בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מכות של פסח: לייקים

מאזניים מאזניים​(מתחלף)
לפני 15 שנים • 2 באפר׳ 2011

מכות של פסח: לייקים

מאזניים​(מתחלף) • 2 באפר׳ 2011
מכה עם הלייקים האלה. זה כמו מגפה. עוד מעט זה יעבור לכל מקום. אם יש לכם דעה תכתבו אותה. אני לא מאמין שכל בן אדם מסכים עם 100% מ10 שורות שכתב אחר. כולנו שונים. כך שלא יתכן שיהיו דעות מותאמות ב100%.
המלט המלט
לפני 15 שנים • 2 באפר׳ 2011
המלט • 2 באפר׳ 2011
מאזניים כתב/ה:
מכה עם הלייקים האלה. זה כמו מגפה. עוד מעט זה יעבור לכל מקום. אם יש לכם דעה תכתבו אותה. אני לא מאמין שכל בן אדם מסכים עם 100% מ10 שורות שכתב אחר. כולנו שונים. כך שלא יתכן שיהיו דעות מותאמות ב100%.


'לייק' אינו בהכרח מסמן הסכמה (לדוגמה: עשיתי לייק להודעה שלך), ובטח לא של 100%. זה עוד
אמצעי לומר: היי, קראתי את זה וחשבתי עליך/על הדברים שכתבת/על הפעם הבאה שניפגש, וכיוצא באלה.
    התגובה האהובה בשרשור
מאזניים מאזניים​(מתחלף)
לפני 15 שנים • 2 באפר׳ 2011
מאזניים​(מתחלף) • 2 באפר׳ 2011
המלט כתב/ה:
מאזניים כתב/ה:
מכה עם הלייקים האלה. זה כמו מגפה. עוד מעט זה יעבור לכל מקום. אם יש לכם דעה תכתבו אותה. אני לא מאמין שכל בן אדם מסכים עם 100% מ10 שורות שכתב אחר. כולנו שונים. כך שלא יתכן שיהיו דעות מותאמות ב100%.


'לייק' אינו בהכרח מסמן הסכמה (לדוגמה: עשיתי לייק להודעה שלך), ובטח לא של 100%. זה עוד
אמצעי לומר: היי, קראתי את זה וחשבתי עליך/על הדברים שכתבת/על הפעם הבאה שניפגש, וכיוצא באלה.

אני עד עכשיו חשבתי את זה אחרת . אבל תודה על התשובה. ותודה שחשבת עלי. עשיתי לייק גם לך. icon_smile.gif