בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הסרטון המצונזר של אגם

MD​(שולט)
לפני 20 שנים • 17 במאי 2004

הסרטון המצונזר של אגם

MD​(שולט) • 17 במאי 2004
מכוון שהלינק ששמתי מוקדם יותר לא זכה להתעניינות - לא יזיק שיהיה גם כאן; אז הנה - הסרטון שנפסל לשידור - לשיפוטכם....

mms://NETSHOW.netvision.net.il/nanavideo/commercial/rope-1.wmv
abcd
לפני 20 שנים • 17 במאי 2004
abcd • 17 במאי 2004
על זה היה כל הטררם??

זה נראה כבר מצונזר. באמת הגזימו, יש פרסומות הרבה יותר דוחות שכוללות כל מני פרות שעומדות על 4 ועושות מו כאילו מחכות שידחפו להם משו מאחורה..

אני הייתי מורידה מיידית את כל אלה שכוללות כל מני גניחות מגעילות, זה הכי פדיחה לשבת עם המשפחה לראות סרט ובאמצע פתאום פרסומות וגניחות ואבא משמאל ואמא מימין...אין צורך. באמת.

גניחות אחר כך. icon_twisted.gif
@buba@​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 18 במאי 2004
@buba@​(נשלטת) • 18 במאי 2004
באמת נורא סיקרן אותי כשקראתי שנפסלה פרסומת בכיכובה של אגם .
(אגב , לדעתי היא מדהימה ויפה )

הם פשוט השתגעו . גם ככה הפרסומת נראת די מצונזרת , אבל אין מה לעשות "רשות השידור "
מילרקה
לפני 20 שנים • 18 במאי 2004
מילרקה • 18 במאי 2004
לאחרונה באמת רשות השידור פוסלת פרסומות לא לצורך...
גם זה, וגם הפרסומת של פוקס לדוגמא.
סתם מביא לאותו המוצר עוד פרסום בגלל שצונזר.
עקשנית​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 18 במאי 2004

לא מסכימה

עקשנית​(נשלטת) • 18 במאי 2004
רק ראיתי את הסרט, לא שמעתי מה היא אמרה שם אגם, נראה בסדר

אבל פוקס?! זוועת עולם. בצדק הורידו. זה פרסומת שמופנית לבני נוער בני כלום בערך... לי היא נראתה סופר מוגזמת, מגעילה, כוחנית ומינית מאוד.

זאת אני.
כלובי
לפני 20 שנים • 18 במאי 2004
כלובי • 18 במאי 2004
הרשות השניה לטלויזיה ורדיו פסלה את זה ולא רשות השידור (בערוץ 1 אין פרסומות)
מועצת הכבלים והלווין לעומתם אישרה את התשדיר לכן ניתן לצפות בו למשל בערוץ 24.

http://e.walla.co.il/?w=/1000/544835
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2917293,00.html

להזכירכם קהל היעד אליו פונה התשדיר הוא ילדים בגילאים 12-16
אני אישית חושב שעל אף שהפסילה נוגעת לטיפה בים אך היא לכשלעצמה נכונה.

גם אם היא אחר כך מופצת ברשת חסימתה של פרסומת כזאת הופכת אותה לקצת פחות נגישה לילדים בגיל הזה.
טוב טוב הגמד{M}
לפני 20 שנים • 19 במאי 2004

מגוכך

טוב טוב הגמד{M} • 19 במאי 2004
הפרסומות והצנזורה עוברות כל גבול
כיצד מצנזרים פרסומת כזו ופרסומות אחרות מועלות לשידור
ושלא נדבר על סרטים מצויירים מדובבים (רק תעצמו את עינכם)

למען התיר הספק אני מתנגד גם לפרסומת זו

לטענתי פרסומת או יותר נכון מוצר שצריך למכור את עצמו דרך סקס ופרובוקציה
שיעשה חושבים עם עצמו אם הוא צריך להמשיך ולחיות על המדפים
מוש​(נשלט){k}
לפני 20 שנים • 20 במאי 2004
מוש​(נשלט){k} • 20 במאי 2004
אוי כלובק'ה כמה שאתה טועה...
הצינזור של הפירסומת הזו עשה לה עבודה הרבה מעל ומעבר למה שהמפרסם יכל לצפות לה. פתאום נהייה עניין, נהייה דיבור, כולם טסים לאינטרנט ובשנייה מוצאים את זה.
מבחינת ילד בן 13 היום אינטרנט פי אלף יותר נגיש מברייק פירסומות בטלוויזיה ואחרי יחסי ציבור כאלה... חבל לך על הזמן.

סיפור קצר שממחיש את זה הכי טוב:
בזמנו קסטרו עשו קמפיין לקסטרו מן. סרט שבו מצולמות מלא נשים ערומות על חוף הים ודודי בלסר מתלבש. כמובן שהסרט נפסל לשידור ולכן עלה רק באינטרנט.
עשרות אלפי כניסות ביום!
יש שאלון שנקרא: הפרסומות הזכורות והאהובות שמתפרסם בגלובס. הוא בודק מה הפרסומות הזכורות ביותר (בצורה לא נעזרת) ומה האהובות ביותר בערוץ 2. הסרט המדובר הגיע למקום הראשון במדד הזה בכלל בלי ששודר בערוץ 2!!!
כוחו של האינטרנט icon_smile.gif