בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כוחו של הקוס/ הכוס?

Morticia
לפני 13 שנים • 23 ביוני 2011
Morticia • 23 ביוני 2011
כוס

(כמו בכושלהאמא שלכם)

חוץ מזה אני חייבת לומר שיש משהו בדברי פרלין לאור האופן בו אתם מדברים על כוס כאילו זה איזה אבר גומי שקונים בחנות מתנפחת.

תרגיעו.

זה בא עם אישה

ואם לא תלמדו לכבד אותה

צר לי

אבל אין גישה.

שבו.
לילימיי​(שולטת)
לפני 13 שנים • 23 ביוני 2011

Re: כוחו של הקוס/ הכוס?

לילימיי​(שולטת) • 23 ביוני 2011
414 כתב/ה:
כמה כח יש לו? - איסופי...
מושך זכרים,
מוציא ולדים,
כוח אינסופי....

סודה של האישה - פנימה, סודו של הגבר - בחוץicon_smile.gif ב 45 מעלותicon_smile.gif
בכלל,
לכל עבודה כמעט ניגשים בזוית של 45 מעלות, חיתוך, ריתוך וכו'...
הגלוי,
הנסתר...
לכוס כוחות משלו, בלתי נתפשים,
משעבד...


בהחלט משעבד. icon_smile.gif
הדורבנים​(נשלט)
לפני 13 שנים • 24 ביוני 2011
הדורבנים​(נשלט) • 24 ביוני 2011
Morticia כתב/ה:
כוס

(כמו בכושלהאמא שלכם)

חוץ מזה אני חייבת לומר שיש משהו בדברי פרלין לאור האופן בו אתם מדברים על כוס כאילו זה איזה אבר גומי שקונים בחנות מתנפחת.

תרגיעו.

זה בא עם אישה

ואם לא תלמדו לכבד אותה

צר לי

אבל אין גישה.

שבו.


סתם תהייה, *ללמוד* לכבד אותה, אחרת אין גישה,
זה לא בעצם מונח נרדף ל"משעבד"?
גרררר....
אנימה
לפני 13 שנים • 24 ביוני 2011
אנימה • 24 ביוני 2011
סתם הערת אגב:

מישהו חשב פעם למה הצבע השחור הוא הצבע של הבדסמ? למה למשל לא

אדום שהוא צבע הרבה יותר מיני וחושני?

אז לא בגלל ששחור הוא אפל, שחור בגלל שזה צבע שיער הערווה של אישה.

כך לפחות לפי השיח הפסיכולוגי. כך שאולי מתחת לכל השכבות והרבדים של הבדסמ

איבר המין הנשי כל כך משמעותי כסימבול שהוא מצליח "להסתנן" בצורה מרומזת

ליצוגיים בדסמים.
Tobias​(אחר)
לפני 13 שנים • 25 ביוני 2011
Tobias​(אחר) • 25 ביוני 2011
אנימה כתב/ה:
סתם הערת אגב:

מישהו חשב פעם למה הצבע השחור הוא הצבע של הבדסמ? למה למשל לא

אדום שהוא צבע הרבה יותר מיני וחושני?

אז לא בגלל ששחור הוא אפל, שחור בגלל שזה צבע שיער הערווה של אישה.

כך לפחות לפי השיח הפסיכולוגי. כך שאולי מתחת לכל השכבות והרבדים של הבדסמ

איבר המין הנשי כל כך משמעותי כסימבול שהוא מצליח "להסתנן" בצורה מרומזת

ליצוגיים בדסמים.


בפעם האחרונה שהסתכלתי למטה, גם אצלי היה שחור....לא ידעתי שאני כזה מוביל טרנדים icon_smile.gif
אנימה
לפני 13 שנים • 25 ביוני 2011
אנימה • 25 ביוני 2011
tebayes כתב/ה:
אנימה כתב/ה:
סתם הערת אגב:

מישהו חשב פעם למה הצבע השחור הוא הצבע של הבדסמ? למה למשל לא

אדום שהוא צבע הרבה יותר מיני וחושני?

אז לא בגלל ששחור הוא אפל, שחור בגלל שזה צבע שיער הערווה של אישה.

כך לפחות לפי השיח הפסיכולוגי. כך שאולי מתחת לכל השכבות והרבדים של הבדסמ

איבר המין הנשי כל כך משמעותי כסימבול שהוא מצליח "להסתנן" בצורה מרומזת

ליצוגיים בדסמים.


בפעם האחרונה שהסתכלתי למטה, גם אצלי היה שחור....לא ידעתי שאני כזה מוביל טרנדים icon_smile.gif



icon_smile.gif זה נכון, למה באמת אישה ולא גבר. אני חושבת שאצל גבר הדבר הראשון שאתה רואה זה לא בדיוק את הצבע השחור, אצל אישה באופן טבעי כן.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 13 שנים • 27 ביוני 2011
אני תמיד חשבתי שזה בגלל שהצבע הזה מאד דומיננטי בביגוד פטיש.

