flashback{ג"ו} |
לפני 13 שנים •
16 באוג׳ 2011
Re: אף אחד לא אמר שהמאמר אינטלגנטי.
לפני 13 שנים •
16 באוג׳ 2011
flashback{ג"ו} • 16 באוג׳ 2011
FuckinMaster כתב/ה: MedLife כתב/ה: כמו שמעלים כל נושא אחר לאתר הזה, כל אחד מעלה מה שמעניין אותו, בין אם זה כתבה בעברית, אנגלית או סינית. זה באותה המידה היה יכול להיות כתוב בעברית, ונשמע לא פחות אינטלגנטי (לא שברור לי למה יש לך הרגשה שאנשים מתרשמים מהעובדה הפשוטה שזה באנגלית, קראתי מאמרים וכתבות באנגלית שהיו תת רמה).
לגבי מה שטענת, מופע יכול להיות מופע, ואם הוא נעשה לצורך המטרה הבלעדית של לרגש את הצופים שלו אז כן, הוא צריך להיות מקצועי ומרהיב ומשהו שכיף לצפות בו. אנשים בארץ לא מקבלים כסף (אם אני לא טועה, או לפחות לא לרוב) על הסשנים הציבוריים שלהם ולכן הם לא חייבים לשעשע אותך, הם עושים מה שטוב להם. אם אמן מקבל כסף על מופע, אז כמובן שזה צריך להיות בהתאם. וכן, יש אנשים שאוהבים לראות אנשים אחרים מאוהבים. תתמודד. ואם אתה לא רוצה להתמודד אז תנסה אולי להשתמש במילים אחרות, כי אם נקרא להם חולים, אז כנראה שרוב האנשים שנמצאים בבדס"מ הם חולים, כולל אותך. מאיפה הבאת את גיבוב השטויות האלה שאבין? ה'אמנים' בארץ אולי לא מקבלים כסף, אבל הם מקבלים במה- וזו אחריות בפני עצמה; אם לא, שילכו ויתחבאו בחדרים הצדדיים ויעשו שם מה בראש שלהם. ואני אין לי מה להתמודד... אני לא צריך לספק את יצר המציצנות שלי בערפדות של סחטנות רגשית (וזה לא רק בגלל שאין לי כל זיקה מציצנית); אני מספק את עצמי בהתנסות בחוויה, אני לא יושב כמו אנתרופולוג של כורסא וכותב רשימות על הלהט שההיא נישקה לו את התחת; ואני ממש לא חש צורך להתיפיף מולך ולדבר בשפה אחרת- תתמודדי. מי שצריך לחיות אהבה של מישהו אחר זה צופה מהצד ואפס לא קטן- שלא מסוגל לחיות אהבה משל עצמו. נו באמת, איזו קלישאה. (או: man, you are such a cliche. באנגלית זה נשמע יותר אינטליגנטי.) הייתי מצפה מאדם המגדיר עצמו "מכשף ורבאלי" שיהיה מעט יותר סובלני אל המילה הכתובה, וגם שיהיה מעט יותר ורבאלי. |
|
FuckinMaster |
לפני 13 שנים •
16 באוג׳ 2011
Re: אף אחד לא אמר שהמאמר אינטלגנטי.
לפני 13 שנים •
16 באוג׳ 2011
FuckinMaster • 16 באוג׳ 2011
flashback כתב/ה: FuckinMaster כתב/ה: MedLife כתב/ה: כמו שמעלים כל נושא אחר לאתר הזה, כל אחד מעלה מה שמעניין אותו, בין אם זה כתבה בעברית, אנגלית או סינית. זה באותה המידה היה יכול להיות כתוב בעברית, ונשמע לא פחות אינטלגנטי (לא שברור לי למה יש לך הרגשה שאנשים מתרשמים מהעובדה הפשוטה שזה באנגלית, קראתי מאמרים וכתבות באנגלית שהיו תת רמה).
