לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הייתי רוצה לשמוע קצת על הצד הרך החם והעוטף של שליטה נשית

הרמאפרודיטה
לפני 13 שנים • 22 במרץ 2011
הרמאפרודיטה • 22 במרץ 2011
underfoot כתב/ה:
בכוח,


אין אנשים עם אובססית שליטה שיכולים לחיות בסיפוק. ברגע שישיגו את משאת נפשת - מלכת הסאדו של החלומות שלהם - באותה שניה תתחיל ההתפוררות. אחרי תקופה מסויימת היא תפסיק להיות מלכת החלומות ותהפוך לבן אדם, ואין מקום לדמויות עגולות בתוך הפרקטיקה המינית הזאת. שוב, העיגוליות שלהם מותרת רק כל עוד היא משרתת את המיניות.
אם לא היו לי חברים וחברות מהתחום לא הייתי ממהר לנקוט בעמדה כל כך פסימית אבל מה לעשות ואני מכיר. החבר שחלם על ההיא, וההיא לקחה אותו להיות לה עבד, והוא היה בשמיים ואחרי תקופה מסויימת הוא פשוט קם והלך. ואחר כך הוא היה באובססיה על ההיא, טיפוס באמת מדהים, חכמה ומושכת ומופרעת, והוא חיזר אחריה ובסוף קיבל רשות להיות העבד שלה ואחרי כמה חודשים הוא קם ועזב.
אז אפשר לומר שכל הגברים חארות (חוץ מאלה שלא קמים ועוזבים) אבל אפשר גם להסתכל לנטיה הזאת בעיניים טוב טוב ולומר בקול רם וברור - זה לא עובד.

אז זה מה שאני עושה. אין לי כוונות לחרבן לאף אחד בסלט, תמשיכו לחפש את האושר ואת הזוגיות, אני לא מעוניין להרוס לכם, אבל אני חייב להזכיר לעצמי שהפנטזיה הזאת שכבשה את חיי בסערה היא בסך הכל פנטזיה על סטרואידים היא מתחילה בהזיה ונגמרת בהזיה ובאמצע אין שום דבר אמיתי.




בכוח המוח,
הפעם הבנתי את הכוונה שלו.
היה לי מקרה, כזכור לך, של גבר שהייתי התגלמות כל חלומותיו. טרנסית, בדס"מית, ללא תשלום. לא משהו שקל למצוא (בהנחה שזה בכלל אפשרי). וגם הוא עמל קשות עד שהשיג ממני את היחס, וברגע קריטי מדי נעלם כלא היה בדיוק כפי שאנדרפוט מתאר. השאלה - למה? האם זה בגלל שאחרי כמה חודשים הוא גילה שאני בן אדם מעבר לשולטת? או שאולי הגבר הזה קצת פחד לחיות את החלום בלי קשר להתפוררות כזו או אחרת של פנטזיה מינית-בדס"מית?

אנדרפוט,
אני רוצה להדגים לך משהו מעולם התוכן שלי. לצורך העניין אדבר על גבר שחושק באישה עם זין. לא חסרות סיבות חברתיות, משפחתיות, עסקיות וכו' לגבר שכזה כדי לבחור שלא להכניס את עצמו למערכת יחסים רצינית עם אישה שכזו. רובם בוחרים שלא להכניס את עצמם למיטה החולה הזו באופן רגשי, ומגבילים את היחסים שלהם עם המין השלישי לסקס בלבד. מתחתנים עם נקבות, משריצים ילדים, עובדים בעבודה מסודרת והשנים חולפות. אבל המשיכה לא חולפת. וכשהמשיכה קיימת הגוף דורש לממש אותה בשלב כזה או אחר. הם בוגדים. לאורך כל הנישואים הם בוגדים, לאו דווקא כי הם חלאות שלא מסתפקים במה שיש ומחפשים להם נשים אחרות מלבד החוקית, אלא כי הם פשוט לא מסופקים, ולעולם לא יהיו מסופקים לחלוטין כשהאלמנט הזה אינו בנמצא. מין הוא אחד מהצרכים הבסיסיים של האדם כמו מזון ושינה, ואי אפשר להתכחש לזה.
עכשיו בוא נחליף את הזין בשוט (פאלי משהו ...) של שולטת אכזרית . הרי שגבר נשלט שלא מוכן להכניס את השליטה לזוגיות הנורמלית שלו, מן הסתם שלא יישאר מסופק בזוגיות הזו.
במקרה של נקבה כנגד טרנסית אף אחת לא לא יכולה להוות תחליף אחת של השנייה. האנטומיה שונה. אבל במקרה של בת זוג כנגד שולטת - האם באמת לא קיים שום מינון שבו ניתן לשלב את השניים בשלום? האם הסיפוק שלך מפאמדום באמת חייב להיות כל כך קיצוני?