אבל אם כבר מדברים על כוס, שמעו, מה לעשות, זה בפנים. כשמסתכלים מלפנים על אשה ערומה, לא רואים את הכוס שלה. סמלים של זין תמיד מזכירים זין. סמלים של כוס אמנם לפעמים נראים כמו כוס (פרחים) או מסמלים את קעירותו (מערה) אבל יש גם סמלים של כוס שנשענים לא עליו אלא על הכיסוי שלו (משולש). כי זה מה שרואים.
מעניין אם יש קשר בין הרבדים השונים של היחס לכוס כמושג והיחס לאיבר מין נשי כאיבר והיחס לאיבר מינה של אשה מסויימת - לבין היחס לנוכחות או היעדרות של שיער ערווה. יש גברים שאוהבים את המיסתורין שהוא מוסיף. יש גברים שפשוט מעדיפים מראה טבעי. יש גברים שחשובה להם הגישה החופשית. מעניין אם יש קשר בין הוצאת הכוס לאור עליה דובר כאן לבין חשיפת הכוס לרוח, פיזית.
המחשבה הראשונה שלי היא שזה יכול ללכת יחד - לא להסתיר, להוציא לאור. אבל החשיפה שלו וההפיכה שלו למשהו שמסתכלים עליו רק מחזקת את העיסוק המחפיץ.

אני מבולבלת.

נשים, איזה יחס הייתן רוצות עבור הנרתיק שלכן?
אני, בדומה לפרלין, חשה רתיעה מהעיסוק בכוס כמושג. אני לא אוהבת את ההאדרה וכל זה. מצד שני, אני שואבת עונג עצום מפולחן כוס כאשר אני חווה אותו. אני חושבת שאין לי כל כך בעיה עם עצם התאווה הזאת, המשיכה הפטישיסטית לכוס, ההפרדה שלו ממני כמושא השתוקקות נפרד. אני חושבת שמה שדוחה אותי הוא קיבוע ההפרדה הזאת. כשההפרדה נעשית באופן מודע לצורך הפקת עונג זה בסדר, אבל כשהיא הופכת לגישה כללית זה לא בסדר.
אני חושבת שכשמישהו כותב ככה, על "כוס" באופן כללי, ולא על חוויה פרטית, זה נראה יותר כמו ההפרדה המקובעת. יש לי תחושה שאם למשל הוא היה ממציא לזה נמענת, הקריאה הייתה אחרת לגמרי. אם זה היה "הכוס שלך" ולא סתם "הכוס", אפשר היה לחפיץ בכיף כל היום, להשאיר את הנוסח אותו הדבר, וה"שלך" או "שלה" היה היה כאילו משאיר כוכבית כזאת, הערת שוליים - אני לא מבטל את האשה שמאחורי הכוס, אני פשוט ממקד את הזרקור על חלק ממנה.
אולי לחלקכם זה לא נראה משמעותי, או שזה לא חשוב לצורך הבנת הטקסט.
אני חושבת שרק המשורר יכול לקבוע מה כוונתו, וכל השאר זה תגובות רגשיות שכולן נראות לי, אישית, הגיוניות לגמרי.
הדורבנים​(נשלט)
לפני 13 שנים • 27 ביוני 2011
הדורבנים​(נשלט) • 27 ביוני 2011
יולי Yuli כתב/ה:
אני תמיד חשבתי שזה בגלל שהצבע הזה מאד דומיננטי בביגוד פטיש.

אבל אם כבר מדברים על כוס, שמעו, מה לעשות, זה בפנים. כשמסתכלים מלפנים על אשה ערומה, לא רואים את הכוס שלה. סמלים של זין תמיד מזכירים זין. סמלים של כוס אמנם לפעמים נראים כמו כוס (פרחים) או מסמלים את קעירותו (מערה) אבל יש גם סמלים של כוס שנשענים לא עליו אלא על הכיסוי שלו (משולש). כי זה מה שרואים.
מעניין אם יש קשר בין הרבדים השונים של היחס לכוס כמושג והיחס לאיבר מין נשי כאיבר והיחס לאיבר מינה של אשה מסויימת - לבין היחס לנוכחות או היעדרות של שיער ערווה. יש גברים שאוהבים את המיסתורין שהוא מוסיף. יש גברים שפשוט מעדיפים מראה טבעי. יש גברים שחשובה להם הגישה החופשית. מעניין אם יש קשר בין הוצאת הכוס לאור עליה דובר כאן לבין חשיפת הכוס לרוח, פיזית.
המחשבה הראשונה שלי היא שזה יכול ללכת יחד - לא להסתיר, להוציא לאור. אבל החשיפה שלו וההפיכה שלו למשהו שמסתכלים עליו רק מחזקת את העיסוק המחפיץ.

