צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

טוב זה מרגיז אותי! למה אסור ג'ינס?

זאלופון​(שולט)
לפני 12 שנים • 9 ביוני 2011
זאלופון​(שולט) • 9 ביוני 2011
פרלין כתב/ה:

הידד ללוטוס! אז אפשר לדבר על הבעיות האמיתיות של המסיבות עכשיו?
כמו:
עשן, רעש, ונילים, יותר מדי אור, מעט מדי בדסמ, מוסיקת ריקודים רועשת ובלתי אפשרית, מעט מדי גבינת ברי?

כנראה שלא. על סמך ניסיון העבר, דיבורים כאלה בדרך כלל נתפסים לא כרצון כן לשפר, אלא כתלונות קטנוניות של אנשים צרי עין שרק רוצים להרוס ולהפריע ולהיכנס למארגני המסיבות לכיס, ותוצאתם היחידה היא תגובות מעצבנות נוסח "לא מוצא חן בעיניכם? תארגנו מסיבה בעצמכם". מצד שני, קשה להאשים אותם, כי הרבה פעמים התלונות הן בדיוק זה.

אבל אם כבר זרקת כפפה, אז... בלי להיכנס לשיקוליו הכלכליים של כל מארגן מסיבות באשר הוא, ועם כל ההערכה לפועלם, ובידיעה שלי עצמי אין את האופי או הכישורים או הזמן להרים שום דבר שכזה, בכל זאת אציע הצעה קטנה, ואם מישהו שיש לו אופי וכישורים וזמן ירצה ליישם אותה, אז כבר יצא משהו טוב מהשרשור הזה. לפחות לי icon_cool.gif

מסיבת הבדסמ הכי טובה שהייתי בה היא ערב מיילדום שנכחתי בו, כמדומני השני במספר, והכבוד לטיצ'ר. מה שעשה אותו כל כך מיוחד הוא אווירה בדסמית לעילא, שנבעה מתכנון מוקפד: לא היה מקום לרקוד וגם לא ממש מוזיקה שמתאימה לכך, כן היו לא מעט אתרי קשירה ושאר מקומות נוחים לסשן ביחס למספר הנוכחים, הנוכחים עצמם נבררו בדגש על זוגות שיודעים ורוצים לעשות בדסמ, והגדרת האירוע כיוונה מראש יותר אל הבדסמ המעשי ופחות אל הסטנדרט של מסיבת ריקודים/מפגש חברתי עם ניחוח בדסמי. זה הוביל לאירוע עם סשנים בכל פינה ואווירה שונה לגמרי מבמסיבה רגילה, הרבה יותר סקסית ובדסמית.

אני יודע שלפחות אני מחפש דבר כזה, ונדמה לי שאני לא היחיד. עם זאת, אני מניח שיש סיבה שזה לא קיים, וכנראה שהמבלים הקבועים שבאים שבוע אחרי שבוע הם ברובם לא הקהל הטבעי לזה.
אז הנה ההצעה: מה אם ערבים כאלה יתרחשו אחת לכמה זמן, לא כליין קבוע, אלא כגיוון של ליין קיים? נניח, כל מסיבה שלישית או כל מסיבה רביעית תוגדר מראש כיותר בדסמית ופחות ריקודית, ותתוכנן בהתאם?
לדעתי זה יכול מצד אחד לספק את הקהל הרחב שאוהב את המסיבות שהן יותר לייט, שיקבל אותן רוב הזמן, ומצד שני להביא מדי פעם קהל אחר שנכון לעכשיו בקושי מגיע, ותוך כדי כך לגוון את החוויה גם לחלקים המתאימים מהקהל הרחב.

ולוטוס מוסרת שהיא איתך בנוגע לברי.
Jake​(שולט)
לפני 12 שנים • 9 ביוני 2011

ויכוח שאמור היה להיות בדס"מי ולא חברתי

Jake​(שולט) • 9 ביוני 2011
עברתי על הפוסט, בעיקר בגלל שיחה שנוהלה אצלי לפני כמה שנים.

מצד אחד, חלק מהנוכחים צידדו בנוהג הקיים לקבוע דרס-קוד במסיבות הפטיש/בדס"מ של הקהילה. (אח"כ התפתח ויכוח האם קיימת בכלל קהילת בדס"מ - אבל זה נושא לפוסט אחר).
המצדדים טענו שהלבוש תורם לאוירה ועל כן יש לכבדו.

