ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רעיון די נועץ וחדשני למגורים. נא להגיב..

ראש השבט​(שולט)
לפני 12 שנים • 27 ביולי 2011

רעיון די נועץ וחדשני למגורים. נא להגיב..

ראש השבט​(שולט) • 27 ביולי 2011
אני אקרא להצעה שלי "שכירות לקניה"
אדם משלם כפי שמשלמים שכירות, ללא משכנתא או תשלום נכבד בכניסה[ אלא אם בחר בכך] רק תשלום חודשי קבוע. את ההשכרה למכירה מגבה הממשלה או אפילו חברה פרטית שישתלם לה בסופו של דבר,המשפחה משלמת חודשית סכום של שכירות בערך, עם התחייבות נגיד ל50 שנה, כך התשלום יהיה נמוך יחסית,עוד תשלום לחברת ניהול , זה לדעתי משהו כמו 600 שח לחודש, אבל לפני שאתם מתפרצים וטוענים שזה יקר, תקראו עד הסוף ותבינו את הרעיון,
התשלום נצבר מחודש לחודש, מי שמעוניין לעבור דירה מוכר את הזכויות לפי מס החודשים ששילם, עם הערכת שמאי לגובה התשלום, כך למעשה הכסף שהשקעתם בהשכרה נשאר ברובו בידכם בסופו של דבר. אבל יש עוד, הרעיון להקים כ10 בניינים בני 14 קומות [כל המספרים הם רק לסבר את האזן, ניתנים לכל שינוי אפשרי], המגדלים האלה יהוו כח קניה עצום, במסגרת ה600או מעט יותר שח שהזכרתי יהיו להם מניות בסופר המקומי, בחדר כושר, בריכה.
על הגגות ניתן להקים, כדורעף וסל הכל בהחזקה שוטפת של עובדים שמשכורתם משולמת ע"י חברת ההחזקה.
הגן והגננות יחזקו גם הן ע"י החברה, אתר אינטרנט מקומי יחבר אנשים לקאר פול, תחבורה סדירה וזמינה תהיה כל הזמן 24 שעות כל יום כולל שבת. האנטרנט יהיה חופשי לכולם . משפחה או אדם שיהווה בעיה יובא בפני ועדה שמורכבת מתושבים ועו"ד של החברה ואם האדם גרם נזק במזיד או לא שילם את השכירות או הווה הפרעה לציבור, ניתן להוציאו בתשלום המגיע לו לפי הערכת שמאי. להשתדל שכל המשרדים הדרושים יהיו בסביבה וזמינים.בנקים דאר וכ"ו ,להערכתי יוכלו לחסוך מכל המערכת כ1500 עד 2000 שח לחודש , בתשלומים לגנים לקניות אוכל הסעות חדר כושר בריכה וכל מה שנחוץ .
כך שבעצם התשלום החודשי למשפחה ממוצעת יקטן בהרבה בתשלום לדיור .

הרעיון ששכר הדירה שאתם משלמים ישאר איתכם לשיפור מצב או שינוי משפחתי נדרש .

אשמח לתגובות לרעיון ולכל תיקון או הערה..

רק להדגיש רצינות, הקמתי ישוב בין 250 משפחות במקום שאיש לא חשב שזה אפשרי, היום זה אחד המקומות המבוקשים בארץ למגורים..לקח לי יותר משנתיים להריץ את הרעיון. וזו אחת ההצלחות שאני גאה בהם..
tripnotic​(שולט)
לפני 12 שנים • 27 ביולי 2011
tripnotic​(שולט) • 27 ביולי 2011
מה הכוונה בגיבוי של הממשלה ?
אתה מתכוון לבנין שתקים הממשלה ותגבה עליו שכירות של 600 ש"ח לחודש ?
ראש השבט​(שולט)
לפני 12 שנים • 27 ביולי 2011

הסבר נוסף

ראש השבט​(שולט) • 27 ביולי 2011
הבית הוא נכס בפני עצמו, הוא יהווה את הערבות לתשלום, לממשלה אין מה להפסיד אם תגבה את המשתכנים כי מי שלא ישלם יוצא וחובו יקוזז מהתשלום ההחזר שמגיע לו, 600 השקל שהצעתי היינו תשלום רעיוני בלבד. ישתנה בהתאם למציאות, אבל שאלפי משתכנים באותם הבתים משקיעים כ600 שח לפחות כל חודש הסכום מספיק לתשלום עובדי ההחזקה שהם עצמם מתגוררים במקום. כמו כן החברה המתחזקת תשכיר חנויות בקומת הקרקע של הבניינים וכן במרכז מסחרי. כך שהכסף יעבור לחברת הניהול שהיא זו שתתחזק את המקום תגבה את הכספים,
ועסקית שווה לחברה עם טווח נשימה ארוך לעבוד על הכנסה קבועה לשנים רבות מנכס מבוקש.
ראש השבט​(שולט)
לפני 12 שנים • 27 ביולי 2011

עוד משהו שלא עניתי עליו..