לגבי מה שטענת, מופע יכול להיות מופע, ואם הוא נעשה לצורך המטרה הבלעדית של לרגש את הצופים שלו אז כן, הוא צריך להיות מקצועי ומרהיב ומשהו שכיף לצפות בו. אנשים בארץ לא מקבלים כסף (אם אני לא טועה, או לפחות לא לרוב) על הסשנים הציבוריים שלהם ולכן הם לא חייבים לשעשע אותך, הם עושים מה שטוב להם. אם אמן מקבל כסף על מופע, אז כמובן שזה צריך להיות בהתאם. וכן, יש אנשים שאוהבים לראות אנשים אחרים מאוהבים. תתמודד. ואם אתה לא רוצה להתמודד אז תנסה אולי להשתמש במילים אחרות, כי אם נקרא להם חולים, אז כנראה שרוב האנשים שנמצאים בבדס"מ הם חולים, כולל אותך. מאיפה הבאת את גיבוב השטויות האלה שאבין? ה'אמנים' בארץ אולי לא מקבלים כסף, אבל הם מקבלים במה- וזו אחריות בפני עצמה; אם לא, שילכו ויתחבאו בחדרים הצדדיים ויעשו שם מה בראש שלהם. ואני אין לי מה להתמודד... אני לא צריך לספק את יצר המציצנות שלי בערפדות של סחטנות רגשית (וזה לא רק בגלל שאין לי כל זיקה מציצנית); אני מספק את עצמי בהתנסות בחוויה, אני לא יושב כמו אנתרופולוג של כורסא וכותב רשימות על הלהט שההיא נישקה לו את התחת; ואני ממש לא חש צורך להתיפיף מולך ולדבר בשפה אחרת- תתמודדי. מי שצריך לחיות אהבה של מישהו אחר זה צופה מהצד ואפס לא קטן- שלא מסוגל לחיות אהבה משל עצמו. נו באמת, איזו קלישאה. (או: man, you are such a cliche. באנגלית זה נשמע יותר אינטליגנטי.) הייתי מצפה מאדם המגדיר עצמו "מכשף ורבאלי" שיהיה מעט יותר סובלני אל המילה הכתובה, וגם שיהיה מעט יותר ורבאלי. אם רק היית מבין את משחקי-המילים פה לעומקם... אבל זה בסדר, אני אדבוק בקלישאות ואתה תדבוק באלה השחוקות |
|
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} |
לפני 13 שנים •
17 באוג׳ 2011
Re: נו באמת, איזה שטויות!
לפני 13 שנים •
17 באוג׳ 2011
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} • 17 באוג׳ 2011
FuckinMaster כתב/ה: נכון שלנו הישראלים- חומר כתוב באנגלית נשמע מאד אינטיליגנטי ומרשים, אבל מה זה הבולשיט הזה?
מה היא רוצה זאתי? יכלה לכתוב בדיוק אותו הדבר בלי להכניס את האותיות- SM וזה הכל. כשבאים לתת שואו על הבמה, צריכים לתת שואו על הבמה, לא משנה במסגרת מה ולמה... שחקן יכול להראות את הקרביים של עצמו כדי לרגש את הקהל עד דמעות, הוא ממש לא חייב להראות כמה הוא מאוהב בשחקנים המקיפים אותו. אם יצר המציצנות שלך כזה איום שאתה רוצה לחדור לפרטיות האינטימית של החיבור בין שני נפשות מאוהבות, אתה בן-אדם חולה והגיע הזמן שתמצא לעצמך תרופה ומהר; תתחיל לחיות את החיים בעצמך. *** ובדיוק כמו בכל- מע'-יחסים אחרת, כשאתה עושה מופע מיני, אזי הוא צריך להיות מופע מיני אם אנשים בסצנה בארץ היו מבינים שמופע הוא מופע- אז המופעים היו נראים הרבה יותר טוב. וכשאתה רוצה לעשות סקס מאהבה (לא משנה עם כמה אנשים), תעשה אותו בבית; זה לא משנה עם זה סאדו-מאזו או לא. ונכון הדבר גם לגבי סטוץ רק בשביל הסקס- כל אחד בוחר את הסקס שלו, עדיף שמידורי זו תתעסה בכוס התה שלה. לא יודע מה לגביך, אבל אני ראיתי מופעים של אמני קשירה - והם בליבה אחרת כשבנוסף לטכניקה ולשואו אתה פשוט יכול להרגיש את האנרגיה שזורמת ביניהם. אנשים כמו MarkDV8 ו-lani או DrPhil או Zamil הם דוגמה טובה לכך שאמן לא חייב להיות מנותק רגשית כדי שהמופע שלו יהיה טוב. |
|
תמונה כפרית |
לפני 13 שנים •
17 באוג׳ 2011
Re: נו באמת, איזה שטויות!