המתנגדים, התנגדו מאותה הסיבה בדיוק. הדרס-קוד מבחינתם פוגע באוירה מבחינתם. החיזוק העיקרי לטענתם היתה, כי בתור "שולטים" הם מתקשים לקבל תכתיב מצד ג' וכניעה לדרישה כזו, הגם שמדובר בויתור שולי וזניח, עדיין מהווה "כניעה".

אני הייתי בין המתנגדים. אבל מצד שני, בהחלט מקבל דרישה של לבוש מכובד.

למזלי, הלבוש השחור אינו נעדר מארון הבגדים שלי. יחד עם זאת, בהחלט הייתי מעדיף על דרס-קוד המחייב עניבה, על פני דרס-קוד המחייב לבוש שחור.

J
Halrloprillalar
לפני 12 שנים • 9 ביוני 2011

חוויה לא נעימה מהמסיבה אחרונה בספייס

Halrloprillalar • 9 ביוני 2011
גם לי הייתה חוויה קשה ביום שלישי האחרון.
אחרי הפסקה של כשנה הלכנו אני ובת זוגתי למסיבה של אייר.
הפטישיזם בדמי, וכשאני הולך למסיבה אני מאוד משקיע בהופעה שלי.
הלכנו לאייר כי בפרסום שלו רשום "קוד לבוש קפדני". אני בהחלט מקפיד על קוד לבוש, בלשון המעטה. מי שהיה במסיבה כנראה מבין למה אני מתכוון.
לקח לנו בדיוק חמש דקות להבין שהגענו למקום הלא נכון.
אסוציאציה המיידית שעלתה אצלי וגם אצל פניקס הייתה של מסיבת כיתה ז-6.
לא קוד לבוש ולא בטיח. נשים נכנסו איך שהן, למיטב ידיעתי לא היה כל סינון. אבל נשים ברובן יודעות להתלבש (או להתפשט) באופן סביר. הופעת גברים לעומת זאת הייתה פשוט מזעזעת. קוד לבוש של מלתחת הבריכה הציבורית. תחתוני בוקסר, שרוואל, גטקס, חולצות טריקו בלויות – הכל הלך. העיקר שיהיה שחור. גם אם שחור דהוי.
האווירה לא הייתה פטישיסטי ובטח שלא בדסמית. כל הפטישיסטים שהכרתי בעבר כבר לא היו שם. מוזיקה צרחה בקולי קולות. בחדר ספות עמד לו סד מיותם לצורך קישוט בלבד.

הסתובבנו שם, אני ופניקס, כמו עופות מוזרים. הלכנו אחרי זמן קצר.

הרגשתי אידיוט שהגעתי בהופעה מוגזמת למסיבה שכלל לא הייתה פטישיסטית.
אני מאוד כועס על מארגן המסיבה על פרסום מטעה. האווירה במסיבה היא לא כפי שמפורסם. לא הייתה שום הקפדה על קוד לבוש. אין כניסה בג'ינס ? יופי. אבל כניסה בתחתונים שעברו עשרים כביסות זה בסדר.
"מינימום שחור אלגנט" ? מוכר סיגריות בקיוסק ליד הבית שלי לבוש "שחור אלגנט" יותר טוב ממה שראיתי שם.

יש כאן בעיה עקרונית של התנגשות בין שיקולים כלכליים לבין טוהר המידות. ככל שמארגני המסיבה מורידים את רף הכניסה כך המסיבה הופכת יותר נגישה לקהל רחב, מה שאומר יותר הכנסות. אם הייתה הקפדה על קוד לבוש כפי שפורסם, היו נכנסים למועדון אולי עשירית מאלו שנכנסו בפועל. נראה שלמארגנים אין כוונה להפסיד 90% מהכנסות, לכן הם מכניסים את כולם. ומה לגבי אמת בפרסום ? עזבו, אלו ציפיות מוגזמות.

למסיבה של אייר אין לי כוונות ללכת שוב בעתיד. לגיטימי מבחינתו לכוון את המסיבה לקהל יעד רחב, ווינילי קינקי מה שהוא. אבל אני ממליץ להימנע מהצהרות ריקות מתוכן לגבי מהות המסיבה, כי מי שהוא עוד עלול לתבוע אותך על כך.
תהום
לפני 12 שנים • 9 ביוני 2011
תהום • 9 ביוני 2011
בתוך מי שניהלה את הסלקציה ביום שלישי האחרון
כל הנוכחים במסיבה היו בדרס קוד מלא.
חלקם הגדול מבלים קבועים שלנו אשר יודעים את הכללים והחוקים של המקום.

