אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ברכבת

שחף27​(נשלט)
לפני 13 שנים • 14 במאי 2011

ברכבת

שחף27​(נשלט) • 14 במאי 2011
חלק א'

ביום עצמאות לקחתי רכבת מבית שמש לת"א. השעה היתה 17:30 ותנועת הרכבות לקראת החג ניעשת דלילה, כך גם כמות הנוסעים. הקרוןן בו ישבתי היה רק, פרט לאישה זקנה שישבה בקצה השני של הקרון. כשהרכבת עמדה לצאת, שתי בחורות יפיפיות התישבו במושב המקביל למושב שלי (בצד השני של המעבר).

שתי הבחורות לבשו חולצות קצרות, מיני ונעלו נעלי אצבע. לבחורה הראשונה, שהיתה טיפה גבוהה יותר מהשנייה היו כפות רגליים די גדולות (מידה 40+), מטופחות להפליא, חלקות ולבנבנות מהודרות בלק אדום חזק.

כעבור מספר דקות של נסיעה, בעוד אני שומע מוזיקה (עם אוזניות) ומעיף מבטים לעבר רגלייהן, להפתעתי הבחורה הגבוהה הרימה את כף מול פרצופה של הבחורה השנייה. הבחורה השנייה כאילו נרתעה מכך ומשכה את ראשה אחורה. ככה זה נמשך כמה דקות כאשר הבחורה הגבוהה כאילו רוצה שהשנייה תריח לך את כף רגלה והשנייה מסרבת. תוך כדי כך, נדמה היה לי ששתיהן מתוכחות אך לא יכולתי ממש לשמוע בגלל האוזניות והמוזיקה.

המראה היה חלןומי, פשוט תענוג לכל אוהב כפות רגליים. לאחר כמה זמן, לא יכולתי עוד להתאפק וניגשתי אליהן. שאלתי את הבחורה על פשר הויכוח: "היא אומרת שהרגליים שלי מסריחות יותר מהרגליים שלה", היא אמרה. "לכן התערבנו על מאה שקלים שזה לא נכון". וואלה! אמרתי; אם אתן רוצות אוכל לשמש שופט אובייקטיבי. "בשמחה" אמרה הגבוהה. התישבתי מולה והרימה את כך רגלה אל מול פרצופי. כף רגלה עמדה ממש כשני סנטימטרים מהאף שלי. "בקשה, תריח" היא פקדה בטון רציני יותר....

חיוך התפשט על פניה. הבוהן שלה דחף קלות את האף שלי. "נו? תריח כבר!!" תפשתי את כף רגלה בשתי הידיים, ובאטיות קירבתי את אפי למרכז כף הרגל שלה. "לא שם. תריח בין האצבעות, שם באמת מסריח!" קירבתי שוב את אפי אך הפעם לכיוון האצבעות. לקחתי נשימה ארוכה. "מה אתה אומר?" "היא לא מסריחה כלל, דווקא היא מריחה טוב, כמו כרם גוף". "טוב, אמרה הבחורה השנייה, עכשיו תריח את שלי"

עברתי למושב ממול ואך הפעם הבחורה לא הרימה את הרגל לקראתי. "רד לרצפה! אין לי חשק להרים עבורך את הרגל" הסתכלתי עליה במבט קצת נבוך. העפתי מבט לעבר הקרון על מנת לוודא שלא נאספו עוד אנשים (בכל זאת מקום ציבורי).

ירדתי לרצפה ואחזתי בשתי ידיים בכף רגלה. לרגל שלה היה באמת ריח חריף של זיעה. "נו? מה יש לך להגיד?" "אני חושב שהרגליים שלך מסריחות יותר". הבחורה הראשונה, שלא ממש אהבה את דעתי דחפה לי את הראש עם כך רגלה בעוד אני ממשיך לשבת ברצפה. "אתה רואה? עלית לי עכשיו מאה שקלים". היא קירבה את הרגל שלה שוב לפנים שלה, כאשר הפעם העמידה את הבוהן שלה צמוד לשפתיים שלי. "רוצה ללקק לי את הבוהן?"

הסתכלתי עליה ובשלב הזה דיי הסמכתי. "לומר את האמת... כן, רוצה". "את זה תתצטרך להרוויח" "ומה אני צריך לעשות על מנת שתתני לי ללקק את הבוהן?" "בוא איתי לתא השירותים, אני אראה לך מה עליך לעשות"
הלכתי אחריה ונכנסנו שנינו לתא. לאחר שסגרה את הדלת, החטיפה לי סטירה שגרמה לי לראות כוכבים. "לא רק עלית לי מאה שקלים, גם עלית לי לעצבים. "רד לרצפה!!" מייד ירדתי לרצפה. היא עומדת מולי מסתכלת בי במבט מאיים. "מבט, לרצפה!" היא פקדה. אישרתי מבט לרצפה והיא הודירה את תחתונים שלה והצמידה לי אותם לאף בעוד היא מחזיקה בראשי עם ידה השנייה. "ומה אתה אומר על התחתונים שלי, מסריחים או לא?

"עכשיו, בת"א אני מחליפה רכבת לנהריה. אם אתה רוצה ללקק לי את הרגליים כל הדרך לנהריה, ואולי של החברה שלי גם, אז אתה צריך ללקק לי קודם את החור של התחת עד שאני אגיד לך לעצור. ברור?