גם יחסך לשליטה גברית מזלזל. אישה נשלטת מגוחכת בעיניך כי היא "רוצה שירביצו לה ויתייחסו אליה כאל כלבה". האם נשלטת או נשלט בעיניך הם מזוכיסטים וחובבי השפלות ותו לא? ביחסים שלי עם המאסטר האחד והיחיד מעולם לא הרגשתי ככה. הרגשתי גדולה בזכותו, נאהבת, נתמכת, נעזרת. וגם אם לא, וכל הצורך של הנשלטת הוא להיות מושפלת וכואבת, למה זה הופך אותה למגוחכת? אם זה רצונה וקיים בה החוזק והעוז לרדוף אחרי רצונותיה ולהגשימם כראות עיניה - האם זה הופך אותה למגוחכת, או נערצת?

אני לא מנסה לקומם אותך מר אנדרפוט, אני פשוט באמת לא מאמינה שאפשר ליצור כזו הפרדה בין הפטיש המיני לבין זוגיות ולהישאר לא מתוסכל. בעיני, ואני לא היחידה, הזוגיות והרגש מעצימים את הסקס וכן גם את הסשן. ברור לי שהפנטזיה שלך כפי שתיארת היא פלקט סטראוטיפי של מלכה מרשעת. והפלקט יכול להתקיים במציאות למשך תקופה קצרה בלבד, עד שירקום עור גידים ונשמה, ויהפוך לאישה אמיתית עם מגרעות אנושיות. אבל למה לשלול את האנשת הפנטזיה? אולי בתהליך של הפיכתה לאדם בעיניך הפנטזיה תשתדרג ולא תתפורר?

icon_smile.gif
underfoot
לפני 13 שנים • 22 במרץ 2011
underfoot • 22 במרץ 2011
טרנסקסית יקרה,

אני לא חושב שענייני זהות מינית דומים לסאדו-מאזו משום שהמוטיב של אהבה ועינוג הדדי קיימים גם כאשר הגבר מתלבש כאישה או כאשר לאישה יש אבר מין זכרי, גם אצל הומואים ולסביות העניין היסודי הוא הענקת עונג הדדי לאדם אותו אתה אוהב.

בסאדו מתקיימות פנטזיות, יש הכאבה במקום עונג, יש מוטיב חזק מאוד של הרס עצמי, שנאה עצמית ואגרסיביות. נכון שאפשר לקחת דוגמאות של מקרים קלים יחסים ואפשר גם למתן נטיות קיצוניות אבל בבסיס מדובר בתחום התעסקות שבו אנשים מתנהגים בברוטאליות, בעיקר כלפי עצמם.

הרבה פעמים אנשים עם זהות מינית מתחלפת מגיעים לסאדו-מאזו אבל זה כבר עניין אחר. לא קל להיוולד בעולם הזה עם נטיה מינית שאינה בתוך גבולות הנורמה החברתית ואנשים סובלים מאוד מנידוי חברתי, נידוי משפחתי ורגשות אשם קשים. אלו הן סיבות די טובות להגיע למחוזות הסאדו-מאזו. אני יודע שאני הגעתי לפרקטיקה המינית הזאת בגלל קונפליקטים פנימיים מאוד רציניים ובעיות רגשיות שמוצאות ביטוי בשפת הסאדיזם המיני.


