בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

עוד מכה נחרצת, לאותם "אזרחים" שעולים על סיפון ספינ

הדורבנים​(נשלט)
לפני 13 שנים • 4 באפר׳ 2011
הדורבנים​(נשלט) • 4 באפר׳ 2011
היי גמד, מסכים אם כל מילה, ויש לי עוד הרבה. עדיין חובת ההוכחה היא תמיד עלינו. כמו שב"ג אמר.

ונשבע לך גם שרציתי לפתוח לך שרשור נפרד בברכות ואיחולים, אבל הנה:

אליפל, גולדסטון ביקש ממני למסור לך באיחור של שנתיים: "אופסי! סליחה, מקווה שנו הארד פילינגס, מאן...."

שבוע מעולה!!!
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 4 באפר׳ 2011
Brave Dwarf • 4 באפר׳ 2011
fog כתב/ה:
היי גמד, מסכים אם כל מילה, ויש לי עוד הרבה. עדיין חובת ההוכחה היא תמיד עלינו. כמו שב"ג אמר.

ונשבע לך גם שרציתי לפתוח לך שרשור נפרד בברכות ואיחולים, אבל הנה:

אליפל, גולדסטון ביקש ממני למסור לך באיחור של שנתיים: "אופסי! סליחה, מקווה שנו הארד פילינגס, מאן...."

שבוע מעולה!!!

תודה לך, פוג.
על כי אתה אתה! (ועל כי לא התכעסת עלי בגלל שלא הסכמתי אתך,
וגם על כי אני כרגע שוכב מתחת לשולחן מרוב צחוק)
תודה.

גולדשמוק שמו. אגב. (-:
להבה חשופה
לפני 13 שנים • 5 באפר׳ 2011
להבה חשופה • 5 באפר׳ 2011
החזרה - חרטה, של השופט גולדסטון , מהדו"ח שחתם עליו , לא ראויה למחילה.

את ,הנזק, שבדו"ח - לא ניתן לתקן ב"מחי" משפטים כמו : "אם הייתי יודע את אשר אני יודע היום..."

יש, לקוות שמדיניות ההסברה {הכושלת} תדע ולו הפעם למנף, את החרטה של גולדסטון,
ולגרום למועצת זכויות האדם של האו"מ, לחזור בה, מהודעות הגינוי האין סופיות על מדינת ישראל.


להבה חשופה.
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 5 באפר׳ 2011
Brave Dwarf • 5 באפר׳ 2011
לו הייתה לנו מערכת הסברה מכובדת, הייתי דווקא מבקש לעזוב את גולדסטון ש"לא ידע אז את מה שהוא יודע היום" (הרשי לי לגחך גם בכתב) ולהתמקד על נקודות אחרות לחלוטין.

כמו למשל על "קבלה לעבודה של יוצאי צבא או שירות מודיעין", עליה דיבר כאן חואן, מתוך התעלמות גמורה מן העובדה שכיום מעסיקים מעדיפים דווקא שלא להעסיק מג"דים ושאר בעלי תפקידים בכירים במסגרת מילואים בגלל כמות ימי היעדרות שעולה לעתים על מאה ימים בשנה, או כמו העובדה שבזמן שקצין צה"ל מסיים את שירותו הצבאי בגיל 24 (או יותר), בן גילו הערבי כבר סיים את לימודי הנדסה אזרחית בטכניון וממלא תפקיד בעל ותק של שנה במסגרת אזרחית (למשל במשרד התחבורה).

כמו למשל על "אדם יהודי שיתכנן ויוציא לפועל פעולות איבה תמיד יוגדר כ"משוגע התורן" ולעולם לא כטרוריסט", שוב, בהמשך לדבריו של חואן, תוך שאינו מודע, אני מניח, לכך שהגולשטיינים למיניהם נשפטים כטרוריסטים ונגדם מופעלת לא רק מערכת משפטית הזהה לזו המופעלת נגד אבו-סיסים (עליו עוד אדבר בהמשך), אלא אף פעולות צבאיות זהות.

