה מלא דם - והכל רצין אחריה

seelinewoman
לפני 13 שנים • 20 במרץ 2011

Re: אשה חמת מלא צואה, ופיה מלא דם - והכל רצין אחריה

seelinewoman • 20 במרץ 2011
[quote="master xy"][quote="seelinewoman"]
master xy כתב/ה:


את בסדר סילי .
אפשר להתווכח על התוכן . אבל בסך הכל כוונתך טובה ובהירה.
תגובה טובה ומעולה . אפילו להתנגח מיותר .
חג שמח מותק .


חג שמח גם לך ולגילי, מסילי }{
daniel222
לפני 13 שנים • 20 במרץ 2011

Re: אל תשכח

daniel222 • 20 במרץ 2011
master xy כתב/ה:
קיפופיף כתב/ה:
ידידי המלומד,את ההרג ההמוני בתקופת התנ"ך מטעם יהושע וחבריו...
לא מדובר רק על כבוד הארץ-אלא על רצח על בסיס אמונה כדי לזרוע אימה על העמים עובדי האלילים שחיו אז בכנען. (כולל פורגרומים בקהילות תוך כדי פולחן).
אומנם-היהדות הרגה במהלך ההסטוריה פחות אנשים, אבל היא גם קטנה יותר מבחינת כמות האנשים שהיא מכילה ולכן-טכנית באחוזים- היהדות והנצרות שוות מבחינת כמות ההרג פר כמות האוכלוסיה. (האסלם זאת סקציה אחרת. למרות הרצף המנוטאיסטי הכרונולוגי. מערכת החוקים שלהם שונה. בניגוד מה שחושבים-לא לא ממשיכת דרך אוטומטית של הנצרות).
להזכירך-כיום אין "מסעות צלב" נוצריים-אבל יש מסעות הרג מטעם יהדות פונדמנטליסטית (כן,אני מדברת על הימין הקיצוני ועל תועבות מסוג "תג מחיר") ככה שבשנים האחרונות-היהדות מובילה בהרג על בסיס דתי.
(במדינות האסלם ההרג הוא על בסיס שלטוני- פוליטי, כאשר הדת היא בסך הכל תירוץ)
בקיצור,אני מבינה את היחס החם שלך ליהדות-אבל צר לי ,דת היא דת היא דת ולאף דת אין עליונות על דת אחרת.


וואו אני המום . את מאמינה למה שכתוב בתנך ? פששש . חשבתי שאת לא קונה את הלוקשים שהמציאו ממציאי התנך . האא אני מבין .
כשאת רוצה להכפיש את הדת שלך אז יש לך הוכחה ! התנך ! ( יהודיה נו )
כשאת רוצה לשחק אותה החסרת דת - אז את אומרת ״ התנך ? האא זאת פיקציה ״

כמה שטויות את הוזה , הנצרות והאיסלאם שחטו בני אדם ביחס של 1:6000000 ביחס לעם היהודי .
אפילו בית דין שהוציאה להורג אחת ל 70 שנה היתה נחשבת כקטלנית .

עיזבי . אני לא מצפה מיהודים להגן על הדת שלהם . הם ממש גרועים בזה .



גם היהודים בתקופת יהושיע ביצעו מעשי זוועות בזמן כיבוש הארץ

בכיבוש יריחו: "וַיַּחֲרִימוּ אֶת-כָּל-אֲשֶׁר בָּעִיר מֵאִישׁ וְעַד-אִשָּׁה מִנַּעַר וְעַד-זָקֵן וְעַד שׁוֹר וָשֶׂה וַחֲמוֹר לְפִי-חָרֶב "

על העי : "וַיְהִי כָל-הַנֹּפְלִים בַּיּוֹם הַהוּא מֵאִישׁ וְעַד-אִשָּׁה שְׁנֵים עָשָׂר אָלֶף כל אַנְשֵׁי הָעָי "

ועל ערים נוספות שנכבשו "הָאָדָם הִכּוּ לְפִי-חֶרֶב עַד-הִשְׁמִדָם אוֹתָם לֹא הִשְׁאִירוּ כָּל-נְשָׁמָה"

זה בפירוש רצח עם.
היום זה מזעזע אותנו אך בתקופה ההיא זו הייתה הנורמה.
קיפופיף צודקת, כמות ההרג היא ביחס ישר לכמות הנוצרים בעולם ביחס לכמות היהודים בתקופה ההיא.
ישראל הייתה בסך הכל מדינה קטנה ביחס לאימפריות באיזור ולכן ההרג היה יחסית בקטן.
master xy​(שולט)
לפני 13 שנים • 20 במרץ 2011

