ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

העפה מהאתר

Rocco​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Rocco​(שולט) • 25 במאי 2004
אכן דברי הבל ושיטנה הם מנת חלקו של כל פורום
שעוסק בפוליטיקה.....
פעם אחת בחרנו לשתוק ולא לתת תמיכה......
הפעם אני בחרתי שלא.......
ומי שבוחר לשבור כללים.....
אל לא לבוא בבכיות על זה שהוא נשאר מול שוקת שבורה....
גם אני יודע לחצות קוים וכאשר אני עושה זאת זה הכי מגעיל שיכול להיות.....!
וכאשר היתה לכם את הזכות לענות בנימוס ולהגיב לאותם דברים דוחים שנכתבו...
בחרתם (חלקכם) שוב לשתוק.....!
בפעם הבא תדאגו לענות לאותם גזענים עלובי נפש......במקום לבוא בטענות לאחר מעשה
ואולי אולי (אני עדין אופטימי לפעמים) לא נגיע לשרשורים מסוג זה...!
בתקווה שגם לחסרת המוח הדברים ברורים....!
או שזה עדין לא חכם מספיק בשבילה.....?!
Cloud_Lord​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Cloud_Lord​(שולט) • 25 במאי 2004
למרבה הצער - אי אפשר להתדיין דיונים פוליטיים רציניים בפורומים הכלליים, משום שהם מלאים בילדים שכל מה שהם יודעים לעשות זה לצעוק, לקלל, ולדבר שטויות, ממש כמו מישהו מפה.

בגלל זה, חשבתי שדוקא פה, במקום של אנשים מבוגרים, אפשר לדבר פוליטיקה בטעם.

לא לדבר פוליטיקה בשום מקום, זאת הרעה החולה שהשתלטה על החברה שלנו, ובגלל זה הדמוקרטיה שלנו נראית כמו שהיא נראית, ובגלל זה חלק מנבחרי הציבור שלנו נראים כמו שהם נראים - עלובי החיים.

צריך וחשוב לדון באקטואליה, בפוליטיקה, ללבן את הנקודות הכי כואבות, להתעקש על דעותיך, לשמוע, ואפילו לההירג על המזבח של לתת לצד המנוגד לך לחלוטין להגיד את דעתו - כי זאת נשמת הדמוקרטיה, אם שכחתם.

מנהל פורום אחראי, צריך, ולדעתי אפילו חייב, לצנזר את הרגע בו מישהו מפסיק לדבר על עצם הנושא ומתחיל בירידות אישיות, את זה הייתי מוחק אוטומטית, ולא שום דבר אחר, קשה ומזעזע ככל שיהיה למי שאינו מסכים לאותה דעה.

הבעייה שנוצרה פה הנה, שמי שהתחיל בירידות האישיות הוא מנהל הפורום בעצמו, מה שגרר את הויכוח הזה להיאבקות בוץ שבה אין מנצחים, ושגם הרגה את הויכוח הענייני שהיה מאוד מאוד מהנה לטעמי, וגם אולי שיכנע אנשים לפה או לשם, מבין הקוראים היותר פאסיביים (פאסיביים מבחינת כתיבה כמובן - אל תתעצבנו חברי הסאביום והסאביות icon_smile.gif )