אני לא מתכחש לנטיות המיניות שלי אבל אני יודע שאני לא מקבל אותן, בניגוד לטי.ווי או להומו אין מדובר בנטיה מינית שקיימת בטבע ושהיא מולדת אלא מדובר בעיוות חברתי-פסיכולוגי, תגובה לחסכים וסובלימציות בגיל צעיר. זהו יותר קו אופי מאשר נטיה מולדת ולכן אני מאמין שאפשר לשנות אותו.
אני לא יכול לקבל שינאה ממשהו שאוהב אותי, זה גבינה וגיר, או מים ושמן. ואני מעדיף אהבה ואינטימיות על פני סטיה מינית. עכשיו רק נותר לי ללמוד איך עושים אהבה בלי להרגיש מוזר או אשם שמישהו מסוגל לאהוב אותי ואני בטוח שאצליח להתמודד עם הפורענות המזוכיסטית בהצלחה. אני לא חייב לקבל עלי את העול הזה ולא מחויב להאמין שאפשר לשלב סטיה עם זוגיות, אפילו שזהו טרנד מאוד מקובל. מאזוכיסט הוא בעיני אדם עם בעיות נפשיות אבל טרנסקסואל או הומו אינו בהכרח אדם עם בעיה נפשית. זאת האמונה שלי והיא נתמכת על ידי פסיכולוגים ומומחים למיניות שתומכים בי ומעודדים אותי, אז אולי אני מאוד יוצא דופן בנוף המקומי פה אבל אני לא מרגיש שאני חייב ליישר קו עם כולם רק בשביל למצוא חן. יותר מאשר הייתי רוצה לעצבן מלכות פה הדברים שלי דווקא מכוונים לקולגות שלי העבדים, הייתי רוצה לעזור לאותם אנשים שסובלים מהמאזוכיזם שלהם. סי היימן אולי היתה כותבת עליהם שיר - מאוננים ובוכים icon_smile.gif
הרמאפרודיטה
לפני 13 שנים • 23 במרץ 2011
הרמאפרודיטה • 23 במרץ 2011
אנדרפוט, דארלינג,

אני חושבת שאתה מפספס את הבדס"מ האמיתי.
בדס"מ זה לא רק אלימות. זו רק צורת ביטוי מסוימת. בי יש בי צד נשלט, מודחק ככל שיהיה, ואני לא מזוכיסטית.
זה לא כאב במקום עונג. זה לא סבל, זה לא שנאה, זה לא הרס עצמי. בכלל לא.
אצל מזוכיסט - כאב הוא עונג. השפלות הם אמצעי לגירוי מיני. אלו בסה"כ סממני פטיש שנועדו לגרות את החושים ברמה המינית ותו לו, הבדס"מ האמיתי הוא בראש.
אם לא תשמור על עצמך אז זה יוביל להרס עצמי. אבל רק כי אתה מפספס את כל היופי שבבדס"מ. הרגש, האהבה, הקיצוניות, הטירוף, ההשגחה.

צר לי שאתה לא רואה את זה... icon_sad.gif
קייסי
לפני 13 שנים • 24 במרץ 2011
קייסי • 24 במרץ 2011
underfoot כתב/ה:
אני לא יכול לקבל שינאה ממשהו שאוהב אותי, זה גבינה וגיר, או מים ושמן. ואני מעדיף אהבה ואינטימיות על פני סטיה מינית. עכשיו רק נותר לי ללמוד איך עושים אהבה בלי להרגיש מוזר או אשם שמישהו מסוגל לאהוב אותי ואני בטוח שאצליח להתמודד עם הפורענות המזוכיסטית בהצלחה. אני לא חייב לקבל עלי את העול הזה ולא מחויב להאמין שאפשר לשלב סטיה עם זוגיות, אפילו שזהו טרנד מאוד מקובל. מאזוכיסט הוא בעיני אדם עם בעיות נפשיות אבל טרנסקסואל או הומו אינו בהכרח אדם עם בעיה נפשית. זאת האמונה שלי והיא נתמכת על ידי פסיכולוגים ומומחים למיניות שתומכים בי ומעודדים אותי, אז אולי אני מאוד יוצא דופן בנוף המקומי פה אבל אני לא מרגיש שאני חייב ליישר קו עם כולם רק בשביל למצוא חן.