לא נכנסו אנשים למסיבה שלא היו בדרס קוד המתאים לכך.
מעבר לזאת שלחתי כ- 30 אנשים כולל נשים הבית כי לא היו בלבוש המתאים לאופן המסיבה.


אז אמרות סרק אפשר להגיד ולהמציא עד מחר,
אבל כדאי שיהיה להן בסיס כלשהו שקשור למציאות.
CantGetEnough​(נשלט)
לפני 12 שנים • 10 ביוני 2011

Re: הסיבה לבוא מלובשים יפה בעיני

CantGetEnough​(נשלט) • 10 ביוני 2011
persephone 1 כתב/ה:
CantGetEnough כתב/ה:
persephone 1 כתב/ה:
היא כי כמו שאני משקיעה את מיטב כספי להתחתך ולהראות סקסית, לא היתי מוכנה לבוא ולראות איזה שלומפר/ית שלא השקיעו ולו שניה להראות טוב עבורי באותה מידה.
ולא, ג'ינס זה לא "להתלבש טוב" בעיני. יש מגוון בגדים שאפשר לקנות ולהראות בהם טוב שאינם לא ויניל ולא עור, ועדיין להשקיע את המינימום. דווקא בגלל שכל השבוע אני לובשת בגדים יחסית רגילים, אני דווקא אוהבת לבוא למסיבות בלבוש יותר מושקע ומוקפד, ובהחלט מצפה מהאחרים לעשות כך גם.
לכל המתלוננים שזה יקר - יש מגוון עצום של חנויות שאפשר למצוא כל מיני בגדים יפים שאינם עולים הון עתק, אפילו למידות גדולות אפשר למצוא.


מובן לגמרי.. אבל לא כולם כמוך, לדוגמא אני אוהב להיות פשוט.. בגלל זה אני לא יכול לבוא איך שאני אוהב לכל המסיבות? אני לא אוהב להתבלט יותר מדי במשהו גרנדיוזי.. ןמצד שני אני לא רוצה להרגיש זרוק אם לדוגמא אני יבוא עם שרוול.. פשוט לבוא איך שאני וכמו שאני אוהב.. בין עם זה ג'ינס או תחתוני בוקסר (צמודים icon_wink.gif ) מילה אחת, נורמלי (ושאני אומר נורמלי אני מתכוון אל עצמי..)
רק רוצה להרגיש בנוח כמו שאני רגיל.. icon_cool.gif כמו שכולם מרגישים בנוח עם איך שהם באים

מה יש רע בלהתלבש כמו שאתה אוהב?


מי אמר שאני לא מתלבשת כמו אני אוהבת? icon_smile.gif בחיים לא היתי יוצאת מהבית לבושה במשהו שאני לא מרגישה בו בנוח - גם בבגדים אלגנטיים אפשר להרגיש בנוח.

ולידיעתך - אני בד"כ זורקת עלי שמלת מיני שחורה או אדומה - ומרגישה סופר בנוח והכי סקסית בעולם. icon_smile.gif כלומר אנחנו באותה דעה בנושא הזה - אני גם לא מגזימה במה שלובשת - ועדין מצליחה ללבוש בגדים יפים ואלגנטיים - ונוחים גם. פשוט נקודה למחשבה.


כן אבל מה איתי.. אני לדוגמא אוהב להיות פשוט.. מה זה פשוט אצלי? ג'ינס (לא להרוג אותי בגלל זה icon_wink.gif ) ואיזה חולצה יפה מכופתרת.. ועם זה אני הכי מרגיש בנוח.. עכשיו ברוב המסיבות אסור ג'ינס אז מה אני יעשה? מצד אחד רוצה לבוא, אבל גם לא מרגיש בנוח עם הלבוש שצריך לבוא איתו.. (לא מתחבר אל זה כשאני לובש את זה)