(כמו למשל שאף הוא, בעצמו, חואן, השתמש בכינוי גנאי לחרדים "חרדלים" ולבטח לא נוהג לכנות את המתיישבים היהודים בשטחים "מתיישבים" אלא "מתנחלים". וכל זה בת בבד עם תגובתו שבאה לדבר על הסובלנות בין העמים, דהיינו: מבלי לשים לב).

אם כבר למנף דבר מה ע"י ההסברה, אזי יש למנף את רצח ג'וליאנו מר, שנרצח בגלל היותו חצי יהודי למרות פועלו עוצר הנשימה בג'נין, במחנה פליטים שאפילו קרני שמש ופרפרים עוקפים אותו במעופם. מחנה, שלו היו שואלים אותי למצוא מתאים ממנו וזקוק ממנו לבנות בו את "תיאטרון החופש" שבנה, הייתי מתקשה. או אפילו מקרים כגון המקרה שלי, ואני, כידוע נשוי לערביה, במהלכם ספגה עלבונות מפיהם של "לוחמי שלום" במילים "בוגדת הנשואה לטרוריסט יהודי" במרכז בו התנדבה ושכל מטרתו והגדרתו הן השלום בין העמים (קיבלנו על המקרה התנצלות בכתב מהנהלת המרכז, אבל אנג'לינה לא שבה לשם).

למנף? למנף את כתב האישום של אבו-סיסי שמפרט באגביות, בגלל חוסר רלוונטיות, את הסכנה בפניה אנחנו ניצבים כיום: את העובדה שחמאס מתכוון לרכוש טילי קרקע אויר שניתנים לשימוש כטילי כתף ומשמשים ליירוט כלי טייס. מה שימנע מאתנו לבצע את כל אותם הסיכולים הממוקדים, עליהם אנחנו מקפידים תוך שמירה על טוהר הנשק, ובכך להקדים תרופה למכה טרם רקטה משוגרת לאזור הדרום.
1.במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, במהלך שנת 2009, או במועד סמוך לכך, העביר אדם המכונה "אבו עומר", פעיל חמא"ס, לידי הנאשם שלושה מסמכים בשפה הרוסית בנושא טיל כתף רוסי מסוג "איגלה" נגד מטוסים, והשניים קשרו קשר לפיו הנאשם יתרגם את המסמכים הנ"ל עבור אבו עומר.
2.במסגרת הקשר הנ"ל ולשם קידומו, תרגם הנאשם את המסמכים ומסר את התרגום לידי "אבו עומר".

כמו כן את רכישתם העתידית של טילים ימיים, את פגיעתם הקטלנית אין צורך לפרט במיוחד לאור ההתרחשויות במהלך מלחמת לבנון השנייה.
1.במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, סמוך לאחר סיום מבצע "עופרת יצוקה", במהלך סוף חודש מרץ 2009, או במועד סמוך לכך, פנה ראאד סעד לנאשם, והשניים קשרו קשר לפיו הנאשם ימסור לראאד סעד מידע אודות ההבדלים בין טילי הטורפדו לבין טילים רגילים.
2.במסגרת הקשר הנ"ל ולשם קידומו, ערך הנאשם בדיקה בנושא, ולאחריה מסר לראאד סעד כי טילי הטורפדו הם טילים נגד כלי שיט, וירי טילים מסוג זה מורכב, כיוון שלטילים אלו מנגנונים מיוחדים.

ובכך להסביר את חשיבות ההסגר הימי גם בפני משטי מחאה למיניהם.

וכמובן לא לשכוח את זה שהגענו למצב אבסורדי כשאנחנו מרימים כתפיים (או שמא ידיים?) ואומרים: "לא נורא, אז נפל טיל אחד, אחרי הכל אף אחד לא נהרג", או לא רואים פסול בכותרת לכתבה בלשון: " רקטה התפוצצה דרומית לאשקלון, אין נפגעים" (הרקטה הלכה הלכה דרומית לאשקלון ואופס התפוצצה). באיזו מדינה ברחבי עולם תגובה שכזו תהיה מתקבלת על הדעת?