אני לגמרי מסכימה שאתה לא צריך ליישר קו עם אף אחד, ושהמחויבות הראשונית שלך היא להבין את דחפיך שלך, לאן הם מובילים אותך והאם כל זה מחויב המציאות או שיש לך דרך לעצב אותה אחרת. גם אם כל העולם חווה בדסמ אחרת, במינונים אחרים משלך ובעוצמות אחרות, אתה מחויב לעצמך ולחקירתך בראש ובראשונה.

אבל יש משהו שבכל זאת מסקרן אותי. נניח שתצליח לאלף את הרגש לקבל את הרעיון שמותר לך להיות נאהב, שזה לגיטימי וראוי ואפילו אפשרי מבחינתך לחוות את זה כחוויה חיובית, מוערכת ומספקת מבחינה רגשית. הרי עצם הרצון הזה שלך מעורר הערכה אדירה. נניח אפילו שתצליח להשתלט בהצלחה יתרה על הפורענות המזוכיסטית, ולא לתת לה לחבל באהבתך השפויה והנורמטיבית. נניח שתצליח למנוע מהפורענות הזו להריץ אותך לממש אותה במקום למשטר אותה ולהביא עליה ביד באתרים של פורענות, שבהם אתה פורק יותר אגרסיות מחרמנות, ואולי פורק חרמנות דרך האגרסיות הללו, כלפי כל מי שמייצג את אותה פורענות.

אבל השאלה שלי אחרת, והיא לא קנטרנית. היא נובעת מסקרנות אמיתית. האם אתה מאמין שתצליח לאלף גם את היצר להשתוקק ולחשוק בתאווה אמיתית באשה האוהבת הזו, שמציעה לך את כל תועפות הרגש הנפלא והמיניות השפויה והאוהבת?
האם היצר ניתן באמת לאילוף שכזה, לדעתך, או שאתה מתעתד פשוט להניח את היצר מאחוריך ולהרפות מן האובססיה למימושו? ואם בדעתך להרפות מהאובססיה למימושו, האם אהובתך אמורה להסתפק באהבתך הנפלאה, שיש בה גם קורבן מרגש ובהחלט לא מבוטל, ולא לחוש לעולם תשוקה אמיתית, חייתית, סוערת, מצד האיש שהיא מאוהבת בו? האם היא אמורה להיות מזוכיסטית ולקבל ממך רק אהבה ולא תאוות יצרים מגרה וסוחפת?
underfoot
לפני 13 שנים • 25 במרץ 2011
underfoot • 25 במרץ 2011
התשובה היא כן. זוגתי תקבל את אהבתי ואת המין היצרי שלי באופן הכי וונילי שיש, ולא זה לא יהיה מוטרף ומשוגע ואינטנסיבי כמו בדסמ אבל מי צריך כל כך הרבה מין בחיים שלו? הרדיפה אחרי ריגוש מיני היא כמו רדיפה אחרי ג'וינטים או אוכל, התמכרות שמטרתה נסיון נואש למלא איזה חור בנשמה.

אין לי עניין לעסוק בבדסמ יותר, זה על הפנים מבחינתי, צד בחיי שמייצג אומללות, נואשות ודיכאון. אין גרם של שמחה בלהיות מכור למין אינטנסיבי, זאת המסקנה האישית שלי. ולכן גם אלו הן המילים האחרונות שלי כאן, אין לי באמת מה לחפש פה יותר. כתבתי פה בגלל כמה חברים, קולגות, וגם בשביל שאולי מרי-ג'יין תעניק לי קצת תשומת לב. אבל עם הקולגות אני יכול לדבר בטלפון ומרי-ג'יין, כפרה עליה, תמשיך אולי לחיות אצלי במחשבות מדי פעם.