ראש השבט​(שולט) • 27 ביולי 2011
התשלום יהיה תשלום כמו כל שכירות, בהתאם לטווח השוק. הרעיון לתשלום נוסף כמו 600 שח הינו לעובדי במקום ולתחזוקה, היות שהמשתכנים הם גם בעלי המניות כאילו במתחם הם מקבלים שרותי ומזון במחירי עלות בלבד, אוכל וגני ילדים וחדר כושר ובריכה ואם יש רווח מהעסקים האלה מתושבי חוץ הרי זה רווח שנכנס למשתכנים. לפי דעתי כ2000 או 1500 שח כל חודש יחסכו מהשכירות בגלל חסכון של בעלי המניות, החשבון לפי הדברים שכתבי הינו נגיד 4000 שכירות 600 החזקה פחות 1700 חיסכון בגני הילדים והקניות..אז למעשה התשלום החודשי יהיה בערך 3000 שח. זה בצורה גסה רק להסביר.
tripnotic​(שולט)
לפני 12 שנים • 28 ביולי 2011

Re: הסבר נוסף

tripnotic​(שולט) • 28 ביולי 2011
עדיין לא הבנתי מי הבעלים של הנכס ומי נהנה מתקבולי השכירות.
ראש השבט​(שולט)
לפני 12 שנים • 28 ביולי 2011

הסבר

ראש השבט​(שולט) • 28 ביולי 2011
הנכס בבעלות חברת ההחזקה עד גמר התשלומים , התשלומים מין הסתם מגיעים לבנק שנתן את הלווי הפיננסי לעסקה.
מחיר ההשכרה /קנייה הוא כפי שמכתיב השוק, הרווח מכל העניין אינו רק הצורך להפקיד סכום כסף גבהה מיד בהתחלה, שזה גם חשוב, הרי כל תשלום חודשי יהיה מעין חיסכון כספי עם העברת הזכויות אם וכאשר ירצה השוכר להעביר לשוכר אחרת תמורת תשלום שיקבע לפי מחיר השוק, אבל הרווח הינו מכוח הקנייה של כלל החברים, כמו "חבר" למשל, שבאים כגוף שמאגד אלפי אנשים לחברות,ובזכות כוח הקנייה משיגים הוזלות משמעותיות, 20 30 אחוז בערך בשיחות טלפון , קנייה של מוצרי מזון בהנחה של כ25 אחוז, מוצרי חשמל לבית דרך חברה שנבדקה ואושרה בקבוצה ניתן להגיע להנחות של 30 אחוז לערך.
היות ואנשי תחזוקה עובדי החברה, אז שיפוצים צבע, תיקונים כמו אינסטלציה ומזגנים במחירי עלות, גני ילדים לפחות כמה מאות שקלים מהעלות בחוץ, כלומר משפחה עם שני ילדים בגן תחסוך יותר מ2000 שח כל חודש רק בזכות העובדה שהם גרים במתחם מאורגן חברתית ועסקית. וכאן עיקר הרווח, ישאר למשפחה יותר כסף זמין.
tripnotic​(שולט)
לפני 12 שנים • 28 ביולי 2011

Re: הסבר

tripnotic​(שולט) • 28 ביולי 2011
ומה העלות של הקמת המבנה ? כולל כל התשתיות ומיסים ?
וכמה דירות יהיו במבנה כזה ?
ראש השבט​(שולט)
לפני 12 שנים • 28 ביולי 2011

עד כאן..

ראש השבט​(שולט) • 28 ביולי 2011
אין אפשרות בשלב הזה להעריך דבר ממה שבקשת. כי מי יודע מחיר הקרקע? איזה מפרט בניה?
אבל אני חושב על כ1500 יחידות דיור ב12 רבי קומות עם שטח ציבורי גדול סביב כאפשרות הטובה ביותר. אבל זה רעיון, לא מפרט טכני בשלב הזה.