לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

קינקי משהו..

Brave girl Brave girl
לפני 15 שנים • 9 במאי 2011

גררררררררררררררררררררררררררר

Brave girl • 9 במאי 2011
אני אני אני!!!!!!!!!!!!!!!!!

בעצם נזירה לא בא לי להיות icon_rolleyes.gif
בטי בום בטי בום​(שולטת)
לפני 15 שנים • 10 במאי 2011
בטי בום​(שולטת) • 10 במאי 2011

הכתבה עשתה לי חשק למסיבה קתולית
בא לי להביא קצת בכס הקדוש
    התגובה האהובה בשרשור
חסר ניסיון84 חסר ניסיון84​(קינקי)
לפני 15 שנים • 28 במאי 2011

Re: קינקי משהו..

בטי בום כתב/ה:

http://www.nrg.co.il/online/55/ART2/239/166.html?hp=55&cat=305&loc=16

מי בא לשחק באפיפיור והנזירה?

אני אשמח להיות הנזירה icon_smile.gif