Re: 666

master xy​(שולט) • 20 במרץ 2011
שפיץ רציני כתב/ה:
master xy כתב/ה:
ובכן , ניתן להסכים וניתן לא . אבל זהו ציטוט מפורש של חזלנו ממסכת שבת ( חכמים אם תרצו או לא )
עכשיו , בטרם נשמע את חצוצרות הפמיניזם בוקעת את חומות יריחו לעניין ההשפלה וריסוק מעמד האישה ושאר ירקות , אני סבור שמשפט זה בא לחזק את מעמד האישה ולכבד אותה מאוד תוך שימת דגש על עליבות הזכרים שכל היום רצים מחור לחור ולא משנה מה יש שם - דם או צואה או רוק . קרי : תחת/ כוס/פה .

אשמח לקבל תובנות בעניין . ואנא בלי הכפשות אישיות , בחיי שאין לי כח למלחמת המינים והמילים בכלוב . להיות עניני זאת לא סטייה .

 


אומרים 70 פנים לתורה
אני מניח שזה פירוש מספר 69.


הפן הכי חשוב הוא וזה העיקר - והכל רצין אחריה
L איה
לפני 13 שנים • 22 במרץ 2011
L איה • 22 במרץ 2011
בסד"ו
בענין ציטטות מן המקורות, ישנה בעיה להביא פרשנויות לכדי דיון מכמה טעמים,
ראשית, מי שהינה/ו חסר מיומנות בלשון המקראית לא יבין את כוונת המשורר גם ברמת הפשט,
הדבר קשה שבעתיים כאשר מדובר במסכת שבת ובכלל המישנה, שהרי התורה שבע"פה כולה
משנה פניה לאורך ההסטריה של העם היהודי כוון שמסרה ע"י שמע שהשתנה והתעצב ביחס לתקופה והתרבות. מה שנתפס בעיננו היום כצרות מחשבה היוה בתקופות שנות אות ומופת לנאורות. (הזוי עד כמה שישמע, בכל שנותיה הסנהדין הוציאה להורג אדם אחד בלבד, עיגנה חוקים המשחררים נשים כגון חליצה, ואי סיפוק מיני כעילה לגרושין ועוד...)
לאורך ההיסטוריה היהדות היתה נושאת דגל הנאורות וההתאמה לרוח הזמן.
מכאן נגזר שם 'ההלכה' על שום שיועדה ללכת עם הקדמה, עד לפני שלוש מאות שנים בהם החל הזרם האורתודקסי להתעצב כזרם המרכזי של היהדות, היה קיים רק המושג 'תיקון הלכה' , מאז השתלטות המונופול האורתודוקסי קיים המושג : 'פסק הלכה' כוון שההנחה של מנהיגי זרם זה שללא סנהדרין לא ניתן לערוך שינויים מהותיים ו/או לסטות מהמוכר והישן .
בתקופת זמן זו היהדות לא צועדת במקום, אלא נסוגה אחורה.
ועדיין, כל השוואה לערכי דתות אחרות מחויבת בפרספקטיבה היסטורית רחבה יותר.
לכל המעוניין להשתעשע בחשכת התפיסה הדתית, או להצחיק את בת זוגו למוות,
מוזמן לרכוש עבורה את ספר המופת "איש ואישתו" שנפתח בהקדמה קצרה לגברים:
"'נקבה' נקראת נקבה מלשון נקב, חלל שאין בו כלום" ושפע פנינים שקצרה הירעה מלהכיל.
מחמצי, אתה לא חייב לרוץ לקנות, אבא שלי כבר ישלח לך בדואר...
רק בתענוגות,
ליבנת
master xy​(שולט)
לפני 13 שנים • 22 במרץ 2011
master xy​(שולט) • 22 במרץ 2011
ליבנת כתב/ה:
בסד"ו
בענין ציטטות מן המקורות, ישנה בעיה להביא פרשנויות לכדי דיון מכמה טעמים,
ראשית, מי שהינה/ו חסר מיומנות בלשון המקראית לא יבין את כוונת המשורר גם ברמת הפשט,
הדבר קשה שבעתיים כאשר מדובר במסכת שבת ובכלל המישנה, שהרי התורה שבע"פה כולה
משנה פניה לאורך ההסטריה של העם היהודי כוון שמסרה ע"י שמע שהשתנה והתעצב ביחס לתקופה והתרבות. מה שנתפס בעיננו היום כצרות מחשבה היוה בתקופות שנות אות ומופת לנאורות. (הזוי עד כמה שישמע, בכל שנותיה הסנהדין הוציאה להורג אדם אחד בלבד, עיגנה חוקים המשחררים נשים כגון חליצה, ואי סיפוק מיני כעילה לגרושין ועוד...)
לאורך ההיסטוריה היהדות היתה נושאת דגל הנאורות וההתאמה לרוח הזמן.
מכאן נגזר שם 'ההלכה' על שום שיועדה ללכת עם הקדמה, עד לפני שלוש מאות שנים בהם החל הזרם האורתודקסי להתעצב כזרם המרכזי של היהדות, היה קיים רק המושג 'תיקון הלכה' , מאז השתלטות המונופול האורתודוקסי קיים המושג : 'פסק הלכה' כוון שההנחה של מנהיגי זרם זה שללא סנהדרין לא ניתן לערוך שינויים מהותיים ו/או לסטות מהמוכר והישן .
בתקופת זמן זו היהדות לא צועדת במקום, אלא נסוגה אחורה.
ועדיין, כל השוואה לערכי דתות אחרות מחויבת בפרספקטיבה היסטורית רחבה יותר.
לכל המעוניין להשתעשע בחשכת התפיסה הדתית, או להצחיק את בת זוגו למוות,
מוזמן לרכוש עבורה את ספר המופת "איש ואישתו" שנפתח בהקדמה קצרה לגברים:
"'נקבה' נקראת נקבה מלשון נקב, חלל שאין בו כלום" ושפע פנינים שקצרה הירעה מלהכיל.
מחמצי, אתה לא חייב לרוץ לקנות, אבא שלי כבר ישלח לך בדואר...
רק בתענוגות,
ליבנת