ושתבינו אני לא מנסה לכפות משהו חס וחלילה כן... פשוט רוצה להרגיש בנוח עם מה שאני מסתובב איתו בחוץ.. והבנתי שקיים קוד לבוש שזה מה שהמארגנים החליטו.. אבל מי אמר שכל מה שמחליטים זה נכון.. (זאת רק דעה שלי ושוב אני חוזר לסכול אותי icon_lol.gif )

ובפעם האחרונה שבדקתי מותר להביע דעות.. לא צריך לתקוף בגלל שזה נוגד את מה שאתם חושבים
מאזניים​(מתחלף)
לפני 12 שנים • 11 ביוני 2011

Re: הסיבה לבוא מלובשים יפה בעיני

מאזניים​(מתחלף) • 11 ביוני 2011
CantGetEnough כתב/ה:

כן אבל מה איתי.. אני לדוגמא אוהב להיות פשוט.. מה זה פשוט אצלי? ג'ינס (לא להרוג אותי בגלל זה icon_wink.gif ) ואיזה חולצה יפה מכופתרת.. ועם זה אני הכי מרגיש בנוח.. עכשיו ברוב המסיבות אסור ג'ינס אז מה אני יעשה? מצד אחד רוצה לבוא, אבל גם לא מרגיש בנוח עם הלבוש שצריך לבוא איתו.. (לא מתחבר אל זה כשאני לובש את זה)
ושתבינו אני לא מנסה לכפות משהו חס וחלילה כן... פשוט רוצה להרגיש בנוח עם מה שאני מסתובב איתו בחוץ.. והבנתי שקיים קוד לבוש שזה מה שהמארגנים החליטו.. אבל מי אמר שכל מה שמחליטים זה נכון.. (זאת רק דעה שלי ושוב אני חוזר לסכול אותי icon_lol.gif )
ובפעם האחרונה שבדקתי מותר להביע דעות.. לא צריך לתקוף בגלל שזה נוגד את מה שאתם חושבים


אני לא חושב שתוקפים אותך. פשוט התנהגותך מוזרה שזה לא מוזר בשביל האתר כאן.
לפי מה שאתה כותב לא הית במסיבה רק בגלל שאתה רוצה לבוא בג'ינס. icon_rolleyes.gif
תבוא קודם. תסתובב ואז תחליט אולי זה בכלל לא בשבילך. אז לא תהיה לך התלבטות אם אתה צריך ג'ינס או מלכה בתשלום או שניהם או אם מלכות שאוהבות צעירים או זקנים וכולה מרפרטואר שלך.
קהילה שמגיעה למסיבות האלה רוצה שיהיה דרס קוד כדי לסנן מציצנים וניליים ומטרידים.
לצערי דרס קוד הזה לא משהו. הכל שחור ומזעזע. אני מניח שאם מחירים לבגדי פטיש לא היו כאלה גבוהים כל השירשורים האלה לא היו מתקיימים.
אני לא פעם הגעתי גם תחתון בוקסר יפה, בטייטס, חוטיני, גרביונים ומה לא.
כשאני לפעמים מגיע ככה אני מצפה להגיע למסיבת פטיש ולא מסיבה ונילית.
דרל אגב אין לי שום בעיה עם ג'ינס עצמו.
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 12 שנים • 11 ביוני 2011
פסיכו לוג​(שולט) • 11 ביוני 2011
א ו ר כתב/ה:
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
א ו ר כתב/ה:

המקום צריך להיות פתוח לכלל האוכלסיה.


אני פורש. זהו.


אני לא מבינה מה הבעיה שהמקום יהיה פתוח לכול האוכלסיה שמתענינת בבדס"מ.


אור,
אני אישית מעדיף ללכת למסיבות הפרטיות ולא לדאנג'ן שכביכול פתוח יותר לקהל הרחב. כי צריך לזכור שחלק מהאוכלוסיה "שמתעניינת בבדס"מ" מורכבת מסתם סקרנים, סוטים, או אנשים מעצבנים שלא מבינים או שבוחרים שלא לכבד את קודי ההתנהגות של הקהילה. כבר קרה לצערי שנאלצתי אפילו לצעוק או לאיים על אנשים כאלו.
בכל מקום כמעט אני מתמודד עם אנשים מציקים או מגעילים, בעיקר כשהעניינים מתחילים להתחמם ביני לבין זו שמגיעה איתי. במסיבות הפרטיות זה קורה פחות. ובעיקר כשיש שומר ליד החדרים הצדדיים, כפי שהיה במקסים כשהייתי בו לאחרונה.