אני מבולבלת.

נשים, איזה יחס הייתן רוצות עבור הנרתיק שלכן?
אני, בדומה לפרלין, חשה רתיעה מהעיסוק בכוס כמושג. אני לא אוהבת את ההאדרה וכל זה. מצד שני, אני שואבת עונג עצום מפולחן כוס כאשר אני חווה אותו. אני חושבת שאין לי כל כך בעיה עם עצם התאווה הזאת, המשיכה הפטישיסטית לכוס, ההפרדה שלו ממני כמושא השתוקקות נפרד. אני חושבת שמה שדוחה אותי הוא קיבוע ההפרדה הזאת. כשההפרדה נעשית באופן מודע לצורך הפקת עונג זה בסדר, אבל כשהיא הופכת לגישה כללית זה לא בסדר.
אני חושבת שכשמישהו כותב ככה, על "כוס" באופן כללי, ולא על חוויה פרטית, זה נראה יותר כמו ההפרדה המקובעת. יש לי תחושה שאם למשל הוא היה ממציא לזה נמענת, הקריאה הייתה אחרת לגמרי. אם זה היה "הכוס שלך" ולא סתם "הכוס", אפשר היה לחפיץ בכיף כל היום, להשאיר את הנוסח אותו הדבר, וה"שלך" או "שלה" היה היה כאילו משאיר כוכבית כזאת, הערת שוליים - אני לא מבטל את האשה שמאחורי הכוס, אני פשוט ממקד את הזרקור על חלק ממנה.
אולי לחלקכם זה לא נראה משמעותי, או שזה לא חשוב לצורך הבנת הטקסט.
אני חושבת שרק המשורר יכול לקבוע מה כוונתו, וכל השאר זה תגובות רגשיות שכולן נראות לי, אישית, הגיוניות לגמרי.


תענוג לקרוא אותך.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 13 שנים • 27 ביוני 2011
פרלין​(נשלטת){ש} • 27 ביוני 2011
[

נשים, איזה יחס הייתן רוצות עבור הנרתיק שלכן?
אני, בדומה לפרלין, חשה רתיעה מהעיסוק בכוס כמושג. אני לא אוהבת את ההאדרה וכל זה. מצד שני, אני שואבת עונג עצום מפולחן כוס כאשר אני חווה אותו. אני חושבת שאין לי כל כך בעיה עם עצם התאווה הזאת, המשיכה הפטישיסטית לכוס, ההפרדה שלו ממני כמושא השתוקקות נפרד. אני חושבת שמה שדוחה אותי הוא קיבוע ההפרדה הזאת. כשההפרדה נעשית באופן מודע לצורך הפקת עונג זה בסדר, אבל כשהיא הופכת לגישה כללית זה לא בסדר.
אני חושבת שכשמישהו כותב ככה, על "כוס" באופן כללי, ולא על חוויה פרטית, זה נראה יותר כמו ההפרדה המקובעת. יש לי תחושה שאם למשל הוא היה ממציא לזה נמענת, הקריאה הייתה אחרת לגמרי. אם זה היה "הכוס שלך" ולא סתם "הכוס", אפשר היה לחפיץ בכיף כל היום, להשאיר את הנוסח אותו הדבר, וה"שלך" או "שלה" היה היה כאילו משאיר כוכבית כזאת, הערת שוליים - אני לא מבטל את האשה שמאחורי הכוס, אני פשוט ממקד את הזרקור על חלק ממנה.
אולי לחלקכם זה לא נראה משמעותי, או שזה לא חשוב לצורך הבנת הטקסט.
אני חושבת שרק המשורר יכול לקבוע מה כוונתו, וכל השאר זה תגובות רגשיות שכולן נראות לי, אישית, הגיוניות לגמרי.[/quote]

יולי. תודה רבה. סוף סוף אני מבינה מה ניסיתי להגיד.
האח הקטן​(נשלט)
לפני 13 שנים • 6 ביולי 2011
האח הקטן​(נשלט) • 6 ביולי 2011
חברים, בואו נודה על האמת - כוס הוא לא איבר יפה. יתרה מכך, כוס היא לא מילה יפה!
פות היא מילה עדינה מדי. שאר המילים, גסות מדי. ראשית, יוחלף שמו לאלתר למשהו מעט סקסי יותר... שנית, כוס זה באמת לא איבר יפה. אבל הוא לא צריך להיות יפה...הוא מגרה. כיף לטמון את הראש בו. הרבה יותר סקסי מבלוטות השומן העליונות. אך לא יפה כמותן.

בקיצור, יש יפים ממנו. אבל אין יפים כמוהו.