לפני 13 שנים •
17 באוג׳ 2011
תמונה כפרית • 17 באוג׳ 2011
Dan_Kap כתב/ה: FuckinMaster כתב/ה: נכון שלנו הישראלים- חומר כתוב באנגלית נשמע מאד אינטיליגנטי ומרשים, אבל מה זה הבולשיט הזה?
מה היא רוצה זאתי? יכלה לכתוב בדיוק אותו הדבר בלי להכניס את האותיות- SM וזה הכל. כשבאים לתת שואו על הבמה, צריכים לתת שואו על הבמה, לא משנה במסגרת מה ולמה... שחקן יכול להראות את הקרביים של עצמו כדי לרגש את הקהל עד דמעות, הוא ממש לא חייב להראות כמה הוא מאוהב בשחקנים המקיפים אותו. אם יצר המציצנות שלך כזה איום שאתה רוצה לחדור לפרטיות האינטימית של החיבור בין שני נפשות מאוהבות, אתה בן-אדם חולה והגיע הזמן שתמצא לעצמך תרופה ומהר; תתחיל לחיות את החיים בעצמך. *** ובדיוק כמו בכל- מע'-יחסים אחרת, כשאתה עושה מופע מיני, אזי הוא צריך להיות מופע מיני אם אנשים בסצנה בארץ היו מבינים שמופע הוא מופע- אז המופעים היו נראים הרבה יותר טוב. וכשאתה רוצה לעשות סקס מאהבה (לא משנה עם כמה אנשים), תעשה אותו בבית; זה לא משנה עם זה סאדו-מאזו או לא. ונכון הדבר גם לגבי סטוץ רק בשביל הסקס- כל אחד בוחר את הסקס שלו, עדיף שמידורי זו תתעסה בכוס התה שלה. לא יודע מה לגביך, אבל אני ראיתי מופעים של אמני קשירה - והם בליבה אחרת כשבנוסף לטכניקה ולשואו אתה פשוט יכול להרגיש את האנרגיה שזורמת ביניהם. אנשים כמו MarkDV8 ו-lani או DrPhil או Zamil הם דוגמה טובה לכך שאמן לא חייב להיות מנותק רגשית כדי שהמופע שלו יהיה טוב. יכולה להעיד ממה שראיתי במו עיני ההופעה של לאני וומרק היתה פשוט מכשפת ומדהימה מעבר לשואו מעבר ללהטטנות שלהם עם החבלים האנרגיה המופלאה והמדהימה שיש בין השניים פשוט חישמלה את האולם והנוכחים. האינטימיות ביניהם מקסימה ומרגשת בעיני אינטמיות ורגשות הם משהו בסיסי וחיוני, מה שהופך סתם משחק בחל למשהו מלא אנרגיות עונג ובכלל משדרג את הכלבכמה וכמה דרגות. |
|
FuckinMaster |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
Re: נו באמת, איזה שטויות!
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
FuckinMaster • 18 באוג׳ 2011
תמונה כפרית כתב/ה: Dan_Kap כתב/ה: FuckinMaster כתב/ה: נכון שלנו הישראלים- חומר כתוב באנגלית נשמע מאד אינטיליגנטי ומרשים, אבל מה זה הבולשיט הזה?