אני מודע לכך שיש כאלו שבאמת מגיעים ללמוד ולחוות. אני זוכר את הפעמים הראשונות שלי. אבל אני בא למסיבה כדי לשתות, להנות ולפגוש אנשים שאני אוהב. ואני יודע שמטרתי תמולא על הצד הטוב ביותר ככל שהמסיבה פרטית יותר.
שי36 שמן נחמד
לפני 12 שנים • 11 ביוני 2011

מכנס אלגנט שחור מבריק תמיד יפה מגינס מחוספס...

שי36 שמן נחמד • 11 ביוני 2011
וחוץ מזה זה נראה טוב על הגברים והנשים הנכונות אוהבות את זה icon_smile.gif
א ו ר​(מתחלפת)
לפני 12 שנים • 11 ביוני 2011
א ו ר​(מתחלפת) • 11 ביוני 2011
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
א ו ר כתב/ה:
פסיכולוג בספת עור כתב/ה:
א ו ר כתב/ה:

המקום צריך להיות פתוח לכלל האוכלסיה.


אני פורש. זהו.


אני לא מבינה מה הבעיה שהמקום יהיה פתוח לכול האוכלסיה שמתענינת בבדס"מ.


אור,
אני אישית מעדיף ללכת למסיבות הפרטיות ולא לדאנג'ן שכביכול פתוח יותר לקהל הרחב. כי צריך לזכור שחלק מהאוכלוסיה "שמתעניינת בבדס"מ" מורכבת מסתם סקרנים, סוטים, או אנשים מעצבנים שלא מבינים או שבוחרים שלא לכבד את קודי ההתנהגות של הקהילה. כבר קרה לצערי שנאלצתי אפילו לצעוק או לאיים על אנשים כאלו.
בכל מקום כמעט אני מתמודד עם אנשים מציקים או מגעילים, בעיקר כשהעניינים מתחילים להתחמם ביני לבין זו שמגיעה איתי. במסיבות הפרטיות זה קורה פחות. ובעיקר כשיש שומר ליד החדרים הצדדיים, כפי שהיה במקסים כשהייתי בו לאחרונה.

אני מודע לכך שיש כאלו שבאמת מגיעים ללמוד ולחוות. אני זוכר את הפעמים הראשונות שלי. אבל אני בא למסיבה כדי לשתות, להנות ולפגוש אנשים שאני אוהב. ואני יודע שמטרתי תמולא על הצד הטוב ביותר ככל שהמסיבה פרטית יותר.


אני מסכימה עם זה שיש אנשים מעצבנים(גם בקהילה יש כאלו הם בכול מקום)
ויש אנשים שלא מכבדים את הקוד ההתנהגות-אני מבינה את רצונך להעיף אותם

אבל יש הבדל בין קוד לבוש,אנשים שרק מתחילם את דרכם בקהילה לאנשים כאלו
מי שחדש לא בהכרח לא יכבד אותך או את בת זוגתך
וגם מי שתבוא בחצאית גינס לא אומר שהיא לא תכבד אתכם
ואני חושבת שצריך סינון-אבל לא דרך קוד לבוש
לילי ש'
לפני 12 שנים • 11 ביוני 2011
לילי ש' • 11 ביוני 2011
1. אני בעד הדרס קוד.
2. בישראל נורמות הלבוש מזעזעות. זה לא שאנשים חסרי טעם, אלא פשוט אין כאן הרבה מנהגים של דרס קוד. זה לא חלק מהתרבות, ואי אפשר להאשים אף אחד, כי נורמה נקבעת ע"י מה שרווח.
3. לכן אני מנחשת שקשה מאוד לדרוש ממבלים ישראליים "לבוש מכובד" כי כל אחד מביא פתק מאמא שאצלו בבית כפכפים זה מכובד, ומתחתנים בסנדלי שורש.
4. אז ה מ י נ י מ ו ם שאפשר לבקש זה שחור, רק לא פיג'מה שחורה. זה משהו שאפשר להסביר אותו, וגם ממש ממש ממש לא בשמיים. מכנס שחור. זה מיועד כדי למתוח את הגבול איפושהו ולא להתחיל דיון על מה זה אלגנטי, שזה לצערנו סובייקטיבי, במיוחד בישראל כאמור.