...וכד'. בקיצור, טרם אואשם בפיסימיות, אומר שגולדסטון, שלא ידע אז את מה שהוא יודע היום, הוא בסך הכל טיפה בים ואין לחזרתו בו משמעות פרט לזו שנותנים לה ביבי, ליברמן וברק – עוד הזמנות לנופף באגרופים אחרי שהקרב כבר נגמר.

*אעיר, שהדברים של חואן שהבאתי לכאן, לא הובאו למען ללעוג לדעותיו או להשקפותיו אלא כדגומית להתנהלות שלנו שנובעת לפעמים מחוסר ידע, לפעמים מהשלמה ולפעמים מרצון עז למצוא פתרון ותוך כדי החיפוש שוב ושוב להצביע על עצמנו באצבע מאשימה.

ואני לא ימני ולא גזעני (לגיסי קוראים מוחמד, דאההה).
בברכה,
אבו אליאנה ועוז (-:
huan
לפני 13 שנים • 5 באפר׳ 2011
huan • 5 באפר׳ 2011
ציטוט: קבלה לעבודה של יוצאי צבא או שירות מודיעין

טעות שלי, התכוונתי ליוצאי שירות לאומי, עימכם הסליחה

ציטוט: חרדלים

חרדלי"ם (חרדים לאומיים) הוא לא כינוי גנאי לחרדים אלה דרך מקובלת לתאר זרם חדש ביהדות הדתית לאומית הולךו מקצין מבחינה דתית ומתרגל פנטזיות משיחיות. זה כמובן לא קשור לעובדה שאני אכן קורא למתנחלים - "מתנחלים" שכן אל אף שחלקים מהם לא "התנחלו" על אדמה לא להם באופן מודע (שכן לישראל אפילו לא היה את ההגינות לספח, אך כן היה את ההגינות לעשות בשטחים אילו כל העולה על רוחה, זאת בניגוד לרמת הגולן שמתיישביה הם בעלי סטטוס מוסרי אחר לחלוטין).

בנוגע לגודלסטון, הרבה מהומה על לא דבר - אל אף שאני אישית ראיתי במבצע עופרת יצוקה פעולה צבאית לגיטימית (שכמו בכל מבצע צבאי בשטח בנוי נעשו בו טעויות ומעשי נבלה אליהם היו צריכים להעמיד חיילים למשפט - אל אף שלא ממש עשו זאת) ובדו"ח ביזיון מוחלט.
אך מי שיקרה את דבריו במקור ולא כפי שהם מצוטטים בווינט או באנרגי יראה שהוא לא חזר בו מעיקרי דבריו אלה טען שהדו"ח היה נראה אחרת.

ולטיעוני הגמד אני אענה בהרחבה מעט יותר מאוחר לכשיהיה לי כשיהיה לי זמן.
huan
לפני 13 שנים • 5 באפר׳ 2011
huan • 5 באפר׳ 2011
עכשיו כשיש לי מעט יותר זמן אתייחס לדבריך ביתר הרחבה.

כאדם חושב ששואף לגבש דעה קוהרנטית ונכונה אני מנסה להיות מודע (אל אף העניין המועט יחסית שלי בדבר) לצדדים הרבים של הסיכסוך הפלסטיני-ישראלי. אני מודע היטב למעשיהם של הפליסטינים וחושב שיש לנקוט בכל האמצעים הדרושים כולל מבצעים צבאיים רחבים בכדי להתמודד עם האיומים שהם מציבים לפנינו.
אם זאת אני מסרב להתעלם ממעשיו של הצד הישראלי שרחוק מאוד להיות טלית שכולה תכלת בלשון המעטה.
מעשיו של הצד הפלסטיני - ירי הרקטות, מעשי הטרור, ההסתה וכו ידועים לכל ומפומפמים ללא הרף על ידי אמצעי התקשורת
דווקא מעשיו של הצד הישראלי ידועים פחות - החל מבתי הדין הצבאיים, דרך פעולות תג מחיר וסתם מקרי מקרי אלימות וטרור כלפי אכלוסיה אזרחית ועד להסתה של גורמים ישראלים שבדיוק כמו מקבליהם הפלסטינים לא מועמדים למשפט וממשיכים להפיץ את משנתם ברבים תוך קבלת משכורת מהמדינה. כמובן שניתן לתת מקרים בהם המחבלים היהודיים זוכים ליחס המגיע להם (כמו גם למקליהם הפלסטינים) אך הם בטלים בשישים לעומת המקרים של יחס סלחני לו הם זוכים אם וכאשר הם כבר מגיעים למשפט שלא לדבר על המעמד לו הם זוכים בציבור שלהם - ברוך גולשטיין שאותו הזכרת כבר מזמן הפך לסוג של גיבור לאומי ומחבל אחר שתכנן לפוצץ את מסגדי הר הבית, ישב כמה שנים וקיבל חנינה מהנשיא, הולך ותופס מעמד של קדוש שכותבים עליו בספרי קומיקס ואת משנתו הופכים לחלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים של החינוך הדתי ממלכת.