אז יאללה, לא מצפה להתנצלויות, ולא צריך לארגן סולחות טיפשיות.
צריך רק להתאפס, ולחזור לדיון מעשי. מי שזכה לבוז שלי בעקבות דבריו, ימשיך לקבל אותו ממני, אבל כשאני עונה לאנשים פה, אני אכתוב בצורה עניינית לנושא, אז בבקשה, אל תשימו את הנושא על עניינים אישיים, זה פשוט מיותר ומשעמם, גמרתי עם זה בגן רשות.
Rocco​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Rocco​(שולט) • 25 במאי 2004
אני מבין שלא הספיק לך פעם אחת ממני אתה רוצה לנסות את רוע מזלך שוב...!
ואני כבר חשבתי שהיה לך קצת שכל לשבת בצד ולשתוק ולהבין את חצית הגבול העלובה שלכם...
אז הרי לך הזדמנות נוספת.....!
אולי אחרי התנצלות פומבית בפני חברי הפורום וכלובי
אני אשקול להחזיר את הבוז שאני רוכש לך רק לעצמי......!
Cloud_Lord​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Cloud_Lord​(שולט) • 25 במאי 2004
ביום שתדבר איתי ישירות , בטלפון או בפרטי ולא בפורומים, ותספר לי מה הבעייה שלך, ואולי, אולי גם תקשיב לאמת ולגרסה שלי, אז אולי גם תדע מהי האמת לאשורה.

עד אז, באמת שאין לי ממש חשק להתייחס לדבריך.
Aiko​(נשלטת){Jake}
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Aiko​(נשלטת){Jake} • 25 במאי 2004
אני עוקבת אחרי השרשור הזה מרגע שהתחיל, כך שכמו כולם, הייתי עדה להפיכתו משרשור מחאה לבמה להתלהמויות והתקפות אישיות. עכשיו, אולי מעט במאוחר, הרשו לנסות ולחזור אל הנושא שהביא אותנו לכאן. למען הדיוק, ההודעה שבגינה נחסם האדון שלי כלל לא כוונה לכלובי, היא כוונה למלכה לירז. סתם מעט דיוק היסטורי, למען כל אלו שמרימים כאן קול זעקה בגלל המתקפה לכאורה על מארחנו. אין לי שום כוונה לנסות להגן כאן על דעותיו הפוליטיות של אדוני (שבהן, כך עושה רושם, רבים מהכותבים בשרשור טעו), מפני שלא בכך מדובר. מדובר אך ורק בצורת ההתבטאות שרבים כל כך מצאו פוגעת. זילות השואה, נאמר כאן לא פעם. ואני מוכרחה לתהות האם התבטאותו של כלובי בנוגע להיותו של פאשן "פאשיסט" היא פוגעת פחות. האדון שלי הוא לא הראשון ולא האחרון להשתמש במינוח בעל קונוטציה לשואה, והמרחק בין ההתבטאות שלו לזילות השואה הוא שמיים וארץ. אני תוהה כמה מכם קראו למורה שלהם בתיכון "נאצית", וכמה נדו בראשיהם בתוכחה כאשר שמעו מישהו אחר עושה זאת. זיג הייל הוא ביטוי. מילים. מטאפורה, אם גם מרוחקת מהמציאות. הכוונה של ההודעה הייתה ברורה - מחאה, משועשעת משהו, אפילו, כנגד מדיניות סתימת הפיות. השאלה אפילו אינה האם מדיניות כזו קיימת בכלוב, אלא מדוע התעקשו כלובי ורבים אחרים לסחוט משמעות נסתרת והרת גורל מתוך ביטוי סתמי למדי. האדון שלי לא הפריע למהלכו התקין של הפורום, לא איים על משתמשים אחרים, לא הטיח עלבונות באף אחד מהם - הוא השתמש בביטוי שמקורו בשואה, זה פשעו. ואני סבורה באמת ובתמים שהאמונה הרווחת (והתמימה) בכך שאם לא נזכיר את זוועות השואה אלא בליווי דמעות חמות נהפוך לאנשים טובים יותר, מוסריים יותר או יהודיים יותר, ערפלה את עיניו של כלובי. להסיק מסקנות אודות דעותיו של אדם בנושאים כאלה, הקשר האישי שלו לשואה, כל זה על סמך שתי מילים שאינן קשות יותר מכמה מהתבטאויותיו של כלובי עצמו - זה נשמע לי כמו יומרנות לשמה. העובדה שהוא מעז להשתמש בביטויים קונוטטביים לשואה לא מעידה על על שהוא ממבזה אותה. לכל היותר, היא מעידה על כך שהתניית ה"אנחנו נעצום עיניים 364 ימים בשנה ונעמיד פנים שזה מעולם לא קרה" עבדה עליו קצת פחות טוב.
Cloud_Lord​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Cloud_Lord​(שולט) • 25 במאי 2004
לא יודע מה איתך - אבל מעולם לא קראתי למורה שלי נאצית, או לכל אדם אחר, תהא דעתי עליו גרועה ככל שתהיה.

