צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי הזיז לי את האוטובוס?

פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 13 שנים • 29 ביוני 2011

נורית, בחייאת

פרלין​(נשלטת){ש} • 29 ביוני 2011
האמת שאם היא תעבוד, הרפורמה הזו לא פחות מגאונית.

הסתכלת על תדירות האוטובוסים שתעלה פלאים?
על העובדה שאת יכולה, במשך שעה וחצי, לעלות ולרדת מכמה אוטובוסים שאת רוצה?
על הנתיבים החדשים שפינו במרכז העיר רק לתחבורה ציבורית?

הרעיון שעומד מאחורי הרפורמה הוא לאפשר נסיעה חופשית של הקווים העיקריים. הרעיון הוא שאוטובוסים יגיעו כל הזמן , כך שבאמת תוכלי לרדת ולעלות במהירות מקווים ולהגיע מהר מאוד ליעד שלך.
מין מטרו של אוטובוסים, כי אין אף אחד שעדיין משלה את עצמו שתהיה רכבת תחתית בתל אביב.

ישראלים זה כזה עם מתרעם. ועיתונאים בעיקר.
כולם מתלהמים להם סביב הרפורמה הזו כאילו אין מחר.
אני יודעת שהמצב כרגע בגוש דן הוא בלתי נסבל, כך שכל רפורמה חיובית בעיני. והרפורמה הזו נראית, על פניה, מצוינת.
נולי
לפני 13 שנים • 29 ביוני 2011
נולי • 29 ביוני 2011
תעברו לפריפריה.פה אין דברים כאלה.
להבה חשופה
לפני 13 שנים • 29 ביוני 2011

Re: נורית, בחייאת

להבה חשופה • 29 ביוני 2011
פרלין כתב/ה:
האמת שאם היא תעבוד, הרפורמה הזו לא פחות מגאונית.

הסתכלת על תדירות האוטובוסים שתעלה פלאים?
על העובדה שאת יכולה, במשך שעה וחצי, לעלות ולרדת מכמה אוטובוסים שאת רוצה?
על הנתיבים החדשים שפינו במרכז העיר רק לתחבורה ציבורית?

הרעיון שעומד מאחורי הרפורמה הוא לאפשר נסיעה חופשית של הקווים העיקריים. הרעיון הוא שאוטובוסים יגיעו כל הזמן , כך שבאמת תוכלי לרדת ולעלות במהירות מקווים ולהגיע מהר מאוד ליעד שלך.
מין מטרו של אוטובוסים, כי אין אף אחד שעדיין משלה את עצמו שתהיה רכבת תחתית בתל אביב.

ישראלים זה כזה עם מתרעם. ועיתונאים בעיקר.
כולם מתלהמים להם סביב הרפורמה הזו כאילו אין מחר.
אני יודעת שהמצב כרגע בגוש דן הוא בלתי נסבל, כך שכל רפורמה חיובית בעיני. והרפורמה הזו נראית, על פניה, מצוינת.


אני, תושבת העיר ת"א וגרה במקום שרוב התושבים הם או סטודנטים או קשישים שמהלכים במקרה הטוב עם מקל, ובמקרה הרע על כסא גלגלים.

תנסי, להסביר את הרפורמה שיתכן ומצויינת. לאלו שאינם יכולים בקלילות לשנות הרגלים.

לאותם אלו, שאינם מסוגלים ללכת כחצי קילומטר עד למיקום החדש של התחנת ההאוטובוס, שהיתה קרובה לביתם מרחק "יריקה".

תנסי, להסביר את הרפורמה הזו, לאותם אנשים עיוורים, שאינם יודעים להגיע למיקום החדש של תחנת האוטובוס, שכלב הנחייה שלהם אומן ללוותם אליה. {את יודעת כמה זמן לוקח לאמן כלב נחייה?}.

מזל, שיש עיתונאים "מתלהמים" אשר מביעים את אוזלת ידם של אותם אנשים שהרפורמה לא בדיוק, מתחשבת בהם.

תנסי, להיות, ולו לרגע במקום אנשים אלו, בטוחני שתביני על מה אני מדברת.


להבה חשופה.
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי}
לפני 13 שנים • 29 ביוני 2011
אז מה נעשה, להבה? נשאיר את הכל כמו שהוא, רק כי ככה כבר התרגלנו?
שינוי דורש הסתגלות. זה לא נוח, וזה פוגע בנו בטווח הקצר.
אבל מי שעומד בראשי ערים אמור לראות לטווח הארוך ולעשות את מה שבסופו של דבר ייצור עיר נוחה יותר. בכל מצב יהיה מישהו שלא נוח לו, אין שום דבר שאפשר לעשות נגד העובדה הזו, אבל אפשר לנסות לשנות דברים ככה שהנפגעים יהיו מעטים ככל האפשר.

