ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המשרה - משרתת

מלומד
לפני 13 שנים • 23 במרץ 2011
מלומד • 23 במרץ 2011
לין הזיזה את אגנה בתנועות נמרצות וממש ענטזה בפראות את הישבן הקטן שלה למגע השוט המצליף באחורייה, היא מילאה את פיה באיברו של האיש בעיניים עצומות, שרונה הרגשיה מגורה וחוששת היא לא ידעה אם יהיה טוב שתצטרף לזוג וללין, האישה משכה את לין משערה וממש הניחה אותה על איברו של האיש לין מיד העבירה את ידייה אל ישבנה ופיסקה את לחיי עכוזה וכאילו ידעה שהיא עומדת להחדר בישבנה, האיש החדיר את איברו אל לין והיא פוערת את פיה רחב ולא מוציאה הגה אך נראית כסובלת, האיש מרים ומוריד את האישה הקטנה על איברו משתמש בה ככלי לגירויו, האישה מושכת בשיערה של לין כל העת ומוסיפה סטירות על פניה וישבנה התזזיתי של לין.
שרונה מרגישה מאוד מגורה ומורידה יד אחת ונוגעת לעצמה באיבר המין מעל התחתון ואת היד השנייה מעבירה אחורה ומוציאה את הפלאג מישבנה הוא מכאיב לה מאוד, שרונה מלטפת את עצמה בפינה, לפתע האישה מבחינה במעשייה של שרונה...
מושכת את לין שוב משערה מעיפה אותה על ברכיה ומובילה אותה אל שרונה.
האישה מסובבת את לין עם אחורייה אל שרונה ולין מיד פוערת את חורה האחורי בשתיקה ובעיניים עצומות, האיש קם גם הוא ומתקרב על הנשים, האישה אומרת לשרונה את כלבה חצופה וסוררת ! את תענשי על מה שעשית!
האישה דורשת משרונה פירוט למה שעשתה, שרונה עונה נגעתי בעצמי, ומיד מונחתת סטירה אדירה מהאיש על פנייה שרונה עונה מה ? והאישה לוקחת את הפלאג ודוחפת אותו לפיה של שרונה. שרונה מבינה שלא ענתה כמו שחשבה לנכון האישה, שרונה נגעלה מהדבר שמילא את פיה, האישה אמרה לה את לא רוצה את זה בפיך ? שרונה הזיזה את ראשה בשלילה, האישה הוציאה את הפלאג מפיה של שרונה והאיש דחף את פיה של שרונה אל ישבנה של לין שרונה כמעט התפוצצה , האישה אמרה קדימה לקקי את ישבנה של חברתך!
    התגובה האהובה בשרשור
שמש צפונית
לפני 13 שנים • 24 במרץ 2011
שמש צפונית • 24 במרץ 2011
על הבוקר
JuSt LiLi​(מתחלפת)
לפני 13 שנים • 3 באפר׳ 2011
JuSt LiLi​(מתחלפת) • 3 באפר׳ 2011
נו להמשיך את הסיפור בבקשה!!!!!!!!!
לא יתכן שאני מחכה כל כך הרבה זמן בשביל זה.....
מלומד
לפני 13 שנים • 12 באפר׳ 2011
מלומד • 12 באפר׳ 2011
שרונה עצמה את עינייה ודחפה את לשונה אל חורה האחורי של לין, היא הושפלה עד עמקי נשמתה
האישה דחפה את ראשה בחוזקה קדימה והוסיפה סטירות על ראשה ועל ישבן האישה השניה, האישה הייתה באקסטזה היא צעקה כן כלבות שלי, לקיי אותה, נקי אותה.. שרונה נמשכה משערה במהירות על ידי האיש שמשך אותה למעלה ומיד השכיב אותה על גבה האיש דחף את איברו לתוך פיה בחוזקה ותפס בגרונה. האיש נעמד ואמר ללין להתיישב על פניה של שרונה השוכבת, לשרונה היו דמעות רבות על פניה והיא הייתה כבר כמעט מעולפת מרוב הדברים שהיא חוותה עד עכשיו.
לין התיישבה עם ישבנה על פניה של שרונה, האישה אמרה לשרונה להמשיך בעבודה שם למטה!
האישה סובבה את ישבנה אל לין וואמרה ללין ללקק את ישבנה על המכנס השחור.
האיש דחף בחוזקה את הפלאג בחזרה לישבנה של שרונה שכבר הייתה בעולם אחר.
2963
לפני 13 שנים • 22 באפר׳ 2011
2963 • 22 באפר׳ 2011
סחטיין.