מה היא רוצה זאתי? יכלה לכתוב בדיוק אותו הדבר בלי להכניס את האותיות- SM וזה הכל. כשבאים לתת שואו על הבמה, צריכים לתת שואו על הבמה, לא משנה במסגרת מה ולמה... שחקן יכול להראות את הקרביים של עצמו כדי לרגש את הקהל עד דמעות, הוא ממש לא חייב להראות כמה הוא מאוהב בשחקנים המקיפים אותו. אם יצר המציצנות שלך כזה איום שאתה רוצה לחדור לפרטיות האינטימית של החיבור בין שני נפשות מאוהבות, אתה בן-אדם חולה והגיע הזמן שתמצא לעצמך תרופה ומהר; תתחיל לחיות את החיים בעצמך. *** ובדיוק כמו בכל- מע'-יחסים אחרת, כשאתה עושה מופע מיני, אזי הוא צריך להיות מופע מיני אם אנשים בסצנה בארץ היו מבינים שמופע הוא מופע- אז המופעים היו נראים הרבה יותר טוב. וכשאתה רוצה לעשות סקס מאהבה (לא משנה עם כמה אנשים), תעשה אותו בבית; זה לא משנה עם זה סאדו-מאזו או לא. ונכון הדבר גם לגבי סטוץ רק בשביל הסקס- כל אחד בוחר את הסקס שלו, עדיף שמידורי זו תתעסה בכוס התה שלה. לא יודע מה לגביך, אבל אני ראיתי מופעים של אמני קשירה - והם בליבה אחרת כשבנוסף לטכניקה ולשואו אתה פשוט יכול להרגיש את האנרגיה שזורמת ביניהם. אנשים כמו MarkDV8 ו-lani או DrPhil או Zamil הם דוגמה טובה לכך שאמן לא חייב להיות מנותק רגשית כדי שהמופע שלו יהיה טוב. יכולה להעיד ממה שראיתי במו עיני ההופעה של לאני וומרק היתה פשוט מכשפת ומדהימה מעבר לשואו מעבר ללהטטנות שלהם עם החבלים האנרגיה המופלאה והמדהימה שיש בין השניים פשוט חישמלה את האולם והנוכחים. האינטימיות ביניהם מקסימה ומרגשת בעיני אינטמיות ורגשות הם משהו בסיסי וחיוני, מה שהופך סתם משחק בחל למשהו מלא אנרגיות עונג ובכלל משדרג את הכלבכמה וכמה דרגות. אוקי, נצא מנק' הנחה רגע שזה עשה לכם כ"כ טוב והכל... נשאיר את זה בצד. הרי העניין המקורי והמרכזי לפני שהמורה ההיא קפצה בראש, היה העובדה שמידור שמא-מידורי זאתי, מתבכיינת על דברים שיכלו להכנס כמות-שהם בדיוק למעטפת של יחסים ונילים כאלה או אחרים. ההתרעמות האמיתית שלי הייתה כל העניין הזה של "הנה עוד סכנה ב-BDSM", גם כשברור שזה פשוט טריק שיווקי נחות, זה עדיין דבילי לעשות מזה כזה עניין ולכן לא מצאתי במאמר הזה שום-דבר ששווה התייחסות רבה כמו שבחרת דן להתייחס אליו; לא היה בו משהו חדשני ומעניין בניגוד אולי לאותם מופעים שראיתם... הוא היה סתם קטע תלונה שיכל גם להכנס למגזין-נוער אם היה קצת מצונזר, זה הכל. |
|
teacher(שולט) |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
teacher(שולט) • 18 באוג׳ 2011
גילוי נאות:
לא קראתי עדיין את המאמר, אלא רק את ההתכתבות כאן. אני דוווקא חושב שעלית בדרכך על שתי אמיתות שבאופן אישי אני מאוד מאמין בהן: 1 אין דבר כזה מערכת יחסים BDSMית ומערכת יחסים ונילית. יש מערכת יחסים, נקודה. הכללים שתופסים בחיים הרגילים, תופסים גם ב-BDSM. בעיני, כל הרעות החולות שאנחנו רואים חדשות לבקרים פה ובמפגשים/מסיבות, הכל נובע מזה שאנשים חושבים שזה שונה. אז זה לא. 2 בנוגע להופעות: יש קהל, יש קהל פעיל ויש מופע על הבמה. שלשה דברים שונים מאוד באופן עקרוני. הקהל מוגן. אין לו אחריות כמעט לכלום והוא הנהנה העיקרי. קהל פעיל זה מי שהסיטואציה מדליקה אותו עד כדי לעשות משהו. ''סשנים ספונטניים'' זה השם היותר נפוץ. אלה יכולים לעשות כל מה שהם רוצים כל עוד הם עונים על הכללים שבתוכם ממוסגר הקהל, אך אינם צריכים לענות על הכללים למופע. למי שמופיע צריך להיות מאוד