המשך יבוא
כ'ץ​(נשלט)
לפני 13 שנים • 14 במאי 2011
כ'ץ​(נשלט) • 14 במאי 2011
המשך נא בבקשה
גולוסקלפר​(נשלט)
לפני 13 שנים • 14 במאי 2011
גולוסקלפר​(נשלט) • 14 במאי 2011
איזה מזל שלא היתה שביתה.
או שריפה.
או תאונה.

אגב, גם לי זה קרה פעם. התעוררתי בנהריה במקום לרדת בחוצות המפרץ icon_cry.gif
בדוי​(נשלט)
לפני 13 שנים • 14 במאי 2011

ואווו

בדוי​(נשלט) • 14 במאי 2011
אדייייירר!! זה החלום שלי
כל פעם שאני נוסע ברכבת..ואני נוסע הרבה בהיותי חייל
אני רק מתפלל שיקרה לי משהו כזה
לפעמים אני אפילו מחפש בכח ברכבת ומתיישב בדיוק במצב כזה ליד בנות אבל זה פשוט לא קורההה
הדורבנים​(נשלט)
לפני 13 שנים • 14 במאי 2011

Re: ואווו

הדורבנים​(נשלט) • 14 במאי 2011
בדוי כתב/ה:
אדייייירר!! זה החלום שלי

לפעמים אני אפילו מחפש בכח ברכבת ומתיישב בדיוק במצב כזה ליד בנות אבל זה פשוט לא קורההה


נכון! זה כזה מוזר שזה לא קורה...
    התגובה האהובה בשרשור
שחף27​(נשלט)
לפני 13 שנים • 17 במאי 2011

תודה על הביקורות - ברכבת (המשך)

שחף27​(נשלט) • 17 במאי 2011
אני היתי די בהלם אבל הערגה לחוש את כפות רגליה בתוך הפה שלי הספיקה על מנת לבצע את המלאכה. התחלתי ללקק את פי הטבעת, אני על הברכיים והיא דוחפת את ישבנה אחורנית ותוך הדחיפה למעשה, מצמידה אותי לדלת השירותים. הלשון שלי החל להיכנס ולצאת מי פי הטבעת. לאחר כמה דקות החלה לעלות ולרדת עם ישבנה ואני אחריה מלקק מעלה ומטה. לבסוף התמקדתי באיזור a no man land כלומר האיזור המפריד בין הכוס לפי הטבעת. לאחר עבודה של כרבע שעה פקדה לי לקום, הורידה לי את התחתונים שלה מהראש ועם החלק הקדמי הפנימי של התחתונים היא לכאורה נקתה לי את הפה. "את התחתונים אתה יכול לשמור כמזכרת" אמרה. שילשלתי את התחתונים לכיס המכנסיים שלי.

פתאום שמענו בכריזה שהרכבת עומדת להיכנס לת"א. "זכית בפריבילגיה לפנק את רגלי ביושר" אמרה. אני רק חייכתי. לכשחזרנו למושב החברה שלה שמה לב לקצה התחתון שלה בכיסי ואמרה: "אני רואה שבכל זאת הפסדתי בהתערבות". "לא חשבתי שתגרמי לו ללקק לך את פי הטבעת!!; הנה המאתיים שקלים".

לא יכולתי לאמין למשמע אוזניי אך שום דבר לא היה חשוב כמו להרגיש את הבוהן המיוחל בתוך פי. רק יכולתי לדמיין את הבוהן שלה מפריד את השפתיים שלי ונכנס לפי, רק חשבתי על ללקק כל אצבע בנפרד, ללקק את את כף רגלה עד שתהיה נקייה; לעסות את רגלייה ואולי אם התמזל מזלי להריח את נעלי האצבה שלה ושל חברתה.

הרכבת עצרה, ואיתה ליבי כמעט הפסיק לפעום מרוב התרגשות על מה שמצפה לי. ירדנו מהרכבת. החברה שלה ישר נגשה לאישה מבוגרת ממנה: "היי אמא". קצת מופתע הסתכלתי על הבחורה הגבוהה ים פרצוף של לא מבין. "אנחנו יקירי מגיעות עד לפה, לא ממשיכות צפונה" .... "אבל תדאג לפנק את רגלי אמא שלי טוב!!!! אחותי כבר עידכנה אותה על המיומנויות שלך. יש לה ציציות גבוהות. אל תאכזב אותי ואותה!!!!
רק למענך
לפני 13 שנים • 17 במאי 2011
רק למענך • 17 במאי 2011
לבחורצי'ק החייל..
תתפלא בטח שזה אפשרי פשוט לך לבחורות שרנאות טוב ותשאל..
מתאים לך מסג' ברגליים?
אני שואל כשיש חשק..וזה עובד..
אבל אל תבוא כמו מסכן..תבוא בביטחון כאילו זה עוד דרך להכיר תבחורהicon_smile.gif
בדוי​(נשלט)
לפני 12 שנים • 26 במאי 2011
בדוי​(נשלט) • 26 במאי 2011
פשוט מתיישב לידה ושואל מול כולם? ואם היא תצרח עליי מול כל הרכבת?