אני לא גרה בתל אביב, אין לי מושג אילו שינויים הולכים להיות, אין לי דעה לגבי האם הרפורמה הזאת מוצלחת או לא, אני מניחה שרק אחרי שנתרגל נוכל להשוות.

אני גם חושבת שזה בסדר לקטר על חוסר הנוחות. לא נוח, אז מקטרים. מה, לא נקטר?
אבל להגיד שכל שינוי הוא רע רק מעצם זה שהוא שינוי, זה כבר מוגזם.
להבה חשופה
לפני 13 שנים • 29 ביוני 2011
להבה חשופה • 29 ביוני 2011
יולי Yuli כתב/ה:
אז מה נעשה, להבה? נשאיר את הכל כמו שהוא, רק כי ככה כבר התרגלנו?
שינוי דורש הסתגלות. זה לא נוח, וזה פוגע בנו בטווח הקצר.
אבל מי שעומד בראשי ערים אמור לראות לטווח הארוך ולעשות את מה שבסופו של דבר ייצור עיר נוחה יותר. בכל מצב יהיה מישהו שלא נוח לו, אין שום דבר שאפשר לעשות נגד העובדה הזו, אבל אפשר לנסות לשנות דברים ככה שהנפגעים יהיו מעטים ככל האפשר.

אני לא גרה בתל אביב, אין לי מושג אילו שינויים הולכים להיות, אין לי דעה לגבי האם הרפורמה הזאת מוצלחת או לא, אני מניחה שרק אחרי שנתרגל נוכל להשוות.

אני גם חושבת שזה בסדר לקטר על חוסר הנוחות. לא נוח, אז מקטרים. מה, לא נקטר?
אבל להגיד שכל שינוי הוא רע רק מעצם זה שהוא שינוי, זה כבר מוגזם.


[B]ראשית, לא אמרתי שהרפורמה החדשה רעה. התיכנון שלה לקוי.

שנית, את הרפורמה הזו תיכננו 11 שנים . אם כך, מדוע לא לקחו בחשבון את אותם אנשים, שכושר הסתגלותם, לרפורמה החדשה, "ארוכה" יותר?

מדוע לא נערכו למתקפת הסברה ארוכת זמן לפני יציאת הרפורמה?

שבוע ימים, אינו זמן סביר ל"הרגיל" את האנשים לרפורמה שכזו.

כן , לקטר, למחות לעיתים ראוי וחשוב. ראי לאיזה תוצאות הביאה מחאת הקוטז'.


להבה חשופה
מידאס'
לפני 13 שנים • 29 ביוני 2011
מידאס' • 29 ביוני 2011
שינוי הוא לטובה, גם אם מקבלים אותו קצת קשה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4089043,00.html

אבל כשמנסים להנהיג רפורמה צריך לעשות אותה עם הרבה מאוד מחשבה ותיכנון קדימה, מדוע לא לשתף את הציבור בדברים כגון אלו? הרי ברור שמנסים להנהיג כאן מודל שבו האוטובוס מגיע כל 2 דקות ואתה מדלג מאחד לשני בדרכך ליעד, אני מייחל לזה בכל ליבי אבל לעשות דברים מטופשים כמו לבטל קווים מאוד מאוד נחוצים (לדוגמא ביטול וביטול הביטול של קו 45 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4089104,00.html) או לגרום לאנשים להאריך את נסיעתם במקום לקצר אותה זה טימטום. שלא לדבר על הניסיון השפל להגניב אכיפה של שמירת שבת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4086889,00.html זה פשוט חלם עד כדי כך שבא לבכות מרוב חוסר אונים.

אני שמח על העשיה, הושקע בה הרבה מאוד כסף עכשיו כל שנשאר הוא לזרוק את חברת דן מכל המדרגות ולקוות ששאר הכסף לא ילך לפח.
נוריתE
לפני 13 שנים • 30 ביוני 2011

זמ ני ההמתנה,לא באמת מתקצרים

נוריתE • 30 ביוני 2011
אני לא כתבתי את זה מהאוויר
קראתי כבר שלוש חוברות נפרדות של תל אביב רבתי
"איזור 3" ,4 ו 6
כתוב שחור על פני לבן
זמן המתנה של חמש עד 20 30 דקות

הנה למשל קו 11
מהאתר
זמני המתנה ותדירות

http://www.busline.co.il/Web/BusLines/Bus11a/Default.aspx



או קו 4


עכשיו תחשבו על חצי שעה נסיעה ממוצא והמתנה של 10 15 דקות לעוד אחד
ועוד נסיעה ועוד המתנה...