ברור שזו הופעה. הוא אינו צריך לענות על אף כלל של קהל אך יש אתיקה פנימית שהקהל לא מודע לה וכך זה גם צריך להיות. מופע מוכר אשליה. במיוחד בכל הקשור בספונטניות. כששחקן משחק ילד מגמגם כל כך טוב שאתה בטוח שהוא ככה במציאות, זה רק אומר שהוא שחקן טוב. הוא לא באמת מגמגם. זה משחק. העמדת פנים לזמן קצר באור הזרקורים. גם חוסר ההבנה של העיקרון הזה הביא להרבה עגמת נפש בקהל. הופעות מונוטוניות, לא קומוניקטיביות, משעממות, ללא התחלה אמצע וסוף, היו מנת חלקנו במשך זמן רב. אנשים פשוט עלו על הבמה ולא הבינו את ההבדל בין סשן פומבי להופעה. למופיע יש אחריות לבדר את הקהל, וזו אחריות מספר אחת שלו. |
|
NotHereNow |
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
לפני 13 שנים •
18 באוג׳ 2011
NotHereNow • 18 באוג׳ 2011
teacher כתב/ה: גילוי נאות:
לא קראתי עדיין את המאמר, אלא רק את ההתכתבות כאן. אני דוווקא חושב שעלית בדרכך על שתי אמיתות שבאופן אישי אני מאוד מאמין בהן: 1 אין דבר כזה מערכת יחסים BDSMית ומערכת יחסים ונילית. יש מערכת יחסים, נקודה. הכללים שתופסים בחיים הרגילים, תופסים גם ב-BDSM. בעיני, כל הרעות החולות שאנחנו רואים חדשות לבקרים פה ובמפגשים/מסיבות, הכל נובע מזה שאנשים חושבים שזה שונה. אז זה לא. 2 בנוגע להופעות: יש קהל, יש קהל פעיל ויש מופע על הבמה. שלשה דברים שונים מאוד באופן עקרוני. הקהל מוגן. אין לו אחריות כמעט לכלום והוא הנהנה העיקרי. קהל פעיל זה מי שהסיטואציה מדליקה אותו עד כדי לעשות משהו. ''סשנים ספונטניים'' זה השם היותר נפוץ. אלה יכולים לעשות כל מה שהם רוצים כל עוד הם עונים על הכללים שבתוכם ממוסגר הקהל, אך אינם צריכים לענות על הכללים למופע. למי שמופיע צריך להיות מאוד ברור שזו הופעה. הוא אינו צריך לענות על אף כלל של קהל אך יש אתיקה פנימית שהקהל לא מודע לה וכך זה גם צריך להיות. מופע מוכר אשליה. במיוחד בכל הקשור בספונטניות. כששחקן משחק ילד מגמגם כל כך טוב שאתה בטוח שהוא ככה במציאות, זה רק אומר שהוא שחקן טוב. הוא לא באמת מגמגם. זה משחק. העמדת פנים לזמן קצר באור הזרקורים. גם חוסר ההבנה של העיקרון הזה הביא להרבה עגמת נפש בקהל. הופעות מונוטוניות, לא קומוניקטיביות, משעממות, ללא התחלה אמצע וסוף, היו מנת חלקנו במשך זמן רב. אנשים פשוט עלו על הבמה ולא הבינו את ההבדל בין סשן פומבי להופעה. למופיע יש אחריות לבדר את הקהל, וזו אחריות מספר אחת שלו. בדיוק, מי שמופיע במודע, ומגדיר את מה שהוא עושה כהופעה צריך להיות מקצועי. מי שעושה סשן פומבי במועדון (שזה בעצם מה שרוב האנשים בארץ עושים) לא חייב כלום לאף אחד. מסכימה. |
|
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} |
לפני 13 שנים •
19 באוג׳ 2011
משהו שמומחים לפעמים שוכחים
לפני 13 שנים •
19 באוג׳ 2011
Dan_Kap(שולט){f,yt,D,תכ} • 19 באוג׳ 2011
אני חושב שמידורי שוכחת או מתעלמת מאפשרות נוספת שיכולה להסביר את הריכוז בצד הטכני של סשן/הופעה.
אנשים שטכניקה מסוימת חדשה להם, עדיין נמצאים בשלב שבו אי שם בראש הם עוברים על רשימת פעולות שמתארת צעד אחר צעד את מה שרצו לעשות. זה קורה כשאתה נהג חדש או לומד נהיגה. זה קורה כשאת לומדת ריקוד חדש. וסביר להניח שזה קורה גם כשמדובר בקשירה חדשה. ומתישהו, אחרי מספיק פעמים, אתה צריך בכלל לעצור ולחשוב איך לפרק את מה שאתה עושה באופן כל כך שוטף לצעדים עבור מישהו אחר - כדי לעזור להם ללמוד. |
|