בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

טעם העיר 9

Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון}
לפני 19 שנים • 30 במאי 2004

טעם העיר 9

מחר בערב ייפתח יריד האוכל "טעם העיר 9" שיתקיים גם השנה בגני יהושע.
האירוע הקולינרי הגדול בארץ מושך אליו מדי שנה כחצי מליון מבקרים המגיעים לפארק במהלך שלושת ימי היריד כדי לטעום ממרכולתן של מיטב מסעדות תל אביב, וגם מהתנובה של יצרני מזון ומשקאות מכל הסוגים והגדלים.

האירוע נערך זו השנה התשיעית מטעם עיתון "העיר" התל אביבי ומאז שעבר למיקומו הנכחי (ולמרות שנות האינתיפאדה) הוא רק גדל מדי שנה במספר המבקרים ובעקבות כך במספר המשתתפים.
השנה נקבע רף מחירים אחיד לכל המנות- 20 ₪.
עבור מסעדני העיר מהווה האירוע הזה בשנים האחרונות קרש הצלה המגדיל לא רק את החשיפה של מסעדותיהם אלא גם רווחי העסק. "זה השבוע הכי רווחי שלי בכל השנה, בלי השוואה בכלל. בשנים הקשות יותר זה היה הגורם שאיפשר לי להישאר פתוח" אמר לנו אתמול מסעדן ידוע שביקש שלא ננקוב בשמו. ושלא תחשבו שמדובר בצדקה מטעם המארגנים- דוכן בשדרת המסעדות עולה כחמשת אלפים דולר, וזה עוד לפני כל ההוצאות האחרות. בהתאם, המנות המוצעות הן לרוב לא יותר מדגימות והשיטה היא האבסה בפס נע.
המסעדות המשתתפות השנה הן: אדוארדו, אודיאון, אוונגארד, אורקה, אלי אולי, ארטישוק, טפיאו, ין יאנג, מנטה ריי, מיקה, סאקורה, סושידו, ברוהאוס תל אביב, וייטהול, ימה, לחם ארז, פפגאיו, פסטה מיה, קימל, שנגרילה והסינית האדומה.

האלמנט החינני ביותר באירוע (ולרוב גם הטעים והמשתלם ביותר) הוא הדוכנים הקטנים, אלו שנותנים יחס אישי ותחושה של ייחוד. החל מיצרני מזון ביתיים מכל הסוגים אותם אפשר לפגוש ברידי האוכל המקומיים, מחלבות המציגות את גבינותיהן, יקבים קטנים המציעים מהבציר האחרון דרך יבואני תבלינים אקזוטיים וכלי מטבח, מגדלי פירות אקזוטיים וכלה בדברי מתיקה וקינוחים מכל הסוגים.

כדאי להגיע או מוקדם מאד או מאוחר מאד. כך תוכלו גם להימנע מתורים ארוכים בדרך לנשנוש גם לזכות בתשומת לב אישית ולפעמים גם לקבל בונוסים קטנים (במיוחד בשעות המאוחרות). טיפ למי שהמטבע אינה מצוייה בכיסו: אפשר בהחלט לצאת שבעים ושיכורים מכל הטעימות המוצעות חינם. בשעות העמוסות אף אחד לא יזכור אם כבר קיבלתם טעימה.

שעות פתיחה: 18:00- 24:00. הכניסה חינם
בתיאבון לכולם

(מתוך אתר "לילה")
כלובי
לפני 19 שנים • 30 במאי 2004
כלובי • 30 במאי 2004
אני אישית מעדיף את שוק האוכל בדיזנגוף סנטר בימי שישי, הרבה יותר מגוון, הרבה פחות המוני, הרבה יותר ביתי והרבה פחות חזירי icon_smile.gif
פרודו​(מתחלף)
לפני 19 שנים • 30 במאי 2004
פרודו​(מתחלף) • 30 במאי 2004
תגידו... ניתן יהיה למצוא את הסטייקים המעלפים של מסעדת הדאנג'ן ביריד?
זה דווקא יכול ליהיות נחמד... icon_cool.gif
2-3 סאבים מנפנפים את המנגל מאחור בעוד מספר שפחות בלייטקס מגישות לקהל הרעב.

* ההזמנה בלבוש הולם בלבד (שחור, עור או ללא) icon_twisted.gif
ניקי666 niki
לפני 19 שנים • 30 במאי 2004
ניקי666 niki • 30 במאי 2004
ב20 שקל icon_question.gif icon_question.gif icon_question.gif icon_question.gif icon_question.gif
יומרני....