זה מאריך את הנסיעה בכל כיוון שתסתכלו עליו
ומתקפת ההסברה של דב נבון ושתי הבובות לא מוסיפה לזה

התכנון אולי בא ממחשבה טובה אבל הביצוע לקוי,ברמות
ביחוד בתוך תל אביב

הם בנו על אנשים שישאירו את הרכב בבית ויסעו באסון הזה?
ככה הם רצו להוריד את עומס התנועה

זה,לא יקרה.

זה רק מכביד על הנוסעים הקיימים
.

וחוצ מזה
מחאת קוטג' ומוצרי חלב
או מחירי מיים
או דלק לרכב פרטי
זה בסדר

ומחאה וכעס צודקים, של נוסעי תחבורה ציבורית שיפגעו מכל כיוון
זה?קיטור?

קו 45 יוחזור
ראו בעמוד הפייס בוק של ראש עיריית גבעתיים ראובן בן שחר
אם הכל היה כזה מושלם
הם היו ניכנעים?
זאת​(שולטת)
לפני 13 שנים • 30 ביוני 2011

רפורמה זה טוב,

זאת​(שולטת) • 30 ביוני 2011
השאלה למי... ?
אני מבינה את הצורך להעביר את התחבורה לצירים מרכזיים (זיהום אוויר ושות') אבל נשמע לי קצת לא הגיוני בהתחשב בעובדה שצריך להזיז את הרכב הפרטי לתחנת האוטובוס הקרובה... למי שיש רכב. וזה לא כולל נוער, מבוגרים ואותי.
(לא יודעת מי מכם שמע אתמול שטרחו לנתק את איכילוב מתחבורה ציבורית)
את השכונה שלי, למשל דאגו לנתק מתחבורה ציבורית.
היו 4 קווים שעברו בשכונה. 2 מתוכם בוטלו לחלוטין, 1 יעבור מחוץ לשכונה (תמורת עוד 2 נסיעות האחת בשעה 22:00 והשנייה בשעה 23:00), והשלישי בתדירות של בין חצי שעה לשעה תלוי בשעה.
אי לכך, החל מיום ראשון בבוקר, אני נאלצת לצאת לפחות רבע שעה קודם כדי לצעוד לתחנה הקרובה. מעניין אם בחורף כשיורד גשם, אני עדיין אעריך את העובדה שמדינת ישראל דואגת שאהיה בכושר על הבוקר...
אני לא נגד הרפורמה, אבל אני חוששת שהתכנון די לקוי.
פרלין​(נשלטת){ש}
לפני 13 שנים • 30 ביוני 2011
פרלין​(נשלטת){ש} • 30 ביוני 2011
להבה חשופה כתב/ה:
יולי Yuli כתב/ה:
אז מה נעשה, להבה? נשאיר את הכל כמו שהוא, רק כי ככה כבר התרגלנו?
שינוי דורש הסתגלות. זה לא נוח, וזה פוגע בנו בטווח הקצר.
אבל מי שעומד בראשי ערים אמור לראות לטווח הארוך ולעשות את מה שבסופו של דבר ייצור עיר נוחה יותר. בכל מצב יהיה מישהו שלא נוח לו, אין שום דבר שאפשר לעשות נגד העובדה הזו, אבל אפשר לנסות לשנות דברים ככה שהנפגעים יהיו מעטים ככל האפשר.

אני לא גרה בתל אביב, אין לי מושג אילו שינויים הולכים להיות, אין לי דעה לגבי האם הרפורמה הזאת מוצלחת או לא, אני מניחה שרק אחרי שנתרגל נוכל להשוות.

אני גם חושבת שזה בסדר לקטר על חוסר הנוחות. לא נוח, אז מקטרים. מה, לא נקטר?
אבל להגיד שכל שינוי הוא רע רק מעצם זה שהוא שינוי, זה כבר מוגזם.


[B]ראשית, לא אמרתי שהרפורמה החדשה רעה. התיכנון שלה לקוי.

שנית, את הרפורמה הזו תיכננו 11 שנים . אם כך, מדוע לא לקחו בחשבון את אותם אנשים, שכושר הסתגלותם, לרפורמה החדשה, "ארוכה" יותר?

מדוע לא נערכו למתקפת הסברה ארוכת זמן לפני יציאת הרפורמה?

שבוע ימים, אינו זמן סביר ל"הרגיל" את האנשים לרפורמה שכזו.

כן , לקטר, למחות לעיתים ראוי וחשוב. ראי לאיזה תוצאות הביאה מחאת הקוטז'.


להבה חשופה


בזה את צודקת במאה אחוז. שבוע זה פרק זמן מגוחך בשביל מהפכה עצומה שכזו.