יאללה, תודה על הדגים ובהצלחה לכולם. אוהב אתכם, אנדרפוט.

icon_wink.gif
שלגי
לפני 13 שנים • 25 במרץ 2011
שלגי • 25 במרץ 2011
underfoot כתב/ה:
התשובה היא כן. זוגתי תקבל את אהבתי ואת המין היצרי שלי באופן הכי וונילי שיש, ולא זה לא יהיה מוטרף ומשוגע ואינטנסיבי כמו בדסמ אבל מי צריך כל כך הרבה מין בחיים שלו? הרדיפה אחרי ריגוש מיני היא כמו רדיפה אחרי ג'וינטים או אוכל, התמכרות שמטרתה נסיון נואש למלא איזה חור בנשמה.

אין לי עניין לעסוק בבדסמ יותר, זה על הפנים מבחינתי, צד בחיי שמייצג אומללות, נואשות ודיכאון. אין גרם של שמחה בלהיות מכור למין אינטנסיבי, זאת המסקנה האישית שלי. ולכן גם אלו הן המילים האחרונות שלי כאן, אין לי באמת מה לחפש פה יותר. כתבתי פה בגלל כמה חברים, קולגות, וגם בשביל שאולי מרי-ג'יין תעניק לי קצת תשומת לב. אבל עם הקולגות אני יכול לדבר בטלפון ומרי-ג'יין, כפרה עליה, תמשיך אולי לחיות אצלי במחשבות מדי פעם.

יאללה, תודה על הדגים ובהצלחה לכולם. אוהב אתכם, אנדרפוט.

icon_wink.gif


אני לגמרי מבינה אותך אנדר ובחלקים מסויימים חשה כמוך, אם כי מסקנותי הסופיות שונות לחלוטין.


מאחלת לך להיות מאושר.
A v​(שולט)
לפני 13 שנים • 25 במרץ 2011

Re: הייתי רוצה לשמוע קצת על הצד הרך החם והעוטף של שליטה נשית

A v​(שולט) • 25 במרץ 2011
Peter Pan כתב/ה:
..


משום מה שליטה נשית מתקשרת לי לניצול כספי.

לא הרבה מעבר!

"יש לי כוס ושדיים תשלם כדי להיות בקרבתם"

ויסלחו לי מראש שלושת הנשים השולטות באתר שלא כאלה...
הרמאפרודיטה
לפני 13 שנים • 25 במרץ 2011

Re: הייתי רוצה לשמוע קצת על הצד הרך החם והעוטף של שליטה נשית

הרמאפרודיטה • 25 במרץ 2011
אדון וחבר כתב/ה:
Peter Pan כתב/ה:
..


משום מה שליטה נשית מתקשרת לי לניצול כספי.

לא הרבה מעבר!

"יש לי כוס ושדיים תשלם כדי להיות בקרבתם"

ויסלחו לי מראש שלושת הנשים השולטות באתר שלא כאלה...


רשע ! icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif
A v​(שולט)
לפני 13 שנים • 25 במרץ 2011

Re: הייתי רוצה לשמוע קצת על הצד הרך החם והעוטף של שליטה נשית

A v​(שולט) • 25 במרץ 2011
טרנסקסית כתב/ה:
אדון וחבר כתב/ה:
Peter Pan כתב/ה:
..


משום מה שליטה נשית מתקשרת לי לניצול כספי.

לא הרבה מעבר!

"יש לי כוס ושדיים תשלם כדי להיות בקרבתם"

ויסלחו לי מראש שלושת הנשים השולטות באתר שלא כאלה...


רשע ! icon_smile.gif icon_smile.gif icon_smile.gif


רשע טוב לב..
teller
לפני 13 שנים • 27 במרץ 2011
teller • 27 במרץ 2011
אני מאוד תומך בהצעה להציף את העניין הזה,
אני כחדש בעסק, יודע טוב מאוד שאני רוצה יחסי שליטה, אך אני מפחד משליטה טוטאלית...
הצד החם והרחום של השולטת חשוב לי מאוד.
שמעתי (נראה לי) על מושג שנקרא care down יש מצב שאני טועה, ואין מושג כזה ואם יש אשמח אם יסבירו לי עליו בהרחבה...