אשרייך בת ישראל . תבורכי בברכת האימאות הקדושות - שרה רבקה רחל ולאה ( הגר וזילפה ובלהה - לא נחשבות )
L איה
לפני 13 שנים • 22 במרץ 2011
L איה • 22 במרץ 2011
בסד"ו
אני אתעלם מכך שחסכת עלי בפעילות מקלדת, ולא כיבדת אותי ב "מי שברך" מקצועי.
בימים טרופים אלו גם קיצורים של 'חפיפניקים' מתקבלים בברכה.
אמן ואמן כי יהי רצון.
הדלקת שפחות ב19:25

רק תענוגות,
ליבנת
MasterKey​(שולט)
לפני 13 שנים • 23 במרץ 2011
MasterKey​(שולט) • 23 במרץ 2011
ליבנת כתב/ה:
בסד"ו
בענין ציטטות מן המקורות, ישנה בעיה להביא פרשנויות לכדי דיון מכמה טעמים,
ראשית, מי שהינה/ו חסר מיומנות בלשון המקראית לא יבין את כוונת המשורר גם ברמת הפשט,
הדבר קשה שבעתיים כאשר מדובר במסכת שבת ובכלל המישנה, שהרי התורה שבע"פה כולה
משנה פניה לאורך ההסטריה של העם היהודי כוון שמסרה ע"י שמע שהשתנה והתעצב ביחס לתקופה והתרבות. מה שנתפס בעיננו היום כצרות מחשבה היוה בתקופות שנות אות ומופת לנאורות. (הזוי עד כמה שישמע, בכל שנותיה הסנהדין הוציאה להורג אדם אחד בלבד, עיגנה חוקים המשחררים נשים כגון חליצה, ואי סיפוק מיני כעילה לגרושין ועוד...)
לאורך ההיסטוריה היהדות היתה נושאת דגל הנאורות וההתאמה לרוח הזמן.
מכאן נגזר שם 'ההלכה' על שום שיועדה ללכת עם הקדמה, עד לפני שלוש מאות שנים בהם החל הזרם האורתודקסי להתעצב כזרם המרכזי של היהדות, היה קיים רק המושג 'תיקון הלכה' , מאז השתלטות המונופול האורתודוקסי קיים המושג : 'פסק הלכה' כוון שההנחה של מנהיגי זרם זה שללא סנהדרין לא ניתן לערוך שינויים מהותיים ו/או לסטות מהמוכר והישן .
בתקופת זמן זו היהדות לא צועדת במקום, אלא נסוגה אחורה.
ועדיין, כל השוואה לערכי דתות אחרות מחויבת בפרספקטיבה היסטורית רחבה יותר.
לכל המעוניין להשתעשע בחשכת התפיסה הדתית, או להצחיק את בת זוגו למוות,
מוזמן לרכוש עבורה את ספר המופת "איש ואישתו" שנפתח בהקדמה קצרה לגברים:
"'נקבה' נקראת נקבה מלשון נקב, חלל שאין בו כלום" ושפע פנינים שקצרה הירעה מלהכיל.
מחמצי, אתה לא חייב לרוץ לקנות, אבא שלי כבר ישלח לך בדואר...
רק בתענוגות,
ליבנת

יפה. נהנתי לקרא.