בנוגע לאפלייה כלפי יוצאי צבא, אני לא יודע מה איתך אבל סיפורים יפים לא עושים עלי רושם. הסטיסטיקה שמדברת על כל אותם "ערבים שמסיימים לימודי הנדסה בטכניון"( ובמיוחד ערביות) שיושבים מובטלים או הולכים לעבוד כקצבים בסופר או מורים ביסודי ושם צוברים את הותק המקצועי שלהם - מרשימה אותי הרבה יותר. ואני כבר לא מדבר על האפליה כלפי הישובים הערביים עצמם שאזורי התעשיה הצמודים אלהם נמצאים בשטח השיפוט של מועצה מקומית יהודית מרוחקת שכמובן מקבלת לכיסה את כל תשלומי הארנונה בעוד התושבי הכפרים נחנקים מעשן הארובות. וכאשר אותם תושבים ערביים רוצים לעבור נגיד לצפת או לכרמיאל אז הם נתקלים בקושי לשכור דירות (בצפת שמואל אליהו אחראי על הרטוריקה ובכרמיאל מי שעד לא מזמן היה סגן ראש העיר שקרה לכל מי ששומע על אדם המתכוון להשכיר דירה לערבי שירים עליו טלפון והוא יטפל בעניין).

אני לא יודע מה איתך, אבל אני לא מוכן לעבור על הדברים הנ"ל על סדר היום ולא מוכן להעמיד פנים שרק שהכל סבבה ורק בצד השני יש חארות. ואם אני הייתי ערבי שחי בישראל או פלסטיני שחיי בשטחים לא היתה לא סיבה טובה לרכוש חיבה לישראל - ולא בגלל תעמולה והסטה אלה בגלל מציאות החיים היום יומית בה אני חיי וחלקה של מדינת ישראל ואזרחיה ביצירת המציאות הנ"ל. מיותר לציין שמצבי טוב יותר מזה של ערבי בירדן או במצריים כלל לא מקל עלי, כי האחראי לצורתי הוא לא מובארק והחברה המפגרת בה נולדתי אלה ישראל (שיום בהיר אחד החליטה להרוס לי את הבאר שקיימת כבר 90 שנה כי אין לה אישור בנייה - כמו לכל דבר בשטחים) מבעד לחלוני אני לא משקיף על הסלמס של קהיר אלה על הוילות בכרמיאל שנבנו כדין ובלי עננת צו הריסה המרחף מעליהם מפני שבניגוד לכפר שלי לכרמיאל יש תוכנית מתאר.
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 5 באפר׳ 2011
Brave Dwarf • 5 באפר׳ 2011
התחלתי להגיב לך, חואן, ולמעשה הספקתי להתנצל על אותן נקודות של אי הבנה שהבאת בתגובתך הלפני אחרונה ולהסביר שהינן טעות תמימה ובשום פנים לא באו כדי לסלף את דבריך, אך בו במקביל, בשרשור בו נזעקו קריאות גזעניות גם לשם וגם לשם, יכולות עדיין להוות דוגמא לדיעותיו של פלוני-אלמוני זה או אחר, ואז הגעתי למשפט שלך:

"אני לא יודע מה אתך, אבל אני..." והבנתי שמשום-מה לדעתך, למרות שאני לא חושב שהיה דבר מה גזעני בתגובתי, נתפסתי כבעל דיעות חד צדדיות ולכן אני מעדיף שלא להוסיף על מה שאמרתי בשתי תגובותיי הקודמות.