לנגד עיני תמיד עומדים הסיפורים של סבתא שלי על מחנות ההשמדה, ועל הטבח שבוצע בעם שלנו, ובשמונים וחמישה אחוז מהמשפחה שלי, משני הצדדים.

בשביל להיות נאצי - צריך להיות נאצי, ולא פחות מזה.

לעשות שימוש בביטוי נאצי על מישהו שאיננו כזה, זאת זילות ישירה בזכרם של ששת המליונים, ועל זה אסור לשבת בשקט, כי בכך שנוזיל את הביטוי, נתרום להשכחת זכר השואה, נתרום להצדקת עליית האנטישמיות בעולם מחדש וכן הלאה.
Aiko​(נשלטת){Jake}
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Aiko​(נשלטת){Jake} • 25 במאי 2004
קלאוד לורד - ובשביל להיות קומוניסט, צריך להיות קומוניסט. ובשביל להיות פאשיסט, צריך להיות פאשיסט. ואלה גם אלה רצחו חפים מפשע. עדיין אנחנו משתמשים בביטויים האלה כדי להעביר נקודה, ולא מתוך כל כוונה אחרת. לכל אחד ברור שאדוני לא התכוון לכך שהמלכה לירז היא נאצית, במובנה המלא או החלקי של המילה. מה שחרה להם היה השימוש בביטוי עצמו, כפי שהבהרת גם אתה בפסקה האחרונה של הודעת. והביטוי, אני חוזרת ואומרת, הוא רק ביטוי. אנחנו מותנים שלא לעשות שימוש בביטויים כאלה מפני שהם מצטיירים כמזלזלים במורשת ההיסטורית של השואה. אבל, וחשוב על זה לרגע, כאשר אני יודעת היטב עד כמה כותב ההודעה רחוק מלגלות או לחוש זלזול כזה, כיצד אוכל שלא להתרעם?

כלובי, אני מבקשת ממך - מבקשת, אתה שומע? לא דורשת ולא מאשימה, רק מבקשת - שתחזור בך מהחלטתך. בוודאי ברור לך שאתה מעניש אותו בעבור המשמעות שמילותיו נשאו בעיקר לגביך, לא זו שהתכוון אליה. העניין הזה לא מוביל לשום דבר, מלבד פילוג נוסף בפורום המפולג ממילא.
Cloud_Lord​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Cloud_Lord​(שולט) • 25 במאי 2004
מצטער , אבל אינני יכול להסכים לרישא של דבריך

אני לא עושה גזירה שווה בין ביטוי כמו קומוניסט, או פאשיסט לבין נאצי.

לא רק משום העובדה ששני הביטויים הללו, במשמעותם הטהורה אינם שליליים אלא מחשבות מדיניות מאוד יפות ואופטימיות, אלא גם כל ביטוי שלילי אחר, נניח סטאליניסט או מחבל או אשאפיסט או פרוניסט וכן הלאה.

נאצי זה נאצי זה נאצי.

לסיפא של דבריך - אני מזדהה.
Rocco​(שולט)
לפני 19 שנים • 25 במאי 2004
Rocco​(שולט) • 25 במאי 2004
לא התבקשת להתיחס אבל בכל אופן בחרתה שכן לעשות זאת.......!
ואם לו לרגע אחד עברה במוחי מחשבה להקשיב לך ולגרסה שלך....זו היה רגע של בדיחות הדעת...!
מעבר לכך מה שאישי נשאר בגדר אישי ומה שלא זה לא....!
ואל תנסה לקשר בין שנהם....!