גם כי נאמר שם הכל, וגם כי אין טעם.


מודה לך על השיחה.
huan
לפני 13 שנים • 5 באפר׳ 2011
huan • 5 באפר׳ 2011
ציטוט: "אני לא יודע מה אתך, אבל אני..." והבנתי שמשום-מה לדעתך, למרות שאני לא חושב שהיה דבר מה גזעני בתגובתי, נתפסתי כבעל דיעות חד צדדיות ולכן אני מעדיף שלא להוסיף על מה שאמרתי בשתי תגובותיי הקודמות.


לא היה בכך זילזול בעמדתך אלה לכל היותר עניין רכיב של סגנון כתיבה אופייני , במידה והבנת זאת אחרת אני מתנצל. אילו חשבתי שאתה מחזיק באותם דעות חד צדדיות לא הייתי מנהל איתך שיח אלה נכנס בך כפי שאני יודע לעשות מצויין.
Brave Dwarf
לפני 13 שנים • 5 באפר׳ 2011
Brave Dwarf • 5 באפר׳ 2011
הבנתי.
תודה על ההסבר. דבריי לא נאמרו כדי להראות פגם בהתנהלותך או בדבריך, אלא יותר כדי להראות היכן אני רואה פינה חדה, אותה אני מעדיף לעקוף או לשתוק פן תהפוך בצורה זו או אחרת לצונאמי כלובי אופייני.

זה נושא מאוד רגיש ומאוד עדין ואני חושש מהתקלויות מפתיעות על רקע אי הבנה או סתם בגלל מחסור בנימת קול. אני מבטיח שאם תתנסח אצלי תגובה משכנעת (לטעמי) לדבריך, אקפיץ את השרשור שוב.

בכבוד, חואן, באמת בכבוד.
נוריתE
לפני 13 שנים • 5 באפר׳ 2011
נוריתE • 5 באפר׳ 2011
נאמנות למדינה
נמדדת בין היתר בשרות צבאי.
זאת פטריוטיות ראשונה במעלה
גם אפילו אם החוק מחייב

ערבים מוסלמים פטורים בחוק,מטעמים אידאולוגים
אבל ,ה"מעוטים"האחרים,דרוזים צ'רקסים ובדואים משרתים
את המדינה וחלקם גם מתו למענה כמו כל אחד אחר פה
גם ערבים נוצריים שפטורים בוחרים לפעמים להתנדב לשרות צבאי
אפילו ילדים לעובדים זרים שנולדו וגרים כאן מקבלים צו גיוס
דתיים ,לתלמידי ישיבות,יש את חוק ההסדרים
הנטורי קרתא,שבגלוי מסיתים נגד ישראל
כמובן שפטורים גם משרות צבאי
בנות אצלהם ברור שלא חייבות שרות
אבל רבות מהן מתנדבות לשרות לאומי שהוא לא פחות חשוב
אבל את כל הזכויות בחוק לתושבי מדינה הם מקבלים
כל היהודים הפטורים בחוק האלו
אבל לעומת שני המגזרים האלו
ישנם דתים לאומיים שכן משרתים בצבא

ויש את הערב רב שלהמסרבים המשתמטים הרגילים
מטעמי מצפון ומטעמי לא בא לי לשרת ואני אעשה הכל בכדי שלא
וכאלו בייחוד בנות שנהיות פתאום דתיות כשרות לקראת גיוס
ולא נזכיר את מגוון השחקנים-יות, זמרים-ות דוגמנים-יות
שמטעמי כיסם וכיסי האמרגנים שלהם ושלהן לא חל עליהם/ן שרות חובה

החוק הזה של ליברמן נועד לערבים בלבד ונגדם
אם רוצים להפעיל כזה חוק שיהיה ישר והוגן
הרשימה של המיועדים ארוכה מאוד